x-kom hosting

Jaki macie samochód? A jaki chcielibyście mieć?

szynszyl1337
komentarz
komentarz

Nie wiem jak wy, ale ja po prostu z wyboru mam Corollę E12 z 2003 roku, a nie nowiutkiego np. Aurisa z salonu...

A tak na serio oprócz samej akcyzy mnie bardziej zastanawia i przeraża stawka OC. W moim przypadku na przestrzeni roku OC wzrosło o niemal 100%

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Jeśli podwyżki są stopniowe to mamy do czynienia z naturalnym procesem na wskutek wzrostu cen i jako odpowiedź ubezpieczalni na inne pojawiające się czynniki. Jeśli natomiast z dnia na dzień mamy podwyżkę o 100% to mamy do czynienia ze zmową cenową, lub jakimś odgórnym działaniem.

 

Moim zdaniem, aby zrozumieć ten fenomen należy spojrzeć na dwa aspekty. Po pierwsze wysokość cen OC na zachodzie. Drugi to proces zrównywanie naszych cen towarów i usług (ale nie zarobków) do poziomu tych z zachodu, realizowany sukcesywnie przez każda ekipę rządzącą od czasu wstąpienia do UE.

 

Mamy mieć ceny zachodnie i koniec.

Edytowane przez MasterYoghourt
AudiAWX
komentarz
komentarz

walery
komentarz
komentarz

Aktualnie jeżdżę Peugeotem 207 a w najbliższym czasie przesiadka na Audi A4 :)

AudiAWX
komentarz
komentarz


magda_koz
komentarz
komentarz

Ja mam Audi A3 z LPG, jeżdżę nim już trzeci rok i nie narzekam :D

AudiAWX
komentarz
komentarz

AudiAWX
komentarz
komentarz

  • 1 miesiąc później...
chudy131080
komentarz
komentarz

9f40daa3fb889e7910ea2668460ba681.jpg

adammadry
komentarz
komentarz

Wracając do tematu - mam aktualnie Forda w leasingu.

Ale od lat jeździłem Alfą Romeo - jeśli do niej wrócę to następna będzie Giulia i na pewno w leasing (za gotówkę mnie nie stać a mając firmę raty w leasingu wrzucam w koszty).

 

A co wy sądzicie o Alfa Romeo?

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Włoskie auto podobno awaryjne.

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Nie wszystkie są awaryjne, jest trochę chlubnych wyjątków - także u Alfy. Tyle że w przypadku modeli kilku- lub kilkunastoletnich lepiej nie myśleć o czterocylindrowych wersjach benzynowych.

  • 4 tygodnie później...
Byun
komentarz
komentarz

Posiadam samochód marki Ford Focus Mk2 FL diesel z 2008 roku. Super bo to mała wersje 90 konna oryginalnie bez filtra DPF. Bardzo ekonomiczne autko i stosunkowo wielkie. Minus - stosunkowo głośne. Co bym chciał coś większego gdyż powiększyła mi się rodzina. Marzy misię jakiś ekonomiczny SUV ale coś takiego nie istnieje :D 

Youki
komentarz
komentarz
10 godzin temu, Byun napisał:

Minus - stosunkowo głośne.

Wystarczy okolice podszybia od wewnątrz wyciszyć oraz tylne nadkola z bagażnikiem. Do tego grubsza mata pod maskę i jest OK.

Byun
komentarz
komentarz (edytowane)

Youki oglądałem jak wygląda takie wyciszenie kosztowo i jest to drogie. A przyznam, że osobiscie nie mam smykałki do grzebania przy aucie :) Nawet żarówki daje wymienić zaufanemu serwisowi :) Bo w dzisiejszych czasach żeby wymienić żarówkę to trzeba rozebrać pół przodu auta...

Edytowane przez Byun
Youki
komentarz
komentarz

Zależy od samochodu. Odnośnie wyciszenia taka średnią matą to w 1000 zł można się zamknąć.

A w Focusie wymiana zarówek to banalna sprawa, szczególnie tych od oświetlenia skarpetek :E

Frog1985
komentarz
komentarz

Nie mam i i nie zamierzam mieć. Masa "problemów" mi z tego powodu odchodzi :)

daro76
komentarz
komentarz

2016-mazda6-grand-touring-1.jpgNie mam ale chcialbym miec

chudy131080
komentarz
komentarz

Obecnie

61f6d26f1cc975072ef401a657cda12e.jpg

cinomatic
komentarz
komentarz

Już ze sobą ponad 4,5 roku :)

 

9c3a7fdb0ff6e412gen.jpg

  • Dobra wypowiedź 1
szynszyl1337
komentarz
komentarz
Dnia 22.02.2017 o 11:40, cinomatic napisał:

Już ze sobą ponad 4,5 roku :)

 

9c3a7fdb0ff6e412gen.jpg

Oj jak miło :) przynajmniej sam się taką nie męczę

Z jakim silnikiem?

cinomatic
komentarz
komentarz

Oczywiście benzyna:-)

1.6 vvt-i

110KM

 

Masz też taka? Jak dla mnie rewelka:-) narazie żeby nie zapeszyc nic więcej nie będę mówił;-)

szynszyl1337
komentarz
komentarz

Jest bardzo fajna, ale mnie bolą mnie w niej dwie rzeczy:

1. Brak 6-biegu

2. Wyciszenie

Niestety mam 1,4 VVT-i 97 KM mimo, że szukałem 1,6, ale trafiła się taka na miejscu.

Na razie wszystkie problemy jakie z nią miałem, były z winy niekompetentnego, domorosłego mechanika, który podczas "serwisu" hamulców wymienił tylko klocki, ale że prowadnice na zacisku były zatarte to już nieważne i tak poprzednia właścicielka jeździła.

cinomatic
komentarz
komentarz

Ja "odpukać" przez ostatnie 4 lata wymieniałem oczywiście regularnie co 12000 km olej (LongLife więc mogłem i 15000 jeździć ale nie chciałem tak go eksploatować) oraz filtry i wymieniłem (rok temu) wszystkie klocki hamulcowe. Nic więcej nie wkładałem. W rankingu Corolla w benzynie jest na drugim miejscu w 10 letnich samochodach jako auto bezawaryjne.

 

Co do wyciszenia to fakt że przy 5 tyś obrotów robi się głośno ale jest to do przeżycia ;]

O tej marce i tym modelu złego słowa powiedzieć nie mogę.

Jeździłem wersją 1.4 vvt-i i muszę powiedzieć że niby tylko 13KM i 0.2 pojemności silnika ale 1.6 wydaje mi się że lepiej się "zbiera" w moc jest nieco zauważalna.

(miałem możliwość zamienienia się (tym bardziej że na młodszy o 3 lata) ale narazie się wstrzymałem właśnie przez moc silnika.

 

Dla mnie jedyne co jest na minus to w moim przypadku 3 drzwi. Mimo że jeżdzę sam lub z żoną to jednak jest to trochę wkurzające że nie ma drzwi z tyłu. 

 

P.S

Pokaż swoją furkę ;]

 

 

szynszyl1337
komentarz
komentarz (edytowane)

http://screenshot.sh/mGFnFihNUJTEs - wygrzebałem zdjęcie z jesieni

Kupiłem ją od studentki z Krakowa i niestety jest z zewnątrz zmęczona

Edytowane przez szynszyl1337
  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.