szynszyl1337 komentarz 24 listopada 2016 komentarz 24 listopada 2016 Nie wiem jak wy, ale ja po prostu z wyboru mam Corollę E12 z 2003 roku, a nie nowiutkiego np. Aurisa z salonu... A tak na serio oprócz samej akcyzy mnie bardziej zastanawia i przeraża stawka OC. W moim przypadku na przestrzeni roku OC wzrosło o niemal 100%
MasterYoghourt komentarz 25 listopada 2016 komentarz 25 listopada 2016 (edytowane) Jeśli podwyżki są stopniowe to mamy do czynienia z naturalnym procesem na wskutek wzrostu cen i jako odpowiedź ubezpieczalni na inne pojawiające się czynniki. Jeśli natomiast z dnia na dzień mamy podwyżkę o 100% to mamy do czynienia ze zmową cenową, lub jakimś odgórnym działaniem. Moim zdaniem, aby zrozumieć ten fenomen należy spojrzeć na dwa aspekty. Po pierwsze wysokość cen OC na zachodzie. Drugi to proces zrównywanie naszych cen towarów i usług (ale nie zarobków) do poziomu tych z zachodu, realizowany sukcesywnie przez każda ekipę rządzącą od czasu wstąpienia do UE. Mamy mieć ceny zachodnie i koniec. Edytowane 25 listopada 2016 przez MasterYoghourt
walery komentarz 29 listopada 2016 komentarz 29 listopada 2016 Aktualnie jeżdżę Peugeotem 207 a w najbliższym czasie przesiadka na Audi A4
magda_koz komentarz 30 listopada 2016 komentarz 30 listopada 2016 Ja mam Audi A3 z LPG, jeżdżę nim już trzeci rok i nie narzekam
adammadry komentarz 13 stycznia 2017 komentarz 13 stycznia 2017 Wracając do tematu - mam aktualnie Forda w leasingu. Ale od lat jeździłem Alfą Romeo - jeśli do niej wrócę to następna będzie Giulia i na pewno w leasing (za gotówkę mnie nie stać a mając firmę raty w leasingu wrzucam w koszty). A co wy sądzicie o Alfa Romeo?
FrogsterPL komentarz 18 stycznia 2017 komentarz 18 stycznia 2017 Nie wszystkie są awaryjne, jest trochę chlubnych wyjątków - także u Alfy. Tyle że w przypadku modeli kilku- lub kilkunastoletnich lepiej nie myśleć o czterocylindrowych wersjach benzynowych.
Byun komentarz 15 lutego 2017 komentarz 15 lutego 2017 Posiadam samochód marki Ford Focus Mk2 FL diesel z 2008 roku. Super bo to mała wersje 90 konna oryginalnie bez filtra DPF. Bardzo ekonomiczne autko i stosunkowo wielkie. Minus - stosunkowo głośne. Co bym chciał coś większego gdyż powiększyła mi się rodzina. Marzy misię jakiś ekonomiczny SUV ale coś takiego nie istnieje
Youki komentarz 16 lutego 2017 komentarz 16 lutego 2017 10 godzin temu, Byun napisał: Minus - stosunkowo głośne. Wystarczy okolice podszybia od wewnątrz wyciszyć oraz tylne nadkola z bagażnikiem. Do tego grubsza mata pod maskę i jest OK.
Byun komentarz 16 lutego 2017 komentarz 16 lutego 2017 (edytowane) Youki oglądałem jak wygląda takie wyciszenie kosztowo i jest to drogie. A przyznam, że osobiscie nie mam smykałki do grzebania przy aucie Nawet żarówki daje wymienić zaufanemu serwisowi Bo w dzisiejszych czasach żeby wymienić żarówkę to trzeba rozebrać pół przodu auta... Edytowane 16 lutego 2017 przez Byun
Youki komentarz 16 lutego 2017 komentarz 16 lutego 2017 Zależy od samochodu. Odnośnie wyciszenia taka średnią matą to w 1000 zł można się zamknąć. A w Focusie wymiana zarówek to banalna sprawa, szczególnie tych od oświetlenia skarpetek
Frog1985 komentarz 16 lutego 2017 komentarz 16 lutego 2017 Nie mam i i nie zamierzam mieć. Masa "problemów" mi z tego powodu odchodzi
szynszyl1337 komentarz 23 lutego 2017 komentarz 23 lutego 2017 Dnia 22.02.2017 o 11:40, cinomatic napisał: Już ze sobą ponad 4,5 roku Oj jak miło przynajmniej sam się taką nie męczę Z jakim silnikiem?
cinomatic komentarz 23 lutego 2017 komentarz 23 lutego 2017 Oczywiście benzyna:-) 1.6 vvt-i 110KM Masz też taka? Jak dla mnie rewelka:-) narazie żeby nie zapeszyc nic więcej nie będę mówił;-)
szynszyl1337 komentarz 24 lutego 2017 komentarz 24 lutego 2017 Jest bardzo fajna, ale mnie bolą mnie w niej dwie rzeczy: 1. Brak 6-biegu 2. Wyciszenie Niestety mam 1,4 VVT-i 97 KM mimo, że szukałem 1,6, ale trafiła się taka na miejscu. Na razie wszystkie problemy jakie z nią miałem, były z winy niekompetentnego, domorosłego mechanika, który podczas "serwisu" hamulców wymienił tylko klocki, ale że prowadnice na zacisku były zatarte to już nieważne i tak poprzednia właścicielka jeździła.
cinomatic komentarz 25 lutego 2017 komentarz 25 lutego 2017 Ja "odpukać" przez ostatnie 4 lata wymieniałem oczywiście regularnie co 12000 km olej (LongLife więc mogłem i 15000 jeździć ale nie chciałem tak go eksploatować) oraz filtry i wymieniłem (rok temu) wszystkie klocki hamulcowe. Nic więcej nie wkładałem. W rankingu Corolla w benzynie jest na drugim miejscu w 10 letnich samochodach jako auto bezawaryjne. Co do wyciszenia to fakt że przy 5 tyś obrotów robi się głośno ale jest to do przeżycia O tej marce i tym modelu złego słowa powiedzieć nie mogę. Jeździłem wersją 1.4 vvt-i i muszę powiedzieć że niby tylko 13KM i 0.2 pojemności silnika ale 1.6 wydaje mi się że lepiej się "zbiera" w moc jest nieco zauważalna. (miałem możliwość zamienienia się (tym bardziej że na młodszy o 3 lata) ale narazie się wstrzymałem właśnie przez moc silnika. Dla mnie jedyne co jest na minus to w moim przypadku 3 drzwi. Mimo że jeżdzę sam lub z żoną to jednak jest to trochę wkurzające że nie ma drzwi z tyłu. P.S Pokaż swoją furkę
szynszyl1337 komentarz 26 lutego 2017 komentarz 26 lutego 2017 (edytowane) http://screenshot.sh/mGFnFihNUJTEs - wygrzebałem zdjęcie z jesieni Kupiłem ją od studentki z Krakowa i niestety jest z zewnątrz zmęczona Edytowane 26 lutego 2017 przez szynszyl1337 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.