x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

Igorrodz
komentarz
komentarz

Fajnie? Może tak - może nie. Ale nie w sklepie, który z tego co widać, traktuje swoich klientów jak traktuje (czyli imo źle) a co zostało opisane nie tylko w tym temacie ale w różnych miejscach na forum. Już nawet :tusku: (nie mówiąc o :jarek:) zachowuje się lepiej. ;)

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Wojtek morele.net, dnia 04 Marz 2013 - 15:38, napisał: Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego!    Co to za potworek? Znowu próbujecie przycwaniakować i pewnie stworzyć jakąś hybrydę w stylu zakup towarousługi, dotyczącą faktu, że formalnie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia. Tak, jakby klient kupował tylko i wyłącznie usługę. I znowu skończy się tak, że wmiesza się w to UOKiK dowalając kolejną karę.   Coraz bardziej mnie zniechęcacie do siebie. Już nawet nie ofertą i jakością usług, ale kombinowaniem jak zrobić jelenia z klienta.


O co dokładnie w tym chodzi i czy inne sklepy internetowe również stosują podobne praktyki?

Wolę nie ryzykować i nie będę kupował w sklepie Morele.net - mimo iż to, co zamierzam teraz nabyć jest tam tańsze. Po prostu czytając takie coś odechciewa się i to bardzo. Nie widzę teraz żadnych, ale to naprawdę żadnych korzyści z potencjalnego zakupu u Was - a same tylko ryzyka. Nie mam zamiaru walczyć ze sklepem w przypadku jakiejś awarii potencjalnie zakupionego u Was sprzętu a nie mam też ochoty mieć od Was jakieś ulgi, bonifikaty czy specjalny sposób obsługi i traktowania bo mam rangę na forum. No way, nie u nich. I myślę sobie, że jak to zrealizują to będzie więcej niż 160k zł od UOKiK'u w nagrodę



Nie będzie można zwrócić całego zestawu! Zestawy prekonfigurowane nie są objęte zwrotem i jest to zgodne z prawem, jesteśmy uwrażliwieni na tą kwestię. Każdy produkt w zestawie można oczywiście zwrócić osobno, ale nie przyjmiemy poskładanego pudła po prostu. Wtedy nie tylko gratis robimy montaż ale jeszcze i demontaż... 
W wypadku nieużycia kodu nie obowiązuje również zwrot pieniędzy za usługę montażu. 

Bzdury! Inne sklepy aktualizują nawet rzadziej niż jeden raz na dzień a ich oferta jest stale aktualna. A nie są to małe sklepy - choćby Agito, Proline, Arest czy Cooling oraz Komputronik. Wszystkich z nich kupowałem, przeglądam ich oferty i czegoś takiego nie widzę. A przecież nie mają wcale mało klientów a ich asortyment (moze poza Coolingiem) jest równie szeroki co Wasz. le jak tam chcecie - to Wy obudzicie się z przysłowiową 'ręką w nocniku'

 

Jesteś znawcą rynku e-commercei systemów biznesowych? Bo tak się wypowiadasz a wprowadzasz w błąd.
Poza Agito wymienione sklepy działają na znacznie mniejszych wolumenach obrotowych i mniejszej ilości produktów. Wyobraź sobie że 25 tys. a 50 tys. to jest różnica jeśli chodzi o ilość produktów. Z resztą nikt nie każe Ci kupować u nas, komu pasuje, to kupuje. 

Łukasz morele.net, dnia 04 Marz 2013 - 14:51, napisał: Chwilowy błąd, już jest za 855. Chwilowy błąd czy świadoma zagrywka? Bo może z ForumPC jednak nie zauważą i nie zwrócą na to uwagi... I jak tu polecać zestawy od Was...? Ale jak tam chcecie.   Bo przecież - Wojtek morele.net, dnia 04 Marz 2013 - 15:38, napisał: Igor ceny i dostępność muszą być aktualizowane częściej, żeby oferta była aktualna.



Igor i po to Łukasz jest na forum, żeby wyłapywać takie smaczki i je naprawiać w razie czego. Nie wszystko działa idealnie ale z naszą małą pomocą możemy bardzo dobrze obsługiwać zamówienia, choćby przez korekty cen.

Rozumiem, że nasz nie polecasz ale daj nam pracować. 



A tak jeszcze na marginesie i bardziej osobiście  - generalnie fajnie by było, gdyby ktoś zauważył, że ktoś coś robi dla ludzi chcących zakupić sobie zestaw komputerowy. Dzięki Wam i nam nie robią tego na allegro, nie kupują niewydajnych podzespołów i nie przepłacają - to jest myślę nasz wspólny sukces, bez sklepu te zakupy byłyby dla wielu trudniejsze, bez możliwości zmontowania komputera itp. A za to że doceniliśmy forumowiczów i forum jako społeczność dostaje nam się błotskiem po gębie. Fajnie by było, gdyby ktoś docenił, że staramy się tłumaczyć z pewnych decyzji i pisać o tym, jak to u nas przebiega, po prostu poświęcamy czas żeby wszystko to szło jak najlepiej.  

Lipton
komentarz
komentarz

Nie będzie można zwrócić całego zestawu! Zestawy prekonfigurowane nie są objęte zwrotem i jest to zgodne z prawem, jesteśmy uwrażliwieni na tą kwestię. Każdy produkt w zestawie można oczywiście zwrócić osobno, ale nie przyjmiemy poskładanego pudła po prostu. Wtedy nie tylko gratis robimy montaż ale jeszcze i demontaż...  W wypadku nieużycia kodu nie obowiązuje również zwrot pieniędzy za usługę montażu. 

Łopatologicznie mówiąc: lepiej zamówić części pojedynczo niż z usługą :)
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz (edytowane)

Łopatologicznie mówiąc: lepiej zamówić części pojedynczo niż z usługą



Właściwie jest to obojętnie, tylko trzeba mieć świadomość, że przy zwrocie całości zestawu jednak będzie trzeba sobie cały zestaw zdemontować i każdy produkt odesłać w swoim pudełeczku :)

Edytowane przez Wojtek morele.net
radekx
komentarz
komentarz

Zestawy prekonfigurowane nie są objęte zwrotem i jest to zgodne z prawem, jesteśmy uwrażliwieni na tą kwestię.

 

Jaasne. Podobnie twierdził Wasz przedstawiciel, jak nam wciskał teksty co do zgodności z ustawą Waszego regulaminu i Waszego postępowania w sprawie zwrotów. Jak się okazało sporo rzeczy które robiliście było niezgodne z prawem, więc gdzie ta Wasza wrażliwość? Po co nam tak kłamać?

 

Poza tym podaj podstawę prawną twierdzenia, że zestaw przez was złożony, zakupiony przez internet jest wyłączony z działania ustawy o umowie k/s zawartej na odległość? Zwłaszcza jeśli będę reklamował niedziałający komputer, a nie usługę.

 

Każdy produkt w zestawie można oczywiście zwrócić osobno, ale nie przyjmiemy poskładanego pudła po prostu.

 

No tak, sprytne, a w scenariuszu dla waszych pracowników na pewno jest zapisane, że jak kupujący sam zdemontuje element/elementy, to na 100% się mu wciśnie, że coś ułamał, wygiął, ukruszył. Nie widzę innego wytłumaczenia na tak nonsensowe postępowanie. W końcu podczas demontarzu całego kompa jest duża szansa, że użytkownik coś przegapi i mu się wmówi, że sam uszkodził i każe spadać.

 

Z resztą nikt nie każe Ci kupować u nas, komu pasuje, to kupuje. 

 

No, no, profesjonalne podejście, nie ma co. Widać, że zaczyna woda sodowa do głowy uderzać.

 

Dzięki Wam i nam nie robią tego na allegro

 

Jasne, zwłaszcza dzięki Wam. I zwłaszcza jak teraz rzucacie kłody pod nogi ze składaniem zestawów. Pomyślałby kto. Naprawdę czuć misję w Waszym postępowaniu...

 

A za to że doceniliśmy forumowiczów i forum jako społeczność dostaje nam się błotskiem po gębie.

 

Na czym to docenianie niby polegało? Przecież te kody i promocje, to żadne docenianie, dzięki temu zwiększyliście zyski,a jakbyście tego nie robili to sprzedaż by siadła, bo inne firmy tak robią. Więc żadna łacha.

I nie ma co obłudnie pisać, że doceniacie forumowiczów, lepiej szczerze przyznać, że liczy się tylko kasa i już.

 

A jak Igorrodz zauważył większości z obietnic składanych na forum nie spełniliście.

  • Dobra wypowiedź 1
necik
komentarz
komentarz

Jasne, zwłaszcza dzięki Wam. I zwłaszcza jak teraz rzucacie kłody pod nogi ze składaniem zestawów. Pomyślałby kto. Naprawdę czuć misję w Waszym postępowaniu...

Spójrz na to ze strony sklepu - zestaw komputerowy to nie są jakieś ubrania czy buty, które to mogą źle leżeć na kliencie zamawiającym je przez internet. A co może nie podobać się w zestawie komputerowym aby zwracać go w ciągu 10 dni od daty zakupu?

Bugless
komentarz
komentarz

a chociażby Necik, jego potencjał OC. Proste że jak kupie ivy który z ledwością robi 4GHz to nie będę go trzymał tylko zwróce. I tak zrobi każdy normalny człowiek w tym kraju. Szczególnie że OC nie jest złamaniem warunków gwarancji, a nawet podchodzi pod zarząd(Czyli "to" co możemy zrobic z zakupem przed zwrotem"

 

Necik ja bym Cię prosił byś ich nie bronił 

A tak jeszcze na marginesie i bardziej osobiście  - generalnie fajnie by było, gdyby ktoś zauważył, że ktoś coś robi dla ludzi chcących zakupić sobie zestaw komputerowy. Dzięki Wam i nam nie robią tego na allegro, nie kupują niewydajnych podzespołów i nie przepłacają - to jest myślę nasz wspólny sukces, bez sklepu te zakupy byłyby dla wielu trudniejsze, bez możliwości zmontowania komputera itp

 

każdy sklep daje taką możliwość, Wy tylko daliście "kodziki" dzięki czemu zwiększają Wam się zyski. 

Jesteś znawcą rynku e-commercei systemów biznesowych?

skąd wiesz jakie ma wyształcenie? czy udzielanie się na forum komputerowym jest "metką" bo ja dla przykładu jestem brukarzem

necik
komentarz
komentarz

Wyobraź sobie, że nie znasz się na budowie i składaniu komputerów - a takie osoby najczęściej kupują składane zestawy. Dostajesz kompa i on nie działa. Od tej pory nie możesz go zwrócić morelowi, bo tak se wymyślili.

To są dwie różne sprawy. Jak komp nie działa, to odsyłasz go w całości do naprawy gwarancyjnej i tutaj nie ma żadnej dyskusji. Ale już prawo do zwrotu w ciągu 10 dni każdego towaru zakupionego przez internet, to już moim zdaniem nierówne traktowanie przedsiębiorców i klientów. Ci pierwsi są lekko pokrzywdzeni, bo zakupy np. zestawów komputerowych powinny być przez klientów dobrze przemyślane. Ale nasze przemyślenia w tej ustawie nic nie zmienią, więc już kończę OT :)

radekx
komentarz
komentarz

To są dwie różne sprawy. Jak komp nie działa, to odsyłasz go w całości do naprawy gwarancyjnej i tutaj nie ma żadnej dyskusji.

 

Widzisz, tylko z naprawami gwarancyjnymi bywa tak, że składasz rok na nowy komputer, kupujesz go, okazuje się, ze jest popsuty, oddajesz go i korzystasz z gwarancji i... o ile zostanie uznana, to możesz czekać miesiącami na naprawę/wymianę gwarancyjną. Wszak gwarancja, to sprawa uznaniowa.

 

To już lepiej korzystać z rękojmi :)

 

Tak, czy siak, uciułane pieniądze mogą zostać uziemione w wadliwym sprzęcie na baaardzo długo, a Ty zostaniesz bez kasy i bez komputera.

Gość
komentarz
komentarz

Właściwie jest to obojętnie, tylko trzeba mieć świadomość, że przy zwrocie całości zestawu jednak będzie trzeba sobie cały zestaw zdemontować i każdy produkt odesłać w swoim pudełeczku

Wcześniej jak kupiłem karte gradiczną to nie chcieliście pudła jak sie popsula .Teraz też się to zmieni czy tylko chodzi o zwroty?

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz (edytowane)

Zwroty a gwarancja to dwie różne rzeczy:

 

1. Przy gwarancji http://www.morele.net/pokaz_pomoc/86/
 

W wypadku kart graficznych, sieciowych i dźwiękowych oraz płyt głównych prosimy o wysyłanie ich bez akcesoriów, odpowiednio zabezpieczonych, najlepiej w nieoryginalnym pudełku - serwisy dystrybutorów i producentów często odsyłają sprzęt w innym pudełku niż to w którym został wysłany. Pozostałe towary proszę odsyłać kompletne w opakowaniu producenta.

2. Przy zwrocie 
http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/

15. W razie skutecznego odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie - nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, jaki otrzymał. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.


 

 

Jaasne. Podobnie twierdził Wasz przedstawiciel, jak nam wciskał teksty co do zgodności z ustawą Waszego regulaminu i Waszego postępowania w sprawie zwrotów. Jak się okazało sporo rzeczy które robiliście było niezgodne z prawem, więc gdzie ta Wasza wrażliwość? Po co nam tak kłamać?   Poza tym podaj podstawę prawną twierdzenia, że zestaw przez was złożony, zakupiony przez internet jest wyłączony z działania ustawy o umowie k/s zawartej na odległość? Zwłaszcza jeśli będę reklamował niedziałający komputer, a nie usługę.   Wojtek morele.net, dnia 05 Marz 2013 - 10:37, napisał: Każdy produkt w zestawie można oczywiście zwrócić osobno, ale nie przyjmiemy poskładanego pudła po prostu.   No tak, sprytne, a w scenariuszu dla waszych pracowników na pewno jest zapisane, że jak kupujący sam zdemontuje element/elementy, to na 100% się mu wciśnie, że coś ułamał, wygiął, ukruszył. Nie widzę innego wytłumaczenia na tak nonsensowe postępowanie. W końcu podczas demontarzu całego kompa jest duża szansa, że użytkownik coś przegapi i mu się wmówi, że sam uszkodził i każe spadać.   Wojtek morele.net, dnia 05 Marz 2013 - 10:37, napisał: Z resztą nikt nie każe Ci kupować u nas, komu pasuje, to kupuje.    No, no, profesjonalne podejście, nie ma co. Widać, że zaczyna woda sodowa do głowy uderzać.



Radekx jakbyś dostał 120 tysięcy kary to bardzo dobrze przygotowany byłbyś od strony prawnej do różnych rzeczy. Jeżeli jesteś przekonany że łamiemy prawo, to zgłoś to do UOKiK.

 

Widzisz, tylko z naprawami gwarancyjnymi bywa tak, że składasz rok na nowy komputer, kupujesz go, okazuje się, ze jest popsuty, oddajesz go i korzystasz z gwarancji i... o ile zostanie uznana, to możesz czekać miesiącami na naprawę/wymianę gwarancyjną. Wszak gwarancja, to sprawa uznaniowa.   To już lepiej korzystać z rękojmi   Tak, czy siak, uciułane pieniądze mogą zostać uziemione w wadliwym sprzęcie na baaardzo długo, a Ty zostaniesz bez kasy i bez komputera.



Radek ale jak przychodzi do Ciebie uwalony komputer to praktycznie zwrot masz od ręki i tu nie ma dyskusji
http://www.morele.net/pokaz_pomoc/2/

A jeśli wszystko działa, a coś tam ci się nie spodobało to I możesz nam zwrócić cały zestaw, ale jako pojedyncze produkty, bo demontaż nie leży do naszych obowiązków i jest po prostu uciążliwy. Rozmyśliłeś się, chcesz zwrócić, spoko, ale zrób to tak żeby nie utrudniać też nam pracy. 
 

  Wojtek morele.net, dnia 05 Marz 2013 - 10:37, napisał: Z resztą nikt nie każe Ci kupować u nas, komu pasuje, to kupuje.    No, no, profesjonalne podejście, nie ma co. Widać, że zaczyna woda sodowa do głowy uderzać.

 

Postaw się na moim miejscu, bardzo staram się, żeby wszystko grało w temacie zamówień forumowych a dostają mi się tylko szyderstwa i NIESPRAWIEDLIWE oskarżenia, każdemu by żyłka pękła. Oczywiście jesteśmy tylko rekinami nastawionymi na zysk, jak gdzieś jest cena wyższa to zawsze mamy ochotę naciąć klienta, w ogóle mamy wysokie ceny itp - to stek bzdur i wyobrażeń nie mających nic wspólnego z rzeczywistością tak wymagającego rynku jak IT. Macie prawo tak myśleć ale ja mam prawo się z tym nie zgadzać, bo siedzę w tej firmie, słyszę co mówi zarząd w którą stronę idziemy w tym wszystkim i bardzo aktualne są słowa, że nie jedziemy dla zysku, tylko żeby stworzyć nową jakość i żeby polska spółka mogła skutecznie konkurować z niemieckimi gigantami typu media markt saturn holding czy media expert (electro.pl). 

 

Dlatego - wyrażajcie swoje zdanie, ale pozwólcie nam pracować.

Edytowane przez Wojtek morele.net
Bugless
komentarz
komentarz

nie sprawiedliwie? a jak Wy traktujecie klientów, że śmiesz tu pisać o sprawiedliwości?

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.

 

Wiesz, że wytłuszczony fragment jest zaliczany do klauzul abuzywnych?

Jeśli kupuję u was np. procesor, to nie mam obowiązku odsyłać go w oryginalnym opakowaniu, a Wy nie macie prawa uzależniać jego przyjęcia od obecności oryginalnego opakowania. Są pewne produkty, przy których oryginalne opakowanie jest wymagane, ale tutaj nie ma to zastosowania. 

Nadal kombinujecie.

Już wymagaliście oryginalnych opakowań w "idealnym stanie" za co UOKiK dowalił Wam karę, ale nadal próbujecie coś ugrać, teraz dla odmiany żądając "tylko" oryginalnego opakowania.

Mogę takie opakowanie  po prostu wywalić, najważniejsze, aby odsyłany towar był odpowiednio zabezpieczony.

 

Dalej w zasadzie nie czytałem, bo widać, że cwaniakujecie.

 

EDIT A jednak coś dopiszę:

tylko żeby stworzyć nową jakość i żeby polska spółka mogła skutecznie konkurować z niemieckimi gigantami typu media markt saturn holding czy media expert (electro.pl). 

 

Ale czym konkurować?

Bo cenowo, to nie sztuka przy sprzedaży internetowej.

A co do konkurowania, to jak miałem problem z DVD, kupionym w MM, to poszedłem i mi od ręki wymienili (akurat chciałem wymiany). Nawet nie zdążyłem wygłosić 1/4 przygotowanej mowy. Nie było cudowania z opakowaniami i udowadnianiem czyja to wina. Jak zgubiłem mikro transmiter od myszki Logitecha, to mi przysłali drugi za free. Jak znajomemu popsuł się zasilacz w Dell'u, to mu od ręki wysłali nowy i nawet nie chcieli, aby wcześniej odesłał im popsuty. Mogę mnożyć przykłady, ale po co.

 

A wy czym chcecie konkurować? Wymyślaniem, że Wam za ciężko rozmontować komputer?

Jak wejdę na opineo i poczytam opinie (zwłaszcza neutrale i negatywy), to widać wyraźnie jak działacie w sytuacjach, kiedy z jakiegoś powodu kupujący nie jest zadowolony z zakupu.

 

Dlatego - wyrażajcie swoje zdanie, ale pozwólcie nam pracować.

 

Wyrażamy i pozwalamy, ale Wy też traktujcie nasze uwagi jako sugestie, a nie jako ataki, nawet jeśli są złośliwe i napastliwe :)

 

EDIT 2

O widzę, że w czasie jak kleciłem te edycje, to coś tam się zadziało konstruktywnego :)

Edytowane przez radekx
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

No tak, sprytne, a w scenariuszu dla waszych pracowników na pewno jest zapisane, że jak kupujący sam zdemontuje element/elementy, to na 100% się mu wciśnie, że coś ułamał, wygiął, ukruszył. Nie widzę innego wytłumaczenia na tak nonsensowe postępowanie.

 

Radek tu ci przyznaję rację - nie przewidzieliśmy problemu uszkodzonych produktów w czasie demontażu. Dzisiaj jest spotkanie wszystkich działów dotyczące zmian w regulaminie, które obecnie wprowadzamy, dam znać co zostało postanowione, dzięki za zwrócenie uwagi

Bugless
komentarz
komentarz (edytowane)

Bo cenowo, to nie sztuka przy sprzedaży internetowej.

tutaj to z saturnem dostają w pupe, satur bije ich na łeb na szyje i w cenach i w dostępności (Tam rzadko widzi się "brak towaru termin dostawy nieznany"

Jak znajomemu popsuł się zasilacz w Dell'u, to mu od ręki wysłali nowy i nawet nie chcieli, aby wcześniej odesłał im popsuty.

Zasilacze mają gwarancję door to door

Edytowane przez Igorrodz
ortografia
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

tutaj to z saturnem dostają w dupe, satur bije ich na łeb na szyje i w cenach i w dostępności (Tam żadko widzi się "brak towaru termin dostawy nieznany"

na błąd ortograficzny pewnie zwróci uwagę moderacja.

 

Nie rozumiem tej wypowiedzi.

Saturn i Media nie mają w swojej ofercie podzespołów komputerowych... Są naszą konkurencją w RTV i laptopach. A nie mają ze względu na to, że sprzedaż podzespołów jest trudniejsza ze względu m. in. na problemy związane z gwarancją (podzespoły są to produkty wrażliwe i częściej się psują niż np. telewizory) i została przejęta przez bardziej wyspecjalizowane firmy 

Wojtek morele.net, dnia 05 Marz 2013 - 12:34, napisał: W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu) a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.   Wiesz, że wytłuszczony fragment jest zaliczany do klauzul abuzywnych? Jeśli kupuję u was np. procesor, to nie mam obowiązku odsyłać go w oryginalnym opakowaniu, a Wy nie macie prawa uzależniać jego przyjęcia od obecności oryginalnego opakowania. Są pewne produkty, przy których oryginalne opakowanie jest wymagane, ale tutaj nie ma to zastosowania.  Nadal kombinujecie.



Radek ten zapis również zostanie zmieniony w regulaminie, tak jak mówię, dopinamy wszystkie tutaj kwestie i na raz zmienimy kilka zapisów, co by nie musieć wysyłać 8 maili do klientów o zmianie tylko jeden. Trochę to trwa ale każdy zapis musi przejść przez kancelarię prawną, dla pewności wysyłamy też do weryfikacji UOKiK`u. 
Gość
komentarz
komentarz

Czyli teraz jak będziecie wysyłać zestaw ,wysyłacie również wszystkie opakowania od podzespołów? Nie podrożeje przesyłka? Wcześniej też wraz z zestawem przesyłaliście opakowania? Czy jeśli klientowi popsuje się podzespół w zestawie to musi on sam zdiagnozować który i odesłać na gwarancje ,czy po prostu przesyła cały zestaw? A może jest dowolność kto chce może przesłać zestaw a kto chce uszkodzoną część zestawu?A i czy realizujecie komputery/laptopy dofinansowane z Pefronu?

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Czyli teraz jak będziecie wysyłać zestaw ,wysyłacie również wszystkie opakowania od podzespołów? Nie podrożeje przesyłka? Wcześniej też wraz z zestawem przesyłaliście opakowania?



Zawsze przesyłamy wszystkie opakowania.

 

Czy jeśli klientowi popsuje się podzespół w zestawie to musi on sam zdiagnozować który i odesłać na gwarancje ,czy po prostu przesyła cały zestaw?



Zestaw nie widnieje na fakturze, tylko pojedyncze, wyszczególnione podzespoły, więc przy reklamacji musi zaznaczyć co reklamuje - może reklamować samą usługę montażu lub konkretny podzespół/podzespoły.

A i czy realizujecie komputery/laptopy dofinansowane z Pefronu?



Jak najbardziej, jeżeli byłaby chęć realizowania takiego zamówienia to proszę pisać na priv, należy bowiem wypełnić odpowiednie formularze.
Gość
komentarz
komentarz

może reklamować samą usługę montażu

Czyli rozumiem że jeśli komputer się popsuł reklamuje usługę montażu to przesyłam komputer bez opakowań a serwisant ustala co z nim nie ok?

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz (edytowane)

KillaHilla wiemy że nie zawsze stajemy na wysokości zadania - dlatego Łukasz ma pomóc w tej kwestii, zwłaszcza przy zakupach zestawów. Mam nadzieję, że szybko się poprawimy i nie będzie powodów do narzekań. W razie jakichkolwiek problemów prosimy pisać priv do mnie albo do Łukasza, będziemy starać się pomóc poza standardowymi procedurami.

Edytowane przez Igorrodz
usunąłem zbędny cytat
KillaHill
komentarz
komentarz (edytowane)

Bardzo dobrze by się stało, polecałem z morele setki zestawów w moich postach nie zwracając na negatywne opinie na temat sklepu sądząc "bubel może się trafić" i wiem to doskonale gdyż pracuje w dużej firmie jako kontroler jakości i sam odpowiadam za jakość. Niemniej pech chciał i trafiło na mnie z tym bublem, jednak jest to rzecz oczywista którą trzeba zrozumieć. Największy problem pojawił się podczas reklamacji, rzeczy o których nawet nie chcę tu pisać bo historia jest dość długa, dziwi mnie więc jeszcze bardziej fakt o kolejnych utrudnieniach jakie mają być wprowadzone przy zwrotach czy reklamacjach. 

Edytowane przez KillaHill
Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

A co może nie podobać się w zestawie komputerowym aby zwracać go w ciągu 10 dni od daty zakupu?

Ustawa pozwala na zwrot zakupionego sprzętu przez internet do sklepu bez podania przyczyny w określonych terminach (10 dni na wysłanie oświadczenia / 14 dni na zwrot rzeczy). Zatem skoro bez podania przyczyny to co kogo obchodzi dlaczego zwracam? Zwracam bo mogę i już i to niczyja sprawa wiedzieć więcej!

Z tego co wiem zamysł ustawodawcy był taki - jak się kupuje w tradycyjnym sklepie sprzęt kupowany można obejrzeć, dotknąć, sprawdzić, przetestować i dopiero podjąć decyzję. Takich możliwości nie ma przy zakupie przez internet więc dlatego ustawodawca dał kupującym taką możliwość zwrotu (oczywiście pod pewnymi warunkami) w ściśle określonym terminie - bez podania przyczyny. Zatem sklepu nie powinno interesować, dlaczego klient to robi...

Edytowane przez Igorrodz
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam serdecznie,

 

obiecywałem informację co do polityki zwrotów - nie będziemy zmieniać istniejącej i nie trzeba będzie demontować zwracanych zestawów. Przepraszam za zamieszanie i dziękuję za uwagi - dział serwisu nie wziął pod uwagę możliwości nieporozumień związanych z np. nieprawidłowym demontażem.

 

Pozdrawiam

Wojtek Pawlik

Edytowane przez Wojtek morele.net
  • Dobra wypowiedź 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.