x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

A wystarczyło (za zgodą administratora) zarejestrować nowe konto jako zwykłego usera o neutralnym nicku, od podstaw - i jako taki ktoś pisać. Zniknąłby wtedy jeden z zarzutów. Ale to chyba dla Was, jak widać, rozwiązanie zbyt skomplikowane



Nie chcemy się podszywać tylko zapewnić lepszą obsługę - możemy zatrudnić dwóch gości i powiedzieć im "linkujcie, linkujcie, linkujcie" tylko to nie pomoże userom w kontakcie. Rozumiem jednak doskonale o co się rozchodzi i będziemy na pewno rozmawiać o tym z administracją (brzmi to jak wypowiedź polityka, oni zawsze "będą o tym rozmawiać" :) - ale tu akurat serio jesteśmy w stałym kontakcie z administracją)

 

I drugie - dla każdego z for, z którymi współpracujecie, możecie dać inny kod promocyjny. To też jakieś rozwiązanie i chyba nie bardzo skomplikowane, nieprawdaż?


 

Próbowaliśmy... nie mogę zdradzać liczb, ale takich zamówień jest sporo i codziennie przeglądanie każdego (zwłaszcza, że z 90% nie ma żadnych problemów...) codziennie jest niemożliwe, tak samo jak reklamacji (to są setki, w 2012 zanotowaliśmy obrót 180 mln...). Dlatego chcemy wymyślić taki sposób, żeby te 10% osób którym zamówienie się spóźnia albo zbyt długo czekają na reklamację mogło szybko się do nas zgłosić poza standardowymi kanałami, które, jak wiemy np. z przykładu Buglessa, nie sprawdzają się do końca. Wyobraźcie sobie taką sytuację - klient ma otrzymać wysyłkę 5 marca. Składamy mu komputer 4 marca i okazuje się po montażu, że jedna część jest kopnięta (zdarza się to bardzo często) i nie mamy jej więcej na magazynie - ja dostaję takie info od montażystów, mam użytkownika i mogę szybko mu coś dobrać podobnego lub lepszego (i obniżyć cenę), doradzić ewentualne inne rozwiązanie i w miarę szybko wszystko załatwić. Mam stały kontakt z człowiekiem, a nie dostaje on automatycznej informacji, że czegoś tam zabrakło. 



listing podzespołów komputerowych wg popularności: http://www.ceneo.pl/Podzespoly_komputerowe - ta lista jest jakaś wyssana z palca, brak bestsellera 2500k intela
http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/1806569:

http://www.ceneo.pl/16713517 - 3 miejsce 
http://www.ceneo.pl/17167528 - 5 miejsce 
http://www.ceneo.pl/16410052 - gorzej, 9 miejsce, 15 zł różnicy
http://www.ceneo.pl/17993929 - 7 miejsce ale dwa pierwsze to kosmos, raczej tego nie mają
http://www.ceneo.pl/16554915 - 6 miejsce 
http://www.ceneo.pl/11380139 - hmmm :) 

 

jakoś dajemy radę. Ale tak jak mówię - nie ma najtańszych. Przy żadnym z tych produktów nie ma jednego lidera, jeden ma to taniej (o kilka złotych...) drugit tamto

Edytowane przez Łukasz morele.net

radekx
komentarz
komentarz

Jeśli już ktoś z morela tu się pojawił, to ludzie, zróbcie coś z tymi cenami!

Nie chodzi nawet o ich konkurencyjność (BTW roku nie kupiłem u Was ani jednej rzeczy, bo po prostu macie drożej), ale wypadacie kompletnie, masakrycznie i giga niepoważnie zmieniając cenę kilka razy w ciągu dnia...

Przecież to chore,gdy powiedzmy cena zmienia się z rana o +/-10% (najczęściej +), po południu zmienia się +/-5% (najczęściej +), aby późniejszym popołudniem wrócić często do pierwotnej. Albo inne dobowe wolty będące kombinacją powyższego przykładu.

Przecież Wasz sklep, to nie rynek Forex, żeby człowiek z wypiekami śledził ceny.

Abstrakcją była cena SSD (jak kiedyś się przyglądałem), gdzie potrafiła skoczyć o 100 zł więcej, niż w innych sklepach (przy stałym zapasie magazynowym)...

I to nie efekt kursów walut, stanów magazynowych, czy transportu.

Albo to jakieś dziwne zagrywki pseudo psychologiczne, albo palicie tam niezłe zioło i ogólnie wam wesoło...

Bugless
komentarz
komentarz

Zgadza się, może i poprawiło by to komunikacje, ale np. co do kodów, skąd wiesz że podany kod (Jeśli wszędzie jest taki sam, bo np. na ITPC jest inny na OCF Inny) należy do forumpc? jeśli będzie 10000 zamówień, o takim samym kodzie, z 5 różnych for, jaką masz pewność do kogo napisać? nie prościej dodać, przy rejestracji Pole wymagane "telefon kontaktowy"? bo z Oddzwanianiem morele ma poważne problemy (Oddzwonimy za godzinkę)

morele
komentarz
komentarz

weź pod uwagę, że są także mniejsze fora, które mają większą promocje niż tak naprawdę, jeden z gigantów polskiej branży IT  (Nie wymienię nazwy forum ) Np. Forum które ma 10x mniej użytkowników niż forum PC (Ich średnia miesiąca to tu średnia dnia) A mają wysyłkę za free bez limitów (takich jakim tu jest 1500zł)

 

Wszystkie przez nas dawane kody mają ogranicznik 1500 zł. Bez niego dochodziło do przekrętów z pendrive`ami

Bugless
komentarz
komentarz

Wszystkie przez nas dawane kody mają ogranicznik 1500 zł. Bez niego dochodziło do przekrętów z pendrive`ami

Tylko dla Użytkowników lab.pl i forum.pl mamy niepowtarzalną okazję! Dzięki współpracy ze sklepem morele.netwystarczy, że przy zakupie dowolnego komputera (nie musi być jeden z naszych zestawów!) w komentarzu do zamówienia dopiszesz hasło "xyz123zyx" a montaż zestawu i wysyłkę otrzymasz GRATIS!

 

 

początki adresu oczywiście usunięte. Kodzik działa, sprawdzone (Kod też edytowany)

morele
komentarz
komentarz

Jeśli już ktoś z morela tu się pojawił, to ludzie, zróbcie coś z tymi cenami!

Nie chodzi nawet o ich konkurencyjność (BTW roku nie kupiłem u Was ani jednej rzeczy, bo po prostu macie drożej), ale wypadacie kompletnie, masakrycznie i giga niepoważnie zmieniając cenę kilka razy w ciągu dnia...

Przecież to chore,gdy powiedzmy cena zmienia się z rana o +/-10% (najczęściej +), po południu zmienia się +/-5% (najczęściej +), aby późniejszym popołudniem wrócić często do pierwotnej. Albo inne dobowe wolty będące kombinacją powyższego przykładu.

Przecież Wasz sklep, to nie rynek Forex, żeby człowiek z wypiekami śledził ceny.

Abstrakcją była cena SSD (jak kiedyś się przyglądałem), gdzie potrafiła skoczyć o 100 zł więcej, niż w innych sklepach (przy stałym zapasie magazynowym)...

I to nie efekt kursów walut, stanów magazynowych, czy transportu.

Albo to jakieś dziwne zagrywki pseudo psychologiczne, albo palicie tam niezłe zioło i ogólnie wam wesoło...

Radekx to wada naszego systemu IT i naprawdę na tą chwilę nic nie poradzę na to. Na popularniejsze podzespoły staramy się trzymać ceny i pilnować, ale na resztę ceny są aktualizowane 3 razy dziennie - wiemy że to może odstręczać od zakupów i będziemy się tym zajmować, ale póki co mamy za sobą zmianę całego systemu logistycznego (magazyn obecnie jest w Sosnowcu) co pociąga cały dział IT do bieżącej pracy nad łataniem luk i jego optymalizacją. 

radekx
komentarz
komentarz

Optymalizujecie, odkąd pamiętam, czyli odkąd zarejestrowałem się na tym forum i zacząłem śledzić powyższy wątek. Czyli ponad rok :)

Normalnie, jakbym czytał tłumaczenia ZUS-u odnośnie jego informatyzacji :)

 

W każdym razie rozumiem aktualizację cen, ale nie rozumiem skąd tak wielkie dobowe wahania.

Czasami ich skala jest naprawdę znaczna. Wracając do przykładowego SSD, to jak kiedyś kupowałem swój za bodaj 300 czy 315 zł (w Karen z wysyłką), to u Was w ciągu popołudnia jego cena skoczyła z ok. 340 - 360 zł na bodaj 420 czy 440 zł. Aż wyjrzałem przez okno wypatrując kolejnej fali tsunami nad Tajlandią...

 

I to nie "może odstręczać", tylko odstręcza. Niestety.

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Radekx to wada naszego systemu IT i naprawdę na tą chwilę nic nie poradzę na to. Na popularniejsze podzespoły staramy się trzymać ceny i pilnować, ale na resztę ceny są aktualizowane 3 razy dziennie - wiemy że to może odstręczać od zakupów i będziemy się tym zajmować, ale póki co mamy za sobą zmianę całego systemu logistycznego (magazyn obecnie jest w Sosnowcu) co pociąga cały dział IT do bieżącej pracy nad łataniem luk i jego optymalizacją. 

Ceny zmieniają się trzy razy dziennie? A w listopadzie 2011 pisaliście, że zmieniają się dwa razy dziennie - zatem faktycznie 50% poprawy :E

I te same mętne tłumaczenia powiązane z linkami do przeglądarek - przecież to już było. Wtedy miałem nadzieję, że to się poprawi ale widzę, że jednak nie ma takiej możliwości - tyle czasu i co? I zonk, niestety. :E

 

Rozumiemy jednak doskonale, że ważne nie są powody pewnych zawirowań a efekty. A są one takie, że klient może czuć się „oszukiwany” widząc zestaw za 1950 zl teraz kosztujący powyżej 2400 zł. Z naszej strony możemy powiedzieć, że od nowego roku postaramy się znaleźć pewne rozwiązania, które wykluczą takie sytuacje. Jednym z pomysłów jest stworzenie Web Service dla składających zestawy, tak aby umieszczane weń produkty same aktualizowały się do najniższej na rynku. Podnosimy rękawice, jaką rzucacie nam pisząc o cenach.

I co z tą rękawicą, która podnosicie - jak długo można podnosić? Podnieście wreszcie i naprawdę stańcie się konkurencyjni - jeśli nie w zakresie cen to przynajmniej w zakresie obsługi, czasu, kontaktu, sprawności... Na razie nie widzę plusów, mimo, iż staram się - i to bardzo.

Już o tym pisano ale chyba przedstawiciel sklepu nie pamięta -

 

I ostatnia sprawa. Nadal dziwnie wyjaśniana. Nagłe zmiany cen w ciągu dnia sprzętu. Chyba przyznasz że jest to dosyć dziwne.

Ceny w sklepie Morele.net są bardzo niestabilne i nic tego nie tłumaczy.

 

Jakie tym razem otrzymam mętne tłumaczenie? A może w ogóle go nie będzie? :E

 

EDIT- to jest nadal aktualne moim zdaniem:

Bo Morele aspiruje do najdroższego sklepu w Polsce :E

 

 

Na razie tylko to. Za chwile kolejne takie 'kwiatki' ;)
 

 

Dobra - kolejna porcja do załatwienia przez przedstawiciela sklepu, która nie została załatwiona, proszę bardzo:

Pytanie ogólne: czy planowane jest, a jeśli tak to kiedy, wprowadzenie konfiguratora dla części PC ?

tak, mamy zamiar "wyprodukować" takowy do końca marca, tak

późno, ponieważ powiązane jest to z większym projektem dotyczącym opisów, cech produktów i ich jakosci.

Tak wiem, nie został podany rok zatem ten koniec marca może oznaczać i 2237, nieprawdaż? :E

 

Aaaaa... jednak znalazłem -

2. Chwilowo stworzenie konfiguratora jest wstrzymane planowaną zmianą firmy dostarczającej opisy. Obecnie jakość niektórych dostarczanych opisów zostawia wiele do życzenia, nie chcielibyśmy więc w oparciu o nie tworzyć konfiguratora. Dokładnej daty więc niestety nie mogę podać.

Mimo to masakra, minął równo rok i nic. Profesjonalny sklep :E



Dalej... niespełnione obietnice... o, proszę -

3. Pomoc dla forumowiczów.

Doszliśmy do wniosku, że nasza pomoc powinna dotyczyć do spraw bezpośrednio związanych ze sklepem – problemy lub informacje dotyczące zamówień, pomoc przy reklamacjach i kontakcie. Unikamy też w ten sposób „wtrącania się” w wybory naszych klientów w miejscu, gdzie znajdują się i zabierają głos specjaliści – naszą rolą jest odpowiedzieć dobrą ceną i dostępnością na produkty polecane i cieszące się popularnością. Zamiast swoistego telemarketingu na forach obraliśmy inne sposoby…


….4. Co dalej

Jestesmy sklepem dynamicznie się rozwijającym a plany na rok 2012 mamy bardzo ambitne. Mamy nadzieję, że jeszcze w lutym przedstawimy również na tym forum realizację projektu, który pozwoli nam na dużo lepszą obsługę klientów i bardziej atrakcyjne oferty.

Poza tym mamy kilka smaczków przygotowanych dla samych forumowiczów – to między innymi feature, który pozwoli przy wklejaniu linków do postów na automatyczne wyświetlanie cen aktualizowanych w czasie rzeczywistym. Chcielibyśmy dostarczać więcej takich „smaczków” – to są jednak już propozycje, które będziemy przedstawiać administracji forum i to ona będzie decydować, co może być potrzebne i użyteczne.

Pomoc dla userów nie miała się odbywać jako swoisty telemarketing czyli doradzanie (a jednak pisze Pan posty i swoje propozycje, choćby w "zestawach komputerowych")  natomiast linkowanie do produktów Waszego sklepu miało być jako swoisty feature... I co z Tego wyszło? Jak zwykle nic. :E

Edytowane przez Igorrodz
morele
komentarz
komentarz

"Ceny zmieniają się trzy razy dziennie? A w listopadzie 2011 pisaliście, że zmieniają się dwa razy dziennie - zatem faktycznie 50% poprawy
I te same mętne tłumaczenia powiązane z linkami do przeglądarek - przecież to już było. Wtedy miałem nadzieję, że to się poprawi ale widzę, że jednak nie ma takiej możliwości - tyle czasu i co? I zonk, niestety. "

Źle się wyraziłem - ceny i dostępność są 3 razy dziennie aktualizowane - cena nie musi się zmieniać, więc w praktyce ceny zmieniają się rzadziej. Właśnie dlatego Wojtek tu się będzie wypowiadał, pewnie lepiej by wyjaśniał różne rzeczy :) Na razie to księga skarg i zażaleń, chyba jedyna w swoim rodzaju w internecie :) O działaniu e-comerce można napisać książki i już one są. Igorrodz o każdym sklepie znajdziesz masę materiału negatywnego. Część może nawet nie wynikać z błędów obsługi tylko z braku odpowiedniego też informowania klientów - zobacz sam ile jest zapytań o gwarancję, o płatności a nawet o to, czy trzeba płacić żeby się zarejestrować :) mam nadzieję, że właśnie na to, czyli pomaganie użytkownikom będę poświęcał czas.

"I co z tą rękawicą, która podnosicie - jak długo można podnosić? Podnieście wreszcie i naprawdę stańcie się konkurencyjni - jeśli nie w zakresie cen to przynajmniej w zakresie obsługi, czasu, kontaktu, sprawności... Na razie nie widzę plusów, mimo, iż staram się - i to bardzo.
Już o tym pisano ale chyba przedstawiciel sklepu nie pamięta -"

w tej chwili skupiamy się po prostu na logistyce, ale przecież nie mogę pisać o WSZYSTKIM co robimy, i tak z tego tematu konkurencja może się dużo dowiedzieć.

Jakie tym razem otrzymam mętne tłumaczenie? A może w ogóle go nie będzie?

Igor tak naprawdę to nigdy nikt poza forum nie zgłaszał nam takiego problemu - dlatego priorytetem są inne rzeczy. Sytuacje dużych skoków ceny najczęściej występują w wypadku zejścia ze stoku całej partii towaru i może się zdarzać, że jakiś nawet popularny produkt przez dzień będzie w gorszej cenie - w takim wypadku, gdy zauważy się taki skok a jest się na zakupie, piszcie do mnie, dowiem się kiedy dostawa :)

Tak wiem, nie został podany rok zatem ten koniec marca może oznaczać i 2237, nieprawdaż? Mimo to masakra, minął równo rok i nic. Profesjonalny sklep

Są i niepowodzenia... Cały czas się rozwijamy i uczymy, na pewno szafowanie obietnicami nie jest dobrą rzeczą. Nie mogę ujawniać szczegółów, ale z pewnych względów musieliśmy odłożyć niektóre plany na bok i skupić dla tych najważniejszych dla działania tak szybko rosnącej firmy jak nasza (obrót to akurat żadna tajemnicą - 2010 - 70 mln; 2011 - 120 mln; 2013 - 180 mln).

Doszliśmy do wniosku, że nasza pomoc powinna dotyczyć do spraw bezpośrednio związanych ze sklepem – problemy lub informacje dotyczące zamówień, pomoc przy reklamacjach i kontakcie. Unikamy też w ten sposób „wtrącania się” w wybory naszych klientów w miejscu, gdzie znajdują się i zabierają głos specjaliści – naszą rolą jest odpowiedzieć dobrą ceną i dostępnością na produkty polecane i cieszące się popularnością. Zamiast swoistego telemarketingu na forach obraliśmy inne sposoby…

- słowo pisane jest bezlitosne :) dobra, ale nikt do nas nie pisał także bezpośrednia pomoc o której tam wspomniano nie była możliwa... od tego wychodziliśmy, ale teraz obraliśmy taką formułę pomagania na forach, ma ona przecież plusy

"Ceny zmieniają się trzy razy dziennie? A w listopadzie 2011 pisaliście, że zmieniają się dwa razy dziennie - zatem faktycznie 50% poprawy
I te same mętne tłumaczenia powiązane z linkami do przeglądarek - przecież to już było. Wtedy miałem nadzieję, że to się poprawi ale widzę, że jednak nie ma takiej możliwości - tyle czasu i co? I zonk, niestety. "

Źle się wyraziłem - ceny i dostępność są 3 razy dziennie aktualizowane - cena nie musi się zmieniać, więc w praktyce ceny zmieniają się rzadziej. Właśnie dlatego Wojtek tu się będzie wypowiadał, pewnie lepiej by wyjaśniał różne rzeczy :) Na razie to księga skarg i zażaleń, chyba jedyna w swoim rodzaju w internecie :) O działaniu e-comerce można napisać książki i już one są. Igorrodz o każdym sklepie znajdziesz masę materiału negatywnego. Część może nawet nie wynikać z błędów obsługi tylko z braku odpowiedniego też informowania klientów - zobacz sam ile jest zapytań o gwarancję, o płatności a nawet o to, czy trzeba płacić żeby się zarejestrować :) mam nadzieję, że właśnie na to, czyli pomaganie użytkownikom będę poświęcał czas.

"I co z tą rękawicą, która podnosicie - jak długo można podnosić? Podnieście wreszcie i naprawdę stańcie się konkurencyjni - jeśli nie w zakresie cen to przynajmniej w zakresie obsługi, czasu, kontaktu, sprawności... Na razie nie widzę plusów, mimo, iż staram się - i to bardzo.
Już o tym pisano ale chyba przedstawiciel sklepu nie pamięta -"

w tej chwili skupiamy się po prostu na logistyce, ale przecież nie mogę pisać o WSZYSTKIM co robimy, i tak z tego tematu konkurencja może się dużo dowiedzieć.

Jakie tym razem otrzymam mętne tłumaczenie? A może w ogóle go nie będzie?

Igor tak naprawdę to nigdy nikt poza forum nie zgłaszał nam takiego problemu - dlatego priorytetem są inne rzeczy. Sytuacje dużych skoków ceny najczęściej występują w wypadku zejścia ze stoku całej partii towaru i może się zdarzać, że jakiś nawet popularny produkt przez dzień będzie w gorszej cenie - w takim wypadku, gdy zauważy się taki skok a jest się na zakupie, piszcie do mnie, dowiem się kiedy dostawa :)

Tak wiem, nie został podany rok zatem ten koniec marca może oznaczać i 2237, nieprawdaż? Mimo to masakra, minął równo rok i nic. Profesjonalny sklep

Są i niepowodzenia... Cały czas się rozwijamy i uczymy, na pewno szafowanie obietnicami nie jest dobrą rzeczą. Nie mogę ujawniać szczegółów, ale z pewnych względów musieliśmy odłożyć niektóre plany na bok i skupić dla tych najważniejszych dla działania tak szybko rosnącej firmy jak nasza (obrót to akurat żadna tajemnicą - 2010 - 70 mln; 2011 - 120 mln; 2013 - 180 mln).

morele
komentarz
komentarz

a tak na dobranoc - jako pracodawca morele.net ma prawie takie wymagania jak Pan Przemysław, Prezes Zarządu:
http://ogrodidom.eu/praca-w-dio,557.html.

Bugless
komentarz
komentarz

Oczywiście warunki w/w są niezgodne z obowiązującym prawem :)

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Co mnie (oraz pozostałych zainteresowanych userów) interesuje obrót Waszej firmy skoro podstawowe sprawy, których załatwienie na forum obiecaliście - nie zostały załatwione? Tak wiem, obiecać nie grzech, niemniej jednak ogólny zarys Waszej słowności i wywiązywania się z tego, co obiecaliście pozostaje.


Dobra, w takim razie lecimy daaaaaaaalej -

dziękuję za wszystkie uwagi. Na następnym spotkaniu z zarządem poruszę kwestię uszczegółowienia regulaminu.

I co? Od 19 grudnia minęły już prawie dwa miesiące a żadnej zmiany w regulaminie nie ma - nadal jest 2+1 dni.
[url]http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczące-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1646338[/url]

A zamówienia jak nie były realizowane w tym czasie - tak nie są. I nie obchodzi mnie, ze to tylko mała ich część - ale jednak. I gro dotyczy uzytkowników ForumPC.pl, którego jesteście, nomen-omen, partnerami handlowymi i o których szczególnie powinniście dbać: a widzę dokładnie, że jest (niestety) inaczej :E

Edytowane przez Igorrodz
radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

Łukasz morele.net, dnia 03 Marz 2013 - 00:53, napisał:
Nie mogę ujawniać szczegółów, ale z pewnych względów musieliśmy odłożyć niektóre;re plany na bok i skupić dla tych najważniejszych dla działania tak szybko rosnącej firmy jak nasza (obrót to akurat żadna tajemnicą - 2010 - 70 mln; 2011 - 120 mln; 2013 - 180 mln).

Trzeba tylko uważać, aby tymi obrotami się nie zadławić.
Zwiększanie obrotów bez należytego zabezpieczenia interesów kupujących, dzięki którym macie ten obrót (kiepsko działające działy serwisowe, problemy kontaktem, zwłaszcza telefonicznym, problemy z informacją o faktycznych cenach, o faktycznej dostępności, problemy z czasem realizacji, zalewy wadliwych części, na pałę montowanych w komputerach itp itd) nie wróżą dobrze.
 

Łukasz morele.net, dnia 03 Marz 2013 - 00:53, napisał:
Igor tak naprawdę to nigdy nikt poza forum nie zgłaszał nam takiego problemu


To taki żarcik?
http://www.opineo.pl/opinie/morele-net,neutralne
http://www.opineo.pl/opinie/morele-net,negatywne
I tendencja jest delikatnie spadkowa. Tak jak kiedyś za ostatnie 12 miesięcy były widełki z max powyżej 9, tak za ostatnie 12 miesięcy ogólna ocena ani razu nie przekroczyła 9.
Ja kupując na allegro, gdy widzę sprzedającego, który ma 97% i mniej ocen pozytywnych, to najczęściej go sobie odpuszczam.

Pozytywnych nie cytuję, bo to oczywiste, że zadowoleni klienci nie są problemem :)

Że tak metaforycznie to ujmę, diabeł tkwi w szczegółach i rdza zazwyczaj zaczyna zżerać auto od malutkiej plamki, więc dobrze jakbyście wśród tych 180 mln obrotu nadal widzieli pojedynczego klienta.

Edytowane przez radekx
morele
komentarz
komentarz

Igor podałem obroty bo pytałeś wcześniej o niespełnione obietnice i wyjaśnienia w tej sprawie. Duże wzrosty = duże problemy i dlatego musieliśmy odłożyć pewne kwestie na bok, stąd niespełnione obietnice, za dużo chcieliśmy zrobić na raz, rzeczywistość zweryfikowała. Jesteśmy bogatsi o doświadczenia z ostatniego dynamicznego roku i mam nadzieję, że zaprocentuje to dla klientów.


obrót akurat średnio powinien nas obchodzić bo nie handlujecie tylko sprzętem IT ale też lodówkami pralkami ekspresami do kawy i innym drogim sprzętem.
nigdy nie uwierzę w 180mln roczne na samym IT (Zresztą mamy dopiero 3 miesiąc 2013 więc daje nam to 720mln na cały rok) - Bugless tu pomyłka moja: 2010 - 70 mln, 2011 - 120 mln, 2012 - 180 mln, dzięki za uwagę :). Pomimo szerokiego asortymentu IT to zdecydowana większość naszej sprzedaży

Łukasz morele.net, dnia 03 Marz 2013 - 00:53, napisał:
Igor tak naprawdę to nigdy nikt poza forum nie zgłaszał nam takiego problemu - chodzi dokładnie o zmieniające się ceny

radekx
komentarz
komentarz

Wiem, że jestem złośliwy, ale jeśli tak składacie kompy jak cytujecie posty, to naprawdę dużo pracy przed Wami :)

A żeby nie odbiegać od tematu, to cieszy fakt, że przynajmniej jedna osoba z morele widzi problemy o których piszemy i zdaje sobie z nich sprawę.

Co do obiecanej poprawy, to poczekamy i zobaczymy. Wszak wszytko będzie zapisane w czeluściach sieci :)

morele
komentarz
komentarz

mam jakiś problem z przeglądarką, nie mogę cytować :)

Igorrodz
komentarz
komentarz

Panie Łukaszu - nie doniósł się Pan do sprawy regulaminu Waszego sklepu, w którym jasno jest napisane że realizacja przyjętego zamówienia trwa dwa dni i dodatkowo jeden, o ile sklep poinformuje klienta. Ponoć na spotkaniu zarządu ta sprawa miała być poruszona - i co? Bo jak widzę w dalszym ciągu ten zapis regulaminu Waszego sklepu nie jest respektowany. W związku z tym mamy poinformować o tym UOKiK czy samo to jakoś wewnętrznie załatwicie?

 

Poza tym osobiście czekam, aby ceny były aktualizowane maksimum jeden raz dziennie oraz na wprowadzenie konfiguratora zestawów jak i ułatwione linkowanie - te sprawy dawno temu obiecaliście - i co? Bo nie rozumiem trudności, jakie ma tak prężnie działająca firma aby ten aspekt poprawić. O całej zaś reszcie zarzutów... problemów naszych użytkowników a Waszych klientów nie wspomnę - mam nadzieję, że zostaną one niezwłocznie poprawione.




Co do obiecanej poprawy, to poczekamy i zobaczymy. Wszak wszytko będzie zapisane w czeluściach sieci :)

 

:cfaniak:

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Witajcie,

 

nie dostałem jeszcze rangi od administracji, ale dzisiaj/jutro powinna już być :)

 

Panie Łukaszu - nie doniósł się Pan do sprawy regulaminu Waszego sklepu, w którym jasno jest napisane że realizacja przyjętego zamówienia trwa dwa dni i dodatkowo jeden, o ile sklep poinformuje klienta. Ponoć na spotkaniu zarządu ta sprawa miała być poruszona - i co? Bo jak widzę w dalszym ciągu ten zapis regulaminu Waszego sklepu nie jest respektowany. W związku z tym mamy poinformować o tym UOKiK czy samo to jakoś wewnętrznie załatwicie?



Igor sprawa jest w trakcie, była zgłaszana do zarządu - zmianie ulegnie więcej zapisów w regulaminie i każdorazowo po takiej zmianie musimy powiadomić wszystkich klientów. Ze zmianami czekaliśmy na rozstrzygnięcia UOKiK`u w sprawie rezerwacji - w tym tygodniu lub przyszłym wszystkie zmiany regulaminu (łącznie z tym punktem) zostaną wprowadzone a klienci poinformowani mailowo. Stąd opóźnienie, sprawa nie została odłożona na bok, nie chcemy jednak co miesiąc wysyłać klientom maila o zmianach regulaminu, stąd opóźnienie. 

 

Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego! 

Poza tym osobiście czekam, aby ceny były aktualizowane maksimum jeden raz dziennie oraz na wprowadzenie konfiguratora zestawów jak i ułatwione linkowanie - te sprawy dawno temu obiecaliście - i co?



Igor ceny i dostępność muszą być aktualizowane częściej, żeby oferta była aktualna. Konfigurator na razie odpada niestety :( Bardzo chcielibyśmy go mieć, ale na tą chwilę nie starczy nam zasobów (głównie informatycznych), żeby to przeprowadzić.
Bugless
komentarz
komentarz

Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego! 

 

odpada, chyba że znowu chcecie mieć na głowie UOKiK

radekx
komentarz
komentarz

Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego! 

 

Co to za potworek?

Znowu próbujecie przycwaniakować i pewnie stworzyć jakąś hybrydę w stylu zakup towarousługi, dotyczącą faktu, że formalnie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.

Tak, jakby klient kupował tylko i wyłącznie usługę.

I znowu skończy się tak, że wmiesza się w to UOKiK dowalając kolejną karę.

 

Coraz bardziej mnie zniechęcacie do siebie. Już nawet nie ofertą i jakością usług, ale kombinowaniem jak zrobić jelenia z klienta.

Bugless
komentarz
komentarz

e tam, radekx niech robią tak dalej, a będą handlować z bandą idiotów nie znających swoich praw.

necik
komentarz
komentarz

Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego! 

O co dokładnie w tym chodzi i czy inne sklepy internetowe również stosują podobne praktyki?

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Ważną zmianą w regulaminie, która dotyczy forumowiczów jest brak możliwości skorzystania ze zwrotu 10-dniowego przy usługach serwisowych, w tym montażu zestawu komputerowego!

Wolę nie ryzykować i nie będę kupował w sklepie Morele.net - mimo iż to, co zamierzam teraz nabyć jest tam tańsze. Po prostu czytając takie coś odechciewa się i to bardzo. Nie widzę teraz żadnych, ale to naprawdę żadnych korzyści z potencjalnego zakupu u Was - a same tylko ryzyka. Nie mam zamiaru walczyć ze sklepem w przypadku jakiejś awarii potencjalnie zakupionego u Was sprzętu a nie mam też ochoty mieć od Was jakieś ulgi, bonifikaty czy specjalny sposób obsługi i traktowania bo mam rangę na forum. No way, nie u nich.
I myślę sobie, że jak to zrealizują to będzie więcej niż 160k zł od UOKiK'u w nagrodę :E



EDIT:

Igor ceny i dostępność muszą być aktualizowane częściej, żeby oferta była aktualna.

Bzdury! Inne sklepy aktualizują nawet rzadziej niż jeden raz na dzień a ich oferta jest stale aktualna. A nie są to małe sklepy - choćby Agito, Proline, Arest czy Cooling oraz Komputronik. Wszystkich z nich kupowałem, przeglądam ich oferty i czegoś takiego nie widzę. A przecież nie mają wcale mało klientów a ich asortyment (moze poza Coolingiem) jest równie szeroki co Wasz.

le jak tam chcecie - to Wy obudzicie się z przysłowiową 'ręką w nocniku' :E

Edytowane przez Igorrodz
Gość
komentarz
komentarz

a nie mam też ochoty mieć od nich jakieś ulgi, bonifikaty czy specjalny sposób obsługi i traktowania bo mam rangę na forum. No way, nie u nich.

A to dziwne bo fajnie mieć ulgę.

Co do morele to radze wziąć się za siebie bo się może źle skończyć .Jak pójdzie opinia to można dużo więcej  stracić niż zyskać na różnych zagrywkach w regulaminie i traktowaniem klientów.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.