x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

iDaft
komentarz
komentarz

Do Rzecznika Praw Konsumenta, ale to znowu zabawa z papierkami i czekaniem na odzew. 

 

Ja z kolei, zostałem znowu zrobiony w balona przez morele.net. Zamówiłem 15.12 i do dziś nie otrzymałem przesyłki, wiadomo - święta itd. Byłem cierpliwy, ale do czasu. Trochę nawrzucałem obsłudze, to się trochę lepiej poczułem. :D Dzisiaj przyszła kolejna paczka do partnera, tym razem moja. Jaki ja byłem szczęśliwy!  :hurra:  Jednakże po 10 minutach dowiedziałem się, że pracownik bez mojej zgody zamówił Zalmana Z5 Plus (Gladius M40 był dostępny kiedy zamawiałem).  :zly:  I mam teraz cztery opcje: 1. Czekać aż mi zamienią na Fractala 3000, Gladiusa X80 lub Regnum L50 (oczywiście za dopłatą, kolejny tydzień czekania). 2. Zamówić gdzieś obudowę i dać im do złożenia (Święta prawosławne, tydzień czekania na przesyłkę) . 3. Podziękować. 4. Wziąć tak jak jest. Teraz na prawdę nie wiem co robić, bo nie uśmiecha mi się znowu trzy tygodnie czekać na kompa, ostatecznie przeżyję Zalmana 5 Plus (grill nie jest w moim stylu) i zdecydowałem się kontynuować zamówienie.Ostatnie moje zamówienie w morelach.

Igorrodz
komentarz
komentarz
dlatego nie wiem czy odzyskam to za co zapłaciłem

 

Masz przecież numer zamówienia ze szczegółami a przede wszystkim potwierdzenie dokonania wpłaty na ich konto, nieprawdaż? A tam wszystko stoi jasno napisane co ma być i w jakiej cenie - oraz ile rzeczywiście zapłaciłeś. Jak kwota szkody przekracza bodajże 250zł to możesz oskarżyć ich o próbę wyłudzenia czy oszustwo - zawiadomienie prokuratury o popełnieniu przestępstwa. Ewentualnie korzystaj z pomocy swojego Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta - napisz do niego maila, dołącz w załączniku te dokumenty o których napisałem oraz o których Ty piszesz i poproś o jak najszybszą interwencję. Powołaj się przy tym również na regulamin ich sklepu, gdzie jest jasno napisane, jaki może być maksymalny termin realizacji zamówienia.

howtooo
komentarz
komentarz
Masz przecież numer zamówienia ze szczegółami a przede wszystkim potwierdzenie dokonania wpłaty na ich konto, nieprawdaż? A tam wszystko stoi jasno napisane co ma być i w jakiej cenie - oraz ile rzeczywiście zapłaciłeś. Jak kwota szkody przekracza bodajże 250zł to możesz oskarżyć ich o próbę wyłudzenia czy oszustwo - zawiadomienie prokuratury o popełnieniu przestępstwa. Ewentualnie korzystaj z pomocy swojego Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta - napisz do niego maila, dołącz w załączniku te dokumenty o których napisałem oraz o których Ty piszesz i poproś o jak najszybszą interwencję. Powołaj się przy tym również na regulamin ich sklepu, gdzie jest jasno napisane, jaki może być maksymalny termin realizacji zamówienia.

 

Jasne, że mam potwierdzenie zamówienia (pro formę) + dokument przelewu z PKO. Zapłaciłem 3600+ zł z czego wszystko się zgadza oprócz grafiki i jestem na tej co mi wysłali stratny ponad 600 zł. Kontaktowałem się już ze znajomym prawnikiem i również polecił mi kontakt z rzecznikiem praw konsumenta.

iDaft
komentarz
komentarz

Tak, przeprowadzają testy Power/Reset. :E

howtooo
komentarz
komentarz

Jak będziesz miał szczęście to dostaniesz może to co zamówiłeś :)

matwoj678
komentarz
komentarz

to widzę, że profesjonaliści :E a w BIOS-ie coś ustawiają, żeby od razu można było instalować system?

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

@matwoj678

Na co liczysz każdy sklep odwali manianę  jak nie stoisz i nie patrzysz na ręce(mam dejavu ktoś to już pisał ach = pozdro Sicknature) Ich test polega tylko na złożeniu kompa wciśnięcia przycisku Power na obudowie  działa? - no to wysyłamy biosu na 99% nikt nie ustawia  

howtooo
komentarz
komentarz

Mylą karty graficzne róznych firm, a ty o BIOSa pytasz :D

HQ19
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja już do nich napisałem. Ten sklep jest naprawdę żałosny. Już czwarta zmiana terminu wysyłki. Kobieta, która odbiera telefon chyba nie ma zielonego pojęcia co mówi. Jutro poświęcę kilka złotych z telefonu, żeby zadzwonić do nich. Żeby nie potrafić jednej rzeczy w przeciągu 3 dni przygotować to jest karygodne. Szybciej doszedłbym piechotą na ich magazyn i zabrał to osobiście niż oni to wyślą. Ciekawe czemu nie odezwie się ten pracownik, który jest tutaj na forum, czyżby nie miał nic do powiedzenia?

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie narzekajcie - sklep Morele.net ma tylko 1% ocen negatywnych (co daje 388 opinii in minus) - http://www.opineo.pl/opinie/morele-net 

Natomiast 97% klientów poleca ten sklep. Zatem - czy tak wielka rzesza może się mylić? :E

howtooo
komentarz
komentarz (edytowane)

@igorrodz

 

Nie chce Ci brzydko odpowiadać, ale gdzie nie wpisze morele.net tam napotykam się na ten 1%. Sam im zaufałem, ale po tym co mi zrobili to mam prawo mieć taką opinię, jak i reszta użytkowników. Powiem tak, postaw się na naszym miejscu i zobaczymy jakie będzie twoje zdanie. Zapłać za grafikę 1300 zł, a odbierz taką za 600 zł, wiesz gdzie mam te 97% klientów w takiej sytuacji? Dodatkowo nie było faktury i będą robić problemy z wymianą.

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz
@matwoj678

Ich test polega tylko na złożeniu kompa wciśnięcia przycisku Power na obudowie  działa? - no to wysyłamy biosu na 99% nikt nie ustawia  

 

 

Ponoć w serwisie, po złożeniu kompa, odpalają maszynę i patrzą, czy przejdzie biosowy Power On Self Test.
Ale też bym w to specjalnie nie wierzył, bo bywali tutaj ludzie, którzy dostawali z morele komputery nie wykazujące oznak życia.

 

Co do podmiany GPU - to może wystarczy po prostu wyjaśnić sytuację ze sklepem.
Jakkolwiek to spora pomyłka, to prawdopodobnie jednak zawinił czynnik ludzki, a sklep nie miał na celu oszukiwania klienta.
Szkoda tylko, że zwykle pokrzywdzony bywa klient, w końcu dla odmiany mogli by wpakować np GTX-a 690 ;)
W każdym razie powinni to naprawić i jakoś zrekompensować (za czas i kasę poświęcone na telefony) i sądzę, że kwestię można rozwiązać z satysfakcją dla obu stron.
Chociaż jeśli (jak to mają w zwyczaju) z łaski na uciechę zaproponują zniżkę przy kolejnych zakupach, to daj znać, pośmiejemy się z tego ;)

howtooo
komentarz
komentarz

Słuchaj, żeby było śmieszniej to na podmienionej karcie mam naklejkę z kodem kreskowym 670tki :D Dlatego  martwię się czy mi zwrócą to co zamówiłem, bo wygląda to na ordynarne oszustwo. W ostateczności zadzwonię do rzecznika praw konsumenta, jak nie zgodzą się wymienić na towar za który zapłaciłem. Patrzyłem na filmiki na yt okazało się, że nie dawno gość nie dostał na przykład napędu DVD więc jakoś trochę mi ulżyło, że nie tylko mnie ****.

Rim
komentarz
komentarz

@howtooo

Możesz dać link do tego filmiku?

 

Ps wydaje mi się,że Igor zastosował ironie w swoim poście o opiniach :D 

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

[quote name='howtooo' timestamp='1357243617' post='1663372'] Słuchaj, żeby było śmieszniej to na podmienionej karcie mam naklejkę z kodem kreskowym 670tki Dlatego  martwię się czy mi zwrócą to co zamówiłem, bo wygląda to na ordynarne oszustwo. [/quote]

 

Albo to jest przyczyna pomyłki. Przepuścili przez czytnik, kody się zgadzały więc ci wmontowali.

Teraz tylko kwestia tego, kto te kody pozamieniał...

No i żeby przypadkiem nie wyszło, że Ty próbujesz coś zakombinować.

 

[quote name='howtooo' timestamp='1357243617' post='1663372'] atrzyłem na filmiki na yt okazało się, że nie dawno gość nie dostał na przykład napędu DVD więc jakoś trochę mi ulżyło, [/quote]

 

A to już się nie raz zdarzało.

Od kiedy śledzę ten wątek, to byli tu ludzie z pomylonymi kartami graficznymi, procesorami, niepełnymi zestawami - od wyboru do koloru :)

Póki co, raczej sklep wszystkie sporne sprawy załatwiał w miarę rozsądnie. Miejmy nadzieję, że i teraz tak będzie.

howtooo
komentarz
komentarz

Spisałem z kurierem protokół szkody, jak inaczej to udowodnić? Na ich stornie zgłosiłem to po otworzeniu paczki. Jeżeli będą robić problemy to spróbuję to załatwić inaczej, ale póki co zobaczymy. Paczka gotowa do wysyłki jutro ma przybyć wysłannik z jupisi... Dziwne, że jeszcze nikt ich nie pozwał za takie "realizacje" zamówień, albo faktycznie mam pecha? Z mojej strony było wszystko cacy, gotówkę (3600 zł) mieli na koncie od razu jak tylko skompletowali mi sprzęt i tutaj był mój pierwszy błąd nigdy już tak nie zrobię. Człowiek uczy się całe życie.

HQ19
komentarz
komentarz

To nie ważne, że po otworzeniu paczki to zgłosiłeś. A jak inaczej miałbyś stwierdzić, że został Ci wciśnięty inny produkt niż zamawiałeś. Przecież nie masz rentgenu w oczach. No z wpłaceniem takiej kwoty to popełniłeś błąd, ja nigdy w żadnym sklepie nie wpłaciłbym takiej kwoty z góry, jedynie pobranie. Jeżeli będą robić problemy to powiedz, że zgłosisz tą sprawę najpierw do rzecznika, a później jeszcze dalej. Są na przegranej pozycji, bo dostałeś coś czego nie zamawiałeś. Ich zakichanym obowiązkiem jest teraz wymienić to na własny koszt.

  • Dobra wypowiedź 1
Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

@howtooo

Sarkazm. Nie wyczułeś go w moich słowach - i wcześniejszych postach? Przejrzyj je w tym temacie. Choć na początku chwaliłem Morele.net i byłem za nimi to teraz stałem się co do nich sceptyczny i mało wyrozumiały. Bo ja osobiście polecam sprzęt od nich a oni co? I kto na tym cierpi - ja, bo przecież to ja ich poleciłem. Przez to właśnie tracę zaufanie userów, którzy szukają u mnie pomocy, którzy liczą na moją dobrą poradę, która da im radość i satysfakcję po zakupie. I kupują. A tu taki ZONK :E

 

[quote name='Rim' timestamp='1357243804' post='1663380'] Ps wydaje mi się,że Igor zastosował ironie w swoim poście o opiniach :D [/quote]

:ok:

HQ19
komentarz
komentarz

Igor, dlatego ja nie daję linków do morele :D

  • Dobra wypowiedź 1
HQ19
komentarz
komentarz

Ja też w kilku innych kupowałem i do tej pory nie spotkała mnie taka przygoda. A morele zachowuje się jak niektórzy na allegro, no ale to ich sprawa. Wystarczy zrobić im dobrą "reklamę" i klientów stracą.

Igorrodz
komentarz
komentarz

A ja wolałbym aby poprawili obsługę bez wzrostu cen - to byłoby lepsze i dla ich klientów i dla naszego forum, nie uważasz?

howtooo
komentarz
komentarz

Dobra Panowie zaczekamy i zobaczymy co odpiszą (o ile odpiszą?), @Igorrodz faktycznie nie zauważyłem sarkazmu gdyż moje poirytowanie sięga zenitu... Przez ich błąd musiałem latać i szukać jakiegoś kartonu, żeby zapakować to *****, ale udało się znalazłem w końcu. Mam dylemat, czy złożyć już wniosek do rzecznika bo zanim on to rozpatrzy to też trochę czasu minie, czy zaufać im znowu? P a r o d i a.

HQ19
komentarz
komentarz (edytowane)
A ja wolałbym aby poprawili obsługę bez wzrostu cen - to byłoby lepsze i dla ich klientów i dla naszego forum, nie uważasz?

Oczywiście, tak byłoby najlepiej, ale powiedz to morele :D

 

Ja nie ufałbym im na twoim miejscu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.