x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

brono378
komentarz
komentarz

Oszustwo nie zawsze równa się wyłudzeniu. Tu jest to po prostu gołosłowność oraz nie stosowanie się do regulaminu własnego sklepu - czyli tak klient został oszukany, mimo że nie stracił pieniędzy.

Antagoniss
komentarz
komentarz

W potocznym rozumieniu słowa nie zawsze jest to to samo, ale Kodeks Karny dość wyrażnie określa te terminy i o takie rozumienie mi tu chodzi. http://pl.wikipedia.org/wiki/Oszustwo
Ja nawet rozumiem zdenerwowanie autora, ale ta sytuacja jest na prawdę dosć powszechna w sklepach kteóre cieszą się dużą popularnością. Zanim zaczęło się boom na morele, niegdy nie było z nimi takich problemów. Każdy ma prawo do swojej opini na temat sklepu, ale krytyka też powinna mieć swoje granice inaczej jest to zwykły odwet.

brono378
komentarz
komentarz

Tak, ale autor nie podał sklepu do sądu ani nic, więc danego słowa nie należy rozpatrywać w kontekście karnym tylko jako zwykłe słowo, które jest powszechnie używane...

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355579745' post='1643819'] Kodeks Karny dość wyrażnie określa te terminy i o takie rozumienie mi tu chodzi. [/quote]
Autor nie podaje sklepu do sądu, nie prosi o interwencję rzecznika praw konsumenta ale jedynie pokazuje fakt, jakim jest nierzetelność sklepu i to w jaki sposób sklep traktuje klientów - sklep kłamie i oszukuje nie spełniając podstawowych norm i zasad, jasno określonych w regulaminie sklepu. To oszukiwanie klienta jest tym weksze iż po tych trzech dniach klient do nich telefonował i sklep obiecał mu niezwłoczną wysyłkę zamówionego towaru. I co? Na dzisiaj wiemy, że klient zerwał umowę kupna sprzedaży z winy sklepu, który nie dotrzymał ustalonych w regulaminie terminów - i sklep powinien cieszyć się, że klient nie chce za to odszkodowania a jedynie nagłośnia sprawę.

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355579745' post='1643819'] Zanim zaczęło się boom na morele, niegdy nie było z nimi takich problemów. [/quote]
Co z tego, ze nie było skoro teraz problemy są? Sklep pogorszył jakość obsługi, nie wywiązuje się z terminowości, nie stosuje się do zasad regulaminu. Mamy przejśc obok tego obojętnie? Otóż nie - niezadowoleni klienci mają prawo o tym mówić, to opisywać i nagłaśniać - ku przestrodze dla innych.

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355579745' post='1643819'] Każdy ma prawo do swojej opini na temat sklepu, ale krytyka też powinna mieć swoje granice inaczej jest to zwykły odwet. [/quote]
Krytyka i granice. A jakie zadośćuczynienie dostanie klient od sklepu? Sklep to, jak do tej pory, ignoruje. I niech sklep cieszy się, że tylko (jak na razie) na opisaniu sprawy na forum internetowym tylko doszło. Zatem jaki odwet skoro klient tylko opisał sprawę i dał przestrogę dla innych?

Gość
komentarz
komentarz

Półki co ja z morele nie miałem problemów.

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

Ha - widać nie tylko ja napotkałem problem 2012-12-11 11:39:53 złożyłem zamówienie za pobraniem = coś mi zaświeciło żółtą lampkę (na sumę 1678,01 zł - karta 670gtx + koszt 1zł pen i wysyłka) Otrzymuję email "Zamówiony towar zostanie wysłany w dniu: środa, 12 grudnia 2012 o godzinie 16 kurierem (SCHENKER)"(myśle sobie extra to się chwali) nadchodzi 12 grudnia godz 16 - brak listu przewozowego nic,zero - godz 21:37! bot! wysyła email Automatyczna informacja o zmianie przewidywanej daty realizacji zamówienia: Stara data: 2012-12-12 16:00:00/Nowa data: 2012-12-13 16:00:00 ( a mowie sobie dobra 1 dzień mnie nie zbawi) - jednak rano wysyłam wiadomość do Pana Wojciecha Pawlika - co jest grane,że w takim tempie to dostanę sprzęt 17 grudnia - odpowiedz za 2h ,że są problemy z kurierem(tu dziękuję Panu,że nie zostałem olany,bo czas przez formularz kontaktowy na odpowiedź to 1 dzień,a ja jeszcze wysłałem zwykły przez system poczty) mamy 13 grudnia godz 16 i zgadnijcie co się stało?- to samo zero wiadomości - bach bot wysyła wiadomość zmiana terminu wysyłki z 13 na 17! grudnia (no tu to już myślałem kutwa jasnowidz jestem) cud,cud ! - o 18:37 dostaję maila od żywego pracownika ds "obsługi frajerów tfu chciałem powiedzieć klientów,że data 17 grudnia to "ostateczny termin i że dostanę towar na następny dzień " ( Pozdrawiam Pani Moniko,ale tu myślę,że to jakieś żarty mamy 13 grudnia czwartek,a ja mam czekać do poniedziałku na "wysyłkę"?) jaki z tego wniosek? Ktoś,kto nie szanuje twojego czasu - nie szanuje twoich pieniędzy = zamówienie anulowane

Czy czuję się nabity w butelkę ? - raczej tak,gdyby nie Pan Wojciech Pawlik przez 2 dni nie wiedziałbym co jest grane( mógł wcale nie odpisać bo zdaje się,że jest od marketingu,ale zrobił to!)
Wiem dlaczego bot tak późno wysyłał wiadomość o zmianie terminu = by nie można było zadzwonić do BOKU :lol2: )

  • Dobra wypowiedź 1
Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja anulowałem zamówienie, ale potem zadzwoniłem i powiedziałem żeby jednak przywrócili pani powiedziała " Pana zamówienie będziemy traktowali jako piorytytowe i wyślemy je jeszcze dzisiaj" i zamówiłem w agito.pl. na wypadek, kiedy morele.net. dalej by mnie oszukiwali.
Zobaczymy który sklep okaże się dobry i ten dostanie kase.

HQ19
komentarz
komentarz

[quote name='xdemont' timestamp='1355586844' post='1643941'] " Pana zamówienie będziemy traktowali jako piorytytowe i wyślemy je jeszcze dzisiaj" [/quote] Haha, żart roku. Taki kit chyba wszystkim klientom wciskają.

  • Dobra wypowiedź 1
Gość
komentarz
komentarz

[quote name='xdemont' timestamp='1355586844' post='1643941'] Pana zamówienie będziemy traktowali jako piorytytowe i wyślemy je jeszcze dzisiaj" i zamówiłem w agito.pl. na wypadek, kiedy morele.net. dalej by mnie oszukiwali. [/quote]
I teraz ty oszukasz albo morele albo agito???

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='xdemont' timestamp='1355586844' post='1643941'] " Pana zamówienie będziemy traktowali jako piorytytowe i wyślemy je jeszcze dzisiaj" [/quote]
Bo nagłośnione na forum? Niemniej nie uwierzę, dopóki autor tematu nie napisze, jak się realnie stało [oby do świąt miał swój sprzęt].

BTW- przypominam, ze agito nie składa zestawów ;)

Gość
komentarz
komentarz

[quote name='dam111111' timestamp='1355595703' post='1644132']
I teraz ty oszukasz albo morele albo agito???
[/quote]

Nie, Morele powiedziało ze zamówienie na 100% przyjdzie w poniedziałek, jak nie to zrezygnuje. I kupie w agito.pl które przyjdzie w środę .

Rim
komentarz
komentarz

Widać moderacja nie próżnuje - mam tylko nadzieje że naszych postów nie wchłonie czarna dziura

Miło by było gdyby pojawiła się jakaś reakcja ze strony morele

@Igor Podoba mi się Twoje podejście - nazywasz rzeczy po imieniu i nie dajesz sobie w kaszę dmuchać!

necik
komentarz
komentarz

Po to jest jeden temat zbiorczy dotyczący morele.net aby tam zadawać wszelkie pytania lub wyrażać opinie na temat sklepu. A w poniedziałek zapewne ktoś z pracowników odpisze na pojawiające się tutaj zarzuty.

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja tam do morele nic nie mam zamawiałem produkt otrzymałem i jestem zadowolony wybaczcie ale nie ma takiego sklepu w którym nie będzie opóźnień w dostarczeniu czy problemów z zawartością paczki i innych przyczyn.

morele
komentarz
komentarz

Witam serdecznie,

chciałbym przeprosić wszystkich klientów za wszelkie opóźnienia w dostawie, które niestety w okresie świątecznym zdarzają się. Wynika to z kilku czynników i zapewniam, że nie jest naszym celem "oszukiwanie" klientów. Liczba paczek wysyłanych dzienne w grudniu jest ponad czterokrotnie większa niż np. w listopadzie i dochodzi do tysięcy. Zapewniam, że cała nasza ekipa robi wszystko co może, aby ograniczyć liczbę błędów do minimum, nasz magazyn pracuje od 7 rano do 20 każdego dnia, również w soboty i niedziele. Do tego dochodzą wypadki losowe takie jak np. wypadek samochodu kuriera przewożącego setki paczek do centrali logistycznej. Bardzo proszę o podsyłanie mi na priv numerów zamówień wszelkich zamówień, w których występują opóźnienia, osobiście postaram się o jak najszybsze naprawienie błędów i terminową wysyłkę.

Pozdrawiam
Wojciech Pawlik
morele.net

Gość
komentarz
komentarz

@UP a ja jak dzwoniłem to mówiliście ze przenosicie baze??


Dobrze zobaczymy czy dzisiaj otrzymamy:)-

Gość
komentarz
komentarz

Nie otrzymałeś przesyłki na czas a płaczesz jak by Ci ukradli pieniądze i nigdy nie dali tego komputera po prostu maja opóźnienia w dostawie nie ma się co dziwić kilka osób a mają setki zamówień

t.dabrowski
komentarz
komentarz

Również jestem rozczarowany. Zamówiłem komputer 9 grudnia (nd) i od razu dokonałem wpłaty, początkowo miał zostać wysłany we wt 11.12 - każdy z komponentów wchodzących w skład komputera BYŁ na stanie (sprawdzałem kilka razy) i status "GOTOWY" w poszczególnych elementach pojawił się bardzo szybko, ale ktoś wyjątkowo długo odkładał składanie - jest 17 grudnia i wysyłka jest DALEJ przekładana. Myślałem, że 9 grudnia to wystarczający termin, ale wygląda na to, że jutro będę musiał anulować przesyłkę, żeby zdążyć zakupić zestaw w sklepie, w którym dotrzymuje się terminów (które sami sobie panowie narzuciliście w regulaminie - strzał w stopę).

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='morele.net' timestamp='1355748812' post='1645759'] Witam serdecznie, chciałbym przeprosić wszystkich klientów za wszelkie opóźnienia w dostawie, które niestety w okresie świątecznym zdarzają się. Wynika to z kilku czynników i zapewniam, że nie jest naszym celem "oszukiwanie" klientów. [/quote]
A co kogo to obchodzi? W regulaminie sklepu internetowego Morele.net jest inna informacja - i nie ma żadnej, że przesyłki mogą być opóźnione w listopadzie, grudniu, w święta czy w długie weekendy... ani jednego słowa o tym. Zatem...

Pozwoli Pan, że przypomnę -
[quote][font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][b]CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA[/b]
[b]11.[/b] Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych (dla zamówień złożonych do godziny 16:00 danego dnia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy po uprzednim poinformowaniu Klienta.[/font][/quote]
źródło - [url="http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/"]http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/[/url]

Zatem zgodnie z tym maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze, o ile po 2 dniach roboczych pracownik poinformuje klienta o w wydłużeniu o 1 dzień roboczy. Dlatego też nie mogę zrozumieć Waszego wytłumaczenia.
[quote name='ngu7' timestamp='1355755569' post='1645854'] kilka osób a mają setki zamówień [/quote]
A jak macie zwiększoną ilość zamówień to trzeba czasowo zatrudnić dodatkowych pracowników do ich realizacji, nieprawdaż?

Co Pan na to odpowie aktualnym zawiedzionym i potencjalnym klientom? Znowu - przepraszam i poproszę o numer zamówienia na priv?

  • Dobra wypowiedź 1
HQ19
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='ngu7' timestamp='1355755569' post='1645854']
Nie otrzymałeś przesyłki na czas a płaczesz jak by Ci ukradli pieniądze i nigdy nie dali tego komputera po prostu maja opóźnienia w dostawie nie ma się co dziwić kilka osób a mają setki zamówień
[/quote] Jak ma się opóźnienia to należy coś z tym zrobić, zatrudnić na ten czas pracowników (jak wspomniał Igor) albo nie wciskać ludziom, że w przeciągu 2-3 dni wszystko zostanie wysłane, gdzie po tym czasie klient informowany jest o przesunięciu terminu i tak w kółko. Jak sprzedawca traktuje klienta, tak klient będzie traktował sprzedawcę. Z tego co napisałeś można wywnioskować, że sprzedawca może nawet i 2 tygodnie zwlekać z wysłaniem towaru, bo przecież nic złego nie zrobił. Wszystko ma swoje granice.

Rim
komentarz
komentarz

Ja przez te przesunięcia zrezygnowałem z zakupu o czym pisałem wcześniej (Zresztą Pan sam już dobrze wie o jakie zamówienie chodzi)
Macie umowę tylko z jednym przewoźnikiem* (to niestety błąd - z drugiej strony zawsze można zwalić na kuriera)

*- jeśli się mylę to fajnie,ale wszystkie moje wcześniejsze zamówienia szły przez DB Schenker (o innych firmach nawet nie ma mowy w regulaminie)

Gość
komentarz
komentarz

[quote name='HQ19' timestamp='1355782379' post='1646434']
Jak ma się opóźnienia to należy coś z tym zrobić, zatrudnić na ten czas pracowników (jak wspomniał Igor) albo nie wciskać ludziom, że w przeciągu 2-3 dni wszystko zostanie wysłane, gdzie po tym czasie klient informowany jest o przesunięciu terminu i tak w kółko. Jak sprzedawca traktuje klienta, tak klient będzie traktował sprzedawcę. Z tego co napisałeś można wywnioskować, że sprzedawca może nawet i 2 tygodnie zwlekać z wysłaniem towaru, bo przecież nic złego nie zrobił. Wszystko ma swoje granice.
[/quote]
Owszem ale każdy żyjący człowiek na tym świecie popełnia błędy i tak już zostanie myślisz że inne sklepy komputerowe nie mają opóźnień w wysyłce? nie ma takiego sklepu każdemu się zdarza raz komuś nie wysłali towaru na czas i wielkie halo od razu od oszustów ich wyzywają jak się komuś nie podoba morele to niech tam nie kupuje i tyle tak jak xdemont pisał że czeka na przesyłkę ileś tam czasu i się doczekać nie może to zamiast pisać posty i się żalić bo to raczej realizacji nie przyśpieszy powinien albo do nich zadzwonić powiedzieć w czym rzecz albo stanowczo im powiedzieć że zrezygnuje i zamówi u kogoś innego i wtedy morele straci klienta i następnym razem będą zapobiegać tego typu zdarzeniom a jak nie to znaczy że na klientach im nie zależy

cubeaim
komentarz
komentarz

[quote name='ngu7' timestamp='1355786819' post='1646486'] jak się komuś nie podoba morele to niech tam nie kupuje i tyle [/quote]
Święta zasada wolnego rynku i handlu (nie mylić z wolną wysyłką towaru :E ) :)

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

[quote name='ngu7' timestamp='1355786819' post='1646486'] Owszem ale każdy żyjący człowiek na tym świecie popełnia błędy i tak już zostanie myślisz że inne sklepy komputerowe nie mają opóźnień w wysyłce? [/quote]

Po prostu ludzie są zawiedzeni, gdyż nie po to kupowali w sklepie z ponoć "expresową wysyłką w max 3 dni robocze" i wybierali towary, które są "na stanie", które są "w magazynie", aby potem czekać tygodniami na wysyłkę. A jak kupujesz sobie nowy komputer, nowe części, to wiadomo, że każdy dzień to dla Ciebie urasta do tygodni czekania w męczarniach na nową zabaweczkę. Zwłaszcza jak chcesz ją mieć przed świętami :)

Więc takie oburzenie jest całkiem zrozumiałe. Jeśli sklep nie daje rady z wysyłkami, to niech ograniczy sprzedaż, zatrudni nowych ludzi, podpisze umowę z kolejna firmą kurierską - po to aby klient był zadowolony. Albo niech napiszą, że można czekać nie 3 dni, ale np. 3 tygodnie.
Bo świąt w kalendarzu mamy dużo i zwalanie winy na świąteczny okres (wcześniej na choroby pracowników, dostawy wadliwych części przenosiny bazy, zmiany systemu komputerowego i inne cuda wianki) nie jest profesjonalne.

A że inne sklepy maja opóźnienia (o ile faktycznie mają), to również nie jest usprawiedliwienie, bo bezsensowne jest równanie morele w dół, porównywanie ich do gorszych sklepów, do tych "niesolidnych", skoro maja aspiracje być w czołówce lepszych sklepów internetowych w kraju :)

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

To, na co zwracam uwagę leży w dobrym interesie sklepu - bo [u][b]przykładowo[/b][/u] zamówię sprzęt, który ma na stanie, zapłacę od razu przelewem po czym po tygodniu sprzęt nadal nie będzie miał statusu wysłany a numeru listu przewozowego nie będzie - ja nie będę mógł przez to (brak komputera) zrealizować zlecenia wartego przykładowo 700 tyś zł (bo jestem inżynierem) - i co zrobię? Wezmę sobie dokumenty zamówienia, potwierdzenie przelewu, regulamin, zgłoszę w sądzie i zażądam 700 tyś zł + odsetki odszkodowania. I co wtedy? Tak, sklep może się ze mną długo sądzić jednak w związku z regulaminem nie ma szans na wygraną, nigdzie nie jest napisane w nim, że wysyłkę mozna przedłużać (z jakichkolwiek przyczyn) ponad te 3 dni robocze - i nie da się tu zwalić winy na kuriera bo na koniec 3 dnia roboczego musi być już numer listu przewozowego.Nie da się też zwalać winy na brak w magazynie, hurtowni, błąd na stronie etc bo co mnie to obchodzi jak regulamin nie stanowi nic o tym. I guzik mnie obchodzi dlaczego nie ma - miał być wysyłka maksymalnie w 3 dniu roboczym a nie ma? No to mają problem!

Zatem niech lepiej sklep zastanowi się nad własną polityką bo obudzą się z przysłowiową 'ręką w nocniku' (czy jakoś tak :E).

Pozdrawiam.

  • Dobra wypowiedź 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.