x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja też mogę polecić Agito i Cooling

 

Agito - Zamówienie  złożone 19 grudnia 2012 (na sumkę 1751.00 zł) w tym dniu też wysłane -  dostarczone 20 grudnia 

Cooling - zamówienie na sumę 30zł :lol2: -  również dostawa na drugi dzień(w czerwcu jakoś zamawiałem  - bo morele ma lipe nawet w wakacje :D )

 

@Igor Ja doskonale pamietam jak byłeś za morele (kilku innych użytkowników  wysoko postawionych na forum też) dlatego wspomniałem o ironii :D  :ok:  

radekx
komentarz
komentarz

[quote name='Igorrodz' timestamp='1357247937' post='1663511'] lepiej już linkowac do innych sklepów (bądź do Ceneo, Skąpca czy Nokautu). [/quote]

 

To chyba najlepsze rozwiązanie.

Morele już jakiś czas temu przestał być sklepem oferującym atrakcyjne ceny (na nic się zdał ten super-duper program zarządzający), a do tego takie przeboje jak powyżej sprawiają, że człowiek nabiera do nich dłuuugiego dystansu...

Sam w przeciągu ostatnich miesięcy robiłem kilka zakupów i ani razu morele nie wygrało, jeśli chodzi o koszty zakupu. I te ceny skaczące kilkukrotnie w ciągu dnia...

 

Popatrzyłem na zestawy - jeśli składa się samemu i dajmy na to kupuje części w 2 - 3 różnych sklepach, to w zależności od podzespołów, można zaoszczędzić ok 5%. Czyli można być do przodu 150 zł na zestawie do ok 3 tys., w stosunku do cen z morele (nawet po uwzględnieniu ich promocyjnej, darmowej wysyłki). Kwota się powiększa, jak mamy możliwość odbioru osobistego.

Skrajny przykład różnicy w cenach - kupując jakiś czas temu SSD kupiłem go w Karen niemal 100 zł taniej, niż w morele (darmowa dostawa na drugi dzień po zamówieniu, gdzie w morele śpiewali jeszcze za przesyłkę). Nawet myślałem, ze ta cena w morele, to błąd jakiś, ale twardo wisiała przez naście dni...

 

I to co zauważyli poprzednicy - nieziemsko trudno o kontakt z nimi. Jak człowiek chce mieć info od ręki, to skazany jest na spore koszty przysypiania z telefonem przy uchu (dwa razy dzwoniłem i dwa razy czekałem ok 15 - 20 min). Na pocieszenie powiem, że dwa razy odebrała pani o bardzo miłym głosie, co nieco tonowało zniecierpliwione oczekiwaniem nerwy :)

Z kontaktem mailowym, to też loteria. Albo odpowiedź będzie szybko, albo nie. Z reguły jest "albo nie: :)

 

Jedyne co nagania im kupujących, to składanie zestawów. Wówczas faktycznie często wygrywają (również ceną).

Zwłaszcza, że ludzie uważają morelowych serwisantów za (tu będzie dowcip) profesjonalistów, bo sami boją się składać komputer do kupy.

No a potem jest, jak jest...

  • Dobra wypowiedź 1
howtooo
komentarz
komentarz

Jutro poniedziałek, postawiłem sprawę podmienionej karty graficznej jasno Ciekawe jak zachowa się firma Morele.net. Poinformuję was o szczegółach jak tylko coś się wyjaśni, może w ten sposób pomogę komuś. 

iDaft
komentarz
komentarz

@UP: I tak krótko czekasz, ja na paczkę oczekiwałem od 14.12 do 04.01. :pff:


Wreszcie przyszła do partnera morele.net moja paczka! Odebrałem ją w piątek, a za opóźnienia dostałem bonus w postaci kabla HDMI i mikrofonu. :D Co do paczki nie narzekam, ponieważ wszystko mocno i schludnie zapakowane. Wystarczyło podłączyć monitor i już wyświetlił się pulpit. :O Jedynie mogę mieć zastrzeżenia do samego montażu- wszystkie kable na wierzchu (nie schowane z tyłu) i źle podłączony regulator obrotów (regulował tylko podświetlenie). A no i jeszcze zmienił płytę na P75 Pro3 (zostałem poinformowany po złożeniu). 

 

Moja ocena wygląda tak: 
Cena: 5/5

Dostawa: 1/5

Ogólne wrażenie: 3/5

 

Pozdrawiam

HQ19
komentarz
komentarz (edytowane)

Po oczekiwaniu od 27 grudnia dzisiaj otrzymałem w końcu zamówiony towar. Pakowanie towaru tragiczne. Będąc pewnym, że wszystko zostanie zapakowane w pudełko, żeby było dobrze zabezpieczone, okazało się jednak całkiem inaczej. Wszystko zostało ofoliowane tylko. Pudełko od nagrywarki w jednym rogu dość mocno zgięte, od płyty głównej minimalnie przygniecione. Jedynie od procesora zachowało się w normalnym stanie.

 

Moja ocena:

Cena 5/5

Realizacja zamówienia: 1/5

Kontakt telefoniczny: 1/5 (strata pieniędzy tylko na oczekiwanie na kontakt z kimś z obsługi)

howtooo
komentarz
komentarz

@HQ19

 

Przynajmniej tobie wyslali to za co zaplaciles, a jak cos jest uszkodzone to wysylaj do nich i zabieraj kase.

HQ19
komentarz
komentarz

Jeśli coś będzie nie tak to oczywiście, że tak zrobię :)

crazyksysiu
komentarz
komentarz

Witam Panowie :)

Dziś mam zamiar zamówic komputer na morele, ale po tych opiniach jestem troche przeraźony ;/ zestaw bedzie za kwote 2600 i brany na raty i teraz zastanawiam sie czy nie lepiej wziac w techplanet i przeplacic ta stówe wiecej w ciagu roku ale miec spokoj co o tym sadzicie? :)

howtooo
komentarz
komentarz

Stary ja czekam od 31 na wymianę karty graficznej bo wysłali mi 2 razy tańszą/gorszą dzis na infolinii babka powiedziala ze jutro do 17 dostane odpowiedz dopiero, ciekawe kiedy wysylka karty za ktora zaplacilem - za rok? 

crazyksysiu
komentarz
komentarz

Czyli chyba lepiej doplace te 100 zł i mysle ze nie bedzie takich problemow ;] bo jak mam dzwonic,pisac,jezdzic z tym kompem do nich pozniej to juz mnie strzela ;] a ma ktos jakiegos doswiadczenie z techplanet? :)

ITakZapomne
komentarz
komentarz (edytowane)
Czyli chyba lepiej doplace te 100 zł i mysle ze nie bedzie takich problemow ;] bo jak mam dzwonic,pisac,jezdzic z tym kompem do nich pozniej to juz mnie strzela ;] a ma ktos jakiegos doswiadczenie z techplanet? :)

Możesz też spróbować na Agito o ile wyjdzie taniej. Parę rzeczy tam zamawiałem i mogę polecić. Techplanet też godny polecenia, 5 lat temu zamówiłem tam zestaw za 4500zł, po 3 dniach już miałem w domu. Po pewnym czasie padła mi karta graficzna GTX8800 to bez dopłat zaproponowali mi WYMIANĘ a nie naprawę na lepszą -GTX 260 216core :)

omeniq
komentarz
komentarz
to widzę, że profesjonaliści :E a w BIOS-ie coś ustawiają, żeby od razu można było instalować system?

Hmm a mnie ciekawi po co wchodzić do biosu? Po poprawnym montażu i odpaleniu w 90% przypadkach od razu przechodzi do bootowania. Jeśli tak nie jest, zapewne to robią by do tego bootowania dochodziło. Co wy chcecie żeby wam ustawiali w biosie? Mogą Ci ewentualnie ustawić częstotliwość pamięci na wyższą bo przeważnie standardowo jest 1300. Ale jeśli nie napiszesz do nich komentarza to oni nie mają obowiązku tego robić. Przeczytaj na stronie co wchodzi w skład montazu. Mają Ci tylko zmontować, o żadnych testach tam nie jest napisane.

matwoj678
komentarz
komentarz

w innych sklepach są testy. kupiłem zestaw w esc.pl ciekawe czy będą takie problemy jak w morele

howtooo
komentarz
komentarz

Powiem tak w poniedziałek dostali ode mnie tą nieprawidłową kartę graficzną którą mi wysłali czyli ASUS GTX 650 Ti (podczas gdy zaplacilem za Gigabyte GTX 670), dzis juz sroda, a oni odpisali mi ze w ciagu 48h skontaktuja sie ze mna w tej sprawie czyli w piatek znajac ich. Sobota/niedziela wolna i tak leci kolejny tydzien do przodu, moze za 2 tygodnie zabiora sie za wysylke jak dobrze pojdzie ;]

tluk
komentarz
komentarz

Nie rozumiem czasem takiej polityki sklepu. Skoro wiedzą, że się kopnęli i mają niezgodność na magazynie to jaki problem od razu wysłać poprawną kartę?

radekx
komentarz
komentarz

Dokładnie.

Normalny sklep drugiego dnia po zgłoszeniu wysłałby kuriera, który powinien dostarczyć właściwą kartę i jednocześnie odebrać "złą".

I tak kupujący wyświadcza im łachę, że sam wymontowuje kartę (i bierze na siebie pracę związaną z wpięciem nowej karty), za co normalnie morele musiałby zapłacić pracownikowi. 

Niby to żadna filozofia, ale na dobrą sprawę (po wybraniu opcji złożenia zestawu), w przypadku takiej pomyłki, to sklep powinien zapewnić serwis, żeby później nie zwalać na klienta, że coś tam pogiął czy ułamał wyjmując GPU.

 

W ogóle takie zabawy w odsyłanie, czekanie na jakieś dziwne kontaktowanie się (nie wiadomo w zasadzie po co) i podobne ceregiele, nie świadczą dobrze o sklepie.

A sposób załatwiania reklamacji przez morele daje dużo do myślenia...

Bugless
komentarz
komentarz

radex ale czytajac opinie tego sklepu w internecie, mam wrazenie ze taka ich polityka,,,, wcisniemy mu co innego moze sie nie polapie... 

omeniq
komentarz
komentarz

[quote]w innych sklepach są testy. kupiłem zestaw w esc.pl ciekawe czy będą takie problemy jak w morele[/quote]

sratata.. powiedz mi jakie testy Ci robią? Gdzie jest napisane co dokładne robią I CZY to robią? :) Uważasz że takie sklepy jak jak techplanet.pl czy wspomniane morele przy każdym składanym kompie (których mają zapewne w cholere dziennie) odpalają np. OCCT na godzine na każdym kompie? Daj spokój. Jestem bardzo ciekaw cóż to za testy robią. Raz miałem przykrą sytuacje z morelami, jednak udało się to załatwić wmiare szybko. Postanowiłem zamówić kolejny raz i już poszło bez problemu ;)

[quote]Nie rozumiem czasem takiej polityki sklepu. Skoro wiedzą, że się kopnęli i mają niezgodność na magazynie to jaki problem od razu wysłać poprawną kartę?[/quote]

 

haha wiesz czemu nie wyślą od razu? Bo podejrzewam że jej nie mają na stanie i czekają aż przyjdzie :)

howtooo
komentarz
komentarz

Ja nie rozumiem jak mozna bylo pomlic ASUSA 650 z Gigabyte GTX 670, chcieli mnie ordynarnie oszukac bo nawet podminili naklejki na pudelku. Najlepsze jest to jakby dostala taki sprzet jakas mniej ogarnieta osoba to by sie nawet nie skapnela ;]

omeniq
komentarz
komentarz
Ja nie rozumiem jak mozna bylo pomlic ASUSA 650 z Gigabyte GTX 670, chcieli mnie ordynarnie oszukac bo nawet podminili naklejki na pudelku. Najlepsze jest to jakby dostala taki sprzet jakas mniej ogarnieta osoba to by sie nawet nie skapnela ;]

Też mi sie tak wydaje. Może nie tyle oszukać co osoba która przyjmuje towar czy coś sie pomyliła. Zresztą cholera wie. Napisz kiedy dostaniesz tą karte bo ciekaw jestem. 

howtooo
komentarz
komentarz

@omeniq

 

Mr. serwisant napisał w supporcie, ze w ciagu 48h skontaktuje sie ze mna gdyz postepowanie wyjasniajace jest w toku, haha. Pewnie w piatek tak jak juz pisalem odpisza jakas pierdole np. przykro mi ale obecnie nie ma tej karty na magazynie i przyslemy ja za rok:D i wtedy zacznie sie walka o odzyskanie pieniedzy.

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)
Mr. serwisant napisał w supporcie, ze w ciagu 48h skontaktuje sie ze mna gdyz postepowanie wyjasniajace jest w toku

 

 

No nie wiem, jakieś to dziwne.

Nie daj się zbyć. To nie Twoja sprawa, że prawdopodobnie w serwisie mają jakiegoś krętacza podmieniającego sprzęt i naklejki.

Powołaj się na Ustawę o ochronie niektórych praw konsumentów i przysługujący Tobie 10 dniowy okres rezygnacji z umowy k/s.

Jeśli sklep nie jest w stanie wymienić sprzętu na zgodny z umową, to zapakuj resztę w paczkę i odeślij, niech morele oddaje kasę za towar oraz kasę za przesyłki.

W innym przypadku idź do rzecznika.

Bo najwyraźniej jest tutaj uprawiana jakaś gra na zwłokę i nie widać końca sensownego rozwiązania tej sprawy...

 

 

Hmm a mnie ciekawi po co wchodzić do biosu? Po poprawnym montażu i odpaleniu w 90% przypadkach od razu przechodzi do bootowania.

 

 

Chociażby po to, żeby ustawić tryby pracy HDD i SSD. Często domyślnie jest ustawiony np. tryb IDE.

Oczywiście pewnie i tak morele tego nie robi. Pewnie w ogóle do BIOSU nie wchodzą, o ile komp przejdzie POST.

 

 

sratata.. powiedz mi jakie testy Ci robią? Gdzie jest napisane co dokładne robią I CZY to robią?

 

 

To fakt. Solidne testy to kilka godzin roboty (same testy + instalacja systemu + instalacja sterowników i programów)

Pewnie taka usługa byłaby ekstra płatna.

howtooo
komentarz
komentarz

@radekx

 

10 dni już raczej minęło, zresztą chodzi mi jedynie o wymianę grafiki na prawidłową. Pisemko do miejskiego rzecznika praw konsumenta zostało własnie wysłane, co jeszcze radzicie?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.