x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

Gość
komentarz
komentarz

[quote name='matwoj678' timestamp='1356640407' post='1655584'] może zamówie sobie dwa tygodnie przed ale pewnie nie wyrobią się [/quote]
Nic nie wnoszę do tej rozmowy, ale ten tekst mnie powalił :E

HQ19
komentarz
komentarz

Ja zamówiłem części 2 dni przed Wigilią i do tej pory nie mogą dokończyć zamówienia. Płyta główna i napęd mają status gotowy, a procesor ciągle ma status NOWY. Dzisiaj na 16:00 zaplanowana jest wysyłka, no ale pewnie nie wyrobią się, znając życie :D

iDaft
komentarz
komentarz

Witam ponownie,
Ostatnio pisałem, że morele ma pewne opóźnienie z dostarczeniem mojego zamówienia. Sprzęt zamówiłem 10dni przed świętami tj.14.12. Dziś mija dwa tygodnie od złożenia zamówienia... a mojej paczki nadal brakuje. O 14 była dostawa do partnera morele, w którym to zamówiłem komponenty. Zamówienia, które zostały złożone tydzień po moim zostały dostarczone dziś do klientów, aczkolwiek moja się tam nie znalazła. Przez tą "pomyłkę" muszę czekać do 3.02, bo morele nie może zapłacić kurierowi za sobotę, bo przecież klientów ma w głębokim poważaniu. Jedynie chyba w internecie ma szacunek do klientów, bo to nie kosztuje i nie trzeba się wysilić. :E Do jutra mam czas na zastanowienie, ale chyba podziękuję i zamówię w techplanet. Tylko trochę tam drogo. :( Cały dzień mam zepsuty, ale na koniec trochę obstawiłem sprzedawcę, to mi ulżyło. ;)

Szczerz kiedyś polecałem ten sklep za profesjonalne podejście do klienta, ale teraz liczy się tylko $. Stanowczo odradzam sklep morele.net.

Pozdrawiam

HQ19
komentarz
komentarz

Ja miałem mieć wysłany towar dzisiaj, a do tej pory nic się nawet nie ruszyło. Będzie trzeba interweniować telefonicznie w najbliższych dniach.

matwoj678
komentarz
komentarz

ja chciałem żeby komputer doszedł mi na ferie, więc za kilka dni będę musiał zamawiać :P

HQ19
komentarz
komentarz (edytowane)

Proponuję teraz zakupić póki tanie części. Może do ferii akurat dadzą radę wysłać :D

Igorrodz
komentarz
komentarz

Do ferii? Tylko którego roku? :lol22:

Manhunt95
komentarz
komentarz

[quote name='iDaft' timestamp='1356534157' post='1654031']
Do tych dwóch gier dostajesz kod, który powinień znajdować się w pudełku.

@matwoj678;
Wszystko jest dobrze złożone, jeżeli nie umiesz sam wrzystkiego poskładać lub nie masz czasu, polecam wybrać takową opcję. Jedyne, co to w swoim zestawie pewnie będę musiał ładnie kable poukładać. Jutro wyślę zdjęcia i ocenisz, czy warto.
[/quote]

Nie otrzymalem owego kuponu :) Dostalem 2 instrukcje oblugi i kartke na drzwi :)
Ja kompa zamowilem tydzien przed wigilią i otrzymalem go we wigilię :)

Rim
komentarz
komentarz

@Manhunt95
Jaką kartę kupiłeś? (kod na grę/gry powinieneś otrzymać od pracownika morele - po kontakcie np mailowym) wejdź na stronę swojej karty w sklepie i wybierz "zadaj pytanie opiekunowi"

W przypadku np karty gtx 670,którą chciałem zamówić taką dostałem odpowiedź od pracownika (no - ale zamówienie nie doszło do skutku)

iDaft
komentarz
komentarz

[quote name='Manhunt95' timestamp='1356797536' post='1658020']
Ja kompa zamowilem tydzien przed wigilią i otrzymalem go we wigilię :)
[/quote]
Ja 10 dni przed Wigilią i widzisz jak jest. :pff:

SlideShowPl
komentarz
komentarz

[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Siema![/font][/color]

[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Mam problem przed chwila otworzylem paczke od morele net i wszystkie czesci sa, ale brakuje procesora. Napisalem do nich e-mail, nr faktury itp. Czy będę miał problemy w odzyskaniu części ? [/font][/color]

[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]PS: [/font][/color][color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]kurier powiedzial ze się śpieszy i to nie jego sprawa jak czegoś nie ma w środku.[/font][/color]

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

A jakie części zamówiłeś ? i czy wybrałeś montaż?

Napisz PW na to konto
[url="http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=87358"]http://www.forumpc.p...?showuser=87358[/url]]
+ wyślij email na adres wojciech.pawlik@morele.net

iDaft
komentarz
komentarz

Kurier ma za obowiązek poczekać nawet 4 godziny, jak sobie klient zarzyczy. Cieżko będzie to udowodnić, ale próbuj. ;)

Raikou
komentarz
komentarz

Witam. Z góry informuje że był już taki temat, niestety bez odpowiedzi + bardzo dawno więc nie chciałem odkopywać.
[url="http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=260886"]http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=260886[/url]

Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda powrót przedmiotu z gwarancji. Otóż padł mi zasilacz który był na gwarancji producenta. Po skontaktowaniu się z serwisem xfx, wymianie informacji etc. polecili mi skontaktować się ze sprzedawcą (w moim przypadku morele), morele zaś poinformowało mnie bym wysłał produkt do nich co uczyniłem. Po kilku dniach dostałem informację że usterka została potwierdzona i zasilacz został wysłany do serwisu producenta. Wszystko OK, ale wyczytałem że po gwarancji sprzęt należy odebrać w netpunkcie, tylko że najbliższy znajduje się 150km ode mnie. Czy jest możliwość wysyłki pocztą bądź kurierem?

Keziu
komentarz
komentarz

[url="http://www.morele.net/info/bok/"]http://www.morele.net/info/bok/[/url]

wg mnie nie powinieneś pisać na forum, tylko dzwonić bezpośrednio do biura obsługi klienta. Tam Ci wszystko wyjaśnią i odpowiedzą na tego typu pytania.

matwoj678
komentarz
komentarz

i jak iDaft, komputer już przyszedł czy jeszcze czekasz?

iDaft
komentarz
komentarz

Jak już wcześniej pisałem, komputer ma przyjść jutro. ;)

HQ19
komentarz
komentarz

A masz numer listu przewozowego?

iDaft
komentarz
komentarz

Nie, ponieważ paczka ma dojść do netpunktu do godziny 16, bo partner podobno lepiej składa tj. ładnie ogarnie wszystkie kable i inne pierdoły. Ja mam ją tylko odebrać. ;)

Igorrodz
komentarz
komentarz

Czyli poczekasz jeszcze trochę bo przyjdzie do partnera nie złożony. A jutro mamy czwartek, zapewne przed weekendem się nie wyrobią :jezyk:

Rim
komentarz
komentarz

My tu sobie tak gadamy, a pracownika morele coś nie widać btw @SlideShowPl otrzymałem twoją wiadomość - załatwiłeś coś?

iDaft
komentarz
komentarz

[b]Iggorodz[/b]- składanie + testy zajmuje u nich do dwóch godzin. Super testy. :E

howtooo
komentarz
komentarz (edytowane)

Zapewne nie jestem pierwszy, ani ostatni aczkolwiek chciałbym wam opisać moją przygodę z morele.net. Zamówienie złożyłem 2012-12-19, sprzęt po ciężkiej walce otrzymałem 31.12.12. Po otworzeniu paczki okazało się, że zamiast karty którą zamawiałem czyli Gigabyte GTX 670 otrzymałem ASUS GTX 650 Ti  :admin: . Zatem otrzymałem produkt 2x tańszy/gorszy, ale to oczywiście nie koniec przygody gdyż do dziś nie dostałem odpowiedzi w tej sprawie na ich stronie/telefonicznie (reklamacja została złożona w ten sam dzień czyli 31). Dodatkowo profesjonalizm ich infolinii powala mnie na kolana, pozwolę sobie go tutaj dla was przedstawić. Po 10 minutowym słuchani dennej muzyczki oraz komunikatach iż muszę czekać na odpowiedź konsultanta odzywa się na pierwszy rzut sympatyczna Pani, która wciska kit. O godzinie ok. 10:00 dowiedziałem się że odpowiedź uzyskam do godziny 15:00, oczywiście tak się nie stało - zatem kolejny telefon godzina ok 15:15, znowu irytująca piosenka i jest odzywa się nowa Pani, która zapewnia mnie że minęło już 48h od złożenia reklamacji i do godziny ktoś mi odpowie! Po godzinie moje poirytowanie sięga zenitu, więc dzwonię ponownie. Tym razem uprzejma Pani powiadamia mnie, że nie minęło jeszcze 48h roboczych i że mają jeszcze 24h na odpowiedź. Drogi panie kierowniku Morele.net, sugeruję zainstalować konsultantką GG, żeby mogły ustalać wspólną wersję zdarzeń. 

 

Oczywiście w chwili, gdy piszę tego posta odpowiedzi nadal nie ma. Jednak odwiedził mnie dzisiaj pracownik firmy kurierskiej i spisał protokół szkody, może to coś ruszy? Wątpię. Bawią mnie również maile jakie dochodzą do mnie z firmy Morele.NET dotyczące oceny ich usług, tak więc zgodnie z prośbami publikuję swoją ocenę - 3 razy NIE, nie przechodzicie dalej. Drodzy użytkownicy tegoż zacnego forum, uważajcie i nie dajcie się zwieść niskim cenom, jak widać potrafią obrócić zamówienie tak, aby pieniądze wróciły ;)

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)
" Po otworzeniu paczki okazało się, że zamiast karty którą zamawiałem czyli Gigabyte GTX 670 otrzymałem ASUS GTX 650 Ti "

 

 

:facepalm:  :rotfl:

 

Prawo jest po Twojej stronie! protokół szkody jest zazwyczaj spisywany z powodu uszkodzenia podczas transportu  etc - a tu sklep nawalił -  nawet gdyby kurier nie przyjechał to i tak nic nie zmienia

EDIT 

A co pisze na fakturze? 650 czy 670? :E

howtooo
komentarz
komentarz (edytowane)

Faktury nie było i to jest najlepsze :) Wydrukowałem pro-formę + gwarancję, dlatego nie wiem czy odzyskam to za co zapłaciłem. Ma ktoś pomysł co zrobić? O dziwo po napisaniu tego posta dostałem odpowiedź, został przydzielony kurier tym razem z UPS, ale pan serwisant nakazał dołączyć fakturę + gwarancję. Co radzicie? Ponad 600 zł pójdzie ....... + telefony do nich masakra..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.