x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

mattrecords
komentarz
komentarz

Zobacz sobie taki sklep jak AMSO sprzedają tam komputery i części polesingowe a jak nie to komputronik

brono378
komentarz
komentarz

@up
Hehe agito też myślałem, że jest dobre. 10.12 kupiłem u nich procesor, płytę i ram. Dziś mamy 14, a kuriera w domu nie było. W podglądzie od 2 dni napisane jest, że towar w magazynie, ale jakoś nie są łaskawi wysłać. Więc agito też dość średnie :P
Ogólnie to nie ma sklepu idealnego - w każdym raz na jakiś czas są problemy

OskiMP3
komentarz
komentarz

W komputroniku drogo.

emilos206
komentarz
komentarz

proline.pl dobry i tani sklep

Gość
komentarz
komentarz

Koledzy to gdzie mi polecacie żeby kupić, nie jakiś pseudo sklep w którym nie dostanę zamówionego towaru - tylko towar który dostane szybko.
Bo do świąt muszę mieć te cześći

A morele.net. to najgorsze gówno ze wszystkich sklepów.

brono378
komentarz
komentarz

jeśli mieszkasz w jakimś większym mieście, albo obok to możesz właśnie np z agito, ale weź odbiór osobisty z ich punktu

Gość
komentarz
komentarz

Mieszkam w małym miasteczku i tylko wysyłka -tylko szybka i nie krętacka.

brono378
komentarz
komentarz

Ja osobiście słyszałem całkiem dobre opinie o sklepie ram.net.pl, ale sam tam nigdy nie kupowałem

FanciorS
komentarz
komentarz (edytowane)

POPIERAM AUTORA! i W PEŁNI SIĘ Z NIM ZGADZAM :)
Dla mnie to wgl. jakaś pomyłka, że tak fajne, duże i dobrze rozwijające się forum poleca ten pseudo sklep, bo jak można nazwać sklepem coś co nie ma żadnego asortymentu a produktu kupuje od chwili złożenia zamówienia. Ja czekam na realizacje z ich strony zlecenia cały tydzień.

Szczerze mówiąc czego można się spodziewać po internetowym sklepie mającym tylko 384.000 PLN kapitału zakładowego.
Tylko tak jak już napisałem, nie wiem czy warto dla Administratora tego forum dostawać te parę groszy za reklamowanie tego sklepu bo naprawdę automatycznie oczernia to jedną z najlepszych stron o tematyce Komputerowej ten żałosny sklep.
Z mojej strony tyle nt. tego sklepu :)

P.S. Najśmieszniejszy jest fakt że nikt mnie nie poinformował iż w tym sklepie gwarancja wygląda tak jak wygląda.
Żeby płacić im takie pieniądze i jeszcze później na wlasną reke szukac i oddawac sprzet na gwarancje ;]

[quote][list=1]
[*]DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:
[list]
[*]reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.
[*]termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy na stronie producenta.
[*]na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac w imieniu klienta.
[/list]
[/list]
[/quote]

Tak wgl. wiecie może gdzie można oddać na gwarancje procesor firmy Intel, lub płytę główną firmy ASUS?
Mieszkam w Rybniku :)

jnocctcop
komentarz
komentarz

Polecam Agito kurier dzień po zamówieniu na allegro przyjechał :D

Igorrodz
komentarz
komentarz

Na Agito nie składają zestawów. Możesz zamówić konkretne podzespoły ale przyślą je razem w paczce jako oddzielne komponenty - samemu trzeba z nich złożyć zestaw i wgrać oryginalny system operacyjny oraz niezbędne sterowniki.

[quote name='FanciorS' timestamp='1355496676' post='1643019'] nikt mnie nie poinformował iż w tym sklepie gwarancja wygląda tak jak wygląda [/quote]
Do dwóch lat od zakupu sprzęt można reklamować wg ustawy - wtedy sprzęt uszkodzony oddajesz bezpośrednio do sklepu. Oczywiście, niezbędne jest pisemne oświadczenie, że z tych ustawowych uprawnień sie korzysta. A sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji - i nie interesuje Cię to, że oddają do serwisu producenta celem sprawdzenia: ustawa jasno i precyzyjnie określa co i jak.

Niemniej jeśli miną dwa lata od zakupu to żaden sklep nie ma obowiązku pomocy w realizacji roszczenia - no, chyba że z dokumentu gwarancyjnego to wynika. Tak w ogóle - otrzymałeś oryginalny dokument gwarancyjny?

Gość
komentarz
komentarz

@up A polecasz te agito ? czy na pewno wyślą do świąt.

brono378
komentarz
komentarz

po agito bym się wiele nie spodziewał - sam teraz czekam na ich przesyłkę już 4 dzień, a towar mają w magazynie

cubeaim
komentarz
komentarz

Po 10 grudnia to zbyt szybko przesyłki nie dojdą - to logiczne, święta idą więc jest ich natłok.
Ram.net - wporzadku bo tanio, ale szybko nie dostarczają.

Agito / NetS - te sklepy u mnie mają najlepszą opinię (prócz kilku bardziej specjalistycznych).

HQ19
komentarz
komentarz

[quote name='brono378' timestamp='1355493055' post='1642983']
Ja osobiście słyszałem całkiem dobre opinie o sklepie ram.net.pl, ale sam tam nigdy nie kupowałem
[/quote] Dobre opinie o ram.net.pl? Najgorszy sklep, w którym kupowałem części. Kiedyś opisywałem sprawę tutaj na forum i nigdy nie polecę tego sklepu. Niskie ceny mogą skusić klienta do robienia zakupów w tym sklepie, ale to jedyny plus jaki w tym widzę. Czas jak i obsługa to po prostu porażka. Teraz do tego grona mogę zaliczyć morele.net. "Nr 1 w rankingu sklepów internetowych" dobry mi żart, chyba w rankingu ściemniania klientom. Tak jak cubeaim wspominał, Agito/NetS do tego Saturion, Arest ma bardzo dobre opinie.

KillaHill
komentarz
komentarz (edytowane)

Boziu... normalna sprawa z opóźnieniem wysyłki. Nazywanie ich oszustami jest bardziej żałosne niż cała ta historia.

W każdym sklepie zdarzają się poślizgi bądź jakieś problem co jakiś czas z wysyłkami. Forum jest partenerem morele.net dlatego tylko o błędach morele się tutaj pisze, a takie sprawy przytrafiają się w każdym sklepie, nawet mogą się przytrafić w sklepie na miejscu w Twoim mieście,

Naprawdę czujesz się oszukany ? Bajeczne życie musisz wieść, że taka sytuacja sprawiła że tak się poczułeś :haha::haha::haha:

  • Dobra wypowiedź 1
Antagoniss
komentarz
komentarz

W okresie świątecznym takie obsuwy czasowe to prawie normalka nie tylko w takich sklepach jak morele.net. Faktycznie żałosne podejście do sprawy, od razu oczerniać sklep zarzucając oszustwo. Kiedyś zostaniesz na prawdę oszukany to może nauczysz się trzymać trochę dystansu gdy tylko coś nie idzie po twojej myśli.

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

@Killa
Jeśli komuś zależy na konkretnym terminie otrzymania przesyłki z zamówionym sprzętem, który w tym sklepie mu obiecano to Twoim zdaniem
[quote name='KillaHill' timestamp='1355572408' post='1643670'] normalna sprawa z opóźnieniem wysyłki [/quote]
jest tym bardziej, że w potwierdzeniu przyjęcia zamawiania i informacji o realizacji jest informacja, o której pisano wcześniej - oraz pracownik sklepu obiecuje, że wyślą zaraz? Twoim zdaniem tak robi profesjonalny sklep, który pretenduje do największego, najlepszego i w ogóle naj naj naj? Nie mów, że świąteczny czas bo skoro tak to nie należy obiecywać tylko jasno i konkretnie poinformować klienta, że sklep nie da rady - i mile go zaskoczyć, jeśli się uda, prawda?

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355575882' post='1643729']W okresie świątecznym takie obsuwy czasowe to prawie normalka nie tylko w takich sklepach jak morele.net. [/quote]
Widzę, że nie śledzisz wątków morelowych na forum - mam Ci przytoczyć kilka przykładów, zamieszczonych na ForumPC.pl opisujących opóźnienia czasowe z wysyłką poza okresem świątecznym? Zatem to nie wina czasu, jaki mamy ale normalna sprawa - i dlatego trochę dziwę się temu klientowi, który sklepowi zaufał (nie przeczytał opinii?).

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355575882' post='1643729']Faktycznie żałosne podejście do sprawy, od razu oczerniać sklep zarzucając oszustwo. [/quote]
A kłamstwo to nie synonim słowa oszustwo? Nie? To proponuję zajrzeć do słownika synonimów. A kłamstwo w tym przypadku to fakt iż pracownik sklepu obiecuje wysyłkę niezwłocznie a ona nie następuje. Czyli mam rozumieć, że Twoim zdaniem obiecać wykonanie czegoś i potem nie wykonać tego to nie jest równoznaczne z okłamaniem czyli oszukaniem, nieprawdaż?

[url="https://www.google.pl/search?q=k%C5%82amstwo+synonimy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a"]https://www.google.p...lient=firefox-a[/url]

Antagoniss
komentarz
komentarz

[quote name='Igorrodz' timestamp='1355576723' post='1643734'] A kłamstwo to nie synonim słowa oszustwo? Nie? To proponuję zajrzeć do słownika synonimów. A kłamstwo w tym przypadku to fakt iż pracownik sklepu obiecuje wysyłkę niezwłocznie a ona nie następuje. Czyli mam rozumieć, że Twoim zdaniem obiecać wykonanie czegoś i potem nie wykonać tego to nie jest równoznaczne z okłamaniem czyli oszukaniem, nieprawdaż? [/quote]
Czy ty w ogóle czytałeś tytuł tego tematu??
[b] Cała Prawda o oszustach i krętaczach jakim są Morele.net[/b]

Chyba jest oczywiste, żę ktoś tutaj ewidentnie sugeruje oszustwo, więc po co mi wmawiasz jakie głupoty wprowadzając zupełnie niepotrzebne rozważania, jakoby nie rozumiem podstawowych słów. To właśnie ty tutaj czegoś nie rozumiesz.

Igorrodz
komentarz
komentarz

[quote name='Antagoniss' timestamp='1355577029' post='1643747'] Cała Prawda o oszustach i krętaczach jakim są Morele.net [/quote]
A nie jest oszustwem obiecać wysyłkę w terminie i nie zrealizować tego?

Zatem to Ty nie rozumiesz definicji podstawowych słów!

  • Dobra wypowiedź 1
Antagoniss
komentarz
komentarz

Oszustwo to dość poważny zarzut popełnienia przestęstwa i autor tematu może ponieść konsekwencje prawne rozpowszechniając takie oszczerstwa z powodu zwykłego opóżnienia w dostawie spowodowanego świąteczną gorączką zakupów. Cytat z wiki:
[quote][b]Oszustwo, wyłudzenie[/b] - [url="http://pl.wikipedia.org/wiki/Przest%C4%99pstwo"]przestępstwo[/url] polegające na doprowadzeniu innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem własnym lub cudzym za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania jej błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.[/quote]
Rozumiesz już, o co chodzi??

cubeaim
komentarz
komentarz

Pod tą definicję idealnie wpasowuje się przekładanie wykonania zamówienia - by klienta mieć w garści i nie dać mu od razu wolnej ręki przy anulowaniu zamówienia / zmiany sklepu.

Gdyby po tych 2 - 3 dniach napisali że nie da rady w tym terminie, to by nie było sporu, bo można smiało wtedy uderzać do innych sklepów.
Tym bardziej jak coś jest w formie prezentu na dany dzień, a sklep utrudnił / uniemożliwił zrealizowanie tego na czas.

  • Dobra wypowiedź 1
Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

@Antagoniss
A gdzie tu autor o wyłudzeniu pisał? Autor pisał o kłamstwie czyli oszustwie - a to w kontekście tego tematu jest czymś zupełnie innym niż wyłudzenie.
[quote name='xdemont' timestamp='1355492229' post='1642959'] Jednak jak się domyślacie to było kłamstwo [/quote]
czyli
[quote][color=#8b4513][b]KŁAMSTWO[/b][/color]

[indent=1][b]SYNONIM:[/b] nieprawda, fałsz, krętactwo, łgarstwo, oszustwo, wymysł, zmyślenie, [b]książk.[/b] blaga, matactwo, [b]pot.[/b] bajka, historyjka ♦ plotka, legenda ♦ oszczerstwo, obmowa ♦ oszukiwanie, kłamanie, koloryzowanie, mijanie się z prawdą, [b]książk.[/b] bluff, blef, konfabulacja[b]ANTONIM:[/b] prawda ♦ sama prawda, fakt, fakty ♦ realizm, samo życie ♦ (sama) rzeczywistość ♦ mówienie prawdy, prawdomówność, prawdziwość, wiarygodność


Źródło: Słownik Encyklopedyczny [b]SYNONIMÓW I ANTONIMÓW[/b] Wydawnictwo Europa[/quote]
źródło: [url="http://leksykony.interia.pl/haslo?hid=218076"]http://leksykony.int...aslo?hid=218076[/url][/indent]

Ale jeśli upierasz się przy wyłudzeniu to tak, bo jakby poinformowali, że nie dadzą rady to klient poszedłby gdzie indziej, co nie? Zatem brakiem zaprzeczenia - poniekąd oszustwem - doprowadzili klienta do tego, że złożył właśnie zamówienie u nich, czyż nie?



[quote name='cubeaim' timestamp='1355578028' post='1643774'] Gdyby po tych 2 - 3 dniach napisali że nie da rady w tym terminie, to by nie było sporu, bo można smiało wtedy uderzać do innych sklepów. [/quote]
Święte słowa, o tym już sam pisałem wczesniej -
[quote name='Igorrodz' timestamp='1355576723' post='1643734'] nie należy obiecywać tylko jasno i konkretnie poinformować klienta, że sklep nie da rady - i mile go zaskoczyć, jeśli się uda, prawda? [/quote]


EDIT -
I żeby nie było niejasności - oto co stanowi regulamin sklepu internetowego Morele.net:

[quote][font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][b]CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA[/b]
[b]11.[/b] Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych (dla zamówień złożonych do godziny 16:00 danego dnia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy po uprzednim poinformowaniu Klienta.[/quote][/font]
[font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]źródło: [/font][url="http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/"]http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/[/url]

Ma ktoś teraz jeszcze jakieś wątpliwości?

Antagoniss
komentarz
komentarz (edytowane)

Oszustwo=wyłudzenie, więc w sensie prawnym tak jakby napisał również o wyłudzeniu. Jak najbardziej zgadzam się, że sprawa bardziej polega o okłamaniu co ma na celu odwleczenie realizacji zamówienia. Tylko po co takie ostre słowa w tytule, jeśli ktoś używa takich słów to tak jakby napisał, że został okradziony, zapłacił za towar i go nie otrzymał. Takiej sytuacji tutaj nie było.

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

@UP
A gdzie autor napisał, ze za towar zapłacił ale go nie otrzymał? On złożył zamówienie, otrzymał potwierdzenie jego przyjęcia ale [u][b]towaru w terminie określonym regulaminem sklepu nie otrzymał.[/b][/u] Zatem sklep go okłamał i oszukał - nie spełnił obietnicy zawartej w regulaminie sklepu. Autor stracił czas i nerwy - i dlatego sklep odradza.

  • Dobra wypowiedź 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.