Niebieska komentarz 27 kwietnia 2021 komentarz 27 kwietnia 2021 Używaj kompa w serwisie, wtedy jest grzeczny Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to to, że masz zrąbaną sieć elektryczną w domu.
Dandys87 komentarz 27 kwietnia 2021 Autor komentarz 27 kwietnia 2021 No ale to by te blue screeny też w kompie kumpla u niego w domu wychodziły ? Jak mogę sprawdzić czy jest wszystko dobrze z tym prądem ?
Niebieska komentarz 27 kwietnia 2021 komentarz 27 kwietnia 2021 Myślę, że chyba jednak powinieneś być stanowczy i twardy w stosunku do kompa by był grzeczny. Skoro u kumpla było to samo to nie wina prądu.
Dandys87 komentarz 27 kwietnia 2021 Autor komentarz 27 kwietnia 2021 Dzwonie do krsystemu i powiem im co tu serwis zrobił i jak to wygląda, może napiszą do tego serwisu dystrybutora to i inaczej spojrzą na sprawę.
Dandys87 komentarz 27 kwietnia 2021 Autor komentarz 27 kwietnia 2021 Ok, nie spotkałem się jeszcze z taką osobą w serwisie. Procek jest już w krsystemie, koleś mówi że już go to wszystko irytuje co oni tam odwalają i że pewnie mieli wylane na jego cały raport. Mówił też że procek był tylko w serwisie dystrybutora i uruchomił kontakty i dziś wysyła do AMD bezpośrednio. No ale jeżeli u nich wyjdzie że wszystko git to no nie ma już opcji że to procesor.
Niebieska komentarz 27 kwietnia 2021 komentarz 27 kwietnia 2021 To wtedy lepiej żeby twój komp zaczął się bać
Dandys87 komentarz 28 kwietnia 2021 Autor komentarz 28 kwietnia 2021 Poczekam do decyzji AMD, jeżeli oni stwierdzą, że CPU jest sprawne to chyba po prostu sprzedam i kupię inny. Jak na nowym nadal będzie się BSOD'y pojawiać to co to jeszcze może być ? :0
Dandys87 komentarz 28 kwietnia 2021 Autor komentarz 28 kwietnia 2021 To tak może być przy komputerze ? xd
Niebieska komentarz 28 kwietnia 2021 komentarz 28 kwietnia 2021 Takie coś jest przede wszystkim przy komputerze
Dandys87 komentarz 28 kwietnia 2021 Autor komentarz 28 kwietnia 2021 Ja w takie rzeczy nie wierze xd Bo co, jak złośliwość to jedynie sprzedać kompa wychodzi xd
Dandys87 komentarz 6 maja 2021 Autor komentarz 6 maja 2021 Mała aktualizacja, z tego co mówił Pan ze sklepu to procesor już wylądował w zeszłym tygodniu, tak wysyłali go samolotem, nie mam pojęcia gdzie ale mam nadzieje że w miejsce gdzie się im zepsuje.
Niebieska komentarz 6 maja 2021 komentarz 6 maja 2021 Patrz, ten procesor więcej świata pozwiedza niż my
Dandys87 komentarz 6 maja 2021 Autor komentarz 6 maja 2021 Na wakacje sobie pojedzie, za które ja będę musiał zapłacić jak się okaże, że jest wszystko w porzadku z nim, ehh...
Niebieska komentarz 6 maja 2021 komentarz 6 maja 2021 Miejmy nadzieje, że się nawet popsuje przez te ciągłe podróże.
Dandys87 komentarz 12 maja 2021 Autor komentarz 12 maja 2021 Jutro będę dzwonić, jeżeli nie będzie żadnych wieści to chyba kupie nowy procesor. 2 miesiące już czekam...
Dandys87 komentarz 13 maja 2021 Autor komentarz 13 maja 2021 Serwisant zawsze mówi że zadzwoni jak coś bedzie wiedział wiec chyba dam sobie siana i poczekam po prostu na jego telefon.
Dandys87 komentarz 17 maja 2021 Autor komentarz 17 maja 2021 Przetrzymał mnie, w piątek dostał informacje ale mówił że się jeszcze wstrzymywał przed oficjalnym info. Dziś już ma paczuszke od amd z nowym procesorem i może jeszcze dziś lub jutro wyśle. Proszę trzymać kciuki za to żeby nic wiecej się nie działo xd. Jeszcze może dla potomnych szukajacych opinii o sklepie. KRSystem piękny sklep i serwisany walczący o reklamacje.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.