x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Nadal Cisza.

 

Zaczekam na odpowiedz, wydaje mi się ,że będą mnie trzymać w niepewności ( a co tam niech się martwi i denerwuje ) jak długo się da. Myślałam, że to 24 godziny (taką informacje uzyskałam od Pani na infolinii Morele.Net i ,że o dalszym trybie postępowania będę na bieżąco informowana), ale chyba jest to 14 dni ( roboczych), dodając dni wolne i święta to trochę będzie, a komputer nadal stoi w pudełku. 

 

Jak grzecznie zapytałam po 30 dniach, po oddaniu komputera do reklamacji, to oprócz odpowiedzi otrzymałam pouczenie, że jeszcze nie minęło 30 dni bo muszę odliczyć dni wolne od pracy :) ( w punkcie morele,net gdzie oddawałam komputer do reklamacji powiedziano mi, że zwykle reklamacje trwają dwa tygodnie )

 

Rozumiem, że sprawa może wymagać głębszej analizy, ale wystarczyłoby jedno zdanie, że sprawa jest w trakcie wyjaśniania lub tp. a tak wiem ,że nic nie wiem.

 

Takiego typu reklamacje są pewnie bardzo uciążliwe dla Morele,net, ocenę jej załatwienia pozostawię na koniec sprawy. 

Dam szanse tym którzy się nią zajmą, nie chce przesądzać z góry, że będzie źle, bo mogę się miło rozczarować. 

Mam nadzieje, że pracują tam osoby, obdarzone empatią.

 

Czekam więc cierpliwie a do Rzecznika Praw Konsumenta udam się w ostateczności, po poradę prawną. 

 

cdn ...

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Nadal Cisza.

 

Zaczekam na odpowiedz, wydaje mi się ,że będą mnie trzymać w niepewności ( a co tam niech się martwi i denerwuje ) jak długo się da. Myślałam, że to 24 godziny (taką informacje uzyskałam od Pani na infolinii Morele.Net i ,że o dalszym trybie postępowania będę na bieżąco informowana), ale chyba jest to 14 dni ( roboczych), dodając dni wolne i święta to trochę będzie, a komputer nadal stoi w pudełku. 

 

Jak grzecznie zapytałam po 30 dniach, po oddaniu komputera do reklamacji, to oprócz odpowiedzi otrzymałam pouczenie, że jeszcze nie minęło 30 dni bo muszę odliczyć dni wolne od pracy :) ( w punkcie morele,net gdzie oddawałam komputer do reklamacji powiedziano mi, że zwykle reklamacje trwają dwa tygodnie )

 

Rozumiem, że sprawa może wymagać głębszej analizy, ale wystarczyłoby jedno zdanie, że sprawa jest w trakcie wyjaśniania lub tp. a tak wiem ,że nic nie wiem.

 

Takiego typu reklamacje są pewnie bardzo uciążliwe dla Morele,net, ocenę jej załatwienia pozostawię na koniec sprawy. 

Dam szanse tym którzy się nią zajmą, nie chce przesądzać z góry, że będzie źle, bo mogę się miło rozczarować. 

Mam nadzieje, że pracują tam osoby, obdarzone empatią.

 

Czekam więc cierpliwie a do Rzecznika Praw Konsumenta udam się w ostateczności, po poradę prawną. 

 

cdn ...

Cześć,

 

napisz mi proszę na priv numer swojej reklamacji, sprawdzę dlaczego tak długo zajmuje reklamacja. 

 

Pozdrawiam

Wojciech Pawlik

Igorrodz
komentarz
komentarz

napisz mi proszę na priv

Panie Pawlik zamiata pan teraz pod dywan?

Sprawa została nagłośniona i chcielibyśmy poznać oficjalne stanowisko sklepu i jak sprawę załatwiliście.

Nic prywatnie, nic na priv.

 

Macie odwagę? Macie przysłowiowe jaja?

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Do Pana Wojtka wysłałam numer reklamacji 13.11.2014 późnym wieczorem. Dołączyłam jeszcze dodatkowo historie pierwszej reklamacji.

 

Dziwi mnie jedna rzecz,  po pierwszej reklamacji była krótka informacja o tym, że wykonano jakieś pomiary i nic nie wykryto a teraz ten zapis zniknął, jak to możliwe ?

 

Wczytuje się obecnie w wątek ,,Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net", jest tam wiele cennych informacji. 

 

I mam pytanie :

 

Czy jeśli ja wysłałam reklamacje żądając w niej wymiany obudowy na nowa oraz działającego bez przerw ( resetów) komputera to, to samo co złożenie roszczeń z tytułu niezgodności towaru z umową ? 

Znalazłam nawet druk takiej reklamacji, może powinnam go dosłać do sklepu.  

Czy 14 dni na udzielenie odpowiedzi ( po złożeniu reklamacji) to, kalendarzowe dni, czy robocze ? (znalazłam odpowiedz:  są to 14 dni kalendarzowe, rozpoczynając od dnia po złożeniu reklamacji)

 

Są osoby które biegle poruszają się w tych wszystkich paragrafach prawnych i moje pytanie może wydać się dziwne, ale już nie wiem jak sobie radzić. 

 

cdn ...

pommpon
komentarz
komentarz (edytowane)

Obudowa tez ważna, ale ten komputer wygląda jak by był po jakimś crashu czy coś w tym stylu, ciekawe jak kondycja tych bebechów w środku- to jest elektronika łatwo to uszkodzić. Osobiście tego komputera bym już nie chciał, rządałbym zwrot gotówki tylko teraz nie wiem czy da radę się z tego wycofać, bo poszedł na reklamacje a nie na towar niezgodny z umową. Skontaktuj się jak najszybciej z Rzecznikiem Praw Konsumenta przed ewentualnym odbiorem tego komputera.

SHE M
komentarz
komentarz

Dziękuję za poradę

 

Nie załączałam komputera, bo

1. boję się go teraz ruszać, nawciskali do środka jakieś woreczki z powietrzem no i zdewastowana obudowa

2. nie mam kabla, którego mi nie odesłali

3. nie mam zamiaru kupować nowego, mogłabym pożyczyć, ale tego nie zrobię.

4. z laptopa kabel nie pasuje

pommpon
komentarz
komentarz (edytowane)

Po co odbierałaś komputer w takim stanie ? Takiego bym w życiu nie odebrał. I jeszcze Ci skasowali ( jak napisałaś ) zapiski, że był na reklamacji.

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Cieszyłam się ,że go wreszcie mam. Niestety krótko :(

To, że był na reklamacji jest, ale brakuje treści która wyjaśniała przyczynę a właściwie brak stwierdzenia przyczyny samoistnego resetowania się.

 

 

17.11.2014 nadal cisza w mojej sprawie

20.11.2014 brak odpowiedzi

lukee8
komentarz
komentarz

Złozyłem klientowi komputer zamawiał czesci na morele.. pan "Opiekun Handlowy" powiedział ze zasilacze Silentpc z seri Deus sa niekompatybilne z płytami gigabyte.
Wtf?

Zadzwoniłem do morele by troszke sie posmiac niestety pan po drugiej stronie sluchawki tez sie zasmiał i powiedział " Moze to jakies tajne informacje" ;)

Wiec jak to jest morele? Zasilacze nie sa w standardzie ATX? Moze powstał jakis nowy standard?

radekx
komentarz
komentarz

Wiesz jak to jest, jak klient się nie zna, to wciskają pewnie te podzespoły na których mają największą marżę, bajdurząc klienta, że to co wybrał jest niekompatybilne :)

Niestety nie takiej jakości w podejściu do klienta należałoby się spodziewać od morele.

Albo wręcz przeciwnie, kupując u nich trzeba być ekspertem z umiejętnościami składania kompów, bo jak widać inaczej człowiek może się zdziwić

  • 2 tygodnie później...
SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

cd...

 

Zostałam poinformowana że, wysłali do mnie kuriera DHL, po odbiór komputera. Dzisiaj był odbiór.

 

 

Teraz czekam co dalej. Mam nadzieje, że zadbają o informowanie mnie co się z nim dzieje.

 

 

Pan Wojtek zajął się sprawą i jest efekt :)

 

 

Mam nadzieje, że dostane go jeszcze w tym roku. 

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Jako prezent na święta xD 24 dostawa.

lukee8
komentarz
komentarz

Swięta... i oczywiscie aktualna wymówka.. nadchodza swieta teraz wszystkie paczki długa ida.. musi pan/pani uzbroić sie w cierpliwość. Moze dorzuca petardy na nowy rok w przesyłce:P

Gość
komentarz
komentarz

Złozyłem klientowi komputer zamawiał czesci na morele.. pan "Opiekun Handlowy" powiedział ze zasilacze Silentpc z seri Deus sa niekompatybilne z płytami gigabyte. Wtf? Zadzwoniłem do morele by troszke sie posmiac niestety pan po drugiej stronie sluchawki tez sie zasmiał i powiedział " Moze to jakies tajne informacje" ;) Wiec jak to jest morele? Zasilacze nie sa w standardzie ATX? Moze powstał jakis nowy standard?

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2615338.html

http://forum.pclab.pl/topic/885071-deus-g1-problem-z-obrazem/


http://www.forumpc.pl/topic/337557-problem-z-zasilaczem-w-nowo-z%C5%82o%C5%BConym-komputerze/


http://forum.pclab.pl/topic/986937-Problem-z-nowym-zasilaczem-SIlentiumPC-Deus-G1-600W/

 

 

http://www.silentiumpc.com/informacje/

;)

lukee8
komentarz
komentarz

Pieprzenie.. nigdy mi sie takie cos z deusem nie zdarzyło.

SHE M
komentarz
komentarz

cd...

 

Jestem pod WIELKIM wrażeniem.  :szacunek:

Dzisiejszego dnia otrzymałam odpowiedz, że zostanie zamówiona nowa obudowa.

Komponenty przełożone będą do nowej obudowy i w przyszłym tygodniu ma być odesłany.

Zdiagnozowali podzespoły komputera, które nie wykazały żadnej usterki.  Oby się już nie resetował. :huh:

  • Dobra wypowiedź 1
539
komentarz
komentarz (edytowane)
Swięta... i oczywiscie aktualna wymówka.. nadchodza swieta teraz wszystkie paczki długa ida.. musi pan/pani uzbroić sie w cierpliwość. Moze dorzuca petardy na nowy rok w przesyłce:P

She M dostała taką informacje? czy to takie wolne przemyślenia?

 

Jestem pod WIELKIM wrażeniem.  Dzisiejszego dnia otrzymałam odpowiedz, że zostanie zamówiona nowa obudowa. Komponenty przełożone będą do nowej obudowy i w przyszłym tygodniu ma być odesłany. Zdiagnozowali podzespoły komputera, które nie wykazały żadnej usterki.  Oby się już nie resetował.

;)

lukee8
komentarz
komentarz

To moje wolne przemyślenia.

  • Dobra wypowiedź 1
SHE M
komentarz
komentarz

cd...

 

Dzisiaj otrzymałam odpowiedz, że już komputer został odesłany do Netpunktu. Jak będzie na miejscu zostanę o tym poinformowana.

Nic nie pisali o kablu zasilającym :), ale to już mało ważne, kupie najwyżej nowy.  Dodatkowo została zmieniona pasta na procesorze. Czytałam, że rodzaj pasty też jest istotny do prawidłowej pracy komputera. Może to było przyczyną samoistnego resetowania się ?. Pisze ze znakiem zapytania, bo może się to komuś wydać śmieszce, powtarzam, nie znam się na informatyce :). Sprawdzę działanie i napisze czy jest już dobrze.

Jeśli chodzi o załatwienie sprawy oraz bieżącą informacje, oceniam Morele.net bardzo wysoko !!!!. Ostateczną opinię wystawie po sprawdzeniu komputera.

 

 

539
komentarz
komentarz (edytowane)
Dzisiaj otrzymałam odpowiedz, że już komputer został odesłany do Netpunktu. Jak będzie na miejscu zostanę o tym poinformowana.

Trzymam kciuki aby po naprawie sprawował się dobrze ;)

 

Jeśli chodzi o załatwienie sprawy oraz bieżącą informacje, oceniam Morele.net bardzo wysoko !!!!. Ostateczną opinię wystawie po sprawdzeniu komputera.

 Pamiętam co pisałem wcześniej, w atmosferze panujących emocji mogło to zostać niedostrzeżone.

 

SHE M . Z każdej strony (klienta i sklepu) mamy do czynienia z ludźmi.  Ja wierze w ludzką uprzejmość i szczerą chęć niesienia pomocy.  3-maj się
Wolfensztein
komentarz
komentarz

Pasta ma nieco wpływu na odprowadzanie ciepła z procka, ale jak go nie podkręcasz to nie ma to zbytnio żadnego wpływu.

SHE M
komentarz
komentarz

SHE M, dnia 03 Gru 2014 - 20:38, napisał:snapback.png

Trzymam kciuki aby po naprawie sprawował się dobrze  ;)Dzisiaj otrzymałam odpowiedz, że już komputer został odesłany do Netpunktu. Jak będzie na miejscu zostanę o tym poinformowana.

 

SHE M, dnia 03 Gru 2014 - 20:38, napisał:snapback.png

Jeśli chodzi o załatwienie sprawy oraz bieżącą informacje, oceniam Morele.net bardzo wysoko !!!!. Ostateczną opinię wystawie po sprawdzeniu komputera.

 Pamiętam co pisałem wcześniej, w atmosferze panujących emocji mogło to zostać niedostrzeżone.

 

539, dnia 29 Paź 2014 - 19:58, napisał:snapback.png

SHE M . Z każdej strony (klienta i sklepu) mamy do czynienia z ludźmi.  Ja wierze w ludzką uprzejmość i szczerą chęć niesienia pomocy.  3-maj się

Dziękuję bardzo. Pamiętam i też nie przestałam wierzyć w to, że pracują tam też solidni pracownicy.  Jutro po niego jadę :), już czeka.


Pasta ma nieco wpływu na odprowadzanie ciepła z procka, ale jak go nie podkręcasz to nie ma to zbytnio żadnego wpływu.

Dziękuję za informację. Czytałam, że przegrzany procesor może powodować samoistne resetowanie, stąd mój wniosek. Nic nie jest podkręcone, nawet nie wiem jak to się robi :)

539
komentarz
komentarz

Dziękuję za informację. Czytałam, że przegrzany procesor może powodować samoistne resetowanie, stąd mój wniosek. Nic nie jest podkręcone, nawet nie wiem jak to się robi

Piszesz niejednokrotnie już o tym , iż nie jesteś ekspertem w sprawach komputerów ;) 

Zadam Ci pytanie jeśli mogę. Czy posiadasz na wspomnianym przez Ciebie komputerze zainstalowany system operacyjny?


Dziękuję bardzo. Pamiętam i też nie przestałam wierzyć w to, że pracują tam też solidni pracownicy.  Jutro po niego jadę , już czeka.

Napisz jutro o Swoich wrażeniach. Mam nadzieje ,że wszytko będzie  ok.:)

pozdrowienia ;)

Wolfensztein
komentarz
komentarz

W gruncie rzeczy pastę powinno się przynajmniej raz do roku wymienić (a optymalnie co 3 miesiące) ,ale Twój komp był nowy, dlatego wykluczyłem ją z powodów tego objawu :)

539
komentarz
komentarz

W gruncie rzeczy pastę powinno się przynajmniej raz do roku wymienić (a optymalnie co 3 miesiące) ,ale Twój komp był nowy, dlatego wykluczyłem ją z powodów tego objawu

Co trzy miesiące ?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.