x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



Wolfensztein
komentarz
komentarz

Ja oceniam sklep jako godny polecenia. Jak na razie macie tylko 2 konkurentów: ProLine i komputronik. Wzajemnie się uzupełniacie ;P

Bardzo korzystne ceny, duży wybór produktów.

Jedyne co napawa mnie pesymizmem to jakość paczek, które odbierałem z punktu w Poznaniu.

Były ślady uszkodzeń mechanicznym na kartonach, ale jak zobaczyłem panią, która wyciąga 12kg obudowę z zaplecza (właściwie ciągnie po ziemi :/ ) to raczej przydałoby się zatrudnić drugą panią albo jednego silniejszego pana.

cinomatic
komentarz
komentarz

Odbierając osobiście Fortrona 460W byłem meeeega zaskoczony że jest goły.

Znaczy bez niczego bo do ręki dostałem sam zasilacz bez jakiegokolwiek opakowania.

Na dworze padał deszcze więc dobrze że zlitowali się nade mną i dali mi jakiś worek foliowy bo zasiłka zamokłaby.

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

Wyśmiałbym ich i nie tknąłbym tego zasilacza.

r102
komentarz
komentarz

 

Były ślady uszkodzeń mechanicznym na kartonach, ale jak zobaczyłem panią, która wyciąga 12kg obudowę z zaplecza (właściwie ciągnie po ziemi :/ ) to raczej przydałoby się zatrudnić drugą panią albo jednego silniejszego pana.

 

Hahaha. Mało widziałeś. Jakbyś zobaczył jak w czasie transportu obchodzi się z każdym  przedmiotem,

to pewnie musiałbyś od razu popełnić seppuku.

 

Wyśmiałbym ich i nie tknąłbym tego zasilacza.

 

Nie kupił przecie zasilacza w wersji BOX zapewne ???

To o co chodzi ? Dostał do ręki, tak jak chciał...

  • Dobra wypowiedź 1
539
komentarz
komentarz (edytowane)
Nie kupił przecie zasilacza w wersji BOX zapewne ??? To o co chodzi ? Dostał do ręki, tak jak chciał...

 Być może w pewnym sensie konsumenci dążąc za pogonią jak najniższych cen sprawili , iż producenci zaczęli oferować swoje produkty w wersjach bez opakowań.

Oczywiście producent komputerów może śmiało kupować urządzenia w zbiorczym opakowaniu i wydaje się to logiczne.

Jednak gdy ja wybieram dla siebie jakiś produkt staram się kupować wersje w opakowaniu. 


Odbierając osobiście Fortrona 460W byłem meeeega zaskoczony że jest goły. Znaczy bez niczego bo do ręki dostałem sam zasilacz bez jakiegokolwiek opakowania. Na dworze padał deszcze więc dobrze że zlitowali się nade mną i dali mi jakiś worek foliowy bo zasiłka zamokłaby.

 

Mam zupełnie odmienne doświadczenie. Gdy kupowałem swojego seasonica dostałem go w pięknym estetycznie wykonanym pudełku. 

W punkcie odbioru zostałem bardzo mile  obsłużony. I tak przy każdych kolejnych zakupach z odbiorem osobistym ;)

 

Moje doświadczenia z obsługą klienta przez infolinie jak i korespondencje mailową są również pozytywne.

W morele zawsze spotykałem się z bardzo miłym i życzliwym stosunkiem do klienta.

Gdy miałem pytania techniczne obsługa sklepu wykazała się dużym zaangażowaniem i otrzymałem konstruktywną pomoc.

Prywatnie bardzo sobie cenię zakupy w tym sklepie. 

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Ale jednak ten Seasonic kosztował ~600pln, więc raczej okropnym nieporozumieniem byłoby nie dołączenie pudełka O.o

539
komentarz
komentarz (edytowane)
Ale jednak ten Seasonic kosztował ~600pln, więc raczej okropnym nieporozumieniem byłoby nie dołączenie pudełk

Nie mnie to oceniać.

Kupiłem produkt za jaki zapłaciłem i jestem zadowolony,  estetyczne opakowanie jest miłym dodatkiem do całokształtu.

 

Postrzeganie opakowania produktu to kwestia indywidualna.

Końcowa cena produktu może mieć wpływ na formę opakowania.

Nie spotkałem się z przypadkiem by ktoś kupił zapakowany w skrzynie samochód;) 

Za to za każdym razem gdy moja luba kupuje sobie kolczyki ,albo inne ozdoby posiadają one piękne opakowania.

Kwestia opakowania jest zatem dość złożonym zagadnieniem.

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Kwestię opakowania omówmy sobie w naszym temacie, bo może wyjśc z tego ciekawa dyskusja @539.

  • Dobra wypowiedź 1
539
komentarz
komentarz (edytowane)

Jasne:) ... ;)

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Proszę o jak najszybszy przegląd zamieszczonych na waszej stronie internetowej przedmiotów i oznaczenie tych, których nie macie. Bo rozumiem, że jeden  to może być przeoczenie, ale składając jeden z poglądowych zestawów natykam się co chwilę na brak produktu na który jest duży popyt. np. Crucial MX100 512GB czy Corsair RM850

Igorrodz
komentarz
komentarz

[member=Wolfensztein]

Mi wydaje się, że sklep części produktów, które oferuje po prostu nie ma fizycznie ale w momencie stwierdzenia zamówienia go przez klienta zamawia go bezpośrednio od producenta. Po prostu część produktów słabo się sprzedaje więc szkoda je trzymać w magazynie. I stąd te kilkudniowe opóźnienia w realizacji zamówienia. Tak sądzę.

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Ale to są produkty po 1 oblegane i topowe. (Nie chcę mi się wierzyć, że np. Seagate 1TB nie schodzą, tak samo jak Western Digital Blue)

+ nie chodzi o to, że termin realizacji jest kilka dni, ale o to, że w ogóle do koszyka nie można ich włożyć, bo ICH nie ma.

 

Chyba dzisiaj to naprawili, bo mogłem normalnie składać zestawy.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Cóż, takie jest Morele.net że zawsze są jakieś problemy - jeszcze się nie przyzwyczaiłeś do tego? :E

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Jak na razie nie narzekam, bo mam wystarczający cyrk w szkole, a komponenty przychodzą w całości i działające, więc jak mają problem tylko ze stronką www, to pół-biedy...

Lipton
komentarz
komentarz

Wina leży po stronie hurtowni/dystrybucji. Systemy sklepów komputerowych (a tak jest w przypadku morele) połączone są bezpośrednio z dystrybucją. Jeżeli coś zawiedzie na tej linii, to od razu pada cała działalności sklepu ;)

RobRobson
komentarz
komentarz

Takie durne pytanko. Jak chcę zamówić 3 sztuki sprężonego i dam opcję poczta polska i opłate za pobraniem to płacę na swojej poczcie ta? Dostaję wtedy jakieś info o odbiorze czy coś?

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Jak za pobraniem, to czekasz na kuriera z poczty polskiej i jemu płacisz.

RobRobson
komentarz
komentarz

Poczta Polska - Odbiór w Placówce 8,00

Pobranie (Gotówka przy odbiorze) 2,50

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Jak w ten sposób to musisz odebrać osobiście w placówce. Myślałem, że chodzi o kuriera Poczty Polskiej.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Nie było. Dzięki za info, na pewno się komuś przyda. ;-)

 

[SPOILER]4329746500_1410297497.jpg[/SPOILER]

  • 1 miesiąc później...
zielonalaka
komentarz
komentarz

teraz przedstawiciel firmy robi sobi czarny pr

SHE M
komentarz
komentarz

Witam

 

Jestem załamana i nie wiem co będzie dalej.

Zakupiłam zestaw komputerowy wraz z montażem. Znalazłam w internecie stronę na której polecano zestaw, więc byłam pewna, że wszystkie części komputera będą do siebie pasowały.

Pomijam czas oczekiwania na sprzęt, wreszcie go otrzymałam. Po przeczytaniu informacji, ze po transporcie może się coś wypiąć, sprawdziłam go dokładnie, kabelki w wielkim nieładzie upchnięte gdzie się dało i po załączeniu nie działał wiatrak, wiszący kabelek dopięłam gdzie trzeba i zabrałam się do instalacji oprogramowania.

Komputer jednak w trakcie pracy, resetował się, wyłączał i ponownie załączał, poszukiwałam przyczyny na forach ale z uwagi na to ,że jestem laikiem i było to dla mnie skomplikowane postanowiłam oddać komputer do reklamacji, pomyślałam, tam są fachowcy w tej dziedzinie i napewno uzyskam pomoc. 

Trzymali komputer miesiąc, żadnej informacji w sprawie, cierpliwie odczekałam i grzecznie zapytałam co z moim komputerem. Ucieszyłam się bo okazało się, że jest do odbioru, napisali w odpowiedzi, że przeprowadzili diagnostykę i ,że wszystkie wskaźniki pomiaru są w normie . Zmartwiło mnie to ale odebrałam komputer, pomyślała sprawdzę a jak nadal będzie źle działam poproszę w innym serwisie o diagnostykę i podanie przyczyny.

Jakież było moje przerażenie jak ujrzałam mój nowiutki komputer, którego obudowa została zniszczona. górna pokrywa zerwana była chyba siłą, powyrywane kołki trzymające ją w obudowie, przednia pokrywa odstaje od reszty, brak jednej stopki w obudowie, brak osłon przeciwkurczowych na wiatrakach, wyłamana zaślepka na przednim panelu, została wieka dziura. Do środka obudowy, pomiędzy komponentami powciskano woreczki wypełnione powietrzem, czy one aby nie uszkodzą części komputera w środku ?.

Brak kabla zasilającego, który odesłałam wraz z komputerem.

Boję się go załączyć, napisałam w tej sprawie i czekam na odpowiedz.

Zażądałam nowej obudowy zwrotu kabla oraz sprawnego komputera który nie będzie przerywał mi pracy, co chwilę.

Myślałam, że to rzetelna firma ale strasznie się myliłam, jak można tak traktować klienta i nie dbać o jego towar. 

Masakra !!! Pomocy !!! już odechciało mi się tego komputera, a tak długo na niego składałam, chciałabym żeby oddali mi pieniądze i nie chce mieć z nimi nic wspólnego, ale to nie takie proste z tego co czytałam, 

Odradzam zakupy w MORELE NET.

Szkoda ,ze nie trafiłam na ten temat przed zakupem w tym sklepie.

Jeśli ktoś może mi poradzić w mojej sprawie, to bardzo proszę o wskazówki.

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

Niezła miazga. Aż się wierzyć nie chce, że taką mega fuszerę morele odwaliło.

Wolfensztein
komentarz
komentarz

Coś czuję, że to jakieś laiki składały, świeżo po studiach...

 

Jak to czytam to mam dziwne przypuszczenie, że oni komputer w pralce przewożą xD

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.