x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



DarKPL
komentarz
komentarz

Witajcie .Chciał bym wam zrecenzować przebieg mojego zamówienia w morele więc tak zaczynając zadzwoniłem do morele po ofertę 7  stycznia nie dostałem nic na mejla . więc dzwonię następnego dnia pytając się o ofertę dostałem ją . 8 przyjąłem zaraz po dostaniu jej 9 na ich konto zostały przelane pieniądze  czekałem do 17 czyli dzisiaj do 16 gdzie nie było żadnego odzewu o 16.30 zadzwoniłem usłyszałem że moje chłodzenie do procesora nie doszło do nich . Napisane dostępne 4 sztuki na magazynie . dodam że dopiero samemu musiałem się wypytywać o moje zamówienie . Czy Państwo z morele nie mogli zaproponować mi czegoś innego nawet droższego co było dostępne nawet wcześniej . Nowy termin to czwartek 23 stycznia + 2 dni na dostarczenie z sosnowca .nawet konsultant nie zaproponował mi jakiejś rekompensaty w związku z opóźnieniami z strony sklepu . Czekam na swój ukochany komputer

około 27 napiszę o dalszy przebieg współpracy .

cinomatic
komentarz
komentarz

Nie obraź się kolego ale to jest dobra nauczka.

Bo trafiasz na tą stronę dopiero po dokonaniu zamówienia a trzeba było zobaczyć ankietę i poczytać odpinie przed zamówienie,

 

Nie zapomnij na koniec wypełnić ankiety ;]

DarKPL
komentarz
komentarz

szkoda że dostali od razu wartość całego zamówienia .... ps wiedziałem o złych opiniach ale myślałem że to są jednostkowe przypadki 

nawet jest problem z zwrotem nadpłaty 30 zł D: do tej pory nawet nie wysłali ... i jeszcze jestem ciekawy   kiedy dostanę obiecane gry i bony ...

DarKPL
komentarz
komentarz

Dzisiaj napisała się kolejna strona tej histori
Państwo z morele napisali mi że to chłodzenie nie pasuje do procesora 1150 rozmawiałem wiele razy że mają dodać zestaw montażowy pod tą podstawkę napisali do mnie o 17.05 skutecznie blokôjąc mi kontakt z sklepem
Czy to jest profesionalizm jeśli do jutra Państwo nie wyślą mi komputera zażądam zwrotu
Zdlokowaliście moje pieniądze od 8 do 23 czy to jest wporządku do kogoś kto płaci wam 7 tyś górką .... Pozdrawiam

Bugless
komentarz
komentarz (edytowane)

od kiedy to chłodzenia., jakiekolwiek nie są kompatybilne z podstawką 1150, która de facto jest taka sama jak  775, 1156 i 1155? wałek by przeciągnąć wysyłke

 

P.S widać kara UOKiKu nic ich nie nauczyła, czas poraz kolejny zgłosić nadużycia, chyba kupie coś taniego i jak ostatnio tak i teraz zgłoszę to. 

 

 

P.S.1 Morele tutaj tak obiecywało ze bd poprawa, poprawy nie ma a sklep jest dalej partnerem. no ale cóż ktoś za to dostaje peeleny no to i nic z tym nie robi, aż żal poślady ściska

  • Dobra wypowiedź 1
DarKPL
komentarz
komentarz

Dzisiaj skończyło się anulowaniem zamówienia
Ponieważ Państwo chcieli żebym czekał jeszcze
Z działu handlowego twierdzili że napewno zostanie wysłany dopiero po wytłumaczeniu sytułacji z mojej strony zaczeli szukać czegoś innego co zostało by wysłane w następny czwartek . Niestety mam dosyć czekania więc skończyło się to rozwionzaniem umowy
Pozdrawiam .

cinomatic
komentarz
komentarz

@DarkPL sorry ale nie rozumiem Twoich problemów i użalania się na ten sklep...

 

Przeciez są opinię, ankieta itd...

 

Nie od dziś wiadomo jaki jest średni czas realizacji zamowień.

 

Kupując wiedziałeś na co możesz natrafić.

Więc nie wiem skąd u Ciebie teraz takie zdziwienie....

 

życie....

DarKPL
komentarz
komentarz

Pisałem z telefonu . Nie żalem się po za tym napisałem swoją opinię zadziwienie jest z tąd że negatywne opinię to 3 % i nie mów mi że każdy ma z tym sklepem problem zobacz ile zestawów jest polecane na forum a ile osób jest zła na obsługę sklepu . Prawdą jest zła organizacja ale im coś jedt większe tym trudniej jest tym się zajmować dzwonisz do Krakowa a twój komp jest w Sosnowcu i jak się dogadać . Pozdrawiam

radekx
komentarz
komentarz

Twój podstawowy błąd, to zapłacenie przed otrzymaniem towaru.

Mogłeś odżałować te kilkanaście zł i wybrać opcję z zapłatą przy odbiorze. Byłaby krótka piłka, sklep nawala, to sajonara.

Nie są jedyni i nie są najtańsi.

  • Dobra wypowiedź 1
Bugless
komentarz
komentarz

ba, chwilami odnosze wrażenie, iż najdrożsi 

DarKPL
komentarz
komentarz

Twój podstawowy błąd, to zapłacenie przed otrzymaniem towaru. Mogłeś odżałować te kilkanaście zł i wybrać opcję z zapłatą przy odbiorze

 

ta opcja dostępna jest do zamówień do 5 tys ...

radekx
komentarz
komentarz

To rozbić na 2 zamówienia.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

G123
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam, nie wiedziałem gdzie napisać moje pytanie, mam nadzieje, że mi pomożecie, a więc:

Kupiłem komputer i mam na niego gwarancje do wydrukowania na stronce morele z mojego konto, i jakbym chciał sprzedać np: procesor na allegro to jak z gwarancją, następna osoba bedzię ją miała, czy gwarancja przepada? I czy jeżeli wymienie sobie w komputerze np karte graficzną i procek to w razie czego przyjmą komputer na gwarancje jezeli by sie cos zepsuło innego niz cpu lub gpu.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

DarKPL
komentarz
komentarz

To rozbić na 2 zamówienia.

 

i miał bym połowę kompa bo 2 by nie doszła z powodu chłodzenia ....

Bugless
komentarz
komentarz

@G123 komputery nie są plombowane wiec mozesz zmieniac co chcesz bo gw. masz na poszczegolne czesci. Mozesz też do woli wyprzedawać części dołączając kopię faktury/rachunku

  • Dobra wypowiedź 1
G123
komentarz
komentarz

Czyli jak będę sprzedawać, dać kopię faktury + wydruk gwarancji ze stronki morele z mojego konta, tak?

Gość
komentarz
komentarz

A kto ci zabroni

  • Dobra wypowiedź 1
  • 1 miesiąc później...
Tivi
komentarz
komentarz

Kolejne zamówienie, kolejny problem z czasem... zamawiałem kilka zestawów komputerowych na morele.net (składałem komputery znajomym) i z 5 składanych pctow przy 4 był problem z realizacja zamówienia, dobrze, ze nie wybierałem przedpłaty wtedy, tak jak napisali przedmówcy - krotka piłka. Żądam anulowania, jeśli nie to nie odbiorę paczki i morele szybko reaguje na taka wiadomość. chcecie coś od nich zamawiać? Nigdy nie wybierajcie przedpłaty, nigdy! 

Igorrodz
komentarz
komentarz

Wydaje mi się, ze próbują oni sprzedać coś czego nie mają na stanie - na stronie internetowej figuruje ale w magazynie już nie. Tak sądzę.

  • 3 miesiące później...
G123
komentarz
komentarz (edytowane)

Mam pytanie czy do gwarancji wystarczy sam wydruk gwarancji ze strony morele.net, czy jeszcze faktura? Bo sprzedaję kartę graficzną na allegro. A fakturę potrzebuję bo kupiłem cały komputer u nich i tylko zmieniam 1 część.

Youki
komentarz
komentarz

Zrób kopię faktury.

  • Dobra wypowiedź 1
mprzywoski1983
komentarz
komentarz

To ja pozwolę sobie również tutaj zamieścić opinie na temat tego szacownego przybytku :) 1/10 dno, syf i sto kilometrów wodorostów... zero profesjonalizmu i sensownego podejścia do klienta.

 

Więcej szczegółów w ostatnich wątkach tego tematu : http://www.forumpc.pl/topic/238683-ostrzegam-przed-zakupami-w-morelenet/page-5

 

Tak, żeby hurtowo nie dublować wypowiedzi całego tematu itp..

  • 3 tygodnie później...
Apocaliptic
komentarz
komentarz

Dobrze, że postanowiłem przeczytać opinie, bo przymierzałem się do zakupu :)

 

Jeżeli sklep dostaje opinie pół na pół, to wcale nie jest dobrze. Dla mnie to oznacza, że mam połowę szansy na to, że dostanę to co zamówiłem. Delikatnie mówiąc, jest to żałosne. Gdyby to było zamówienie za 30zł, jeszcze bym przeżył, ale nie chcę ryzykować z kilkoma tysiącami.

  • 2 tygodnie później...
patikim
komentarz
komentarz

Dobrze, że postanowiłem przeczytać opinie, bo przymierzałem się do zakupu :)

 

Jeżeli sklep dostaje opinie pół na pół, to wcale nie jest dobrze. Dla mnie to oznacza, że mam połowę szansy na to, że dostanę to co zamówiłem. Delikatnie mówiąc, jest to żałosne. Gdyby to było zamówienie za 30zł, jeszcze bym przeżył, ale nie chcę ryzykować z kilkoma tysiącami.

Wiesz to zależy ja nie spotkałem sie z przypadkiem aby poza forum ktoś miał złą opinię o tym sklepie :). Sam tam zamawiałem jakieś 2-3 tygodnie temu i wszystko było ok :D.

  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.