x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Piszesz niejednokrotnie już o tym , iż nie jesteś ekspertem w sprawach komputerów ;)

Zadam Ci pytanie jeśli mogę. Czy posiadasz na wspomnianym przez Ciebie komputerze zainstalowany system operacyjny?


 

 

 

:) Mam zainstalowany system operacyjny, nawet sama to zrobiłam, to proste. Wkładasz płytkę i właściwie samo się robi :). 

Gorzej ze sterownikami mi idzie, robię to trochę na tzw, ,,czuja",  ale jaką mam potem satysfakcję :)

 

 

pozdrawiam

  • Dobra wypowiedź 1

539
komentarz
komentarz

no tak :)  To tylko ja się tak męczę.;) 

Wolfensztein
komentarz
komentarz

@539

No tak to lekka przesada ;P Raz na 6 miechów starczy w zupełności.

539
komentarz
komentarz

Nie chcę generować wpisów poza głównym nurtem wątku, także  kończę dyskusje   o pastach

w tym wątku. Ciebie proszę o wskoczenie do Naszego tematu W hyde parku mam tam dla Ciebie post :)

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Czas na podsumowanie i wystawienie opinii.

 

Mój komputer już jest w domu. Idealny na zewnątrz i w środku. Tym razem kabelki są ładnie pospinane i poukładane a poszczególne komponenty sensownie powpinane w obudowę (wcześniej panował nieład-takie odnosiło się wrażenie). Jak na razie nie wyłącza się i oby tak już zostało :).  Kabel zasilający odesłali ale niestety nie pasuje :), kupiłam nowy.

 

W Morele,net pracują ludzie i jak w każdej firmie, pracownicy różnie podchodzą do swoich codziennych obowiązków. Ktoś wcześniej odstawił ,, fuszerkę", więc powinien ponieść tego konsekwencje, ale to już sprawa przełożonych.  Tym razem mój komputer dostał się w profesjonalne ręce. Nie mam, absolutnie, żadnych zastrzeżeń.

Według mnie Sklep Morele,net zasługuje na bardzo wysoką ocenę i taką też wystawiam. Trzymam kciuki za utrzymanie wysokiego poziomu obsługi, to jest najsilniejszy ,,magnes", który przyciąga potencjalnych klientów.

 

 

 

:szacunek: Dziękuję Cinomatic, który przeniósł mój post do tego wątku, dzięki temu, zainteresował się sprawą Pan Wojtek z morele,net i tak jak obiecał sprawdził zgłoszenie i sprawa ruszyła z miejsca. Dziękuje !!!! :) Panie Wojtku. 

Dziękuję Panu Jakubowi P - Specjalista d/s obsługi reklamacji morele,net, Panu Jakubowi W morele.net, oraz Osobą które nie podpisywały się pod swoimi postami, za informowanie mnie na bieżąco w sprawie.

Dziękuję Osobie/Osobą które przekładały komponenty, za perfekcyjne, estetyczne złożenie komputera.

Dziękuje Osobą z Morele.net, które brały udział w pozytywnym załatwieniu mojej reklamacji.

Pragnę podziękować również Wszystkim Osobą włączającym się w moją sprawę w wątku, wspierające mnie dobrym słowem oraz cenną poradą :)

 

I to już koniec mojej historii, szczęśliwy koniec :D .

 

Serdecznie Pozdrawiam  :heej:

 

ps: gdyby tak jednak ,,skubany" resetował się, to odezwę się jeszcze.  

  • Dobra wypowiedź 1
539
komentarz
komentarz

Ciekawe podsumowanie, przeczytałem z zainteresowaniem ;)

Fajnie ze zdobyłaś się na taki post.  A teraz serdeczna prośba, której mam nadzieje nie tylko ja kibicuję:)

Bierz aktywny udział w życiu forum :) :)

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Ciekawe podsumowanie, przeczytałem z zainteresowaniem ;)

Fajnie ze zdobyłaś się na taki post.  A teraz serdeczna prośba, której mam nadzieje nie tylko ja kibicuję :)

Bierz aktywny udział w życiu forum :) :)

Dziękuję za wyrażenie uznania.  :) Na pewno będę tutaj zaglądać, natomiast nie odważę się brać czynnego udziału w, profesjonalnym i na wysokim poziomie, temacie  informatyki. To,że potrafię zainstalować program operacyjny i inne, to i tak jest to dla mnie wielkie wyzwanie (jestem samoukiem, uczę się na zasadzie prób i błędów :)). Dla mnie ten temat to istna ..dżungla". No chyba, że poproszę o poradę, chociaż jak na innych forach prosiłam o pomoc to odpowiedzi, nie raz, były dla mnie niejasne i niezrozumiałe. Dla osób znających temat, pewne sprawy są oczywiste, a ja potrzebuje, często, wytłumaczenia,  wyjaśnienia, od początku do końca :). Cieszę się teraz z mojego zakupu, wreszcie !.  Myślałam jeszcze, czy wrócę do sklepu Morele,Net, pewnie tak :) ale, niestety, z pewną dozą niepewności.

 

 

 

 

16:15 - Kurcze, zresetował się przed chwilą. Nastąpiło to po 7 godzinach od momentu załączenia.

adixa
komentarz
komentarz (edytowane)

Dziękuję za wyrażenie uznania.  :) Na pewno będę tutaj zaglądać, natomiast nie odważę się brać czynnego udziału w, profesjonalnym i na wysokim poziomie, temacie  informatyki. To,że potrafię zainstalować program operacyjny i inne, to i tak jest to dla mnie wielkie wyzwanie (jestem samoukiem, uczę się na zasadzie prób i błędów :)). Dla mnie ten temat to istna ..dżungla". No chyba, że poproszę o poradę, chociaż jak na innych forach prosiłam o pomoc to odpowiedzi, nie raz, były dla mnie niejasne i niezrozumiałe. Dla osób znających temat, pewne sprawy są oczywiste, a ja potrzebuje, często, wytłumaczenia,  wyjaśnienia, od początku do końca :). Cieszę się teraz z mojego zakupu, wreszcie !.  Myślałam jeszcze, czy wrócę do sklepu Morele,Net, pewnie tak :) ale, niestety, z pewną dozą niepewności.

Nie wiem za co Ty tutaj dziękujesz. Kupiłaś komputer za który ZAPŁACIŁAŚ, wiec ja oczekiwałbym komputera SPRAWNEGO.Jak czytam ten wątek o twoim komputerze to  wysyłałaś go na jakiąś  gwarancje, musiałaś czekać nie wiem ile  i jeszcze pisasz tu na forum komputerowym, aby Ci ktoś łaskawie to przyspieszył tą twoją reklamacje. Za co Ty tu dziękujesz, że po nie wiem ilu tygodniach otrzymałaś sprawny komputer, za który zapłaciłaś, bo nie dostałaś go gratisowo jak sądzę.

radekx
komentarz
komentarz

Wariacja syndromu sztokholmskiego.

Ludzie kupią, dostaną bubla, po zrobieniu rabanu sklep im to naprawi (czyli zrobi tak, jak należy i jak powinien zrobić na początku), a oni z tej "radości" jeszcze dziękują i zachwalają jaki to porządny sklep.

Ciekawe ile osób z podobnymi problemami nie trafi na to forum i grają sobie w gwarancyjnego ping ponga z morele, bo jak widać na początku, sklep próbował nieźle kombinować ...

pommpon
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja jeszcze taki pewny bym nie był czy jest wszystko dobrze. Tu cytat " Kurcze, zresetował się przed chwilą. Nastąpiło to po 7 godzinach od momentu załączenia".

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Wracam do tematu

 

Problem, wyłączania się i ponownego załączania, jest nadal.

Testowanie rozpoczęłam w sobotę, wytrzymał w ciągłej pracy 6 godzin a potem już było tylko gorzej. :(

Napisałam ponowną reklamacje 

 

cdn...

 

ps: moje podsumowanie i opinia dotyczy części wizualnej komputera, drugą napiszę jak pozytywnie rozpatrzą reklamacje.

Wolfensztein
komentarz
komentarz

A możesz podesłać nam zdjęcia wnętrza?

 

Masz kogoś znajomego ,który ogarnia tematy informatyczne, żeby pomógł Tobie ,gdy napiszę co dobrze by było zrobić?

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

A możesz podesłać nam zdjęcia wnętrza?

 

Masz kogoś znajomego ,który ogarnia tematy informatyczne, żeby pomógł Tobie ,gdy napiszę co dobrze by było zrobić?

Proszę bardzo :)

 

Właśnie o to chodzi, że nie mam znajomego który ogarniałby temat.

 

W podglądzie zdarzeń jest błąd krytyczny: Kernel power 41 (63)

 

ps: już myślałam, że teraz będzie dobrze. Tak fajnie przebiegała, już rozpoczęta, reklamacja. W Morele Net wykonane były testy obciążeniowe, które nic nie wykryły (odpowiedz sklepu), a on dalej się wyłącza !!!! Proszę sobie wyobrazić (taki głupi przykład), że sobie gracie, rozmawiacie na skype, czytacie a ktoś siedzi pod stołem i co chwilę wyłącza wam komputer, nie wkurzałoby to was ? Bo mnie wręcz rozrywa ze złości !!!!

radekx
komentarz
komentarz

W podglądzie zdarzeń jest błąd krytyczny: Kernel power 41 (63)

 

Świadczy to o tym, że system nagle został odcięty od zasilania.

Wniosek taki, że któryś z podzespołów powoduje restart systemu.

Najczęściej winę ponosi zasilacz, ale może być to np. wadliwa grafika, pamięć RAM itp.

 

W swoim zakresie niewiele możesz zrobić, jeśli chodzi o sprzęt, ale na pewno możesz sprawdzić:

- jakie masz temperatury podzespołów (zwłaszcza w czasie pracy na komputerze) - program HWMonitor ,

- czy masz aktualne sterowniki do podzespołów, przede wszystkim do karty graficznej i płyty głównej (nie instaluj z płyty CD, tylko najnowsze ze strony producenta grafiki i płyty głównej),

- czy nie ma błędów pamięci RAM - programem Memtest,

- czy dysk twardy jest sprawny - program HD Tuner.

Programy i instrukcje znajdziesz w sieci.

 

No chyba, że jesteś cierpliwa i niech morel się tym zajmie :)

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Świadczy to o tym, że system nagle został odcięty od zasilania.

Wniosek taki, że któryś z podzespołów powoduje restart systemu.

Najczęściej winę ponosi zasilacz, ale może być to np. wadliwa grafika, pamięć RAM itp.

 

W swoim zakresie niewiele możesz zrobić, jeśli chodzi o sprzęt, ale na pewno możesz sprawdzić:

- jakie masz temperatury podzespołów (zwłaszcza w czasie pracy na komputerze) - program HWMonitor ,

- czy masz aktualne sterowniki do podzespołów, przede wszystkim do karty graficznej i płyty głównej (nie instaluj z płyty CD, tylko najnowsze ze strony producenta grafiki i płyty głównej),

- czy nie ma błędów pamięci RAM - programem Memtest,

- czy dysk twardy jest sprawny - program HD Tuner.

Programy i instrukcje znajdziesz w sieci.

 

No chyba, że jesteś cierpliwa i niech morel się tym zajmie :)

Dziękuję, biorę się do pracy i dam odpowiedz.

 

Jutro wyśle wszystkie wyniki testów, trochę to trwa

 

10.12.2014 dzisiaj nie dałam rady, komputer szaleje, nie dało się. Mam zrobione, ale co go załączę to mi się zaraz wyłącza a tam mam te dane.

11.12.2014 wysłałam tutaj : http://www.forumpc.pl/topic/347531-komputer-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-i-ponownie-restartuje/

komputer ponownie ,,pojechał,, do Krakowa

wastelander
komentarz
komentarz (edytowane)

Aż się poplułem, kiedy czytałem ten temat. Znaczy, chodzi mi o problem SHE M, tym bardziej, kiedy zobaczyłem model Deus M1 z Morele :P. Jaki model? 550 czy 650? Bo ja mam ten drugi.

Czy możesz wejść w panel sterowania -> narzędzia administracyjne -> podgląd zdarzeń i tam wejść w krytyczne (muszą się wczytać chwile) i podać jaki masz rodzaj błędu?

 

EDIT: to już zrobiłaś, sorry, nie doczytałem chyba, dokładnie ten sam błąd mam

 

zrobię to samo, co doradził radekx, oczywiście, o ile dam zdążę, zanim się wyłączy :L

EDIT2: proszę wybaczyć za kolory

SHE M
komentarz
komentarz (edytowane)

Będę miała zwrot gotówki.

I to już koniec mojej historii.

 

 

 

Jednak jeszcze nie koniec :)

Już 10.01.2015 a ja nadal czekam na swoje pieniądze. 

Rozglądam się za nowym komputerem ale i tak jestem zablokowana nie mając gotówki.

 

19,01,2015 nadal nie mam swoich pieniędzy. To jest jakaś ,,droga przez męke"

Panie Wojtku zagląda Pan tu jeszcze ? Sprawa utknęła gdzieś, podobno w księgowości, bez Pana pomocy chyba nie ruszy z miejsca.

 

21.01.2015 Po kilku e.mailowych interwencjach ze sklepem Morele,net, otrzymałam przelew na konto. 

 

Kupujący w Morele.net, życzę Wam niezawodnego sprzętu a jak już musicie złożyć reklamacje, to uzbrójcie się w cierpliwość. 

  • 8 miesięcy później...
Igorrodz
komentarz
komentarz

http://youtu.be/l79qAQEC6XI

 

http://youtu.be/n-Q8ANU2JOA

Gość
komentarz
komentarz

Chyba pamieci tez powinny byc wygiete jesli kurier by to zroibił

Sadysta
komentarz
komentarz

A dlaczego karta nie była we foli antystatycznej ? producent w taką pakuje - czyżby im się karty pomyliły i dali mu jakąś serwisowaną ?

Wolfensztein
komentarz
komentarz

#Sadysta, serwisowana z plombą na pudle? Wątpię.

                 Takie wymysły są już dośc często spotykane, że nie ma folii antystatycznej.

lukee8
komentarz
komentarz (edytowane)

A może morele juz tak sie wycwanili ze zamawiają takie naklejki i udają ze nowe karty a pochodzą ze zwrotów ^^
Pozatym morele tez składaja kompy.. co to za problem naklejke przekleic.

Po nich to wszystkiego juz mozna sie spodziewac :) 

  • Dobra wypowiedź 1
  • 1 miesiąc później...
NojmaN
komentarz
komentarz

Powinni dodać do ankiety pytania z odpowiedźmi odnośnie gwarancji w sklepie morele.net ? chyba nie ma czego się wstydzić ?

Igorrodz
komentarz
komentarz

chyba nie ma czego się wstydzić ?

Niestety ale chyba jest - i tu chyba jest problem....

  • 2 tygodnie później...
Sadysta
komentarz
komentarz

Ja jak kupowałem 2 miesiące temu komputer(bez składania) to miałem mało czasu tzw. za tydzień wyjeżdżałem i brałem produkty z "natychmiastową wysyłką" po wpakowaniu wszystkiego do koszyka i zamówieniu nagle wyskakuje, że 2 produkty mają wysyłkę do 7dni, więc zadzwoniłem i zmieniłem zamówienie - tu nie było jakiegokolwiek problemu. Po kilku dniach wszystko do mnie doszło - trochę zdziwił mnie sposób pakowania bo wszystkie kartoniki w 1 dużym kartonie, ale na dole leżał procesor, obok grafika, na górze obudowa i kość ramu tylko w tym plastikowym cienkim opakowaniu latała sobie po całym kartonie - przydałoby się aby jakoś z głową to pakowali.

No, ale wszystko doszło na całe szczęście całe i sprawne.

 

Miesiąc później zamówiłem sprzęt AGD(czajnik turystyczny, zapiekacz i parowar ) - wszystko doszło po kilku dniach i po wyciągnięciu z paczki kartoniku z czajnikiem zauważyłem karton który był cały wygnieciony, wydarty(wyglądał jak stary kartonik którego się używa do różnych rzeczy) a na nim duże "Z" namalowane czarnym mazakiem, kartonik był cały oblepiony taśmą aby się trzymał kupy - po otwarciu kartonika wszystko było co powinno być, widać, że to był zwrot od kilku osób bo jeśli chodzi o jakość czajniczka to mega kiepski - ale wiedziałem co kupuję.

Zapiekacz który kupowałem widać, że też był już przynajmniej 1-2 razy używany, ale nie miał większych śladów używania i wszystko działa dobrze.

Więc tu się trochę zawiodłem na morelach, bo umyślnie wysłali produkt który był ze 10 razy zwracany i liczyli, że może ktoś go jednak nie zwróci - ja nie zwróciłem bo wszystko działa i nie chcę mi się bawić w odsyłanie i pisanie.

 

Nie zmienia to faktu, że morele są tanim sklepem i bardzo popularnym - więc większe szanse mają aby gdzieś popełnić błąd :P

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.