x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



Mephic
komentarz
komentarz

No i niestety. Teraz u mnie się posypało :)

 

Zamówiony przedłużacz 3 pin do 3 pin 23 marca. 25 marca brak odzewu. 26 marca dzwonię na infolinię, odbiera pewna Pani której nazwisko sobie wynotowałem: "Oj...oj...bo wie Pan... bo czekaliśmy na przelew długo!" ja:"ok, ale już jest?" Pani: "nooo...tak!" ja: "Super - kiedy dostanę kabel?" Pani: "Już daję dyspozycję do wysyłki". 

 

27 marca nadal niezmieniony 1 etap realizacji. Dzwonię, ta sama Pani. (w skrócie) Ja: "WTF?!?!!?!?!!11!1!111oneoneone" Pani: "Tak. Już wysyłamy!" - OK!

 

30 marca (2 etap, wysyłka nadal nie nadana)

 

Ja: "Chciałbym odstąpić od zakupu, proszę o zwrot pieniędzy" 

 

Pani: "OK" 

 

Następnie otrzymuję maila od morele.net: "zgodnie z naszą rozmową telefoniczną usuwam zamówienie, zwrot pieniędzy do 5 dni"

 

A 6 godz. później........

 

otrzymuję od Inpost mail  z numerem paczki, bo ponoć została nadana. 

 

Nic z tego nie rozumiem, ale chętnie zobaczę jednak swoją gotówkę na koncie. Choćby dla zasady. Szkoda natomiast, że mi sickleflow hałasuje no ale tak to jest jak się kupuje pierdoły przez internet ;)

  • Dobra wypowiedź 1

howtooo
komentarz
komentarz (edytowane)

@Mephic

 

Jak ja Cie dobrze rozumiem, ta infolinia to całkowita padaka. Czekasz 30 minut i odbiera jakaś osoba, która nawet pewnie nie wie, że pracuje w sklepie ze sprzętem. Klepią regułki narzucone z góry i wio do przodu. Normalnie "kolcenter" przyszłości..

 

btw. @ankieta, mi by się nie chciało tyle kont zakładać...

Edytowane przez howtooo
KillaHill
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak widać logistyka morele idzie ku dobremu, tak jak obiecywali to Panowie z morele.net.

 

Jednym słowem tak jak już komuś napisałem ..... nic się w tej kwestii nie zmieni a cała akcja i nagonka spowodowana jest spadkiem utargów, a nie jak to nam obiecują i nakładają makaron na uszy - poprawą jakości usług 

 

Minął miesiąc od czasu kiedy padły obietnice w sprawie nowego regulaminu, w sprawie nowego sytemu logistycznego ...... i co .... i kupa po raz kolejny oraz enty   :klaps: 

Edytowane przez KillaHill
Mephic
komentarz
komentarz

niestety przykrosci ciag dalszy.
paczka mimo anulacji zamowienia trafila do paczkomatu oddalonego ode mnie o 15 km mimo ze zamawialem do innego. malo tego - po telefonie na infolinie dostalem informacje ze w zwiazku z tym proces zwrotu pieniedzy wydluzy sie do ok dwoch tygodni od dzis . na sugestie ze nie ma w tym mojej winy i prosze o kontakt z przelozonym dostalem informacje ze nic innego nie da sie w tej sprawie zrobic. dobrze ze to tylko 30 zl. szkoda ze po pozytywnym zalatwianiu poprzednich tematow taka mala rzecz zniechecila mnie do zakupow w tym sklepie. mam nadzieje ze morele dojdzie do porzadku z logistyka a ja zobacze swoja kase na koncie :(

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Mephic - możesz wrzucić mi na priv numer zamówienia? Chciałbym sprawdzić co się stało, bardzo przepraszam za problemy...

 

btw. @ankieta, mi by się nie chciało tyle kont zakładać...

Nigdy nie manipulowaliśmy i manipulować nie będziemy wynikami ankiety, nikt z firmy nie zakładał żadnych kont i nie głosował w tej ankiecie, jak i na opineo i innych portalach opiniujących.

 

Minął miesiąc od czasu kiedy padły obietnice w sprawie nowego regulaminu, w sprawie nowego sytemu logistycznego ...... i co .... i kupa po raz kolejny oraz enty



Killa zmiana regulaminu odbyła się dzisiaj - wiem, że trochę to trwało, ale teraz wiemy, że takie rzeczy należy sprawdzać z każdej strony. Nowy regulamin dostępny jest na tej samej stronie co stary. 
Mephic
komentarz
komentarz

Wojtek - dzieki za odpowiedz. Juz wczesniej mowilem ze dobrze ze chociaz na Wasze reakcje mozna liczyc. Szkoda ze z infolinia nie jest podobnie. Podrzuce nr na priv.

howtooo
komentarz
komentarz

@Mephic

 

Chłopie nie masz co dzwonić na infolinie, oni tam nic nie wiedzą. Raz jak już byłem wpieniony poprosiłem o kontakt do przełożonego/kierownika to dostałem adres e-mail (zapewne jakiś fikcyjny spambox) na który do dziś nikt nie odpisał także patrz avatar i wszystko będzie dobrze:D

Mephic
komentarz
komentarz

Spoko - ja wysłałem wezwanie do zapłaty. Po terminie zacznę naliczac ustawowe odsetki i nie popuszcze. Nie mozna tak ludzi traktować.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Morele próbowało sprzedać towar, którego mimo opisu nie ma na stanie.

Czy to nie podpada pod próbę oszustwa lub wyłudzenia?

 

Swoją drogą - skoro nie posłuchałeś opinii innych o tym sklepie oraz ostrzeżeń (w tym moich) to masz co chciałeś. Zaryzykowałeś i nie opłaciło się. Mi nie jest z tego powodu przykro... znaczy się szkoda mi Ciebie ale na ludzką głupotę nie ma mocnych, niestety.

 

Mająć to na uwadze moja opinia o tym sklepie w dalszym ciągu jest negatywna i nic się nie zmieniło w tej kwestii. Sklep nie jest rzetelny i nie warto w nim kupować.

 

EDIT:

A teraz wejdzie na forum przedstawiciel sklepu i poprosi oficjalnie w temacie (bądź nieoficjalnie na PW) o numer zamówienia... :E

Mephic
komentarz
komentarz

Wiesz - z poprzednich dostaw wywiazali sie bez zarzutu a ja polegam głownie na swoim doświadczeniu. To tak jak z knajpa - Tobie moze odpowiadać a inni powiedzą ze to speluna. Nie zmienia to faktu, ze nagle po całej awanturze zamówienie przeskoczylo o 2 etapy do przodu. Co za kraj...

howtooo
komentarz
komentarz

Skoro co drugi klient mówi, że żarcie w tej knajpie sprzedają z tygodniowym opóźnieniem to jednak daje to do myślenia według mnie..., a i jeszcze trzeba uważać, żeby zamiast rosołu nie dostać pomidorówki. 

Mephic
komentarz
komentarz

Update: biuro obsługi odpowiedziało na wezwanie - pieniądze mam otrzymać do 3 dni. Lamptron ma byc na jutro do odbioru. Nie moge z czystym sercem polecić sklepu za to moge polecić Wojtka z forum każdemu innemu rzetelnemu sklepowi bo jest jedyna osoba z morele która sie zainteresowała i doprowadziła temat do konca.

howtooo
komentarz
komentarz

Firme ocenia się za całość nie za Wojtka :D

Mephic
komentarz
komentarz

Dlatego oceniam osobno .. :)

Update: ponowne przesunięcie daty realizacji tym razem 16 kwietnia. NIGDY wiecej.

Kim Lee
komentarz
komentarz

Skoro są tak złe opinie o tym sklepie to dlaczego w dalszym ciągu jest on tak polecany oraz widnieje jako partnerski? Może lepiej, dla dobra forum, aby administracja aktywnie postarała sie o zmianę partnera - w Polsce jest kilka duzych sklepów z branży IT więc nie powinno to być trudne.

 

Ja osobiście, czytając to wszystko, nie mam zamiaru kupować w tym sklepie aby nie stało sie  z moim zamówieniem tak samo, jak stało sie z zamówieniem przykładowo usera Mephic...

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

To prawda, coś niedobrego dzieje się z morelem.

Od kilku dni próbuję skompletować tam koszyk (nawet zastanawiałem się, czy nie dać im szansy), ale mino chęci po prostu się nie da.

Wszystkie części to taki "standardzik" a w morelu wiecznie jakiegoś produktu brakuje, ceny radośnie latają w te i tamte, jak biegnącemu psu jajca, na zapytania mailowe w ogóle nie reagują (morele, nie psie jajca of course ;)), a niby na odpowiedź dają max 24h robocze hehe.

Normalnie porażka, nawet jakbym chciał, to morel nie pozwala...

Też się zastanawiam dlaczego ten sklep jest jeszcze partnerem forum.

  • Dobra wypowiedź 1
Mephic
komentarz
komentarz

Sklep zgodnie z informacja z BOK jest w trakcie reorganizacji magazynu. Nie rozumiem natomiast dlaczego ma cierpieć klient. Ktoś zawalił i tyle.

Kim Lee
komentarz
komentarz

Własnie. Co kogo owa reorganizacja obchodzi? Klient ma być zadowolony a przede wszystkim ma być obsłuzony zgodnie z obowiązującymi przepisami - sklep nie może w nieskończoność odkładać realizacji umowy kupna-sprzedaży, którą sam zawarł z klientem. W UK takie przedłużanie nie byłoby możliwe a w Polsce? Ech, dobrze, że kupowałem w ESC a nie w Morele.net. Zatem jeśli umowa, z przyczyny sklepu nie została zrealizowana należy chyba powiadomic o niej odpowiednią instytucję, jaką jest UOKiK czy PRzPK - a w skrajnych przypadkach moze zakończyć się w sądzie: bo przeciez jej nie zrealizowanie może narazić klienta na straty finansowe. Tak jest w cywilizowanych krajach. Sam kupowałem w UK gdzie nie było z tym problemów - sklep w ramach rekompensaty za przedłużającą się realizację obnizył mi cenę o 15% oraz wysłał sprzęt na swój koszt. Zatem - jak się chce to można.

radekx
komentarz
komentarz

Sklep zgodnie z informacja z BOK jest w trakcie reorganizacji magazynu.

 

Ale oni WIECZNIE reorganizują magazyn.

O tłumaczeniu, że problemy wynikają z reorganizacji magazynu czytam odkąd zarejestrowałem się na tym forum - czyli bez mała od ponad roku.

A bajzel jak był, tak jest...

  • Dobra wypowiedź 1
Igorrodz
komentarz
komentarz

dlaczego w dalszym ciągu jest on tak polecany oraz widnieje jako partnerski?

Też się zastanawiam dlaczego ten sklep jest jeszcze partnerem forum.

Bo daje administratorowi pieniądze na koszty utrzymania serwera oraz forum jako takiego. No i może jeszcze coś ponad to aby administracja miała korzyści z polecania tak kiepskiego - sądząc po opiniach - sklepu.



A bajzel jak był, tak jest...

Nic dodać, nic ująć - bo tak jest, co widać po opiniach uzytkowników.

howtooo
komentarz
komentarz

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o siano prosta logika.

iDaft
komentarz
komentarz (edytowane)
Ja zamawiałem w sklepie partnerskim, który imho był tylko pośrednikiem. Wszystko po cenach morele, tylko montaż na miejscu.
 
Miało to się tak: Ponad tydzień przed świętami zamówiłem u nich części + montaż w sklepie (Pan Paweł to miły człowiek, nawet kable po wymianie zasiłki ułożył :) ). Tydzień później powiadomili mnie, iż wszystkie części są gotowe do wysłania, tylko czekają na obudowę. No dobra, w Święta będę miał inne zajęcia, niż siedzenie przed kompem, więc odpuściłem i nie anulowałem zamówienia. Mija kolejny tydzień - znów przekładają, bo znowu nie ma Gladiusa M40, a tymczasem figuruje on na stronie, jako dostępny. :) Wysłałem maila do Pana, który na stronie zajmuje się udzielaniem informacji nt. ów obudowy i dowiedziałem się, iż mają jeszcze kilka palet tychże obudów. Lekko wkurzony zadzwoniłem raz jeszcze i spytałem o ostateczny, najbardziej prawdopodobny termin realizacji zamówienia. Niby wszystko miało być gotowe 2 stycznia, ale znowu dzwoni do mnie Pan- "obudowy brak, na miejscu mamy tylko parę no-namów i Zalmana Z9 Plus. No i w końcu zgodziłem się na propozycję, nie miałem chęci się już kłócić. Ostatecznie sprzęt odebrałem 5 stycznia br, a w gratisie dostałem mikrofon i kabel HDMI. ;)
 
Czas realizacja zamówienia fatalny, ale wszystko zapakowane bardzo dobrze, kontakt jedynie z Panem od TT był bdb.
 
 
 
Tylko dalej nie rozumiem, dlaczego jedynie igorrodz wystawił bardzo negatywną opinię w każdej kategorii, skoro wcale tak dużo nie ma do powiedzenia. ;)
Edytowane przez iDaft
howtooo
komentarz
komentarz

@up 

 

przekupili Cie kablem i mikrofonem, nie mam pytan

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.