x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

djmakus
komentarz
komentarz

[b]@tp9[/b] hmmm.....kostki zmieniły chyba stronę http://www.morele.net/pamiec-kingston-hyperx-2x4gb-1600mhz-ddr3-non-ecc-cl9-intel-xmp-x2-grey-series-khx1600c9d3x2k2-8gx-433757/ ponieważ wg kodu producenta są to dokładnie te same kostki co w powyższym linku

wolfdeus
komentarz
komentarz

Witam,
niestety moje doświadczenia ze sklepem morele.net są bardzo niemiłe, w okresie świątecznym zamówiłem zestaw komputerowy wpisując hasło forumpc w komentarzu, koszty przesyłki i złożenia zestawu zostały skasowane dopiero po 3 kontaktach z BOK-iem. Przesyłka miała być dostarczona 2.01, niestety kurier przyjechał dopiero 4.01. Paczkę odebrała starsza osoba, niestety ja pracuje w innym mieście i paczkę otworzyłem dopiero po 4 dniach. Ku mojemu zdziwieniu brakowało systemu operacyjnego Win 7, za który zapłaciłem 379 zł. Sklep po zgłoszeniu odpowiedział mi fragmentem regulaminu, że miałem 48 h na sprawdzenie zawartości.
Także reasumując, zapłaciłem sklepowi morele.net 379 zł za towar, którego nie otrzymałem.

morele
komentarz
komentarz

mała prośba - czy możecie dołączać numery zamówień do postów i zapytań? Łatwiej będzie nam je znajdować i rozwiązywać problemy

@tp9 - pamięci będą bez problemów dostarczone do zamówienia :)

@wolfdeus - wyślij mi na priv numer zamówienia i numer RMA - taka sytuacja nie mogła praktycznie zajść, sprawdzimy gdzie jest błąd

tp9
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam,
dzisiaj w pracy otrzymałem telefon i zaproponowano mi inne pamięci [url="http://www.morele.net/pamiec-corsair-vengeance-2x4gb-dimm-1600mhz-ddr3-cl9-xmp-non-ecc-with-heatsink-blue-cmz8gx3m2a1600c9b-382281/"]http://www.morele.ne...1600c9b-382281/[/url] no i zgodziłem się, ale z czego wynikało to całe zamieszanie z tymi HyperX??
[b] Zamówienie numer 521618[/b]

EDIT 17.01

Zestaw miał być gotowy na dzisiaj ale niestety przesunęli termin realizacji na jutro. Nie wiem z czego to wynika dostałem tylko maila:

Automatyczna informacja o zmianie przewidywanej daty realizacji zamówienia:
Stara data: 2012-01-17 16:00:00
Nowa data: 2012-01-18 16:00:00

Pozdrawiamy,
Zespół Morele.net

Niby nic mi to nie szkodzi ale jednak dzień wcześniej bym miał kompa :P

Lan
komentarz
komentarz

[quote name='tp9' timestamp='1326721232' post='1421985']
Zestaw miał być gotowy na dzisiaj ale niestety przesunęli termin realizacji na jutro. Nie wiem z czego to wynika dostałem tylko maila:

[/quote]

Ja takie maile dostałem już 4, termin przesunięty o ponad tydzień, tak więc nie ciesz się przedwcześnie :P
Choć może to ja mam takiego pecha.

Poza tym czasem oczekiwania wszystko ok... no ale jednak ile można czekać, tym bardziej, że sklep sam z siebie nie podaje powodu przesunięcia.

morele
komentarz
komentarz

tp9 - zamieszanie wynika z przeprowadzanej inwentaryzacji i zmiany całego systemu magazynowego na bardziej automatyczny. W przyszłym tygodniu powinny być już widoczne efekty tych zmian w postaci dużo szybciej realizowanych zamówień.

tp9
komentarz
komentarz (edytowane)

Znowu o jeden dzień poślizg! Myślałem, ze będzie jednak trochę szybciej! Wg pierwotnego zamówienia pewnie już dzisiaj miałbym komputer, a tak muszę czekać jeszcze co najmniej 2 dni! :(

wolfdeus
komentarz
komentarz

[quote name='mateusz zembala' timestamp='1326718823' post='1421948']

@wolfdeus - wyślij mi na priv numer zamówienia i numer RMA - taka sytuacja nie mogła praktycznie zajść, sprawdzimy gdzie jest błąd
[/quote]

Wysłałem numer zamówienia i zgłoszenia reklamacyjnego na Pana prywatną skrzynkę 2 dni temu, czy otrzymał Pan te wiadomości?

morele
komentarz
komentarz

[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"]@wolfdeus - otrzymałem, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu, sprawdzane będą kamery, mam nadzieję, że szybko uda się rozwikłać sprawę, będziemy telefonicznie z Panem się kontaktować[/color][/font]

[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"]@tp9 - Panie Tomaszu pozostaje mi gorąco przeprosić... przy zmianie systemu magazynowego wyszło kilka problemów - dzisiaj jednak wszystkie opóźnione zamówienia wyjdą. Jeśli będzie się Pan decydował na kolejne zamówienie w przyszłości, proszę pisać do mnie na priv - postaram się o lepsze ceny żeby chociaż w małym stopniu zrekompensować przedłużenie realizacji obecnego zamówienia. [/color][/font]

tp9
komentarz
komentarz (edytowane)

Znowu zmiana terminu (mam nadzieje, że ostatnia) tym razem, aż o 4 dni!! Boje się, że gdy dostane swojego kompa to będzie już przestarzały!
[quote= mateusz zembala][font=helvetica, arial, sans-serif][color=#282828]dzisiaj jednak wszystkie opóźnione zamówienia wyjdą.[/color][/font] [/quote] Jednak nie wszystkie!

Automatyczna informacja o zmianie przewidywanej daty realizacji zamówienia:
[b]Stara data: 2012-01-19 16:00:00[/b]
[b]Nowa data: 2012-01-23 16:00:00[/b]

cinomatic
komentarz
komentarz

@ jakiś rabat powinien być lub [b]gratis [/b]za nie wywiązywanie się z wcześniejszych ustaleń.

morele
komentarz
komentarz

tp9 - komputer wyjdzie dzisiaj, przepraszamy za kolejny dzień opóźnienia. Komputer wyślemy dzisiaj z opcją dostarczenia na sobotę, żeby nie trzeba było czekać z dostawą do poniedziałku - czy możesz odebrać przesyłkę w sobotę?

  • Dobra wypowiedź 1
tp9
komentarz
komentarz

Super jak tak! Oczywiście mogę odebrać przesyłkę w sobotę! Dziękuję za interwencję :D

RaVciu
komentarz
komentarz

Niestety nie wyrobili się z zestawem i do odbioru w poniedziałek :/

Igorrodz
komentarz
komentarz

@UP
Jesli nie wywiązali się z wcześniejszych ustaleń poproś o jakąś rekompensatę, np dodatkowy wentylator do obudowy ;)

cinomatic
komentarz
komentarz

No właśnie ... czemu nikt ze sklepu nie ustosunkuje się do dorzucenia jakiegoś gratisu w związku z opóźnieniem i nie wywiązaniem się z wcześniejszych ustaleń?

Pozdro

Igorrodz
komentarz
komentarz

Myślę, że dlatego iż jest weekend a pracownik sklepu odpisuje pn-pt godz 9:00-17:00 (o ile sobie przypomni o istnieniu naszego forum) :E

tp9
komentarz
komentarz (edytowane)

[size=4]Mam dwie wiadomości dobrą i złą:[/size]

[size=4]Dobra: komputer dotarł wreszcie w sobotę w całości i sprawny w 100%. [/size]
[size=4]Zła: Obawiam się że otrzymałem inną kartę graficzną niż tą za która zapłaciłem! [/size]

[size=4]Zapłaciłem za: [/size]
[b] [size=4]Karta graficzna Gigabyte GTX560 Ti 1GB ([b]GV-N560OC-1GI[/b]) [/size][/b]

[size=4][url="http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-gtx560-ti-1gb-gv-n560oc-1gi-363719/"]http://www.morele.ne...0oc-1gi-363719/[/url][/size]

[size=4][url="http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-n560oc-1gi/"]http://www.gigabyte..../gv-n560oc-1gi/[/url][/size]

[size=4]a otrzymałem: [/size]
[b] [size=4]Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX560 Ti 1GB [b]GV-N560UD-1GI[/b][/size][/b]

[size=4][url="http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx560-ti-1gb-gv-n560ud-1gi-411014/"]http://www.morele.ne...0ud-1gi-411014/[/url][/size]

[size=4][url="http://www.gigabyte.pl/products/page/vga/gv-n560ud-1gi/"]http://www.gigabyte..../gv-n560ud-1gi/[/url][/size]


Oto screen z GPU

[url="http://imageshack.us/photo/my-images/805/grafikaj.jpg/"][img]http://img805.imageshack.us/img805/5140/grafikaj.jpg[/img][/url]

Uploaded with [url="http://imageshack.us"]ImageShack.us[/url]

Z AIDA 64:
[url="http://imageshack.us/photo/my-images/29/grafika2y.jpg/"][img]http://img29.imageshack.us/img29/8388/grafika2y.jpg[/img][/url]

Uploaded with [url="http://imageshack.us"]ImageShack.us[/url]

Karty są podobne, ale różnią się taktowaniami (przede wszystkim ceną!!)

Powinno być: jest:

Taktowanie rdzenia [MHz] 900 822
Shader Clock [MHz] 1800 1645

W stresie taktowanie wynosi jedynie 822 czy tak jak dla wersji bez OC.

Poza tym nawet pudełka są inne co widac na linkach od producenta! na moim pudełku po lewej stronie nie ma znaczka z napisem [b]OVERCLOCK[/b]. A powinien być na pudełku karty za którą zapłaciłem!

W poniedziałek będę się kontaktował z morele.net zobaczymy jak ta sprawa zostanie rozwiązana.


Czy komuś jeszcze zdarzały się takie przypadki?

cinomatic
komentarz
komentarz

Ciekawe ile osób sklep tak wyruchał i ludzie się nie połapali ? ? ?

I ciekawe jak to jest że jak się pracownik sklepu pomyli to zawsze na [b]NIEKORZYŚĆ[/b] kupującego.

  • Dobra wypowiedź 1
tp9
komentarz
komentarz

No własnie nie po to barłem droższą wersje z OC, żeby teraz się samemu "męczyć" z keceniem. Wysłałem teraz do nich maila.
Ja zobaczyłem, ze dostałem coś innego (pudełka bardzo podobne, same karty z wygladu identyczne) dopiero po odpaleniu aidy64.

snip91
komentarz
komentarz

Już nie przesadzajcie z tymi giftami. Za wszystko mają Wam gratisy dawać? Ludzką rzeczą jest pomyłka. Dzwonisz do nich i mówisz, jak sprawa wygląda. Na pewno bez problemu wymienią kartę.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Owszem, błąd jest znaczący, sklep wg ludzkiej uczciwości powinien go jakoś wynagrodzić. Ale zachodzi pytanie, czy kupujący przy kurierze sprawdził, co jest w paczce i czy sporządzono odpowiedni protokół?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.