x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

radekx
komentarz
komentarz

[quote name='Igorrodz' timestamp='1327266607' post='1426578'] A Ty jakiego dokładnie dostałeś? [/quote]
No ja jestem na etapie rozważań dotyczących zakupu komputera, niemniej widzę, że raczej sam go będę składał, bo naprawdę trzeba być niezłym "fachowcem", aby tak piny powyginać. Wolę nie ryzykować :)
Co do pena, to daj spokój, ten co oni dają to ma parametry 90 letniego astmatycznego dziadka na wózku inwalidzkim. Tyle, że maly i ładny. To już lepiej by odżałowali te 10 plnów i dodawali np. Crosair Voyagera - 4GB i 3 x szybszy. I tak będą do przodu 30 zyli za różnicę w kosztach zlożenia.

[quote name='necik' timestamp='1327269937' post='1426620'] Ja w tej dyskusji dodam tylko jedno - nie myli się ten, co nic nie robi. [/quote]
To oczywiste, ale o ile w przypadku karty można to jakoś zrozumieć (przy bardzo dużym stopniu wyrozumiałości, no ich ekspert nie doczytał, nie rozróznił tych kart i tak wyszło, w koncu co to dwie literki/cyferki w te czy w tamte w komputerowych podzespołach ;)), to nie rozumumiem, dlaczego nie wymienili, [b]nowej[/b] i najwyraźniej popsutej przez nich płyty, tylko zaczęli przepychankę gwarancyjną, w której stratny będzie klient...

Chicony
komentarz
komentarz (edytowane)

Jednak z drugiej strony, liczę na dobroć z ich strony bo w końcu to też ludzie. Powinni mieć na uwadze dobro klienta.

"Nasz klient, nasz Pan" :)

[left]PS. Na razie widzę, że niektóre posty w moim zgłoszeniu do nich są zaznaczane jako [font=Tahoma, Arial][color=#333333][size=3]"Odpowiedziano", ale nie otrzymałem na razie żadnej odpowiedzi.[/size][/color][/font][/left]

[left][b][font=Tahoma, Arial][color=#333333][size=3]edit:[/size][/color][/font][/b][/left]
odpowiedź od Pana Mateusza Zembali

[quote]Witam Serdecznie,

Bardzo Dziękuje za tą informacje osobiście zadbam o to aby sprawa ta jak najszybciej się zakończyła.
Oczywiście z pozytywnym rezultatem dla Pana :) płyta została wysłana do serwisu producenta na diagnozę.
Proszę o informację czy podczas rozmontowywania tego zestawu nie zauważył Pan wspomnianego uszkodzenia ?[/quote]

Trochę się uspokoiłem : >
A co do zauważenia wygiętego pinu to ja takiego czegoś nie zaobserwowałem, po prostu nie zwróciłem na to uwagi... Jakbym napisał, że zauważyłem wygnieciony pin to mogłaby być moja wina skoro ja wymontowałem procesor, ale z drugiej strony uszkodzenie mogło być już zrobione w momencie składania zestawu... i tu jest problem... ale czas pokaże.

Rim
komentarz
komentarz

@Chicony
No to trzymam Pana Mateusza za słowo- daj znać koniecznie jak to się zakończy

Chicony
komentarz
komentarz (edytowane)

Spoko, dam znać. Jeszcze otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie przez innego serwisanta:

[quote]Towar zostanie przekazany do decyzji producenta. Więcej informacji przekażemy gdy towar wróci z serwisu.[/quote]

[left]Pytanie jaki to jest czas trwania takiej diagnozy? Ciekawe za ile mniej więcej towar wrócić do serwisu?[/left]

[b]EDIT:[/b]

mail od Pana Mateusza:

[quote]Witam Serdecznie,

Szanowny Kliencie, Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację – sklep morele.net informuje iż reklamowana płyta główna zostanie wymieniona na nową szt.
Jest to tylko i wyłącznie kwestia nowego zamówienia, które zostało w tym momencie złożone – czekamy tylko na realizację i płytę nową wysyłamy do Pana :)[/quote]

:)? Świetna wiadomość, zwracam honor sklepowi morele.net

  • Dobra wypowiedź 1
morele
komentarz
komentarz

Zabieramy się za odpowiedzi :) zwykle monitorujemy co się dzieje na forum również w weekendy, w ten jednak byłem całkowicie nieobecny.

tp9 - złóż zgłoszenie reklamacyjne na ten towar, kurierem wymienimy kartę na prawidłową (prześlij mi na priv jeszcze numer zgłoszenia). Błąd wystąpił już na poziomie dystrybucji i przy przyjmowaniu towaru, gdzie zawsze takie błędy wychodzą (pracownik przyjmujący produkt sprawdza czy z hurtowni przyszło faktycznie to, co miało przyjść) został on pominięty - wdrażamy nowy system magazynowy i nie jest on jeszcze perfekcyjny, ale wyelminiowalismy już "dziury" które pozwalały na takie pomyłki. Musieliśmy zwrócić całą partię towaru. Dziękujemy za wskazanie pomyłki! Niestety przy sprzedaży bardzo podobnych produktów bardzo rzadko, ale jednak, zdarzają się pomyłki tego typu.

RaVciu - podeślemy coś w ramach przeprosin za opóźnienia! Ostatni tydzień obfitował w bardzo dużą ilość zamawianych montaży i opóźnienie wynikło z tego, że po prostu serwis się nie wyrobił - prawdopodobnie zwiększymy dział serwisu o jedną osobę w przyszłym tygodniu, żeby być gotowym na okresowe zwiększenia ilości montaży.

RaDekx - gwoli wyjaśnienia. Myślę, że wrażenie, iż sklep "[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"]niezłe numery odwala" może być trochę skrzywione. Co miesiąc realizujemy kilkaset zamówień na złożenia zestawów - i w tym temacie raczej wychodzą na jaw wszystkie niedociągnięcia (z resztą bardzo dobrze). Biorąc pod uwagę tych kilkaset pozytywnie zrealizowanych zamówień, tych kilka, gdzie są jakieś niedociągnięcia, nie stanowi bardzo złego wyniku. Przy sprzedaży wysyłkowej problemy mogą się pojawiać na kilku liniach - producenta, dystrybutora, kuriera i wreszcie sklepu - wszystkie rozwiązuje natomiast sklep. Zauważ też, że po zasygnalizowaniu problemu od razu reagujemy i żaden z klientów nie może się poskarżyć tym, że nie załatwiliśmy pozytywnie problemu. Dla równowagi możesz poszperać po portalach opiniujących takich jak opineo.pl , gdzie chwali nas kilkanaście tysięcy klientów. [/color][/font]

Chicony - rozumiemy zaniepokojenie, ale musisz też dać nam trochę czasu na reakcję :) myślę że bez większych problemów sprawa zostanie pozytywnie wyjaśniona - będę się kontaktował na priv

Co do naszych serwisantów składających komputer zapewniam, że są to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem ze szczególną wagą podchodzący do składania komputerów dla użytkowników forum.

aha - zmieniliśmy gratisowy pendrive na nieco lepszy :) [url="http://www.morele.net/pendrive-kingston-datatraveler-100-g2-4gb-330895/"]http://www.morele.net/pendrive-kingston-datatraveler-100-g2-4gb-330895/[/url]

[b] [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=86405"]sUb[/url] - napisz w komentarzu do zamówienia - forumpc, tylko darmowa wysyłka. Wtedy nie będziemy składać komputera :)
[/b]

  • Dobra wypowiedź 1
tp9
komentarz
komentarz

Jutro mam odesłać kartę i czekać...

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

TP9 - jutro wyślemy dobrą kartę do Ciebie!

sUb
komentarz
komentarz

@mateusz zembala

Komputer został kupiony przez użytkownika Marcel Olędzki (to własnie dla niego był składamy) ale kwota to nie 1500, a 1400 bo dysk jest z allegro, ale w komentarzu na wszelki wypadek i tak napisałem by komputer przyszedł w częściach nie w całości.

tp9
komentarz
komentarz

Super! Już dzwoniłem do kuriera jutro miedzy 9 a 14 ma być u mnie i odebrać kartę. Właśnie załatwiłem karton i taśmę. Także myślę że najpóźniej pojutrze będzie u Was!

Mati1997
komentarz
komentarz

witam wszystkich mam jedno pytanie : wie ktoś moze do której wysyłane są paczki ze sklepu morele.net??

Mati1997
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja też czekałem tydzień na paczke , ale dzisiaj Pan Mateusz napisał mi , że zostanie ona wysłana... i właśnie przed chwilką <19:40> dostałem e-maila , że paczka została wysłana;) teraz pozostaje czekać do jutraaa.... ;)

RaVciu
komentarz
komentarz

Dzisiaj odebrałem zestaw w częściach ponieważ jak byłem prawie na miejscu przyszedł sms o zmianie terminu... Nie obraziłbym się za jakąś rekompensatę bo jednak składałem sam :P

Igorrodz
komentarz
komentarz

Co do tego [url="http://www.morele.net/wiadomosc/morele-net-drugim-najlepiej-ocenianym-sklepem-w-polsce/151/"]http://www.morele.net/wiadomosc/morele-net-drugim-najlepiej-ocenianym-sklepem-w-polsce/151/[/url] to już wcześniej o tym pisałem - a po raz pierwszy zauważyłem to w numerze 01/2012 czasopisma Komputer Świat http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=168147&view=findpost&p=1412766

Mimo pewnych niedociągnięć oby tak dalej :thumbsup:

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

Radekx nie chciałbym wchodzić w dyskusję dość obszerną tego jak funkcjonują opinie i reklamacje w naszym sklepie i u konkurencji. Jednak skoro temat został zaczęty to dla transparentności naszych poczynań opiszę trochę jak działamy.

Piszesz że 97% to słabo - gdzie więc kupujesz? Dla jasności - wysyłamy prośbę o ocenę zamówienia wszystkim naszym klientom nie odfiltrowując np. tych, którzy mieli wydłużany deadline. Wiemy natomiast, że są firmy, które w ten sposób odfiltrowują użytkowników, zwiększając stosunek pozytywnych opinii do negatywnych.My nie stosujemy tego, dlatego że negatywne opinie są również informacją dla nas w którym momencie coś nawala. Kontaktujemy się z każdym klientem wystawiającym negatywną opinie na Opineo (telefonicznie) starając się rozwiązać każdy problem lub niedociągnięcie.
Widać to z resztą po styczniu - inwentaryzacja powiązana ze znaczną (diametralną) zmianą systemu magazynowego spowodowała te obsuwy (obie zmiany wprowadzane były przez weekend, ale niestety jak to bywa z projektami informatycznymi wyszły pewne dodatkowe problemy, których nie udało się nam naprawić przed końcem. Staramy się dotrzeć do każdego klienta, którego dotknęły te problemy i je zrekompensować.

Nic oczywiście nie może usprawiedliwiać błędów - dążymy do 100% zadowolonych klientów i mamy nadzieję ten wynik osiągnąć już w lutym własnie dzięki tym zmianom, które wyeliminują możliwości opóźnień wysyłki czy pomyłek przy samej wysyłce (tak jak było to w wypadku karty TP9). Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów, którzy nie otrzymali paczki w pierwotnym przewidzianym czasie.

[font=helvetica, arial, sans-serif][color=#282828]Normalnie za złożenie śpiewacie chyba 65 zyli, ale jak ktoś Wam nie ufa i woli składać sam, to odwalacie focha i dajecie mu pena za 17 zyli. - trudno mi się trochę do tego ustosunkować bo nie rozumiem tej pretensji- chcąc zachęcić do zakupów u nas dodajemy wysyłkę gratis i złożenie komputera lub upominek w postaci pendrive. Złożenie komputera za 1 zł pojawiło się tam, ponieważ jest to po prostu dla wielu użytkowników atrakcyjny dodatek. Jeżeli nie uważasz że niskie ceny + dodatki to dobra oferta możesz wybrać inny sklep. My ze swojej strony staramy się, żeby nasza oferta była na tyle atrakcyjna, żeby klienci chcieli kupować u Nas - to chyba dobrze ? Rozumiałbym takie pretensje, gdybyśmy byli monopolistami i nie było innego sklepu internetowego :) Jednak w tym wypadku klient może decydować, która oferta jest dla niego atrakcyjniejsza. [/color][/font]

djmakus
komentarz
komentarz

[quote]Normalnie za złożenie śpiewacie chyba 65 zyli, ale jak ktoś Wam nie ufa i woli składać sam, to odwalacie focha i dajecie mu pena za 17 zyli.[/quote]
haha
ktoś Ci się każe powoływać na ForumPC ? Nie pasuje Ci pendrive to płać jak "normalna" osoba za wysyłkę i nic w "gratisie" nie dostaniesz i nie pisz takich głupot, bo to co najmniej śmieszne.....

Chicony
komentarz
komentarz (edytowane)

Mam nadzieję, że uda się dzisiaj wysłać nową płytę główną dla mnie wraz z moją kartą graficzną, która była w serwisie : <

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='djmakus' timestamp='1327398882' post='1427435'] ktoś Ci się każe powoływać na ForumPC ? Nie pasuje Ci pendrive to płać jak "normalna" osoba za wysyłkę i nic w "gratisie" nie dostaniesz i nie pisz takich głupot, bo to co najmniej śmieszne..... [/quote]

Ja to widzę tak, mam firme i oferuję gratisowe złożenie, wiec muszę pracownikowi tak czy siak zaplacić te, dajmy na to, 65 plnow.
Jeśli ktoś chce zlożyć sam, to jestem "do przodu" owe 65 minus gratis, bo nie muszę opłacać pracownika. Zostaje mi "na rękę", no niech będzie 65-18 = 47 zł.
Dla kogoś kto składa sam, to ten pendrive nie jest żadnym gratisem, a dla firmy to czysty zysk. Wię nic nie stoi na przeszkodzie, aby ów gratis był ciut fajniejszy, bo i tak firma oszczędzi na oplacaniu pracownika skladającego komputery oraz wyeliminuje skargi ludzi zwiazane z opóźnieniami w dostawie słożonych komputerów.
Czysta matematyka i ekonomia, a nie głupoty. Jakbym ja miał obsuwy w skladaniu kompów, to bym dawał dużo fajnijesze gratisy, aby zachęcić ludzi do samodzielnego skladania, bo i kasa zostaje w kieszeni i mniej opóźnień w wysyłkach i opinii pozytywnych więcej.

djmakus
komentarz
komentarz (edytowane)

od kiedy to będąc klientem ustalasz jak ma działac firma ? może załóż własną firmę i pozbywaj się zysków, w końcu nie w takim celu zakłada się przedsiębiorstwa :)

Edit: po prostu Twój post brzmi tak jak byś był niezadowolony, że sklep robi coś dla Ciebie a przecież wcale tego robić nie musi...

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

[font=arial,helvetica,sans-serif][size=3][b] [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=92056"]radekx[/url][color=#5a5a5a] - oczywiście to co piszesz jest logiczne, bo rzeczywiście realny koszt jednego montażu jest większy niż koszt pendrive ale w praktyce to nie do końca jest takie proste. Sprzedając zbyt wiele produktów ze stratami pogarszamy swój bilans finansowy, który jest newralgiczną daną w bardzo wielu biznesowych układach. Składając komputer nie wykazujemy straty, ponieważ jest to nasza wewnętrzna usługa. Kupując natomiast powiedzmy 100 produktów po 65 zł i oddając je za darmo wykazujemy stratę 6500 zł ... w skali rocznej rośnie to do dość pokaźnej sumki. Gdybyśmy natomiast dawali je jako gratisy (nie wykazywali je na fakturze tylko wrzucali w koszta marketingowe) to te gratisowe produkty nie byłyby objęte gwarancją (tak stanowi polskie prawo) Jak to zwykle bywa nic nie jest takie proste jak się wydaje :)[/color] [/b][/size][/font]

radekx
komentarz
komentarz

[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327406719' post='1427500'][/quote]

O miło, że odpowiadasz rzeczowo na moje atttacken" :)

[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327406719' post='1427500'] [...] praktyce to nie do końca jest takie proste. [/quote]
Wiem, wiem po prostu jako klient, jestem marudny i chciałbym jak najfajniejszy gratis :) I jako klient (no potencjalny) tutaj się wypowiadam i marudzę. W ogóle generalnie sprawy gratisów to dziwny temat, bo i klient i przedsiębiorca wie, że nie ma nic za darmo, a nam wszędzie wciskają "gratisy" udając, że dostajemy coś za darmo :)

No w każdym razie tak czy siak Wasza oferta jest na tyle atrakcyjna i widzę walkę o jakość usług, że możliwe, że zostawię u Was trochę pieniążków. Aczkolwiek raczej skuszę się na pena, aniżeli usługę składania. Te piny mnie dobily :) Chyba za duży u Was chaos, aby polegać na waszych "składaczach", zwłaszcza, że zlożony sprzęt nie jest testowany, ot ochociazby na jakimś linuksowym live CD :)
A propos, przy zakupie obudowy i części, to wszystkie dystanse, śrubki i taśmy, niezbędne do zlożenia, są w zestawie czy to zależy od producenta? Jak to teraz wygląda?

[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327406719' post='1427500'] to te gratisowe produkty nie byłyby objęte gwarancją (tak stanowi polskie prawo) [/quote]
Hmmm, a powiedzmy, że kupuję samochód i dają mi opony zimowe, ESP czy klimę gratis, to co, wtedy nie mam na nie gwarancji?

morele
komentarz
komentarz

Do usług, po to jesteśmy aby wyjaśniać pewne kwestie i w miarę możliwości też uczyć się od klientów, czego oczekują.

Jeśli chodzi o składanie piny mogły być równie dobrze zgięte przy wyciąganiu procesora - monitoring bezpośrednio zainstalowany nad stanowiskiem montażu nie wykazał żadnych nieprawidłowości, nie mam jednak też podstaw, żeby sądzić, że to klient zniszczył piny, dlatego zdecydowaliśmy się na wymianę płyty. Z mojej strony mogę zapewnić, że komputery są składane przez dobrych fachowców z pełną starannością.

[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"]Hmmm, a powiedzmy, że kupuję samochód i dają mi opony zimowe, ESP czy klimę gratis, to co, wtedy nie mam na nie gwarancji? - jeżeli kupujesz od producenta to niekoniecznie - my w wypadku, kiedy kupujemy produkt i mamy go na fakturze zakupu, musimy coś potem z nim zrobić - sprzedać, zniszczyć lub wrzucić w koszta marketingowe, aby potem to wykazać kontroli skarbowej. W wypadku wrzucenia w koszta marketingowe nie możemy umieszczać produktu na fakturze lub paragonie - w takim wypadku gwarancji nie ma, ponieważ gwarancja udzielana jest na podstawie dowodu zakupu. Producent samochodu może pisać w przekazach reklamowych, że klimatyzacja to gratis, a w specyfikacji produktu zaznaczyć, że klimatyzacja jest częścią tego jednego produktu.[/color][/font]

Co tydzień lub co dwa tygodnie prezentujemy promocję z serii "Uwolnić Cenę" - warto zajrzeć, bo to prawdziwe okazje :) w tym tygodniu coś dla użytkowników laptopów. Mamy tylko 200 sztuk tej torby a jutro rusza newsletter do klientów, może więc ich zabraknąć!

:

[url="http://www.morele.net/wiadomosc/uwolnic-cene-odcinek-4-torba-do-laptopa/158/"]http://www.morele.net/wiadomosc/uwolnic-cene-odcinek-4-torba-do-laptopa/158/[/url]

sUb
komentarz
komentarz

Panie Mateuszu, mógłbym się dowiedzieć kiedy zostanie wysłana paczka do użytkownika Marcel Oledzki?

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327410275' post='1427536']
Do usług, po to jesteśmy aby wyjaśniać pewne kwestie i w miarę możliwości też uczyć się od klientów, czego oczekują. [/quote]

Pozytywne podejscie, to się chwali :)
No a jak z tymi śrubkami, taśmami i innymi takimi? Są w zestawach (jak kupię obudowę i cały środek) czy to juz w gestii kupującego?
Pytam się, bo nawet nie wiem jak teraz jest z zawartością opakowań, tudzież czy wasz sklep dołącza, czy jeszcze inaczej :)

PS Z tym moim podchwytliwym samochodowym przykładem, to nawet sensownie to wytłumaczyłeś :)
Też mi się obiło, że jak gratis stanowi część składową produktu, to obejmuje go gwarancja, a jeśli występuje jako oddzielny gadget, nieumieszczony na rachunku/fakturze to gwarancji niet.

PPS Z pinami to można chyba jeszcze prościej sprawdzić. One powinny stosunkowo latwo dać się wyprostować, wystarczy potem delikatnie zmontować zestaw i obserwować, jeśli nadal sprzęt sie wiesza, to raczej gdzie indziej leży przyczyna, a piny faktycznie jednak klient mógł powyginać. Natomiast jesli zwiechy ustały, to znaczy że komuś się ręka omsknęla przy montowaniu procesora. bo trudno posądzać odbiorcę o sabotaż komputera, który sam sobie wybrał :)
Dodam jeszcze, że wiem jak misternie musicie żonglować między roszczeniami klientów, a własnym interesem, bo wiem jakimi ludzie potrafią być bajkopisarzami

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

[b] [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=86405"]sUb[/url][font=helvetica, arial, sans-serif][color=#5a5a5a] - zamówienie jest już skompletowane i gotowe do wysyłki, dzisiaj zostanie wysłane i [size=4]powinien Pan[/size] otrzymać maila z listem przewozowym[/color][/font]
[font=helvetica, arial, sans-serif][color=#225985][url="http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=92056"]radekx - wszystkie elementy potrzebne do montażu znajdują się przy produktach (obudowa/procesor) i jeśli zamówisz[/url] bez składania zestawu wszystkie produkty (obudowa, płyta, procesor) to bez potrzeby dokupywania dodatkowych elementów go Pan złoży[/color][/font][/b]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.