x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

Igorrodz
komentarz
komentarz

Okazja czy podpucha -> http://www.morele.net/dysk-samsung-500-gb-sata-ii-7200-rpm-16-mb-ncq-hd502hj-244769/ ?
Cena 171zł za taki dysk to bardzo wielka okazja, aż nierealna aby była prawdziwa :E

Lipton
komentarz
komentarz

Prawdopodobnie błąd na stronie. Nie kupuj, bo i tak cofną Twoje zamówienie ;)

Igorrodz
komentarz
komentarz

No nie wiem, tu też mają tanio: http://www.slooo.pl/product-pol-466-Samsung-500GB-.html
Tylko ze to nie Morele.net...

Lipton
komentarz
komentarz

Niestety, ale po raz kolejny napiszę, że jest to fake:
[url="http://pclab.pl/news47612.html"]http://pclab.pl/news47612.html[/url]

Ceny dysków będą dalej rosły i dojdą do granic absurdalnych. Wszystko zdrożeje - laptopy, HTPC itp.

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

A w końcu jakiś mądry zbuduje fabrykę w PL... eee... dysk twardy marki GoodRam? To by było piękne :D

A tak w ogóle to:
[quote]Trzeba być psychicznie chorym, żeby usytuować fabrykę części elektronicznych w mieście pociętym kanałami, które leży poniżej poziomu morza. Bangkok nie bez powodu nazywany jest Wenecją Dalekiego Wschodu. To nie wina Matki Natury, tylko ludzkiej chciwości i głupoty.[/quote]
źródło: link post wczesniej.

I tyle w temacie :E

Edytowane przez Igorrodz
m_stanus
komentarz
komentarz (edytowane)

Oferujecie Panstwo usluge zlozenia komputera i testowania go . Chcialbym dopytac na czym to testowanie polega? Jak mam w domu swojego oryginalnego windowsa to mam go do was wyslac do testow? Komputer otrzymam juz z zainstalowanym ( swoim) windowsem oraz wszystkimi sterownikami?

Dziekuje
Michal

Edytowane przez m_stanus
Gość
komentarz
komentarz

Test polega na tym że o ile ktokolwiek go wykona :E w co wątpię to podepną go do gniazdka i uruchomią po czym po zobaczeniu okna "gdzie masz system :E " zostaje wyłączony i zapakowany :E

m_stanus
komentarz
komentarz

Hehe dzieki. Jednak mam nadzieje ze wyglada to troche " lepiej" moze jeden z pracownikow odpowie, bo jestem bardzo ciekawy.

Gość
komentarz
komentarz

Każdy jeden sklep odwali manianę jak nie stoisz i nie patrzysz.

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam Serdecznie,
Na wstępie Bardzo przepraszamy za chwilową nieobecność na forum.
Montaż oraz test wybranych podzespołów jest wykonywany przez zespół naszych techników, którzy na sam początek sprawdzają kompatybilność wybranych podzespołów, jeśli jest ok- przechodzą do montażu komputera, instalują tymczasowy system operacyjny oraz programy obciążeniowe/wydajnościowe
Instalacja systemu operacyjnego to osobna usługa, oczywiście wybierając ją Klient otrzymuje komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz najnowszymi sterownikami do podzespołów.

Edytowane przez mateusz zembala
m_stanus
komentarz
komentarz (edytowane)

Dziekuje za odpowiedz. A czy jest mozliwosc aby zainstalowac moj system operacyjny zamiast tego testowego?

Edytowane przez m_stanus
morele
komentarz
komentarz

Witam,

System "testowy" jest instalowany tylko i wyłącznie dla celów weryfikacji poprawnego działania poszczególnych podzespołów oraz instalacji programów wydajnościowych.
Usługę instalacji systemu operacyjnego można zakupić osobno, poniżej załączam link:
http://www.morele.net/instalacja-systemu-operacyjnego-87682

Gość
komentarz
komentarz

Mam pytanie do Pana z Morele. Gdzie jest najbliższy serwis ASUSA? Mieszkam w KrK.

morele
komentarz
komentarz

Sprzęt marki Asus można oddać bezpośrednio do Asus-a (odsyłając go), info w linku poniżej:
[url="http://www.asus-polska.pl/serwis/rma/1"]http://www.asus-polska.pl/serwis/rma/1[/url]
Jeśli produkt został zakupiony u nas, można naprawę gwarancyjną prowadzić poprzez nasz sklep,
Składając zgłoszenie reklamacyjne na naszej stronie [url="http://www.morele.net/"]www.morele.net[/url] (mój profil / serwis reklamacje zwroty / opcja zgłoś produkt).
Centrala serwisowa Asusa mieści się w Warszawie :(

m_stanus
komentarz
komentarz

Dziekuje za szybkie odpowiedzi.

Gość
komentarz
komentarz

Karta już poprzez net.punkt Kraków została oddana na reklamację, ciekawiło mnie jak daleko sklep ja będzie musiał odesłać.

Mając gwarancję sklepu w życiu nie fatygowałbym sie odsyłając sprzęt do producenta jeszcze do tego na własny koszt. Od tego jest sklep :)

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Jakbyś miał gwarancję door-to-door to dzwonisz do serwisu, przyjeżdża do Ciebie kurier, oddajesz kurierowi, dostarcza do serwisu, naprawiają, odsyłają do Ciebie z powrotem kurierem i już. Nawet z domu wychodzić nie musisz.

A skoro karta nie miała 6-ciu miesięcy należało reklamować z tytułu ustawy konsumenckiej w bezpośrednio sklepie. Ja tak reklamowałem mojego Samsunga Galaxy ACE w PLAY (w sklepie / ustawa) to serwis Samsunga w PL wymienił mi fona na nowy egzemplarz i... po wymianie ochrona ustawowa zaczęła się od nowa :D

Edytowane przez Igorrodz
Rim
komentarz
komentarz

A ja mam pytanie z innej beczki



Jeśli zakupiłem sprzęt przez stronę morele i ulegnie on awarii to czy muszę sprzęt wysłać do głównego lokum morele? Czy np. mogę podrzucić wadliwy sprzęt do siedziby, do której mam najbliżej?
(Jeśli mogę oddać to czy dany sklep bierze resztę problemów na siebie? A co z odbiorem po ewentualnej gwarancji/wymianie czy mogę też odebrać tam gdzie mi wygodnie?)

Pozdrawiam.

morele
komentarz
komentarz

Witam Serdecznie,

Domyślnie jeśli Klient wybiera formę realizacji zamówienia za pośrednictwem kuriera, reklamowany towar należy odesłać na adres głównej siedziby (Kraków), a jeśli jest to odbiór osobisty - to oczywiście zdajemy sprzęt do net-punktu w którym został on odebrany.
Proszę o informację do jakiego net-punktu sprzęt miałby zostać oddany ? - sprawdzimy co możemy zrobić :)

Pozdrawiam

Rim
komentarz
komentarz

Witam.

Dziękuję za odpowiedz (właśnie takiej odpowiedzi się bałem) pytałem zapobiegawczo, bo póki, co sprzęt zakupiony działa, ale dobrze wiedzieć sprzęt próbowałbym podrzucić do net-punktu w Katowicach.

Pozdrawiam.

driver1304
komentarz
komentarz

Ile czekacie na odpowiedz od morele ? Ja napisałem do nich 2 dni temu odnośnie zestawu i dalej nie otrzymałem odpowiedz...;/

Igorrodz
komentarz
komentarz

Napisz do tego pana http://www.forumpc.pl/index.php?showuser=87358 z prośbą o pomoc

Gość
komentarz
komentarz

Po co pisać jak można zadzwonić ????

morele
komentarz
komentarz

[quote name='driver1304' timestamp='1321532884' post='1378723']
Ile czekacie na odpowiedz od morele ? Ja napisałem do nich 2 dni temu odnośnie zestawu i dalej nie otrzymałem odpowiedz...;/
[/quote]
Witam ,
Proszę o informacje na jakiego maila zostało wysłane zapytanie - sprawdzimy to, zadbamy aby odpowiedź była udzielona w trybie natychmiastowym.
Ew. proszę przesłać ów wiadomość na maila: handel@morele.net - odpowiedź będzie jeszcze dziś :)

Pozdrawiam

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Pytanie do sklepu - - w jaki sposób ustalacie ceny?

Moja ciekawość jest o tyle uzasadniona iż osobiście proponuję userom zestawy komputerowe (w tym dziale: [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showforum=90"]http://www.forumpc.p...hp?showforum=90[/url]) i zauważyłem, ze ceny zmieniają się często nawet dwa razy w ciągu dnia, czasami różnice w cenach tego samego podzespołu są znacząco różne między jednym a kolejnym dniem. Jak więc składać zestawy, kiedy user ma ograniczony budżet a chciało by się złożyć mu jak najlepszy w wymienionej przez niego kwocie, gdy ceny zmieniają się tak dynamicznie? W innych sklepach (np ESC.pl czy Net-s.pl) ceny są stabilniejsze...

Liczę na konkretną i rzeczową odpowiedź.

Edytowane przez Igorrodz
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.