x-kom hosting

ESC.pl

Rizzu
komentarz
komentarz

,,Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do serwisu na własny koszt i ryzyko w takim stanie w jakim został kupiony, w przypadku reklamacji realizowanej wysyłkowo należy wypełnić dedykowany formularz zgłoszenia'' (ESC) czyli mam rozumiec ze jak mi sie cos zrabie to mam jechac z cala skrzynka na drugi koniec polski i spowrotem? (mieszkam na slasku....) wtf? I cos ostatnio duzo komentarzy na temat sklepu typu przyslali mi to czego nie zamawialem lub serwis byl zly i odmowili reklamacji ....

szagus
komentarz
komentarz (edytowane)

Opowiem Ci dokładniej własne doświadczenie:

Kupiłem na allegro używanego Radeona X1950PRO 256MB DDR3 na AGP z gwarancją na esc.pl. Na karcie szybko zepsuły się pamięci. Wypełniłem formularz na stronie i po bodajże dwóch dniach poprosili mnie abym wysłał cały komplet + kopię dowódu zakupu - to, że byłem drugim właścicielem nie miało znaczenia. Musiałem zapłacić te 12zł za wysyłkę. Po 2 tygodniach (tyle chyba ma trwać regulaminowy serwis) przychodzi mail, który mówi, że zamienią mi kartę na HD3850 512MB DDR3 AGP - taka karta w tym czasie kosztowała ok. 440zł (nowa), za X1950PRO dałem 250zł na allegro. Gwarancja została ta sama. Następnego dnia przychodzi kurierem pięknie zapakowana, ubezpieczona paczka, a w niej nowiuśki sprzęt.

Edytowane przez szagus
Lipton
komentarz
komentarz
,,Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu do serwisu na własny koszt i ryzyko w takim stanie w jakim został kupiony, w przypadku reklamacji realizowanej wysyłkowo należy wypełnić dedykowany formularz zgłoszenia'' (ESC) czyli mam rozumiec ze jak mi sie cos zrabie to mam jechac z cala skrzynka na drugi koniec polski i spowrotem? (mieszkam na slasku....) wtf? I cos ostatnio duzo komentarzy na temat sklepu typu przyslali mi to czego nie zamawialem lub serwis byl zly i odmowili reklamacji ....

Sprecyzuj swoje zarzuty. Pokaż te komentarze to się do nich odniesiemy.

1. Można wysłać komputer nawet pocztą do nas, albo kurierem, koszt 12zł.

Jestem naprawdę bardzo ciekaw jak ktoś mógł dostać towar którego nie zamawiał, wiec proszę o numer tego zlecenia.

serwis byl zly i odmowili reklamacji

Jeśli tak było napisane w wydaniu serwisowym jeszcze dziś wyśle osobiście klientowi nowy sprzęt.

Rizzu
komentarz
komentarz (edytowane)

Okej, zaraz to odnajdę

Lipton, wysłałem mejla na info@esc.pl z kilkoma nurtującymi mnie pytaniami i jakoś odpowiedzi nie dostałem, ale jak chodziło o zamówienie to po godzince dostałem odpowiedź . hmmm? @ Sorka mój błąd, to chodziło o popękane obudowy (tu kurier spisał raport), inny model obudowy i nie tą kartę graficzną. To było w środku 2008 wiec to raczej nieaktualne ..

Ale i tak z tych nowszych to obawiam się tych rzeczy:

-Koleś dostał skrzynkę ( tak jak ja bym chciał) wszystko pięknie, podłączył do monitora i co? Artefakty na ekranie latają jak głupie. Karta ewidentnie zrąbana bo mu wszystko śmigało na pożyczonej od kumpla. Nie czepiał bym się, każdemu może się zdarzyć. Zestaw przyszedł złożony, ale co? Na obudowie i na wszystkim innym piękne naklejki informujące o tym, że sprzęt został przetestowany i jest sprawny (zdjęcia koleś wstawił, także to co widział na monitorze). Musiał odesłać kartę graficzną na własny koszt i mu ją wymienili na szczęście (przyjechał kurier).

Najbardziej boję się tego, że przyślą mi pięknie złożony sprzęt, wszystko cacy, a kiedy go podłącze do monitora i odpalę to albo w ogóle się nie włączy albo będą jakieś problemy techniczne od samego początku ... Nie chcę przechodzić przez te wysyłanie i to wszystko, jedyne czego chce to dostać SPRAWDZONY przed wysyłką sprzęt który jest w 100% sprawny (tak jak deklarują na stronie głównej), płacę= chcę dostać to co zamawiałem (chodzi mi o sprawną skrzynkę). O to się boję! Że dostane nie działający sprzęt! Gdybym miał pewność że wszystko będzie działać, że go sprawdzili i jest OK, to nie miał bym żadnych zahamowań i bez wahania zamawiałbym choćby dzisiaj.

Edytowane przez Rizzu
Lipton
komentarz
komentarz

1. Mam całą bazę zamówień od 2004, wiec mogę każde zweryfikować.

2. Na każdym komputerze, czy odbieranym w sklepie, czy wysyłanym instalujemy nasz system, puszczany jest benchmark i memtest to sprawia że zestawy martwe na starcie praktycznie się nie zdarzają.

3. Mamy procedurę DOA - w ciągu 10 dni od daty zakupu sprzęt jeśli okaże się nie sprawny jest od ręki wymieniany na nowy - szczegóły w zakładce serwis.

Rizzu
komentarz
komentarz

Czyli, prawdopodobnie to podczas transportu (Sklep> Jego dom) ta karta mogła ulec uszkodzeniu? Czytałem o tym DOA ale nie do końca rozumiem, te 10 dni nalicza się OD odebrania przeze mnie zestawu tak? I kiedy stwierdzę że coś jest nie tak to.. mam to wysłać do ESC? Czy to na ich koszt będzie?

Lipton
komentarz
komentarz

Nie musi być w transporcie, może się popsuć np. po 3 dniach użytkowania, wysyłka odbywa się na tych samych zasadach co zwykły serwis, 10 dni od dnia odebrania. Zresztą wszystko jest opisane na naszej stronie ;)

Rizzu
komentarz
komentarz (edytowane)

ale on jej nie uzytkowal, ledwo wlaczyl komputer po uprzednim podlaczeniu i juz byly te arty (ekran bootowania) wiec to na pewno nie podczas uzytkowania ;f

Cos widze ze brak odpowiedzi nie?

//wyluzuj, nie jesteś pępkiem świata

//napewno poinformują o zaistniałej sytuacji

//Sonido

Edytowane przez Sonido
Lipton
komentarz
komentarz

Teraz piszę Ci jako ja :)

Na co mamy Ci odpisywać ? To, że nie posiadasz umiejętności czytania ze zrozumieniem to nie Moja wina, ani też sklepu ESC. Jest niemożliwe, żeby sprzęt testowany przed wysyłką po rozpakowaniu i podłączeniu nie działał. Jakoś wszyscy co zamawiają z esc nie mają takich problemów jak Ty...

Rizzu
komentarz
komentarz (edytowane)

Teraz to jestem wkurzony, obrażasz mnie bez przyczyny. Pytam CZEMU koleś dostał ZEPSUTĄ kartę graficzną chociaż NIBY była testowana? Czy ja czegoś tutaj nie rozumiem? ... Tak było!

http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=327107&st=40 dokładnie chodzi o użytkownika 'Pest' może jakoś wyjaśnisz, Lipton?

@down

Jest niemożliwe, żeby sprzęt testowany przed wysyłką po rozpakowaniu i podłączeniu nie działał
Edytowane przez Rizzu
Sonido
komentarz
komentarz

A co to Liptona obchodzi? Jak masz jakieś niewyjaśnione sprawy z ESC to zadzwón do nich, napewno ktoś z obsługi Ci pomoże. Nie jesteśmy ich prawą ręką i nie wiemy co się u nich dzieje, więc nie do nas z pretensjami.

achaaa, nie używaj CAPSa!

Rizzu
komentarz
komentarz

Ostatnie pytanie, czy mogę mieć pewność, że przyjdzie do mnie sprawny, nowy i przetestowany sprzęt?...

Lipton
komentarz
komentarz

Tak masz taką pewność.

Rizzu
komentarz
komentarz

Dzięki:) Starzy też już się zgodzili, w poniedziałek zamawiam :]

snip91
komentarz
komentarz

Ten na fotce tak.

Rizzu
komentarz
komentarz (edytowane)

wiec panowie jutro zamawiam, wszystko sie okaze jak to do mnie dojdzie. Mam nadzieje ze dostane tez pudelka od podzespolow bo byly przypadki ze przyszla sama zlozona skrzynka bez niczego ;/

Zamowienie zlozone ;)

Edytowane przez Rizzu
Saqiev
komentarz
komentarz (edytowane)

Właśnie ja mam podobne pytanie. Jak zamówię całą skrzynkę oraz monitor, to dostanę je z pudełkami/gwarancjami czy samą skrzynkę?

Czy za złożenie kompa w całość się coś płaci?

Edytowane przez Tomek787
Rizzu
komentarz
komentarz (edytowane)

Za złożenie się nic nie płaci. Gwarancje MUSISZ dostać, raz spotkałem się z sytuacją kiedy koleś nie otrzymał pudełek, zadzwonił do nich i mu je natychmiast dosłali, była to jedyna taka sytuacja więc raczej wysyłają:) Dla bezpieczeństwa napisalem w komentarzu zamowienie ze maja mi pudelka i wszystko inne wyslac :)

Wszystko cacy, kurier po dwóch dniach:D

1: Kurier przyszedl

2: Daje pieniadze

3: bierze pieniadze

4: otwieram paczke

5: Kurier idzie

6: Podlaczam komputer

6.1: Nie dziala (komputer sie uruchomil ale monitor nie zbyt)

6.1.1: Nagrywarka nie dziala

6.2: Podlaczylem przez przejsciowke (monitor) i dziala cacy:D

6.3: Prosi o zainstalowanie OS

6.4: Jak mam zainstalowac jak nagrywarka nie wysuwa sie?

6.5 Otwieram obudowe

6.6 hah tasma odlaczona gg, podniecam sie wielkoscia mojej karty graficznej xD

6.7 juz wszystko dziala.

6.8 instaluje L4D i stery

6.9 L4D dziala bez problemu na najwyzszych:D

7: Oblivion tak samo (poza tymi lagami przy walkach npc..)

7.1 jestem heppi!

Wystawiam sklepowi 9.8/10 poniewaz kurier sie za bardzo spieszyl, nie podlaczyli mi nagrywary i dostalem lekko (hmm) wgięte pudelko od karty graficznej. Moge wybaczyc bo lezalo ono pod innymi paczkami wiec moglo sie to stac podczas spedycji.. No coz ale grafika sprawna etc:D

//I warto było tak się napinać w SB ? :D

//DJay

Edytowane przez DJay
Lipton
komentarz
komentarz

30 czerwca zamówiłem obudowę w sklepie esc.pl i co ? Wczoraj o godzinie 18 została wysłana paczka przez pobranie, a dzisiaj o 10 był kurier!

Wszystko w jak najlepszym stanie. Wystawiam 10/10 esc!

djmakus
komentarz
komentarz

odnośnie zasilaczy

czy istnieje jakaś szansa na pojawienie się w ofercie Amacrox'ów ?

najbardziej rozchwytywaną była by na pewno wersja AX400 oraz (mniej) AX450 (o ile byłyby w odpowiednio kuszących cenach) ;)

snip91
komentarz
komentarz
czy istnieje jakaś szansa na pojawienie się w ofercie Amacrox'ów ?

Szansa istnieje, aktualnie szukają dystrybutora. Jak znajdą, to na pewno się te zasiłki pojawią ;)

mateuszafro
komentarz
komentarz

Ja zamówiłem hd4850 asus glaciator rano i na drugi dzień już miałem kartę w domu;)

PaaWell126
komentarz
komentarz

zamierzam zakupić zestaw komputerowy właśnie w tym sklepie internetowym i mam parę pytań:

jak już wybiorę interesujące mnie części czy czy będą one już kompletnie złożone w zestaw gotowe do użycia? tak wszystko od a do z łącznie np z pasta termoprzewodzącą?

Lipton
komentarz
komentarz

Jeżeli zamówisz tam wszystkie części oczywiście wraz z obudową to komputer zostanie przysłany w całości ;)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.