cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 @Niebieska mój komputer to jest zart, wczoraj przyszedł zostawiłem go na noc żeby pobrac pare gier, patrzę dzisiaj z rana wstając do pracy pierwsze to co zresetowany a co w menadżerze zadan? KERNEL POWER 41 63. Co robię nie tak? Czy znowu jest coś z tym komputerem nie tak.. i oddawać teraz na rękojmie? Bo już nie mam siły do niego. W komputerze już były wymieniane RAMY oraz karta graficzna to już jest jakaś masakra co się z nim dzieje xd
Niebieska komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 Oddaj na rękojmie i niech zwracają kasę. To ciągle ta sama ustarka jak widać. Możesz jeżeli masz siłę oddać go do serwisu i zwrócić uwagę czy to nie coś z prockiem.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 @Niebieska jak chce oddac na rękojmie jak to zgłosić? Zadzownic do nich i im to powiedzieć ze zgłaszam rękojmie? Już 4 raz komputer będzie w serwisie, to są jakieś żarty naprawdę nie mam siły już. 2 razy dopłacalem za sprzed raz za ramy 160zl oraz karta graficzna 210. Dzownie do sklepu stacjonarnego i mówię im cała sytuacje oraz chce zgłosic rękojmie tak? I czy jak zgłoszę rekojmie może być taka sytuacja ze sprzętu nie naprawia i znowu wysla z ta sama wada? W sensie u nich wady nie będzie? @Niebieska
Niebieska komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 Skoro 3 razy Ci nie naprawili kompa to masz chyba zwrocic go i żądać zwrotu kasy, ale sprawdź to jeszcze. To jest tak samo jak z gwarancją tylko mówisz, że chcesz rękojmie.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 Okej dzisiaj do nich zadzownie i zobaczymy. @politolog mógłbyś doradzić może coś więcej? Dzwonić składać rekojmie i co dalej? Nigdy nie byłem w takiej sytuacji jak tetaz i nie wiem co robić.. @Niebieska zadzwoniłem do serwisu i opowiedziałem cała historie przyjął rekojmie czekam na dalsze informacje chyba na kuriera, i co dalej? Może być taki problem ze nie znajda wady XD?
Niebieska komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 Wada jest ewidentnie, tak nie zachowuje się dobrze działający komputer.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 5 minut temu, Niebieska napisał: Wada jest ewidentnie, tak nie zachowuje się dobrze działający komputer. Raczej nie ma możliwości ze to wina windowsa prawda? Reisntowalem go kilkanascie razy xd
Niebieska komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 To jest wina hardware'owa a nie systemowa jak dla mnie.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 6 minut temu, Niebieska napisał: To jest wina hardware'owa a nie systemowa jak dla mnie. Czego może być wina? Procek? Płyta? Lub zasilacz bo to tylko zostało, niech oni się tym martwią teraz bo ja nie mam siły i pieniędzy na dokładanie co trochę.
Niebieska komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 Może niech oddadzą tego kompa do bardziej kompetentnego serwisu.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 47 minut temu, Niebieska napisał: Może niech oddadzą tego kompa do bardziej kompetentnego serwisu. Nie wiem ale teraz nie mam zamiaru za nic dopłacać, już dopłacalem 2 razy i dalej nici z tego czyli wyglada to tak ze ram oraz karta graficzna były sprawne, lub zrobili mi komputer z używanych(zepsutych części XD?) nie mam pojęcia teraz jak tego nie zrobią zadam zwrot pieniędzy już to dzisiai do serwisanta mówiłem ze zadam zwrot pieniędzy bo komputer był częściej w serwisie niż u mnie.
TMRE komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 Żaden serwis nie wyśle komputera do innego serwisu który jest bardziej jak Wy to nazywacie "kompetentny". Kernel Power wskazuje na pobór prądu, co może skutkować, że zasilacz jest winowajcą. Nie ma możliwości, aby w serwisie złożyli Ci komputer z używanych części. Co najwyżej mogli złożyć z wadliwych, a to nie to samo.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 25 minut temu, TMRE napisał: Żaden serwis nie wyśle komputera do innego serwisu który jest bardziej jak Wy to nazywacie "kompetentny". Kernel Power wskazuje na pobór prądu, co może skutkować, że zasilacz jest winowajcą. Nie ma możliwości, aby w serwisie złożyli Ci komputer z używanych części. Co najwyżej mogli złożyć z wadliwych, a to nie to samo. Wadliwych okej? Czyli mój cały komputer jest z wadliwych, jak została wymieniana karta graficzna oraz ram. I nadal to samo, tym razem pomyślałem i zgłosiłem jako rekojmie jeżeli teraz nie naprawia będzie zwrot kasy, bo nie mogą przyszłość komputera bez usunięcia tej wady. 36 minut temu, TMRE napisał: Żaden serwis nie wyśle komputera do innego serwisu który jest bardziej jak Wy to nazywacie "kompetentny". Kernel Power wskazuje na pobór prądu, co może skutkować, że zasilacz jest winowajcą. Nie ma możliwości, aby w serwisie złożyli Ci komputer z używanych części. Co najwyżej mogli złożyć z wadliwych, a to nie to samo. Tym bardziej powiedz mi dlaczego niby KARTA GRAFICZNA się zacinała? XD nie wiem niech oni teraz się tym martwią.
TMRE komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 (edytowane) Jeżeli komputer został złożony w sklepie, i w trakcie trwania gwarancji okaże się, że komputer jest niesprawny oddaj na gwarancję. Ponadto wymieniasz kartę graficzną i ram, które nie są wadliwe. Zasilacz jest problematyczny i dlatego po wymianie karty graficznej jak i ram, problem pozostał. Edytowane 28 lipca 2020 przez TMRE
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 (edytowane) 37 minut temu, TMRE napisał: Jeżeli komputer został złożony w sklepie, i w trakcie trwania gwarancji okaże się, że komputer jest niesprawny oddaj na gwarancję. Ponadto wymieniasz kartę graficzną i ram, które nie są wadliwe. Zasilacz jest problematyczny i dlatego po wymianie karty graficznej jak i ram, problem pozostał. Komputer został złożony w sklepie oraz części kupione w nim, czyli widać jaki maja serwis w takim razie jak wymieniają to co im się zachce. Jak winny jest prawdopodobnie zasilacz. 37 minut temu, TMRE napisał: Jeżeli komputer został złożony w sklepie, i w trakcie trwania gwarancji okaże się, że komputer jest niesprawny oddaj na gwarancję. Ponadto wymieniasz kartę graficzną i ram, które nie są wadliwe. Zasilacz jest problematyczny i dlatego po wymianie karty graficznej jak i ram, problem pozostał. A wymieniam kartę graficzną oraz RAM bo tak stwierdzili TECHNICY W serwisie autoryzowanym ja jestem zielony w tych sprawach więc co mam im powiedzieć ze to zasilacz wymiencie to? Oni są doświadczeni więc powinni wiedzieć a nie wymieniają co im się żywnie podoba Edytowane 28 lipca 2020 przez cwanybanan
TMRE komentarz 28 lipca 2020 komentarz 28 lipca 2020 W takim razie skoro Technicy tak powiedzieli, to zrobili Cię w przysłowiowego "konia". Serwis stwierdził usterkę karty graficznej i RAM,. tak? Jeżeli serwis stwierdził usterkę i ją naprawił, a problem dalej tkwi, to znaczy że jej nie naprawili.
cwanybanan komentarz 28 lipca 2020 Autor komentarz 28 lipca 2020 Godzinę temu, TMRE napisał: W takim razie skoro Technicy tak powiedzieli, to zrobili Cię w przysłowiowego "konia". Serwis stwierdził usterkę karty graficznej i RAM,. tak? Jeżeli serwis stwierdził usterkę i ją naprawił, a problem dalej tkwi, to znaczy że jej nie naprawili. Najwyraźniej tak zrobili jakbym wiedział odrazu bym składał rekojmie, niestety Polak mądry po szkodzie.
TMRE komentarz 29 lipca 2020 komentarz 29 lipca 2020 Może i mądry po szkodzie. Ale wiedz, że niespecjalnie to zrobili, bo nikt nie może przewidzieć awarii. Tym bardziej nowego sprzętu. Nikt go nie testował wcześniej. Dali nowe części, a to, że się popsuły to od tego jest gwarancja. Rękojmia z kolei nie jest wiążąca.
cwanybanan komentarz 29 lipca 2020 Autor komentarz 29 lipca 2020 (edytowane) 30 minut temu, TMRE napisał: Może i mądry po szkodzie. Ale wiedz, że niespecjalnie to zrobili, bo nikt nie może przewidzieć awarii. Tym bardziej nowego sprzętu. Nikt go nie testował wcześniej. Dali nowe części, a to, że się popsuły to od tego jest gwarancja. Rękojmia z kolei nie jest wiążąca. Ja to wszystko rozumiem że tą są jakby martwe rzeczy i nic nie wiadomo czy wszystko z nimi w porządku, ale patrząc na to że wymieniali mi już ram oraz kartę graficzną, za co oczywiście dopłacałem bo nie mieli moich rzeczy na stanie lub po prostu już wgl ich nie mieli. Dlatego już nie będę bawił się w gwarancje tylko zgłosiłem rękojmie nie będę bawił się w kotka i myszkę, jeżeli teraz nic nie naprawią i błąd nadal będzie występował to mam dostać zwrot pieniędzy, tak działa rękojmia bo jakbym miał oddawac znowu na gwarancje to albo żadnego błędu nie będzie albo tym razem wymienią mi procesor czy cokolwiek innego i znowu będę dopłacał a nie jestem skarbonką jakąś żeby dopłacać co chwilę do komputera. Tym bardziej piszesz ze Ale wiedz, że niespecjalnie to zrobili, bo nikt nie może przewidzieć awarii. Ja to rozumiem ale oddając sprzęt 4 raz na gwarancje chyba muszą wiedzieć co jest nie tak? tym bardziej ze to są wykwalifikowani fachowcy i mają do tego profesjonalny sprzęt. A co do testowania prosiłem ich żeby wszystko tym razem było dobrze żeby to bardzo dokładnie stestowali żeby było wszystko jak należy no to zrobili benchmarki jak zawszę a w benchmarkach ten błąd nie wyjdzie bo w domu też go tym katowałem. Edytowane 29 lipca 2020 przez cwanybanan
cwanybanan komentarz 11 sierpnia 2020 Autor komentarz 11 sierpnia 2020 @Niebieska jak oddałem komputer na rekojmie 8 sierpnia to serwis ma 2 tygodnie na odesłanie mi naprawionego komputera? Czy jak to wyglada mógłby mi ktoś to wytłumaczyć z góry dzięki.
Niebieska komentarz 11 sierpnia 2020 komentarz 11 sierpnia 2020 A co zaznaczyłeś przy rękojmi? Że chcesz zwrot kasy czy sprawny sprzęt?
cwanybanan komentarz 11 sierpnia 2020 Autor komentarz 11 sierpnia 2020 Nic nie zaznaczałem bo nawet nie miałem takiego czegoś XD zadzwoniłem i powiedzialem w serwisie ze sprzęt nadal nie działa i tym razem zgłaszam rekojmie a nie gwarancje. Co teraz robić? Dzisiaj dostałem SMS ze zlecenie zmieniło status w trakcie diagnozy. Jak jest rękojmia maja czas do tego poniedziałku na naprawę sprzętu? Jeżeli nie naprawia to dzwonić i prosić o zwrot gotówki jaki dałem za cały sprzęt?
anioł2009 komentarz 11 sierpnia 2020 komentarz 11 sierpnia 2020 6 minut temu, cwanybanan napisał: Jak jest rękojmia maja czas do tego poniedziałku na naprawę sprzętu? Zależy jak skonstruowałeś pismo i jakich paragrafów na poparcie użyłeś... Łapaj https://maszprawo.org.pl/2016/03/14-dniowy-termin-rozpatrzenia-reklamacji-konsumenta/
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.