Niebieska komentarz 30 maja 2020 komentarz 30 maja 2020 Całkiem możliwe, że może się on pojawiać od tego.
cwanybanan komentarz 30 maja 2020 Autor komentarz 30 maja 2020 A możliwe jest to ze stary komputer działał prawidłowo przez kilka miesięcy nie było żadnego takiego błędu, co o tym myślisz?
Niebieska komentarz 30 maja 2020 komentarz 30 maja 2020 Nowe podzespoły mogą być bardziej wrażliwe na to. Użyj listwy przepięciowej, może będzie lepiej, ale takiej lepszej np Acar.
cwanybanan komentarz 30 maja 2020 Autor komentarz 30 maja 2020 Mam listwę przeciwprzepięciowa i właśnie ta firme Acar zakupiona była w grudniu.
Niebieska komentarz 30 maja 2020 komentarz 30 maja 2020 Jeszcze pomyślę nad czymś bo zaczynają mi się kończyć pomysły.
cwanybanan komentarz 30 maja 2020 Autor komentarz 30 maja 2020 (edytowane) @Niebieska dzownilem dzisiaj do serwisu i mam oddac komputer do serwisu, rozmawiałem dzisiaj z serwisantem i zaproponowałem mu sprawdzenie zasilacza serwisant mówił mi ze może to być wina systemu operacyjnego ze taki błąd się pojawiaja ale nie wydaje mi się jak kilkanaście razy instalowałem nowy system. I za każdym razem wgrywalem najnowsze sterowniki do chipsetu itp, szczerze już nie wiem gdzie mam szukać pomocy. Edytowane 30 maja 2020 przez cwanybanan
Niebieska komentarz 30 maja 2020 komentarz 30 maja 2020 Oni chyba też już sami nie wiedzą co to może być za problem.
cwanybanan komentarz 30 maja 2020 Autor komentarz 30 maja 2020 Wczoraj udało mi się nagrać jak wyglada ten błąd, pokaże im to w poniedziałek.
cwanybanan komentarz 8 czerwca 2020 Autor komentarz 8 czerwca 2020 (edytowane) @Niebieska dzisiaj oddałem komputer ponownie ma gwarancje, osoba z obsługi mówila ze zasilacz mam za słaby gdy mu powiedziałem ze komputer, bralem z polecanych tech lipton nic się nie odezwał i temat słabego zasilacza ucichł. Drugi z obsługi mówi ze dysk a trzeci ze może płyta główna. Osoba z obsługi Wystawiająca reklamacje napisał mi w stanie fizycznym reklamowania towaru cytuje: slady kurzu wewnątrz komputera w okolicy wentylatorów, widoczne ślady montażu okej kurz był, ale o co chodzi z widocznymi śladami montażu? Jak ja tam nic nie grzebałem w środku? Nie odkrecalem żadnej srubeczki ani nic. osoba która obsługiwała mnie robiła jakieś zdjęcia komputera XD w sensie w wewnątrz na zewnątrz nwm co miało to na celu. Edytowane 8 czerwca 2020 przez cwanybanan
politolog komentarz 8 czerwca 2020 komentarz 8 czerwca 2020 5 minut temu, cwanybanan napisał: slady kurzu wewnątrz komputera w okolicy wentylatorów, widoczne ślady montażu Ciekawe czego ten serwis się tam spodziewał, wody 6 minut temu, cwanybanan napisał: jeden mówi ze zasilacz mam za słaby a mówiła to osoba która odbierała mój komputer, 6 minut temu, cwanybanan napisał: Drugi mówi ze dysk a trzeci ze może płyta główna Taki serwis po ,,kilku naprawach,, to ja dziękuje.Następnym razem jak zwrócą tobie PC i dalej będzie problem, domagaj się wymiany całego komputera.
cwanybanan komentarz 8 czerwca 2020 Autor komentarz 8 czerwca 2020 Jak mogę domagać się wymiany? Ten blad mam od nowości komputera, od 1 uruchomienia nie wiem czy w serwisie się ze mnie śmieją czy co, ale to już nawet śmieszne nie jest. A tym bardziej co powiedział z tym zasilaczem który tak naprawdę jest wystarczający aż za Xd Dodam jeszcze ze jeden z obsługi powiedział mi czy ryzen działa na profilu xmp powiedziałem ze tak, on rzekł do mnie ze to wina profesora bo ryzen 3:1200 nie uciaga 3000mhz.
politolog komentarz 8 czerwca 2020 komentarz 8 czerwca 2020 Jeżeli serwis nie potrafi naprawić/usunąć usterki.Tutaj masz więcej w tym temacie. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/reklamacje/
cwanybanan komentarz 8 czerwca 2020 Autor komentarz 8 czerwca 2020 @politolog mógłbyś odnieść się do tego co napisałem o tym ryzenie czy ja mówię prawdę czy obsługa miała racje?
politolog komentarz 8 czerwca 2020 komentarz 8 czerwca 2020 22 minuty temu, cwanybanan napisał: soba która obsługiwała mnie robiła jakieś zdjęcia komputera XD w sensie w wewnątrz na zewnątrz nwm co miało to na celu. To jest procedura w jakim stanie przyjęto komputer na reklamację. 5 minut temu, cwanybanan napisał: mógłbyś odnieść się do tego co napisałem o tym ryzenie czy ja mówię prawdę czy obsługa miała racje? Masz niestandardową usterkę. Zdarzają się awarie procesorów. Bratu mojej narzeczonej padł po miesiącu Ryzen. Był przypadek w internecie, osobie komputer nie chciał się włączyć, wymieniano zasilacz, kombinowano z obudową.Facet się wkurzył zapłacił prywatnemu pogotowiu komputerowemu, okazało się ze kabel DP robił zwarcie na płycie głównej.Serwis powinien profesjonalnie podejść do rzeczy.Maja niezbędne narzędzia.Wymiana poszczególnych podzespołów, tyle w temacie.
cwanybanan komentarz 8 czerwca 2020 Autor komentarz 8 czerwca 2020 Właśnie profesjonalnie a oni chyba tylko włącza program który daje pecetowi po garach, w sensie sprawność tmp itp trochę go na tym podtrzymają i tyle tak mi się wdaje. Zobaczymy co teraz zrobią bo oddaje go porażka 3 xd
cwanybanan komentarz 20 czerwca 2020 Autor komentarz 20 czerwca 2020 (edytowane) Komputer oddany 8 czerwca, mamy 20 i niby jeszcze szukają wady, coś mi się wydaje ze u nich "nie będzie ona występowała xd" co zrobić w takim razie? Dałem za komputer 2300zl i dzieją się takie rzeczy. Oddac do jakiegoś serwisu? Czy co robić zgłosić rekojmie? Mam taka możliwość zgłoszenia jej jeżeli u nich wada nie występuje a u mnie tak? Mógłby ktoś mi wytłumaczyć to z góry dzięki! Edytowane 20 czerwca 2020 przez cwanybanan
cwanybanan komentarz 24 czerwca 2020 Autor komentarz 24 czerwca 2020 (edytowane) @Niebieska dzisiaj dzwoniąc do serwisu dowiedziałem się ze KARTA GRAFICZNA została prawdopodobnie zepsuta technicy niby znaleźli błąd ze karta się zawiesza skąd ten błąd cały xd i kartę wysłali do serwisu zewnetrznego nieznajdującego się na terenie Polski, Pan od seriwsu powiedział mi ze maja 21 dni roboczych na sprawdzenie karty i zweryfikowanie czy nadaje się do naprawy czy co dalej. Co robić czekać? Domagać się jakieś rabatów czy czego kolwiek co myslicie proszę o pomoc, nigdy nie znajdowałem się w takiej sytuacji Edytowane 24 czerwca 2020 przez cwanybanan
Niebieska komentarz 24 czerwca 2020 komentarz 24 czerwca 2020 Chyba zostało czekać, ale dopytaj czy nie napisali, że to Ty zepsułeś kartę byś nie musiał płacić za to!
cwanybanan komentarz 25 czerwca 2020 Autor komentarz 25 czerwca 2020 (edytowane) @Niebieska jeżeli karta nie będzie nadawała się do naprawy, to maja obowiązek dać mi taka sama kartę graficzna? Czy jak to będzie wyglądało? Żeby nie wcisnęli mi czegoś słabszego np rx570 xd Nie wiem jak to działa i aktualnie cena tej karty która mam wacha się między 700-900 a zakupiłem ja za 580zl na przecenie w black friday, czyli może być tak ze za taka sama cenę mam znaleźć sobie kartę graficzna? Czy na podobnych specyfikacjach, Mogłabyś mi jakos w tym mi pomoc, sorki ze truje tak dupę ale najwidoczniej zostalem wyr*chany na pamięć za które musiałem jeszcze doplacac 160zl bo nie mieli na stanie tych które miałem w komputerze, czyli wnioskując karta graficzna była uszkodzona już od początku dostarczenia mi komputera i pamięć ram nie trzeba było wymieniać. Technicy chyba dopiero za 3 razem znaleźli błąd zacinania się karty graficznej bo poprzednio nie znaleźli żadnego błędu wiec nie wiem co mam o tym myśleć. Czy mogę domagać się jakoś zadość uczynienia, w postaci rabatu lub gotówki? Edytowane 25 czerwca 2020 przez cwanybanan
Niebieska komentarz 25 czerwca 2020 komentarz 25 czerwca 2020 Jeżeli twoja grafa okaże się uszkodzona na tyle, że nie będzie można jej naprawić muszą Ci dać nowy egzemplarz takiej samej karty. W przypadku gdyby się okazało, że nie mają takiej na stanie wtedy zwrócą Ci kasę. Co do RAMow to raczej nic nie ugrasz bo w sumie nie wiadomo czy tamte były uszkodzone czy nie na 100%, mogły być dwie usterki. 1
cwanybanan komentarz 2 lipca 2020 Autor komentarz 2 lipca 2020 (edytowane) @Niebieska tak jak mówiłem karta graficzna poszła z ogniem. Dostałem wiadomość żeby zadzownic do serwisu i tak zrobiłem, wytłumaczyłem panu wszystko jak to było ze 3 razy oddawałem komputer za 1 dopłacalem za ram 160zl za drugim razem nie znaleźli winowajcy a za trzecim okazała się karta graficzna. Pan z serwisu mówi ze mogą zwrócić mi kwotę 580zl za kartę tyle ile kosztowała, albo kupno nowej w tej samej cenie ja zaproponowałem czy mogę uzyskac jakiś rabat po przez ich błąd ze tak naprawdę nie wiadomo czy ram był popsuty czy nie i musiałem dopłacać 160zl Zaproponowałem Panu ze chce rabat, w sensie kupuje kartę graficzna do 850zl a oni udzielają mi na nią rabatu tylko pierw musze im wysłać karty na emial a oni sprawdza ile an dana sztukę mogą udzielić mi rabatu, myślisz ze to skuteczny i dobry pomysł? I teraz jakaś karta graficzna do 850zl? Może być nividia lub rx proszę o szybka pomoc! Może być kilka kart z rx i z nividi. Edytowane 2 lipca 2020 przez cwanybanan
Niebieska komentarz 2 lipca 2020 komentarz 2 lipca 2020 Tutaj w doborze pomoże Ci @Mogeto Niech zwrócą Ci pieniądze i podejrzewam, że tylko tyle ile kosztowała twoja karta graficzna.
cwanybanan komentarz 2 lipca 2020 Autor komentarz 2 lipca 2020 (edytowane) Rozmawiałem dzisiaj z Panem od serwisu to mówił ze musi spytać kogoś od doboru tych kart czy coś takiego, w sensie będzie to tak jak moja karta kosztowała 580zl to jak wybiore coś do 850zl to będę musiał dopłacić ta różnice, tylko ze ja mu powiedziałem ze komputer kupiłem w grudniu a wgl go nie używałem i czy da się jakiś rabat dla mnie przygotować to serwisant powiedział zebym karty graficzne do 850zl podesłać na emial i jutro będę mial Odpowiedz co da się zrobić z dana karta graficzna ile rabatu. @Mogeto jeśli byś mógł pomoc z góry dzięki Moj procek ryzen 3,1200 ram 16gb zasilacz vero2 płyta gigabyte b450m dsh3 Edytowane 2 lipca 2020 przez cwanybanan
cwanybanan komentarz 4 lipca 2020 Autor komentarz 4 lipca 2020 Zamykam temat, dzięki za pomoc tym którzy odpisywali.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.