x-kom hosting

Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net

Aditor
komentarz
komentarz

Morele net wszystko tłumaczy mala ilością pracowników, gdy zamawiałem komputer (środek wakacji) też się tłumaczyli nawałem pracy ale jak widać szefostwo jest za bardzo pazerne aby zatrudnić nowych pracowników, szczerzę mówiąc wole kupić coś na allegro niż tutaj ponieważ w przeciwieństwie do morele na allegro są rzetelni sprzedawcy.

HQ19
komentarz
komentarz

[quote name='ngu7' timestamp='1355786819' post='1646486']
Owszem ale każdy żyjący człowiek na tym świecie popełnia błędy i tak już zostanie myślisz że inne sklepy komputerowe nie mają opóźnień w wysyłce?
[/quote]Tak, każdy popełnia błędy, ale jak widać po opiniach w internecie morele popełniają ich bardzo dużo. Wystarczy spojrzeć na opinie innych sklepów, ludzie jakoś tak nie narzekają. Według Ciebie żądanie przez sklep opłaty za dostarczenie przesyłki w danym dniu jest fair?

Rim
komentarz
komentarz

@necik To źle jak to jest wiarygodne dla administratora :)

U mnie odkąd zacząłem zamawiać - nie przychodził link do oceny sklepu (tylko i wyłącznie oceny towaru - przypadek/awaria)?

Manhunt95
komentarz
komentarz (edytowane)

Zamówiłem komputer w niedziele mając nadzieje ,że dotrze do świąt. Sądząc po komentarzach wydaje mi się to niemożliwe.

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='necik' timestamp='1355823616' post='1646583'] Skoro mowa o opiniach, to [url="http://www.opineo.pl/opinie/morele-net"]http://www.opineo.pl/opinie/morele-net[/url] [/quote]


Takie rankingi bywają bardzo zwodnicze, bo są nacechowane dużą subiektywnością.
Dla bardzo dużej grupy ludzi niewielkie, kilkudniowe opóźnienia w wysyłce nie są powodem wystawienia opinii negatywnej czy nawet neutralnej.
Np. dla mnie :)

Zresztą wystarczy przejrzeć kilkanaście stron - sporo opinii pozytywnych mimo wszystko ma krytyczne uwagi co do czasu realizacji.
Licząc średnio, że na 25% stronach opinii pozytywnych pojawia się uwaga o wydłużaniu czasu realizacji (tak mi wyszło czytając losowo wybrane strony). Licząc około 14 opinii na stronę daje to około 7% opinii pozytywnych z uwagą o nieterminowej wysyłce. Czyli do opinii neutralnych i negatywnych można dodać około 2500 opinii krytycznych "wyciągniętych" z opinii pozytywnych, mówiących o przedłużonym czasie realizacji.
I to nie wliczając tych, dla których obsuwa o kilka dni nie była problemem, więc o tym nie pisali, a takich osób na pewno trochę było.

Zatem uważanie tego za wiarygodny ranking może zakończyć się niemiłymi niespodziankami, zwłaszcza jeśli ktoś sobie "cały interes" wylicza na styk, niemal co do dnia.

[quote name='Manhunt95' timestamp='1355830233' post='1646620']
Zamówiłem komputer w niedziele mając nadzieje ,że dotrze do świąt. Sądząc po komentarzach wydaje mi się to niemożliwe.
[/quote]

Nie trać nadziei :)
Mi części (bo komputer sam składałem) przysłali po 5 dniach (na koniec 3 dnia roboczego).
Co prawda niby mieli zapas w postaci weekendu i nie było to przedświąteczny okres, ale liczy się fakt, że się wyrobili :)

morele
komentarz
komentarz

Witam serdecznie,

Jeżeli chodzi o wszystkich klientów, którym opóźniła się w obecnym, gorącym czasie wysyłka, omawiamy kwestię w jaki sposób choć w pewnym stopniu przeprosić i wynagrodzić te opóźnienia. Wiemy jak wiele tracimy nie wywiązując się w 100 % z umowy i zapewniam, że naprawdę w firmie pracujemy na podwyższonych obrotach, żeby takich sytuacji było jak najmniej. Również nasza załoga zwiększyła swą liczebność - pracuje u nas ponad setka ludzi, a w chwili obecnej dodatkowo jeszcze kilkanaście nowych, szkolonych jeszcze przed listopadem.

Oczywiście staraliśmy się być jak najlepiej przygotowani do wzmożonej ilości zamówień, ale na opóźnienia nakłada się kilka spraw - oczywiście błędy u nas, ale również nasi partnerzy (hurtownie, kurierzy) odczuwają nawał pracy i im też zdarzają się wpadki (można z resztą znaleźć kilka artykułów na ten temat w [url="http://www.pocztowokurierski.pl/uslugi-kurierskie/art,50,czy-swiety-mikolaj-znow-sie-spozni-czyli-jak-zdazyc-przed-szczytem-paczkowym.html"]prasie[/url]) - co w największym stopniu odbija się na nas. Można powiedzieć, że cały system nie jest w pełni skalowalny na grudzień, dlatego niestety podobna sytuacja jest we większości sklepów internetowych w tej chwili. Zdaję sobie sprawę, że to dla klientów żadne usprawiedliwienie, dlatego wszystko bierzemy na siebie.

[quote name='HQ19' timestamp='1355820605' post='1646556'] Tak, każdy popełnia błędy, ale jak widać po opiniach w internecie morele popełniają ich bardzo dużo. Wystarczy spojrzeć na opinie innych sklepów, ludzie jakoś tak nie narzekają. Według Ciebie żądanie przez sklep opłaty za dostarczenie przesyłki w danym dniu jest fair? [/quote]
Jeżeli chodzi o opinie to mogę powiedzieć, że postanowiliśmy wyjść do bardzo wymagającego i świadomego klienta jakim jest użytkownik forum, oferując mu dość atrakcyjną promocję i ma to swoje plusy jak i swoje minusy.
To, że tyle informacji można znaleźć o Morele.net na forach internetowych wynika w dużym stopniu z tego, że duża część naszych klientów to osoby aktywne w internecie, nie mające problemu z napisanie swojego zdania. Mamy dzięki temu bardzo dobry wgląd co u nas szwankuje i co należy poprawić. Niestety zdarzają się też opinie po prostu niesprawiedliwe lub błędne, jak było w wypadku płyty ASRocka, gdzie "dostało się" nam za wadliwą serię tego producenta (filmik youtube, tematy na wszystkich forach, w tym również forumpc.pl). Gdy wyszło na jaw, kto jest winien po 8 stronach narzekania i odsądzania nas od czci i wiary krótkie zdanie, że to jednak nie wina Morele.net. Tylko czy ktoś dojdzie do tego zdania, czy raczej zatrzyma się na tytule "Morele.net - tego nikt się nie spodziewał!" i kilku pierwszych postach?

Osobiście jestem bardzo mocno związany z marką "Morele.net", dlatego bolą mnie zarówno nasze błędy jak i nie do końca sprawiedliwe osądy, dlatego postanowiłem o tym napisać. Poza tym zamówień realizowanych za pomocą kodu dla forumowiczów było już grube tysiące - negatywnych opinii kilkanaście. Myślę, że tu akurat obraz jest bardzo zakrzywiony.

[quote name='Rim' timestamp='1355827251' post='1646597'] U mnie odkąd zacząłem zamawiać - nie przychodził link do oceny sklepu (tylko i wyłącznie oceny towaru - przypadek/awaria)? [/quote]

Kiedyś pisał Mateusz Zembala w tym temacie - nie ma żadnych, najmniejszych manipulacji, dodawana od siebie, usuwania przez administrację opineo.pl opinii itp. itd. o naszym sklepie. Wszystkie takie insynuację pragnę bardzo mocno odrzucić. Mail o ocenę na Opineo.pl lub Ceneo.pl jest wysyłany właśnie przez naszych tych dwóch partnerów - my im przekazujemy tylko maile ze wszystkich zamówień u nas realizowanych. Skrypty zainstalowane na naszej stronie nie dopuszczają do żadnych manipulacji. Maile tych użytkowników, którzy podczas rejestracji zaznaczyli opcję pozwalającą na to. Maile używane są tylko do wysyłania prośby o ocenę sklepu, prawnie zabronione jest, aby nasi partnerzy wykorzystywali je do czegoś innego.

[b]Jeżeli tylko mogę w czymś pomóc któremuś z użytkowników forów proszę pisać na priv![/b]

Pozdrawiam
Wojciech Pawlik
morele.net

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='HQ19' timestamp='1355820605' post='1646556']
Tak, każdy popełnia błędy, ale jak widać po opiniach w internecie morele popełniają ich bardzo dużo. Wystarczy spojrzeć na opinie innych sklepów, ludzie jakoś tak nie narzekają. Według Ciebie żądanie przez sklep opłaty za dostarczenie przesyłki w danym dniu jest fair?
[/quote]
Morele ma bardzo mało negatywnych opinii w stosunku do tak dużej ilości zamówień jakie mają, Czytałem ktoś tam pisał wyżej że żądali opłaty z dostarczenie przesyłki w dany dzień nie wiem jaka jest prawda nie słuchałem rozmowy między kupującym a morele nie mogę powiedzieć czy kupujący nie kłamał w tej kwestii tylko dlatego żeby zepsuć sklepowi opinie na forum bo był zdenerwowany że nie dostał przesyłki na czas.
Wymień mi sklep który ma same pozytywne opinie i który dostarcza przesyłki na czas no wymień jestem ciekaw ja w swoim życiu na allegro i w sklepach internetowych kupiłem setki przedmiotów i miałem jeszcze gorsze problemy nie tylko z opóźnieniem przesyłki i zostałem oszukany wielokrotnie i ciężko było mi odzyskać pieniądze

HQ19
komentarz
komentarz

[quote name='ngu7' timestamp='1355835068' post='1646675']
Czytałem ktoś tam pisał wyżej że żądali opłaty z dostarczenie przesyłki w dany dzień nie wiem jaka jest prawda nie słuchałem rozmowy między kupującym a morele nie mogę powiedzieć czy kupujący nie kłamał w tej kwestii tylko dlatego żeby zepsuć sklepowi opinie na forum bo był zdenerwowany że nie dostał przesyłki na czas.
[/quote] Ja o tym pisałem. Znam osobę, która mi to mówiła i wiem, że nie kłamała, bo nie miała do tego powodu. Zdenerwowany to on był dopiero po tym, jak to usłyszał.
[quote name='ngu7' timestamp='1355835068' post='1646675']
Wymień mi sklep który ma same pozytywne opinie i który dostarcza przesyłki na czas no wymień jestem ciekaw ja w swoim życiu na allegro i w sklepach internetowych kupiłem setki przedmiotów i miałem jeszcze gorsze problemy nie tylko z opóźnieniem przesyłki i zostałem oszukany wielokrotnie i ciężko było mi odzyskać pieniądze
[/quote] Nic nie będę wymieniał, bo we wszystkich sklepach nie kupowałem. A do tej pory spotkałem się z jednym niepoważnym sklepem, który leciał sobie po całości.

t.dabrowski
komentarz
komentarz

...i przesyłka przełożona o kolejny dzień stawiając mnie pod ścianą, bo jak kolejny dzień będzie odwlekana to nie zdąży dojść - 9.12 - 19.12 składać komputer (obecne komponenty) 8 dni roboczych bez słowa wyjaśnień? A nie, przepraszam - przyszedł mail. "Awaria terminu logistycznefo" i w ramach rekompensaty dostanę darmową przesyłkę przy następnym zamówieniu (chyba najgorsza możliwa opcja rekompensaty ktora mogła zostać wybrana, ale mniejsza) - panowie, brak mi słów.

Horton
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='t.dabrowski' timestamp='1355852996' post='1646941']
...i przesyłka przełożona o kolejny dzień stawiając mnie pod ścianą, bo jak kolejny dzień będzie odwlekana to nie zdąży dojść - 9.12 - 19.12 składać komputer (obecne komponenty) 8 dni roboczych bez słowa wyjaśnień? A nie, przepraszam - przyszedł mail. "Awaria terminu logistycznefo" i w ramach rekompensaty dostanę darmową przesyłkę przy następnym zamówieniu (chyba najgorsza możliwa opcja rekompensaty ktora mogła zostać wybrana, ale mniejsza) - panowie, brak mi słów.
[/quote]

To samo jest u mnie. Tyle że ja zamówiłem zestaw 14(piątek) i miał być wysłany we wtorek czyli dziś no ale termin przełożony. mam nadzieję że chociaż zostanie złożony i wysłany do piątku. no ale czego oczekiwać przecież to "świąteczna gorączka zakupów" . a co do rekompensaty to bez komentarza

Virusi
komentarz
komentarz

Szalg by to trafił... czemu tu nie wpadłem przez zakupem.;/ zamówiełem 13 we czwartek miało być dzisiaj ale już przesuneli.. oczywiście dopiero po tym jak wykonałem telefon, kiedy on dojdzie do mnie by zaplanować czas by kurier nie jeżdził w tą i spowrotem.
Mam tylko nadzieje że nie będę jednym z tych nie zadowolnych...;/ oprócz zestawu za 2,2k mam jescze kupić k.graficzną ale napewno już nie u nich.!

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

też nie ma co tak narzekać na morele bo wszystkie większe sklepy mają teraz to samo

t.dabrowski
komentarz
komentarz

To jest mój drugi zakup w morele, pierwszy był tylko lekko opóźniony i zdaję sobie doskonale sprawę, iż "święta święta święta" = gigantyczne opóźnienia i takie rzeczy się zdarzają, ale mimo wszystko powszechność zjawiska nie jest jego usprawiedliwieniem, zwłaszcza, że w tym samym czasie zakupiony został przeze mnie sprzęt w innym sklepie (nie podaję nazwy ponieważ jestem tu nowy i nie wiem jak traktowane są tutaj odnośniki do innych sklepów zważając na obecny patronat) który doszedł planowo - da się. I nie mam nic przeciwko lekkim opóźnieniom, ale 8 dni roboczych na wysłanie przesyłki to jest (przynajmniej według mnie) przegięcie, to wszystko. A czytając ten wątek zetknąłem się z masą dziwnych "usprawiedliwień" i do mnie zostało przysłane również usprawiedliwienie wpisujące się w ten kanon, przez co nie czuję się zbyt poważnie potraktowany. Nie piszę tego w kontekście odradzania sklepu, ponieważ moja ocena całościowa (niskie ceny, darmowe składanie, dobry kontakt) i tak zdecydowała o zakupie właśnie tutaj, ale w ten sposób można stracić BŁYSKAWICZNIE zaufanie.

Igorrodz
komentarz
komentarz

[quote name='error407' timestamp='1355863310' post='1647162'] wszystkie większe sklepy mają teraz to samo [/quote]
I to jest Twoim zdaniem dobre wytłumaczenie sytuacji? No to przypomnę - [u][b]regulamin sklepu stanowi inaczej[/b][/u] (ciekawe, że Pan z Morele do tego się nie odniósł - a już to piszę po raz trzeci!) - zatem to nie jest żadne wytłumaczenie sytuacji. Już ktoś pisał, że Morele ma równać do tych lepszych bez opóźnień - a nie do tych, którym się one zdarzają, to chyba tak powinno działać, szczególnie w profesjonalnym sklepie, nieprawdaż?

Ja bodajże dwa lata temu kupowałem sprzęt w jeszcze większym sklepie - w Komputroniku. Nie miałem tam z terminowością wysyłki po zamówieniu żadnych problemów ani opóźnień - a było to tak samo jak w opisywanych tu przypadkach przed świętami (dodatkowo korzystałem z Dnia Darmowej Wysyłki oraz kupowałem na raty). Zatem można? Można!

iDaft
komentarz
komentarz

@Up: Po prostu brak mi słów na Twoje komentarze. Kłócisz się tylko dla satysfakcji?

Mnie te opóźnienia nie dotyczą. Zamówiłem u partnera moreli zestaw ze złożeniem w sobotę, a będzie do odebrania w czwartek. Brak zastrzeżeń, nawet dostałem tym razem większy rabat. :)

morele
komentarz
komentarz

Witam serdecznie,

dziękuję za wszystkie uwagi. Na następnym spotkaniu z zarządem poruszę kwestię uszczegółowienia regulaminu.

Pozdrawiam
Wojciech Pawlik
morele.net

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='radekx' timestamp='1355920577' post='1647527'] Opóźnienia nadal będą[b], za to zmieni się regulamin tak, aby owe obsuwy były z nim zgodne[/b] i aby już nikt formalnie nie mógł się czepiać [/quote] :lol2::lol2::brawa::mur::facepalm:

You've made my day.

W taki sposób morele nigdy nie będzie nr 1

To niech chociaż spiszą umowę z kolejnymi firmami do przewozu (mam tu na myśli UPS/DHL/SIÓDEMKA)

  • Dobra wypowiedź 1
t.dabrowski
komentarz
komentarz (edytowane)

Ok, miarka się przebrała - wczoraj przyszedł mail w którym morele kaja się i przyznaje że dało ciala, ale obiecuje wysyłkę 19.12 i jeszcze rekompensaty a dzisiaj co? A dzisiaj dla odmiany kolejne przełożenie. Aż wstawiłem załącznik. Panowie, to może chociaż do sylwestra zdążycie, jak święta oficjalnie przestały wchodzić w grę? (chociaż w to też wątpie, jeżeli 11 dni nie wystarczy na złożenie komputera to kilka następnych chyba nic nie zmieni)

Żałosne.


PS - jak się miewa terminal logistyczny? Czekam na mail'a z opisem jego kolejnej awarii. I dorzućcie do tego smoki, w to już prędzej uwierzę.

iDaft
komentarz
komentarz

[quote name='radekx' timestamp='1355920577' post='1647527']


No, i tak to się załatwia ;)
Opóźnienia nadal będą, za to zmieni się regulamin tak, aby owe obsuwy były z nim zgodne i aby już nikt formalnie nie mógł się czepiać :E
[/quote]

No i co z tego, że poprawią regulamin. Iggorodz i tak znajdzie punkt zaczepienia i będzie wielce zawiedzony, tym co już nastąpiło. Jednakże jest to hańba dla takiego sklepu, który "jest numer uno" i w ogóle najlepszy. Lepiej niech na zarządzie poruszą kwestię przesyłek i zmienią kuriera.

Rim
komentarz
komentarz (edytowane)

@t.dabrowski

Ja bym na Twoim miejscu zrezygnował - szkoda czasu i nerwów i tak nic z tego nie będzie

[quote name='iDaft' timestamp='1355931703' post='1647707'] I[b]ggorodz i tak znajdzie punkt zaczepienia[/b] i będzie wielce zawiedzony, [/quote]

Ma do tego prawo i dobrze,że to robi(nie głaszcze się sklepu,który leci w kulki)Morele może mieć pretensje tylko do siebie (mało pracowników i jedna firma kurierska)

t.dabrowski
komentarz
komentarz

Powiem Ci że dało efekt, najwidoczniej morele na bieżąco przegląda forum i wyłapuje mocno negatywne opinie - 15 minut po opublikowaniu posta dostałem przeprosinowy telefon i wysyłka została cofnięta na dzień dzisiejszy - nie wnikam jak to zrobią, jestem natomiast mile zaskoczony tą interwencja - w jakimś stopniu dopiąłem swego i zdążę podłożyć prezent w święta ;) Szkoda tylko, że stało się to dopiero wtedy, gdy publicznie wyraziłem opinię, sądzę, że w innym wypadku dalej byłbym robiony w balona. Ale mimo to - trochę podreperowali sobie wizerunek w moich oczach tą interwencją.

Horton
komentarz
komentarz

No to ciesz się tym prezentem jakim Ci zrobili. bo mi przesuneli także o kolejny dzień. ciekawe jak to zrobią że wyślą to jeszcze dziś.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.