Ebola komentarz 21 stycznia 2009 komentarz 21 stycznia 2009 Age od Mythology, Underground 2, CoD 4 , CoD 5, CoD 1, Commandos II Tym grą lubie poświęcić czas
Naxi komentarz 21 stycznia 2009 komentarz 21 stycznia 2009 Lotr: Conquest - bardzo grywalna Dead space - super klimat a takze Gears of war 1 na kompa bo nie mialem okazji zagrac w druga czesc na xboxie 360
Krzysiek6 komentarz 21 stycznia 2009 komentarz 21 stycznia 2009 * Euro Truck Simulator * NFS: UG 2 oraz Most Wanted * Gta IV oraz San Andreas * Counter Strike * Seria 18WOS * PES 6 * Colin Mcrally: Dirt oraz 2, słaba grafa, ale pamiętam te dni spędzone przed tą gra...
kamil95 komentarz 30 stycznia 2009 komentarz 30 stycznia 2009 Ja polecam cod4, cod waw, Asasins cred, gta 4 w asasina gram co dzień i jeszcze mi się nie znudził
AronLander komentarz 31 stycznia 2009 komentarz 31 stycznia 2009 Ja stawiam w grach na pierwszym miejscu na klimat i fabułę. Oto kilka propozycji gier, które się chyba jeszcze tu nie pojawiły. Może stare, ale wciąż jare i moim zdaniem nie ustępują najnowszym produkcjom pod kątem grywalności. Dla fanów symulatorów kosmicznych: - seria Freespace 1 i 2. Moim zdaniem wymiata wszystkie w tej kategorii. Jeśli macie możliwosc to zaopatrzcie się w wersję anglojęzyczną. Polska wersja została skopana delikatnie mówiąc (beznadziejne głosy, jakby za karę). Jeden z nielicznych przypadków złej lokalizacji CD-projektu. Dla fanów strategii kosmicznych: - kultowa gra Homeworld i jej świetny dodatek Homeworld: Cataclysm Nie wiem jak wersja polska, ale angielska jest niesamowicie klimatyczna. W dwójkę nie grałem więc nie wypowiadam się. Dla fanów RPG ze stajni Black Isle: - Planescape: Torment - mój nr 1 wśród gier rpg (klimat, klimat i jeszcze raz klimat ) Dla nietypowych fanów FPP w mrocznych klimatach sredniowiecza (z domieszką technologii): - Thief: The dark Project oraz Thief: The Metal Age; uwielbiam to skradanie się i wyczekiwanie na odpowiedni moment do wykonania jakiegoś ruchu. Gra dla cierpliwych. Dla fanów historii, polityki i zarządzania miastem (łącznie): - Cezar III - Faraon - Zeus - Cesarz - Europa Universalis II To tyle moich propozycji. Zycze miłej zabawy Naprawdę warto
Gość komentarz 1 lutego 2009 komentarz 1 lutego 2009 Ja polecam cala serie Splinter Cell, a najbardziej to Chaos Theory, super gierka, fabula bardzo dobra, i fajny dubbing w polskiej wersji jezykowej.
przemasmo komentarz 7 lutego 2009 komentarz 7 lutego 2009 Ja polecam : *fallout 3 *assasin creed *crysis *twierdza krucjata *counter Strike 1,6
mati0050 komentarz 7 lutego 2009 komentarz 7 lutego 2009 Warcraft III Rome Total War Medival I i II Dead Space
bartEEEk komentarz 7 lutego 2009 komentarz 7 lutego 2009 Assassin's Creed - pierwsze wrażenie dobre [gram dopiero 5h] GTA IV - warto wydać pieniądze, gra, która nie może się znudzić Far Cry 2 - bardzo efektowna, lecz szybko się nudzi Call of Duty 4 - moim zdaniem najlepszy FPS, bogate multi i świetny single Hitman (Silent Assasin, Blood Money) - obowiązkowa pozycja każdej kolekcji, do dziś lubię sobie czasem zainstalować i przejść ze dwie misje GTA: San Andreas - podobnie jak IV, dużo możliwości PES 09 - najlepsza do tej pory symulacja footballu NFS: MW - najlepsza z serii NFS: UC - pomimo złych ocen mi przypadła do gustu
ivann2 komentarz 8 lutego 2009 komentarz 8 lutego 2009 Far Cry 2... ...lecz szybko się nudzi chyba jak każda produkcja Cryteka Ja polecam : Asasin's Creed - bardzo fajna ale za bardzo monotonna. Call of Duty 4 - świetna gra na multiplayera Call of Duty 5 - kontunuacja CoDa 4 z tym samym silnikiem przeniesiona w czasy 2 wojny światowej, opcja kooperacji i tryb "Nazi Zombi" to strzał w dziesiątke Gears of Wars - tryb kooperacji jest bardzo dobry lecz pozostałe tryby nie są dobre Devil May Cry 4 - poprostu świetna gra Resident Evil 4 - również świetna gra w fajnym, mrocznym klimacie Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - świetna strategia oparta na Władcy Pierścieni, fajny multiplayer, warto też kupić dodatek Król Nazguli. Enemy Terriority : Quake Wars - na pojedyńczym graczu jest słaba ale za to na multi jest dobra Battlefield 2 - dobra zabawa na wiele godzin Need for Speed Underground 2 - chyba najlepsza część z całej serii, jak narazie EA zaprzestała prace nad NFS'em, pewnie za mało się sprzedawała. Left 4 Dead - fajna "sieka" z fabułą i zombie :] i to chyba tyle
zemik komentarz 12 lutego 2009 komentarz 12 lutego 2009 Far Cry 2 Medieval 2 World of Warcraft Lineage II Unreal Tournament 3
Gość komentarz 12 lutego 2009 komentarz 12 lutego 2009 (edytowane) NFS Undercover - Tylko ze względu na wyścigi na autostradach Crysis - Super Grafika , i Nawet fajna grywalność Far Cry 2 - Pod względem Fizyki przestrzeni i swobody GTA IV - gra nie do znudzenia.. sam chociaż mam już 100 % gry..potrafie 5 godzin jeździć sobie po miastach zupełnie .. bez sensu COD 4 - Jeden z Najlepszych cod chociaż cod 1 + 4 letni staż daje niesamowitą przyjemność z gry WoW - ... gra w która można grać .. grać ... grać 4 lata dzień w dzień i nadal jest co robić po prostu gra która nie ma końca ... dużo jeszcze gierek ale te szczególnie polecam dopisał bym fife 09 , grid , tdu ale podczas instalacji zacina mi się komputer tylko reset pomoga =/ .... a wcześniej było ok... formaty nic nie dają i zmiana systemu pomysł ma ktoś jaki? Edytowane 12 lutego 2009 przez powerfullman
Danyyy komentarz 12 lutego 2009 komentarz 12 lutego 2009 Ja Polecam Devil May Cry 4 ;D Bardzo dobra w kazdym stopniu Nigdy nie lubiłem takich gier ale ta Daje Rade jak najbardziej ;D do tego : GRID : Najlepszy symulator w jaki grałem DIRT : Z Zamiłowania do serii Colina Po raz kolejny mnie nie zawiedli Tomb Raider Underworld : Jak to Tomb Raider równiez Każda cześć była dobra tak i w tą warto zagrać Call Of Duty World at War : Powiem Tylko, że ludzie z Activision Po raz kolejny odwalili kawał dobrej roboty Blazing Angels 1 i 2 : Nie idzie sie oderwać
Gość komentarz 12 lutego 2009 komentarz 12 lutego 2009 (edytowane) Call Of Duty World at War : Powiem Tylko, że ludzie z Activision Po raz kolejny odwalili kawał dobrej roboty Podzielam zdanie kominka - Co mogę polecić? przede wszystkim FPS'y - bo to moje ulubione gry. Counter-Strike 1.6/Source, Left 4 dead, CoD 4, Half-Life 2, Halo 3, Gears of War 2 (niestety na PS 3 nie ma) Oprócz FPS'ów lubię wyścigówki GRID, NFS : Most Wanted/Carbon, Burnout Paradise, Motorstorm 2 i Pure. Edytowane 12 lutego 2009 przez tihOp
konrad6554 komentarz 14 lutego 2009 komentarz 14 lutego 2009 Lineage II World of Warcraft Call of Duty 4 Motor Storm God of War Starcraft - klasyka
Art09 komentarz 14 lutego 2009 komentarz 14 lutego 2009 - F.E.A.R.2: Project Origin - Lord of the Rings: Conquest - Crysis - Race Driver GRID - FIFA 09 - Grand Theft Auto IV - Call of Duty: World at War
demeryt komentarz 18 lutego 2009 komentarz 18 lutego 2009 Widzę, że niewielu tu fanów strategii, raczej lecimy głównie zestawem Akcja/FPP/TPP ew. RPG/sport To może z innej beczki trochę, niektóre gry, o których nie ma tyle szumu w mediach, ale są to absolutne perełki: - Civilization IV (najlepiej z dodatkiem Beyond the Sword) - znających nie muszę przekonywać, ta gra to po prostu niesamowity, wciągający i miodny symulator cywilizacji, od czasów wynalezienia narzędzi rolniczych i pierwszych broni aż po loty kosmiczne i broń nuklearną. Zarządzanie miastami, wojskiem, finansami i dyplomacją - wszystko w pięknej oprawie. Dłuuugie godziny / dni / miesiące przed ekranem gwarantowane. - Disciples II - teraz już trochę stara, obecnie czekamy na odsłonę trzeciej części. W skrócie - kuzyn serii spod znaku Heroes of Might & Magic. Tak też myślałem, gdy przed kilkoma laty po nią sięgnąłem. A potem wsiąkłem na długie miesiące. I Heroes jak dla mnie może być jest jedynie ubogim kuzynem Disciples, które bije go prawie we wszystkim. Po pierwsze - niesamowita fabuła, która rozwija się wraz z kolejnymi misjami, jest pełna zwrotów akcji i niespodzianek, ma niesamowity klimat i nie jest sztampowa! Grafika - Heroes jedzie takim typowym stereotypem - rycerz to rycerz, smok to smok, itd. A Disciples pod względem artystycznym odznacza się niezwykłą estetyką graficzną, mrocznym, trochę dekadenckim klimatem, to jakby Heroes w wersji dla trochę starszych odbiorców. No i walka - zupełnie inna, niż w Heroes, nie liczy się tu ilość tylko jakość (poziom) jednostek, wg. mnie dużo bardziej kombinacyjna i ciekawa (oczywiście turowa). Jest to jedna z najlepszych i najbardziej wciągających gier, w które grałem w życiu, mam nadzieję, że 3. część będzie godnym następcą. Jest trochę trudniejsza od Heroes, może stąd mniejsza popularność. A teraz polecane przeze mnie gry-hity, czyli znane: - Wiedźmin jest bardzo dobrą grą, ciekawą, klimatyczną i nieźle wyglądającą, poza tym bazuje na polskiej literaturze fantasy i dlatego jest dla Polaków dodatkowo atrakcyjna (pewne rzeczy, zwłaszcza "smaczki", ulegają nieuchronnemu zniekształceniu w tłumaczeniu, bądź znikają całkowicie). Wiedźmin zdecydowanie tak. - Mass Effect - wspaniała gra, z rozmachem, piękna, walka niby połączenie RPG i FPS. Zdecydowanie warto, choć nie jest to RPG-symulator jak Oblivion, akcja jest tu napędzana fabułą i nie ma tak wielkiej swobody w poruszaniu się po świecie (tzn. sprawia on wrażenie obszerności, ale podzielony na lokacje, pomiędzy którymi się przemieszczasz, nie możesz sobie tak po prostu pójść przed siebie, jak w Elder Scrolls). Wydaje się trochę krótka, ale w porównaniu z Oblivionem wszystko się może wydać krótkie. - Oblivion - zdecydowanie, jeśli masz dużo czasu i lubisz otwarte, ogromne światy, w których oprócz wątku głównego możesz robić co chcesz i iść gdzie chcesz, wykonując po drodze dziesiątki różnych questów. Można również się pobawić i zapodać kilka przydatnych modów, polecam stronę http://www.tesnexus.com/. Gra ma przeciwników, którzy twierdzą, że jest nudna i "pusta", rzeczywiście, nie jest tak ściśle kierowana akcją jak Mass Effect, Wiedźmin, czy Neverwinter Nights, raczej oferuje wrażenie symulacji ogromnego świata, w którym możesz sobie np. przepłynąć przez rzeczkę, zebrać kilka przydatnych grzybów / ziół pod pokrytym mchem kamieniem, a następnie wejść do zauważonej na zboczu jaskini i oczyścić ją z goblinów, albo... czegoś innego. Muszę przyznać, że gram w Obliviona już chyba 6. raz i jeszcze nigdy nie posunąłem się dalej niż do połowy w głównym wątku fabularnym, tyle jest innych rzeczy do zrobienia.
mati228 komentarz 18 lutego 2009 komentarz 18 lutego 2009 Ja polece jeszcze Mirror`s Edge. Do tego jeszcze wersja 2D online:)
wojtas0112 komentarz 2 marca 2009 komentarz 2 marca 2009 Bardzo polecam: -Gears of War -Dark Sector (Bardzo fajna gra ale na kompa tylko po rusku ) -Atlantica Online (MMORPG z walkami turowymi tez super) pozdro!
A43vil komentarz 4 marca 2009 komentarz 4 marca 2009 To ja lekko bo możecie się zniechęcić do gry po Rusku widziałem gdzieś z Z angielszczenie, a można nawet zrobić prościej edytować plik i zmienić z RS na EN i jest juz angielski. Atlantica online gram w to polecam ciepło, jakby co w piątek rusza nowy Serwer więc jakby ktoś się skusił to piszcie na GG 3151174 zawsze będzie raźniej
Gość komentarz 6 marca 2009 komentarz 6 marca 2009 -Dark Sector Grafika fajna, podroba GoW...nie ma co tego kupowac/w polsce chyba tylko sciagnac... // Można zawsze na konsoli zagrać: http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=dark+sector // Albo kupić za granicą, piractwo nie jest konieczne. // NowakoV
Zetron komentarz 7 marca 2009 komentarz 7 marca 2009 (edytowane) Ja polecam -Splinter Cell: Chaos Theory -CoD4 -GtaIV -Drakensang -Mirror's Edge Edytowane 7 marca 2009 przez Zetron
marcin13135 komentarz 25 marca 2009 komentarz 25 marca 2009 Ode mnie: CoD WaW CoD 4 GTA IV RACE DRIVER GRID Crysis Crysis Warhead Colin Dirt Burnout Paradise The Ultimate Box.
aXE komentarz 5 kwietnia 2009 komentarz 5 kwietnia 2009 Polecam pasjansa ! Świetna grafika ! Doskonała fabuła ! Wzrusza, śmieszy , wszystko czego chcecie ! Muzyka jest świetnie dobrana ! Emocje niezapomniane ! POLECAM !
patrick666 komentarz 10 kwietnia 2009 komentarz 10 kwietnia 2009 Cod IV/V GTA IV/San Andreas Lineage 2 Warhammer PES i to by było na tyle
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.