SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 (edytowane) Sterowniki do płyty głównej http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=P8H61-M%20LX wybierz system, ściągnij: -bios: version 4401 -audio: version 5.10.0.6526&6.0.1.65 -LAN : version 2.0.9.5.790&6.250&7 ściągnij i zainstaluj pokolej, reistalując system po każdym zainstalowaniu sterownika Sterowniki do karty: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_win8-64.aspx -ściągnij, zainstaluj i restart kompa Edit: Poza tym napewno masz sterowniki na cd, które przyszły wraz ze sprzętem, instrukcja obsługi płyty głównej też na pewno masz...
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 wszystko ładnie pięknie tylko nie wiem jaką mam karte sieciową ;d a jak zainstalować tego Biosa itp bo to żadnej instalki nie ma ;d
SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 uuuu, co do kart sieciowych, jestem noga, nigdy nie korzystałem, ale to chyba też nic trudnego, pewnie gdzieś na karcie jest model i nr karty...
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 ale u mnie nie widać żeby takowa była ;d tylko jest bezpośrednio do płyty głównej pobrałem niby tego bios jest tam 1 plik zapisany w ROM i co dalej bo nie idzie tego otworzyć
SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 Spróbuj zassać te, chyba są tak wszystkie stery do płyty http://driverscollection.com/?H=P8H61-M%20LX
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 LAN I AUDIO poszły ze starej stronki gorzej z biosem ;d DOBRA komp ruszył teraz karte zainstalowaĆ I powinno być GiT
SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 (edytowane) Musisz jeszcze na pewno z tej strony ściągnąc Chipset Version 9.3.0.1019 i zainstalować Bios może zostać stary...
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 ok zaraz pobiore a co do grafiki to nie widzę różnicy między teraz a wcześniej :d
SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 (edytowane) uuu, no to nieciekawie, a jaki masz monitor?? i jakie podłączenie??
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 normalne może to przez to że nie HDMI ?? Monitor LG 22 cale Led
SkyWalker1982 komentarz 23 stycznia 2013 komentarz 23 stycznia 2013 Nie to nie przez HDMI, zostają dwa rozwiązania albo podłączysz kartę pod inny komputer albo reklamacja...
YeYo komentarz 23 stycznia 2013 Autor komentarz 23 stycznia 2013 deam no nie dobrze ;d bo do kompa nie mam gdzie ;d a może płyta główna cos blokuje > bo jeśli płyta to jestem skłonny ją wymienić
SkyWalker1982 komentarz 24 stycznia 2013 komentarz 24 stycznia 2013 Masz 10 dni na oddanie karty, nie podając przyczyny... Nie, to nie jest spowodowane płytą główną,
YeYo komentarz 24 stycznia 2013 Autor komentarz 24 stycznia 2013 (edytowane) a czy opłaca sie wymienić płytę główna tak ogólnie ? i chyba napisze do nich że ja chce zwrócić tylko co napisać w powodzie ? napisałem do nich to mi kazali do reklamacji oddać i co teraz ?
SkyWalker1982 komentarz 24 stycznia 2013 komentarz 24 stycznia 2013 (edytowane) Jeśli nie będziesz robił OC procesora możesz zostać na tej co masz Masz prawo oddać kartę bez podania powodów.... Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży i zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przedmiot aukcji winien być jednak: a) nieużywany, b) nieuszkodzony, c) wysłany na koszt Kupującego w oryginalnym opakowaniu za pośrednictwem firmy kurierskiej jako przesyłka ubezpieczona. W jakim sklepie kupiłeś kartę??
SkyWalker1982 komentarz 24 stycznia 2013 komentarz 24 stycznia 2013 (edytowane) Przepisy : [spoiler]Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zgłoszenie reklamacyjne" na stronie www.agito.pl w zakładce "Pomoc". Informację o rodzaju spedytora oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.[/spoiler]
YeYo komentarz 24 stycznia 2013 Autor komentarz 24 stycznia 2013 Tak tylko gość twierdzi że karta została użyta i będzie mniejsza szansa na oddanie jej
SkyWalker1982 komentarz 24 stycznia 2013 komentarz 24 stycznia 2013 (edytowane) Przepisy [spoiler]Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.[/spoiler]
YeYo komentarz 24 stycznia 2013 Autor komentarz 24 stycznia 2013 Dobra wszytko już wyjaśnione mam im to odesłać :D dzięki za pomoc ale odezwe się jeszcze co dalej z kartą:D
SkyWalker1982 komentarz 24 stycznia 2013 komentarz 24 stycznia 2013 Okey... a na jaką w przyszłości karte się skusisz...??
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.