Ten post jest popularny. Lipton komentarz 6 października 2012 Ten post jest popularny. komentarz 6 października 2012 UP: Pisz o tym na wszystkich forach o tematyce komputerowej, a dodatkowo porusz temat na forum prawniczym. 2
wojonis komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 [quote name='Akselpl' timestamp='1349558291' post='1595558'] Nie bardzo oddanie kasy wynagradza mi to że ktoś próbuje ze mnie zrobić idiotę. Gizmo tylko powiedz mi jak mam to jeszcze bardziej nagłośnić? [/quote] To będziesz z nimi walczył, najpierw pójdziesz do policji zglosić to, oni będa tam pracowac długo, a na sam koniec dopiero pójdzie to do sądu i tak zleci się że 3 latka. Na sam koniec dostaniesz swoją kase. Ale stracisz czas, pieniądze no i benzyne bo będziesz musiał jeździć ciągle. Ja wziął bym kase i więcej u nich zakupow nie robił
Akselpl komentarz 7 października 2012 Autor komentarz 7 października 2012 Niestety to też racja, ale przez to że ludzie tak myślą to te osoby mogą bezkarnie tak działać...
wojonis komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 (edytowane) Ale tak łatwo to nie odpuszczaj. Ja miałem podobnie kupiłem film na allegro facet oszukał mie i nie wyslał. Najpierw kręcił że dostał go od tego kto dostarcza ale był zepsuty i mu odesłał i tak minął miesiąc. Wkońcu napisalem do niego że fajnie się bawie ale już staje się to nudne i albo oddaje kase albo piszę do allegro i ide na policje. Nie odpisał mi nic. Wiec napisałem do alllegro do tego dodałem że po co chodziłem do szkoły i się uczyłem skoro u was ( allegro.pl) można tak dobrze zarabiac. Allegro go postraszyło go i odał kase. Nie były to duże pieniądze jakieś 10 zł. Ale tak 10 zł ode mnie i od innych i wciągu miesiąca jest 1000zl. Edytowane 7 października 2012 przez wojonis
KillaHill komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 [quote name='Akselpl' timestamp='1349603099' post='1595739'] Niestety to też racja, ale przez to że ludzie tak myślą to te osoby mogą bezkarnie tak działać... [/quote] Tak to jest, zawsze przed zakupem jesteśmy zachęcani i jakby sprzedający mogli to włożyliby cały język w nasze 4 litery. Po zakupie mają nas gdzieś, pieniądze skasowane i reszta ich nie interesuje. Twoja walka w pojedynkę skazana jest na porażkę bądź na niekończącą się telenowelę. Idź do do tego Rzecznika Praw Konsumenta i niech on zajmie się tą sprawą. Jeden porządny telefon z tej instytucji do morele.net może zakończyć całą tą przygodę. Jeszcze szybkie dwa pytania.... - na jakiej podstawie morele.net przysłało Ci drugą płytę bez odsyłania pierwszej ? - po numerze GG widzę że jesteś z Poznania, w Poznaniu jest netpunkt, dlaczego nie załatwiasz sprawy u nich na miejscu ? Dziwi mnie fakt bawienia się w paczki kurierów mając punkt pod nosem (dokładnie jesteś spod Poznania)
cubeaim komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 [quote name='KillaHill' timestamp='1349609611' post='1595858'] - na jakiej podstawie morele.net przysłało Ci drugą płytę bez odsyłania pierwszej ? [/quote] Też mnie to dziwi...
radekx komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 (edytowane) Firmy czasami robią tak, że wysyłają kuriera z nową paczką, każąc mu (kurierowi) jednocześnie zabrać "starą" paczkę, przygotowaną do zwrotu przez klienta. Oczywiście kwestia dogadania dwóch stron, co do zasadności zwrotu bez organoleptycznego sprawdzenia części, no ale na filmie ewidentnie widać, że ta płyta robiła chyba za podstawkę dla lutownic... EDIT: A jak masz konto na wykop.pl, to walnij tam notkę - już było tam kilkanaście podobnych historii i firmy od razu zaczynały się starać, bo to jednak popularny serwis. Warto takie rzeczy nagłośnić, może sklep wreszcie popracuje nad lepszą kontrolą pracowników. Bo chyba ich nie ogrania, a podejrzewam, że to jakiś pracownik chciał na lewo przycwaniakować... Edytowane 7 października 2012 przez radekx
Akselpl komentarz 7 października 2012 Autor komentarz 7 października 2012 (edytowane) Nie zaproponowali nic takiego...ale szczerze to nie wiedziałem o net-punkcie. Odnośnie drugiej płyty to chodziło o to że potrzebowałem nową płytę szybko i stwierdzili że przyślą mi "nową" a tamtą zabiorą kurierem w przyszłym tygodniu. Odnośnie Wykopu to dobry pomysł, jutro to zrobię Edytowane 7 października 2012 przez Akselpl
RPS komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 Żenada, nie poddawaj się, przy następnej "wymianie" (jeżeli do takiej dojdzie) poproś aby otworzyli pudełko i sprawdzili w serwisie... Ciekawe gdzie jest rzecznik morele....
radekx komentarz 7 października 2012 komentarz 7 października 2012 [quote name='Akselpl' timestamp='1349636703' post='1596327'] Odnośnie Wykopu to dobry pomysł, jutro to zrobię [/quote] Od razu daj tu link, wykopiemy
Akselpl komentarz 8 października 2012 Autor komentarz 8 października 2012 (edytowane) No nic musze poczekać 24h zanim będę mógł tam coś dodać. RPS - Oni podobno za drugim razem sprawdzili tą płytę i nic nie widzieli, chodź widać to pod każdym światłem -_- Dziś będę miał odpowiedź od ASRock Europe zobaczymy co napiszą.Najświeższe informacje... ASRock przekierował sprawę do Taiwanu aby sprawdzić linię produkcyjną czy coś nie poszło źle w związku gdyż obie płyty należą do tej samej serii. Czy ktoś tutaj posiada tą płytę ? ASRock z77 Fatal1ty Professional atx ? Edytowane 8 października 2012 przez Akselpl
RLK komentarz 8 października 2012 komentarz 8 października 2012 Muszę przyznać, że dla ASRock należą się duże brawa, za podjęcie działań na odpowiednim poziomie.
radekx komentarz 8 października 2012 komentarz 8 października 2012 Oby to nie była zagrywka na czas. Bo najwyraźniej masz mega pecha, że akurat z całej serii tylko Ty trafiłeś na wadliwą płytę. Właściwie dwie, dwa razy pod rząd! Podejrzewam, że gdyby seria była wadliwa, to spokojnie w necie (zarówno na stronach pl i en) byśmy mogli o tym przeczytać, a póki co widać jedynie Twoje posty No i generalnie tak czy siak, to morele powinno z Tobą ten problem rozwiązać, tak abyś był zadowolony. A potem niech sobie wyjaśniają z ASRockiem. Miejmy nadzieję, że sklep stanie na wysokości zadania.
Akselpl komentarz 8 października 2012 Autor komentarz 8 października 2012 (edytowane) W końcu udało mi się zrobić te zdjęcia w taki sposób że wygląda to tak jak ja to widzę swoimi oczami. [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0150.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0150.jpg[/url] [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0151.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0151.jpg[/url] [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0152.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0152.jpg[/url] [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0153.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0153.jpg[/url] [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0154.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0154.jpg[/url] [url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0155.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0155.jpg[/url] Teraz widać jak tragicznie to wygląda. Podobno dystrybutor twierdzi że wszystko było w porządku jak je wysyłali i że jestem jedynym przypadkiem także tylko patrzeć jak winę zaczyna zwalać na mnie że to ja je niszczę Dzwoniłem przed chwilą do UOKIK i niestety nic dla mnie nie zrobią ponieważ produkt brałem na firmę i mi te prawa nie przysługują. Muszę to załatwić indywidualnie i zwrócić się do pomocy prawnej. p.s. Numery płyt różnią sie tylko 2 ostatnimi liczbami. Pierwsza to ...618 a druga ....620 Edytowane 8 października 2012 przez Akselpl 1
Lipton komentarz 8 października 2012 komentarz 8 października 2012 Hmm jednego nie rozumiem jak dystrybutor mógł nie sprawdzić płytek przed wysłaniem?
Akselpl komentarz 8 października 2012 Autor komentarz 8 października 2012 Dobra Panie i Panowie, nie wiem czy tu są jakieś Panie? Sprawa pomału dobiega końca. Nie mogę jeszcze napisać dokładnie kto jest winny, a kto nie, jednakże już czekam na oświadczenie i na 99% winny został znaleziony. Niestety tego się spodziewałem, ale zaryzykowałem...
Akselpl komentarz 9 października 2012 Autor komentarz 9 października 2012 Cały czas czekam na oświadczenie w tej sprawie co by mieć pewność że nikt tu nie blefuje
radekx komentarz 9 października 2012 komentarz 9 października 2012 Przy tym stopniu tajemnicy podejrzewam, że winny jest pies kuriera, który obsikał paczkę
Akselpl komentarz 9 października 2012 Autor komentarz 9 października 2012 (edytowane) Raczej chodzi o to że nie chcę nikogo bezpodstawnie oczerniać, a sprawa generalnie jest dość duża bo wstrząsało całą dystrybucją Edytowane 9 października 2012 przez Akselpl
radekx komentarz 9 października 2012 komentarz 9 października 2012 Okropnie tajemniczy jesteś, ale zdradź chociaż, czy ta 99% wina leży po stronie ASRocka czy Morele?
Ten post jest popularny. Akselpl komentarz 9 października 2012 Autor Ten post jest popularny. komentarz 9 października 2012 (edytowane) Jeszcze nic nie mogę napisać, ale dowiecie się. Powiedziałem że jestem Wam to winien i muszę mieć oświadczenie. Jeśli oczernię kogoś bez takiego oświadczenia to sam mogę mieć problem. Póki co informacja jest nieoficjalna dlatego nie mogę napisać. Tak poza tym w tym tygodniu obie płyty zostaną ode mnie zabrane i zostanie przysłana płyta z innej serii - mam taką nadzieje przynajmniej. W sumie ktoś powinien mi chociaż w jakimś małym stopniu wynagrodzić to że musiałem wykonać aż tyle telefonów, stracić klienta za prawie 1000zł oraz moje nerwy i czas no ale raczej nie liczę na to:) Mogę napisać jeszcze że sama wymiana poszła dość sprawnie i szybko ale na razie tylko tyle mogę napisać odnośnie Morele, co do reszty to mam nadzieję że niebawem będzie wszystko jasne i jednych będę mógł pochwalić za działanie a drugich niestety oczernić ale prawdą. [color=#008000]Ok myślę że mogę już coś napisać.[/color] Niestety nadal nie mogę wskazać winnego, ale mogę napisać kto winny nie jest:) Mimo paru drobnych wpadek sklepu Morele stanęli na wysokości zadania i rozwiązali problem. Największym plusem jest to że nawet przez chwile nie zostałem podejrzany o nieuczciwe zamiary, a była okazja! Na plus: -Traktują klienta z szacunkiem -Nie obwiniają klienta -wymiana na nową płytę nastąpiła dość szybko, na drugą jeszcze szybciej. -Obsługa składa się z myślących ludzi a nie z robotów:) -Nie było większych problemów z kontaktem, zazwyczaj telefon jest odbierany a jak nie to w niedługim czasie sklep oddzwania -Nikt się ze mną nie kłócił i nie powątpiewał w moje słowa - klient ponad wszystko Na minus: Nie sprawdzili płyt przed wysyłką tym bardziej że wysyłane były dwukrotnie. Nie powinno się zdarzyć wysłanie płyty w wersji bulk czyli bez opakowania jeśli producent wysyła na wymianę komplet w opakowaniu. Nie dali bonusa który obiecali dorzucić do paczki Trzeba dodać że społeczność internetowa odegrała tutaj znaczącą rolę, ale to dobrze że sklep ma na uwadze opinie klientów:) Cyber-Tek dziękuje wszystkim za aktywny udział w wątku, bardzo wiele zrobiliście dla tej sprawy;) O ile sprawa z Morele jest juz prawie zamknięta (jeszcze nie dotarła do mnie nowa płyta) o tyle wciąż nie mogę wskazać winnego mimo że pewnie sie domyślacie:) Cała ta afera okazuje się być bardzo duża gdyż tyczy się to całej dystrybucji w PL, nawet "wysłannik" ASRock się ze mną skontaktował aby wybadać grunt. Trzeba dodać że Fatal1ty to flagowy model ASRock...Mam nadzieje że pojawi się oświadczenie na które czekam chodź będzie to krecha że hey....W sumie zastanawiam się czy dotyczy to tylko polskiej dystrybucji. Bądźcie przygotowani na więcej bo to jeszcze nie koniec tej sprawy;) Od teraz zezwalam każdej osobie na udostępnianie i przepisywanie tej sytuacji związanej z płytami głównymi i tego co dalej będzie się dziać(do odwołania). Proszę tylko aby treści były zgodne z prawdą, oraz żeby wyraźnie wskazać że sklep Morele nie jest niczemu winny i wypełnił swoje zadanie całkiem dobrze, albo w ogóle nic nie wspominać o sklepie. Jeszcze raz wszystkim dziękuje za wsparcie !! Niech moc będzie z Wami! [color=#0000cd]P.S. Dodatkowo za udzielone mi tu wsparcie ofiaruję swoją pomoc za friko dla każdego kto jest zarejestrowany na tym forum i napisze do mnie na mojej stronie. Głównie pomoc diagnostyczną i ocenę wizualną. Pomogę na tyle na ile pozwala mi na to moja wiedza i doświadczenie.[/color] Edytowane 9 października 2012 przez Akselpl 5
RPS komentarz 9 października 2012 komentarz 9 października 2012 Przeglądając internet napotkałem się na taką opinię o Morele.net [quote] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]No widzę że mój "ulubiony" sklep jest dość popularny. Ja mam ostatnio przeboje z morele.net[/font][/color] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Najpierw przy zakupie płyty głównej asusa P9X79 LE/C/SI, podczas odbioru okazało się że płyta jest zapakowana w szare lekko pogniecione pudełko i jest lekko zakurzona. Ale w związku z brakiem widocznych cech używania, czy jakichkolwiek uszkodzeń płytę odebrałem. Płyta niestety trafiła po dwóch tygodniach do serwisu, ponieważ przestała się uruchamiać. Cóż - zapewne czekają mnie teraz przeboje z serwisem morele - na razie minął tydzień, obsługa na miejscu była bez zarzutu.[/font][/color] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]A wczoraj miałem drugi taki kwiatek. Odbierając kolejny zamówiony zestaw stwierdziłem że płyta główna MSI X79A-GD45 (8D) jest od spodu zalana jakimś płynem, który jakoś dziwnie przypomina topnik. Taki efekt może powstać np. podczas wymiany socketu i nie umyciu płyty po serwisie.[/font][/color] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Obie płyty kosztują powyżej 700 złotych. W przypadku tanich płyt nigdy nie miałem takich problemów. Wnioski wyciągnijcie sami.[/font][/color] [/quote] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Dość interesująca jest 2 część tego cytatu...[/font][/color] [color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Zresztą znajomy też nie pała miłością do morele, zamówił zestaw, pochodził 2 tygodnie, odesłał na gwarancję mobo z powodu braku stabilności i jak się okazało niby uszkodzenie powstałe ze strony klienta (śmiech na sali - sam składałem PC). Pan Zembala na początku oferował pomoc, później rabat na nową płytę a na końcu wycofał się ponieważ "firma mu nie pozwoliła udzielić takiego rabatu" - oczywiście płyta została w morele a kolega musiał kupić kolejną....[/font][/color]
Akselpl komentarz 9 października 2012 Autor komentarz 9 października 2012 Hmm ciekawe...szczególnie to z zalaniem od spodu.Dałeś mi trochę do myślenia tym cytatem. Skąd to pochodzi? Musiałbym mu pokazać zdjęcia i zapytać czy tak to wyglądało.
RPS komentarz 10 października 2012 komentarz 10 października 2012 1 komentarz: [url="http://www.wykop.pl/ramka/884141/o-tym-jak-firma-morele-net-bawi-sie-ze-mna-w-kotka-i-myszke/"]http://www.wykop.pl/ramka/884141/o-tym-jak-firma-morele-net-bawi-sie-ze-mna-w-kotka-i-myszke/[/url]
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.