x-kom hosting

Morele.net - tego nikt się nie spodziewał!

wojonis
komentarz
komentarz

[quote name='Akselpl' timestamp='1349558291' post='1595558']
Nie bardzo oddanie kasy wynagradza mi to że ktoś próbuje ze mnie zrobić idiotę.

Gizmo tylko powiedz mi jak mam to jeszcze bardziej nagłośnić?
[/quote] To będziesz z nimi walczył, najpierw pójdziesz do policji zglosić to, oni będa tam pracowac długo, a na sam koniec dopiero pójdzie to do sądu i tak zleci się że 3 latka. Na sam koniec dostaniesz swoją kase. Ale stracisz czas, pieniądze no i benzyne bo będziesz musiał jeździć ciągle. Ja wziął bym kase i więcej u nich zakupow nie robił:)

Akselpl
komentarz
komentarz

Niestety to też racja, ale przez to że ludzie tak myślą to te osoby mogą bezkarnie tak działać...

wojonis
komentarz
komentarz (edytowane)

Ale tak łatwo to nie odpuszczaj.

Ja miałem podobnie kupiłem film na allegro facet oszukał mie i nie wyslał. Najpierw kręcił że dostał go od tego kto dostarcza ale był zepsuty i mu odesłał i tak minął miesiąc.

Wkońcu napisalem do niego że fajnie się bawie ale już staje się to nudne i albo oddaje kase albo piszę do allegro i ide na policje.

Nie odpisał mi nic. Wiec napisałem do alllegro do tego dodałem że po co chodziłem do szkoły i się uczyłem skoro u was ( allegro.pl) można tak dobrze zarabiac. Allegro go postraszyło go i odał kase.

Nie były to duże pieniądze jakieś 10 zł. Ale tak 10 zł ode mnie i od innych i wciągu miesiąca jest 1000zl.

Edytowane przez wojonis
KillaHill
komentarz
komentarz

[quote name='Akselpl' timestamp='1349603099' post='1595739'] Niestety to też racja, ale przez to że ludzie tak myślą to te osoby mogą bezkarnie tak działać... [/quote]

Tak to jest, zawsze przed zakupem jesteśmy zachęcani i jakby sprzedający mogli to włożyliby cały język w nasze 4 litery. Po zakupie mają nas gdzieś, pieniądze skasowane i reszta ich nie interesuje. Twoja walka w pojedynkę skazana jest na porażkę bądź na niekończącą się telenowelę.

Idź do do tego Rzecznika Praw Konsumenta i niech on zajmie się tą sprawą. Jeden porządny telefon z tej instytucji do morele.net może zakończyć całą tą przygodę.

Jeszcze szybkie dwa pytania....

- na jakiej podstawie morele.net przysłało Ci drugą płytę bez odsyłania pierwszej ?
- po numerze GG widzę że jesteś z Poznania, w Poznaniu jest netpunkt, dlaczego nie załatwiasz sprawy u nich na miejscu ? Dziwi mnie fakt bawienia się w paczki kurierów mając punkt pod nosem (dokładnie jesteś spod Poznania)

cubeaim
komentarz
komentarz

[quote name='KillaHill' timestamp='1349609611' post='1595858'] - na jakiej podstawie morele.net przysłało Ci drugą płytę bez odsyłania pierwszej ? [/quote]
Też mnie to dziwi... :ninja:

radekx
komentarz
komentarz (edytowane)

Firmy czasami robią tak, że wysyłają kuriera z nową paczką, każąc mu (kurierowi) jednocześnie zabrać "starą" paczkę, przygotowaną do zwrotu przez klienta.
Oczywiście kwestia dogadania dwóch stron, co do zasadności zwrotu bez organoleptycznego sprawdzenia części, no ale na filmie ewidentnie widać, że ta płyta robiła chyba za podstawkę dla lutownic...

EDIT: A jak masz konto na wykop.pl, to walnij tam notkę - już było tam kilkanaście podobnych historii i firmy od razu zaczynały się starać, bo to jednak popularny serwis.
Warto takie rzeczy nagłośnić, może sklep wreszcie popracuje nad lepszą kontrolą pracowników. Bo chyba ich nie ogrania, a podejrzewam, że to jakiś pracownik chciał na lewo przycwaniakować...

Edytowane przez radekx
Akselpl
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie zaproponowali nic takiego...ale szczerze to nie wiedziałem o net-punkcie.
Odnośnie drugiej płyty to chodziło o to że potrzebowałem nową płytę szybko i stwierdzili że przyślą mi "nową" a tamtą zabiorą kurierem w przyszłym tygodniu.

Odnośnie Wykopu to dobry pomysł, jutro to zrobię :)

Edytowane przez Akselpl
RPS
komentarz
komentarz

Żenada, nie poddawaj się, przy następnej "wymianie" (jeżeli do takiej dojdzie) poproś aby otworzyli pudełko i sprawdzili w serwisie...
Ciekawe gdzie jest rzecznik morele....

radekx
komentarz
komentarz

[quote name='Akselpl' timestamp='1349636703' post='1596327'] Odnośnie Wykopu to dobry pomysł, jutro to zrobię [/quote]

Od razu daj tu link, wykopiemy :)

Akselpl
komentarz
komentarz (edytowane)

No nic musze poczekać 24h zanim będę mógł tam coś dodać.
RPS - Oni podobno za drugim razem sprawdzili tą płytę i nic nie widzieli, chodź widać to pod każdym światłem -_-
Dziś będę miał odpowiedź od ASRock Europe zobaczymy co napiszą.

Najświeższe informacje... ASRock przekierował sprawę do Taiwanu aby sprawdzić linię produkcyjną czy coś nie poszło źle w związku gdyż obie płyty należą do tej samej serii.
Czy ktoś tutaj posiada tą płytę ? ASRock z77 Fatal1ty Professional atx ?

Edytowane przez Akselpl
RLK
komentarz
komentarz

Muszę przyznać, że dla ASRock należą się duże brawa, za podjęcie działań na odpowiednim poziomie.

radekx
komentarz
komentarz

Oby to nie była zagrywka na czas.
Bo najwyraźniej masz mega pecha, że akurat z całej serii tylko Ty trafiłeś na wadliwą płytę. Właściwie dwie, dwa razy pod rząd!
Podejrzewam, że gdyby seria była wadliwa, to spokojnie w necie (zarówno na stronach pl i en) byśmy mogli o tym przeczytać, a póki co widać jedynie Twoje posty :)
No i generalnie tak czy siak, to morele powinno z Tobą ten problem rozwiązać, tak abyś był zadowolony.
A potem niech sobie wyjaśniają z ASRockiem. Miejmy nadzieję, że sklep stanie na wysokości zadania.

Akselpl
komentarz
komentarz (edytowane)

W końcu udało mi się zrobić te zdjęcia w taki sposób że wygląda to tak jak ja to widzę swoimi oczami.
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0150.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0150.jpg[/url]
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0151.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0151.jpg[/url]
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0152.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0152.jpg[/url]
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0153.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0153.jpg[/url]
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0154.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0154.jpg[/url]
[url="http://www.cyber-tek.pl/images/dscf0155.jpg"]http://www.cyber-tek...es/dscf0155.jpg[/url]
Teraz widać jak tragicznie to wygląda.

Podobno dystrybutor twierdzi że wszystko było w porządku jak je wysyłali i że jestem jedynym przypadkiem także tylko patrzeć jak winę zaczyna zwalać na mnie że to ja je niszczę ;]


Dzwoniłem przed chwilą do UOKIK i niestety nic dla mnie nie zrobią ponieważ produkt brałem na firmę i mi te prawa nie przysługują. Muszę to załatwić indywidualnie i zwrócić się do pomocy prawnej.

p.s.
Numery płyt różnią sie tylko 2 ostatnimi liczbami. Pierwsza to ...618 a druga ....620 :)

Edytowane przez Akselpl
  • Dobra wypowiedź 1
Lipton
komentarz
komentarz

Hmm jednego nie rozumiem jak dystrybutor mógł nie sprawdzić płytek przed wysłaniem? :E

Akselpl
komentarz
komentarz

Dobra Panie i Panowie, nie wiem czy tu są jakieś Panie? :)
Sprawa pomału dobiega końca.
Nie mogę jeszcze napisać dokładnie kto jest winny, a kto nie, jednakże już czekam na oświadczenie i na 99% winny został znaleziony.
Niestety tego się spodziewałem, ale zaryzykowałem...

Gość
komentarz
komentarz

czyli kto jest winny na te 99% ?

Akselpl
komentarz
komentarz

Cały czas czekam na oświadczenie w tej sprawie co by mieć pewność że nikt tu nie blefuje :)

radekx
komentarz
komentarz

Przy tym stopniu tajemnicy podejrzewam, że winny jest pies kuriera, który obsikał paczkę ;)

Akselpl
komentarz
komentarz (edytowane)

Raczej chodzi o to że nie chcę nikogo bezpodstawnie oczerniać, a sprawa generalnie jest dość duża bo wstrząsało całą dystrybucją :)

Edytowane przez Akselpl
radekx
komentarz
komentarz

Okropnie tajemniczy jesteś, ale zdradź chociaż, czy ta 99% wina leży po stronie ASRocka czy Morele?

RPS
komentarz
komentarz

Przeglądając internet napotkałem się na taką opinię o Morele.net


[quote]
[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]No widzę że mój "ulubiony" sklep jest dość popularny. Ja mam ostatnio przeboje z morele.net[/font][/color]
[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Najpierw przy zakupie płyty głównej asusa P9X79 LE/C/SI, podczas odbioru okazało się że płyta jest zapakowana w szare lekko pogniecione pudełko i jest lekko zakurzona. Ale w związku z brakiem widocznych cech używania, czy jakichkolwiek uszkodzeń płytę odebrałem. Płyta niestety trafiła po dwóch tygodniach do serwisu, ponieważ przestała się uruchamiać. Cóż - zapewne czekają mnie teraz przeboje z serwisem morele - na razie minął tydzień, obsługa na miejscu była bez zarzutu.[/font][/color]
[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]A wczoraj miałem drugi taki kwiatek. Odbierając kolejny zamówiony zestaw stwierdziłem że płyta główna MSI X79A-GD45 (8D) jest od spodu zalana jakimś płynem, który jakoś dziwnie przypomina topnik. Taki efekt może powstać np. podczas wymiany socketu i nie umyciu płyty po serwisie.[/font][/color]
[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Obie płyty kosztują powyżej 700 złotych. W przypadku tanich płyt nigdy nie miałem takich problemów. Wnioski wyciągnijcie sami.[/font][/color]
[/quote]

[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Dość interesująca jest 2 część tego cytatu...[/font][/color]
[color=#000000][font=Arial, Helvetica, sans-serif]Zresztą znajomy też nie pała miłością do morele, zamówił zestaw, pochodził 2 tygodnie, odesłał na gwarancję mobo z powodu braku stabilności i jak się okazało niby uszkodzenie powstałe ze strony klienta (śmiech na sali - sam składałem PC). Pan Zembala na początku oferował pomoc, później rabat na nową płytę a na końcu wycofał się ponieważ "firma mu nie pozwoliła udzielić takiego rabatu" - oczywiście płyta została w morele a kolega musiał kupić kolejną....[/font][/color]

Akselpl
komentarz
komentarz

Hmm ciekawe...szczególnie to z zalaniem od spodu.Dałeś mi trochę do myślenia tym cytatem. Skąd to pochodzi? Musiałbym mu pokazać zdjęcia i zapytać czy tak to wyglądało.

RPS
komentarz
komentarz

1 komentarz:
[url="http://www.wykop.pl/ramka/884141/o-tym-jak-firma-morele-net-bawi-sie-ze-mna-w-kotka-i-myszke/"]http://www.wykop.pl/ramka/884141/o-tym-jak-firma-morele-net-bawi-sie-ze-mna-w-kotka-i-myszke/[/url]

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.