x-kom hosting

2 x Geforce 9600 1GB vs Geforce 9800 512 mb?

malin9191
utworzono
utworzono (edytowane)

Pytanko, lepiej zakupic komputer z dwoma Gforcami 9600 1GB polaczonych SLI (razem 2GB) czy z jednym Gforcem 9800 512 mb.

Pozdrawiam

Anonim1
komentarz
komentarz
Pytanko, lepiej zakupic komputer z dwoma Gforcami 9600 1GB polaczonych SLI (razem 2GB) czy z jednym Gforcem 9800 512 mb.

Pozdrawiam

Nie wszystkie gry obsługują SLI. Najlepszym wyborem będzie HD 4870, a minimalnie lepsza od 9800GTX jest HD 4850.

malin9191
komentarz
komentarz

HD ?? O_o Jestem amatorem wiec nie wiem za bardzo o co chodzi :P

malin9191
komentarz
komentarz

HD 4870 jest najlepsza na rynku kart graficznych ?? :P I lepiej kupic ta jedna niz 2 w SLI wyminione w pierwszym poscie ??

Ebola
komentarz
komentarz

Najlepsza nie jest :) ale jest jedna z najbardziej opłacalnych, wraz z Radeonem 4850.

radeon kosztuje ok 500zl 4850 a za równie wydajnego geforce zapłacił bys 700zl

Chodzi o to ze te nowe radone sa bardzo dobre i tanie.

malin9191
komentarz
komentarz

MHM :) a co z tym SLI ?? :P

Anonim1
komentarz
komentarz
MHM :) a co z tym SLI ?? :P

Nie warto. :)

Saper
komentarz
komentarz
radeon kosztuje ok 500zl 4850 a za równie wydajnego geforce zapłacił bys 700zl
Na allegro już za niewiele ponad 500zł można kupić 8800GTS'a. 88GTS mniej się grzeje przez co dalej jest ciekawą alternatywą.
MHM a co z tym SLI ??
SLI to "łączenie" dwóch kart (Tri SLI - trzech). Do tego nie każda płyta główna się nadaje.

Tak w ogóle to napisz do jakiego sprzętu szukasz karty. Pamiętaj - nie pomijaj zasilacza!

swirek
komentarz
komentarz

Dodam tylko dla formalnosci:

SLI dotyczy kart nVidia, dla radeonow jest Crossfire.

malin9191
komentarz
komentarz

hmm, czyli lepiej kupic J ednego z tych radeonow lub Gforca 9800 :P ??

Sonido
komentarz
komentarz

Radka 4850 albo jeszcze lepiej 4870

malin9191
komentarz
komentarz

Ale to lepiej kupic gforca 9800 512 MB niz 2 Gforce 9600 SLI 2 GB ??

Akahan
komentarz
komentarz