x-kom hosting

problem z pocztą Gmail, blokowaniem stron

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Gość ,
flame86
utworzono
utworzono

 Witam serdecznie, 
Od kilku dni borykam się z pewnym problemem. Nie mogę otworzyć poczty Gmail standardowo, strona się ładuje po czym przy końcówce staje. Jedyny sposób żeby dostać się do konta to Gmail w widoku HTML, co nie jest wygodne, ale da się przeżyć. Zaniepokoiło mnie jednak kiedy nie mogłam skorzystać z innej strony internetowej (forum), nie wiem co jest tego przyczyną, czy coś mi blokuje dostęp. Próbowałam czyścić ciasteczka, instalowałam Jave, kombinowałam też z AVG, myślałam, że może on coś blokuje, ale jak dotąd nie znalazłam odpowiedzi i nie wiem co jest tego przyczyną, dlatego proszę o pomoc smile.gif Z tamtą stroną wszystko jest w porządku, zwracałam się z prośbą do administratora i wina musi leżeć po stronie mojej przeglądarki bądź czegoś innego. 

flame86
komentarz
komentarz (edytowane)
Usuń AVG ( będziesz miała z tym problem )

no właśnie mam.. :zly: w jaki sposób mam się go pozbyć? Mam Windows 8.1.

 

Okej, udało mi się usunąć, zaraz zainstaluję nowy antyvir, ale problem w dalszym ciągu pozostał. Gmail nie ładuje, na forum też nie mogę odpowiedzieć.. :/ 

flame86
komentarz
komentarz

Dziękuję bardzo za pomoc! Virusów było tyle, że aż głowa mała.. usunęło mi kompletnie Google Chrome, a na Firefoxie teraz wszystko śmiga. Jeszcze raz wielke dzięki! :)

flame86
komentarz
komentarz

Jednak zbyt wcześnie się ucieszyłam..

Zniknął jeden problem, pojawił się kolejny.

Co chwilę wylogowuje mnie z poczty, fb, forum, dosłownie po 2 minutach. Czym to może być spowodowane?

Gość
komentarz
komentarz

Znaczy że jeszcze jakiś wirus jest i zabezpieczenia stron go wykrywają broniąc dostępu .Najlepiej to było by postawić od nowa system

flame86
komentarz
komentarz

Zrobiłam jeszcze jeden skan za pomocą tego drugiego programu, który mi zaleciłeś i tam też coś wykryło i usunęło. Teraz wygląda, że wszystko jest już okej, przez ostatnie 20 min mnie nie wylogowało z żadnego konta, oby tak już zostało! Dzięki za pomoc :)

Zayfi
komentarz
komentarz
Najlepiej to było by postawić od nowa system

 

najlepiej to zrobic wymagane logi w dziale Bezpieczeństwo bo ten dział jest od infekcji jakbyś nie wiedział.

flame86
komentarz
komentarz

No i niestety znów moja radość była na chwilę.. niestety problem się powtarza :/


najlepiej to zrobic wymagane logi w dziale Bezpieczeństwo bo ten dział jest od infekcji jakbyś nie wiedział.

Witam, może mógłbyś mi uratować życie po raz drugi? ;) kompletnie nie wiem co mam teraz zrobić..

flame86
komentarz
komentarz

Użyj jeszcze tego https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/Kolega wyżej ma dużą wiedzę wiec pomoże

Żeby nie było, ja Twojej wiedzy nie kwestionuję i BARDZO doceniam okazaną mi pomoc :) a Kolega już też mi raz pomagał :):

Gość
komentarz
komentarz

No wiesz ja samouk :D Dlatego napisałem że kolega ma większą wiedzę

flame86
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie wiem dlaczego, ale nie mogę dołączyć pliku z 3 skanu, wyświetla mi się wiadomość, że nie mam uprawnien do wysyłania tego typu plików, a też jest w .txt

 

Nie doczytałam... :D przyznaję, już się poprawiam :)


:)

Zayfi
komentarz
komentarz

Co ty wyprawiasz z tym systemem? Znowu aktywne są sterowniki od McAfee.


S3 mfeapfk; C:\Windows\System32\drivers\mfeapfk.sys [179664 2013-08-07] (McAfee, Inc.)
R3 mfeavfk; C:\Windows\System32\drivers\mfeavfk.sys [310224 2013-08-07] (McAfee, Inc.)
S0 mfeelamk; C:\Windows\System32\drivers\mfeelamk.sys [69264 2013-08-07] (McAfee, Inc.)
R3 mfefirek; C:\Windows\System32\drivers\mfefirek.sys [519064 2013-08-07] (McAfee, Inc.)
R0 mfehidk; C:\Windows\System32\drivers\mfehidk.sys [776168 2013-08-07] (McAfee, Inc.)
R0 mfewfpk; C:\Windows\System32\drivers\mfewfpk.sys [343568 2013-08-07] (McAfee, Inc.)

powtarzasz czynnoci ze specjalistycznym narzedziem do usuwania McAfee post 17 punkt 1 z poprzedniego tematu

 

2. odinstaluj AVG Web TuneUp

 

3. Zrób nowy skan frst

flame86
komentarz
komentarz

A widzisz, bo ja się pozbyłam Avasta, wróciłam do ustawień startowych, zainstalowałam AVG, ale znów mi się ten McAfee pojawił, ale myślałam, że go usunęłam w całości, wygląda na to, że nie. Okej, biorę się do roboty

Zayfi
komentarz
komentarz
A widzisz, bo ja się pozbyłam Avasta, wróciłam do ustawień startowych

 

Nie ma powrotu do ustawień firmowych. Odinstaluj też ten bzdet Acer Portal. Jak doprowadzimy system do ładu, wtedy podam program którym zrobisz kopie systemu.

flame86
komentarz
komentarz

Acer Portal odinstalowany.

Zayfi
komentarz
komentarz

1. Otwórz notatnik i wklej

CloseProcesses:
ProxyEnable: [S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001] => Internet Explorer proxy is enabled.
HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://acer13.msn.com/?pc=ACJB
HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer13.msn.com/?pc=ACJB
HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.com/ie
HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com/ie
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001 -> DefaultScope {9B7C2A12-3170-4596-844E-9A8530706BA8} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1202101445-4132253346-512694087-1001 -> {9B7C2A12-3170-4596-844E-9A8530706BA8} URL = 
BHO: No Name -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} ->  No File
C:\Users\Acer\Downloads\adwcleaner_4.112.exe
S3 hitmanpro37; C:\WINDOWS\system32\drivers\hitmanpro37.sys [43664 2015-03-11] ()
C:\Users\Acer\AppData\Local\EmieUserList
C:\Users\Acer\AppData\Local\EmieBrowserModeList
C:\Users\Default\AppData\Roaming\TuneUp Software
Task: {70C7A3AC-718F-427C-B035-06819740683C} - System32\Tasks\mcleaner => C:\Users\Acer\AppData\Roaming\C566.tmp.exe <==== ATTENTION
Task: {8340CE0A-2E3C-43EE-BD15-D2E7A101B70D} - \Jelbrus Secure Web Task No Task File <==== ATTENTION
Task: {C08FA27B-8C64-4062-82FD-069FCA8498F0} - System32\Tasks\{506845C0-72AC-419B-B2CA-5ADDCF6930B3} => pcalua.exe -a F:\AUTOTMM.EXE -d F:\
Task: {DF4F793B-51A4-408B-9FBC-2A99A79C4836} - System32\Tasks\{C02A7735-0886-46E8-BEF0-820046B4FBDF} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgmfapx.exe" -c /AppMode=SETUP /Uninstall /UDS=1
Task: {E26DBAA2-040F-440E-AD69-DC9712423CCD} - System32\Tasks\{27A33678-45C1-4308-B749-DDBE81EB305C} => pcalua.exe -a F:\SETUP.EXE -d F:\
EmptyTemp:

plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w C:\Users\Acer\Downloads. uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie. Nastapi restart systemu.

 

Po restarcie pojawi sie plik fixlog.txt - przedstaw go

flame86
komentarz
komentarz

zrobione

Zayfi
komentarz
komentarz

Zrób nowy skan FRST - opcji Addition nie zaznaczaj.

 

Jak tam problemy z logowaniem do poczty?

flame86
komentarz
komentarz

Zrobione :)

Na pocztę już loguję się bez problemu, ale problem pojawił się w drugą stronę, co 10-15 min automatycznie zostaję wylogowana z poczty, facebook'a, forum i tak w kółko.. :/

Zayfi
komentarz
komentarz (edytowane)
problem pojawił się w drugą stronę, co 10-15 min automatycznie zostaję wylogowana z poczty, facebook'a, forum i tak w kółko.. :/

 

 

Obawiam sie ze problem z łacznością leży po strone internetu. Jest w dzienniku zdarzeń bład związany z aplikacją LiveCom

Error: (03/11/2015 02:00:05 PM) (Source: Application Hang) (EventID: 1002) (User: )
Description: Program LiveComm.exe w wersji 17.5.9600.20689 przestał współpracować z systemem Windows i został zamknięty. Aby sprawdzić, czy jest dostępnych więcej informacji na temat tego problemu, sprawdź historię problemu w aplecie Centrum akcji w Panelu sterowania.

Identyfikator procesu: 17d0

Godzina rozpoczęcia: 01d05bfa93e74759

Godzina zakończenia: 4294967295

Ścieżka aplikacji: C:\Program Files\WindowsApps\microsoft.windowscommunicationsapps_17.5.9600.20689_x64__8wekyb3d8bbwe\LiveComm.exe

bardziej mnie niepokoi ten bład

Error: (03/11/2015 04:50:40 PM) (Source: Ntfs) (EventID: 55) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: Wykryto uszkodzenie w strukturze systemu plików woluminu Acer.

uruchom wiersz polecenia jako administrator

 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/command-prompt-faq#1TC=windows-7

 

 

w oknie konsoli wpisz chkdsk c: /f /r

 

klik enter

 

potwierdź komunikat literką T i uruchom ponownie system. Czekaj cierpliwie aż skończy się skanowanie dysku.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.