x-kom hosting

Wentylatory a obudowa i płyta

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Huberto203 ,
Huberto203
utworzono
utworzono (edytowane)

Witajcie. Otóż odkąd zacząłem "mocniej" korzystać z mojego PC grając np w BF grafika osiąga dość wysokie temperatury i gra potrafi się wyłączyć chodź nie wiem czy to akurat przez to. Dziś odnotowałem temperaturę maksymalną 78*C, na teście programem było około 85*C. Chciałbym do mojej obudowy dorzucić dwa dodatkowe wentylatory a konkretnie te http://www.x-kom.pl/p/171094-wentylator-120x120mm-antec-twocool-120mm.html Fabrycznie w mojej obudowie tj http://www.x-kom.pl/p/34190-obudowa-atx-btx-cooler-master-elite-334-czarno-srebrna.html# znajduje się 1 wentylator wylotowy na tyle obudowy, wg opisu można zamocować jeszcze 1 dodatkowy na przodzie ale jakoś jeszcze mógłbym pokombinować i zamocować jakoś jeden na boku. Tylko że jestem laikiem i nie mam pojęcia gdzie się to podpina pod płytę główną, wiem tylko gdzie podpięty jest ten jeden fabryczny ale co z resztą? To moja płyta http://www.x-kom.pl/p/78905-plyta-glowna-socket-1155-asrock-z77-pro-4-z77-2xpci-e-ddr3.html

 

Prosiłbym jakoś o zaznaczenie miejsc w które mógłbym podłączyć te wentylatory i jak tzn czy zamocować je aby wciągały powietrze do środka czy też wyciągały. Pozdrawiam

Lord_Farkuap
komentarz
komentarz

Możesz kupić ten wentyl i zamontować go z przodu. Oczywiście od środka, masz tam miejsce na pewno.

 

Na zielono - chłodzenie procka

Na czerwono - wentylatory w obudowie (zaznaczyłem dwa, bo na dwa masz miejsce)

[URL=http://iv.pl/]35993329435450142856.jpg[/URL]


Podaj jaką masz grafikę, jakiego producenta.

  • Dobra wypowiedź 1
Huberto203
komentarz
komentarz