Igorrodz komentarz 15 czerwca 2012 komentarz 15 czerwca 2012 A jednak mozna Bo zawsze uważałem, że pomoc PRzPK jest wskazana i potrzebna
Rim komentarz 16 czerwca 2012 komentarz 16 czerwca 2012 No to gitara cieszymy się razem z tobą (PRzPK power Rox ) 1
Ten post jest popularny. RPS komentarz 20 czerwca 2012 Autor Ten post jest popularny. komentarz 20 czerwca 2012 Temat można zamknąć, dziękuje WSZYSTKIM za odpowiedzi i porady, bez Was wyglądałoby to zapewne inaczej ) 2
HARD-PC_PL komentarz 25 czerwca 2012 komentarz 25 czerwca 2012 Na temat trafiłem dzięki użytkownikowi forum PCL. W zasadzie nie pozostaje nam nic innego jak zbanować tego klienta. Nie mam w sobie tyle zawzięcia żeby uporczywie się rozpisywać i tłumaczyć dogłębnie wszystko. Stąd poniżej krótki plan wydarzeń. 1. Klient kupuje Regnum L50 (Produkcja SIlentiumPC, dystrybucja Cooling) 2. Klientowi psuje się panel w L50 3. Klient odsyła obudowę do Hard-Pc 4. MEA CULPA Wymieniamy klientowi obudowę za drobną dopłatą na Arc, którą wysyłamy bezpośrednio z Cooling, tak aby nie tracić czasu. Choć klient i tak miałwielkie pretensje, że poślizgnęliśmy się o 1dzień (sprawa załatwiona w mniej niż regulaminowe 14dni). Powinniśmy odesłać klientowi naprawioną L50, a tak mamy teraz używaną obudowę nienadającą się do sprzedaży 5. Klient stawierdza że obudowa Arc była używana! Opakowanie uszkodzone i widać jakieś odpryski. I tutaj zaczynają sie schody. Obudowa używana nie byłą, Cooling nie pozwoliłby sobie na wysłanie używanej obudowy. Skoro klient twierdził, że doszło do uszkodzenia kartonu, które mogło prowadzić do uszkodzenia towaru powinien spisać protokół szkody. 6. Klient odsyła obudowę do Cooling, która FAKTYCZNIE mógłby odesłać do nas, a my do Coolinga, Cooling do nas, My do klienta. Po co tracić czas skoro mogliśmy iść na rękę i załatwić to sprawniej? 7. Cooling stwierdza, że stan obudowy nie odbiega od stanu innych obudów poza widocznymi śladami użytkowania powstałymi na skutek wkręcenia podzespołów do obudowy przez klienta. 8. Cooling odrzuca reklamację i informuje klienta o możliwości odbioru obudowy (my w takim przypadku zrobilibyśmy dokładnie to samo). Klient nie odpuszcza, wysyła świstek podbity przez rzecznika. W tym kraju tak odpłaca się firmom, które starają się wyjść do klienta, pomóc. Jak już wielu z Was, nie tylko tutaj ale i na PCL zauważyło Klient sieje klasyczny ferment. Wielu z Was stwierdziło, że uszkodzenia obudowy nie było. Wraz z Coolingiem postanowiliśmy jednak zaspokoić niebezpieczny fanatyzm w psuciu opini zatykając klienta niespodziewanym panelem bocznym i fakturą, której się tak domagał. Przepraszam za język, ale cała sprawa jest śmieszna, godna pożałowania i na szczęście ROZWIĄZANA. Jeśli to co napisałem nie zaspokoiło czyjejś ciekawości zapraszam na mail info@hard-pc.pl Odpowiem na zarzuty, pytania etc., oczywiście bez podawania danych, których ujawnić nie mogę.
RPS komentarz 25 czerwca 2012 Autor komentarz 25 czerwca 2012 Widzę że trzeba postawić kropkę nad i... Plan wydarzeń praktycznie zgadza się, jedynie mam zastrzeżenia do 7 pkt. Skoro mają wszystkie takie obudowy z kiepskim nałożeniem farby to już nie moja sprawa, ja żądam za takie pieniądze przynajmniej dobrej jakości wykonania (w tym nałożenia farby)... [quote]W tym kraju tak odpłaca się firmom, które starają się wyjść do klienta, pomóc.[/quote] No proszę.. sam SilentiumPC poinformował mnie o możliwości odbioru pieniędzy w związku z uszkodzeniem regulatora obrotów a Wy robicie z igły widły [quote]Wielu z Was stwierdziło, że uszkodzenia obudowy nie było[/quote] Zdjęcia nie odzwierciedlają tego tak dobrze, więc w sumie ocena przez internet jest dość kiepskim argumentem, zapraszam sprawdzić w realu [quote name='HARD-PC_PL' timestamp='1340630931' post='1527067'] Wraz z Coolingiem postanowiliśmy jednak zaspokoić niebezpieczny fanatyzm w psuciu opini zatykając klienta niespodziewanym panelem bocznym i fakturą, której się tak domagał. [/quote] Bardzo zły klient wymagał FAKTURY za produkt, wymagania z kosmosu bym powiedział.... O drugim panelu jakoś się zapomniało, choć również informowałem że posiada wypukłości. Jakieś pytania ? Na pewno odpowiem... 1
HARD-PC_PL komentarz 25 czerwca 2012 komentarz 25 czerwca 2012 (edytowane) [quote name='rps' timestamp='1340634625' post='1527101'] No proszę.. sam SilentiumPC poinformował mnie o możliwości odbioru pieniędzy w związku z uszkodzeniem regulatora obrotów a Wy robicie z igły widły [/quote] A co SilentiumPC ma do rozliczeń na linii Sklep-Klient. Jak zapytałem ich o wymianę L50 na nową bądź korektę w celu odzyskania pieniędzy to się tylko zaśmiali "Sorry, nie w tym stanie". [quote name='rps' timestamp='1340634625' post='1527101'] Zdjęcia nie odzwierciedlają tego tak dobrze, więc w sumie ocena przez internet jest dość kiepskim argumentem, zapraszam sprawdzić w realu [/quote] Więc po co udsotępniać zdjęcia, na których nic nie widać. Proszę mi uwierzyć, że serwis Coolinga jako producenta i dystrbutora jest na tyle szybki i konkretny, że gdyby z obudową faktycznie było coś nie tak załątwione by to było od ręki. [quote name='rps' timestamp='1340634625' post='1527101'] Wraz z Coolingiem postanowiliśmy jednak zaspokoić niebezpieczny fanatyzm w psuciu opini zatykając klienta niespodziewanym panelem bocznym i fakturą, której się tak domagał. [/quote] Faktura nie była problemem, po prostu sprawa wyleciała nam z głowy. Dodatkowo zastanawialiśmy się czy zrobić to jako FVAT czy WZ. Jak już wspomniałem Cooling nie uznał reklamacji obudowy, wg. nich nie nosiła ona znamion usterki o jakich mowa była w opisie czy rozmowie. O drugim się nie zapomnialo...z założenia miał być wysłany jeden. Z Pana strony wiele niekonsekwencji i niedopowiedzień. Nie chce nam się ciagnąć tego tematu bo Cooling jak Cooling (istnieje parę ładnych lat dłużej), ale my takiej żenady w wykonaniu klienta nie widzieliśmy.
Ten post jest popularny. Bugless komentarz 25 czerwca 2012 Ten post jest popularny. komentarz 25 czerwca 2012 Sorry ale nie moge sie powstrzymac...[QUOTE]Faktura nie była problemem, po prostu sprawa wyleciała nam z głowy. Dodatkowo zastanawialiśmy się zrobić to jako FVAT czy WZ.[/QUOTE] Padam na Twarz, sam jako sprzedawca sie kompromitujesz... "Warunkiem zgłoszenia uszkodzenia na gwarancje jest faktura vat badz paragon" Czyzbys zapomnial takze wydac gwara? WZ??^^ Prosze Cie WZ jest faktura wystawiana "Przed zaplata" Gdzie normalna fakture wystawia sie po uiszczeniu oplaty (czeste praktyki sklepow budowlanych wzgledem firm) 3
HARD-PC_PL komentarz 25 czerwca 2012 komentarz 25 czerwca 2012 (edytowane) WZ to wydanie zewnętrzne/magazynowe świadczące o wydaniu towaru klientowi. Faktura przedpłatowa to pro-forma więc nie wiem kto tu się kompromituje. Gwara - mówisz o karcie gwarancyjnej? Coś takiego nie istnieje już od jakiegoś czasu, przynajmniej dla dla obudów. z KG korzystają producenci TV, niektórzy producenci słuchawek - choć np. Sennheiser (jak jeszcze Konsbud miał dystrybucje) się wycofał z tego. Z tytułu braku wypełnionej karty gwarancyjnej jeszcze żaden dostawca nie robił problemu. Jak juz wspomniałem, w większości przypadków to relikt.
Zielonkawy komentarz 25 czerwca 2012 komentarz 25 czerwca 2012 Jeśli mogę się wtrącić - myślę, że bardziej w sprawie kompromitacji chodziło o to, iż HARD-PC nie wysłało klientowi faktury, bo jak sam Pan przyznał, "[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]sprawa wyleciała nam z głowy".[/font][/color]
HARD-PC_PL komentarz 25 czerwca 2012 komentarz 25 czerwca 2012 [quote name='Zielonkawy' timestamp='1340637004' post='1527130'] Jeśli mogę się wtrącić - myślę, że bardziej w sprawie kompromitacji chodziło o to, iż HARD-PC nie wysłało klientowi faktury, bo jak sam Pan przyznał, "[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]sprawa wyleciała nam z głowy".[/font][/color] [/quote] A czy problem jest ponowne przypomnienie się? Jest to mój błąd, do którego się przyznaję. Dostaję wiele maili, raz na jakiś czas coś umyka. Dużo gorsze rzeczy dzieją się w firmach niż brak wystawionej faktury ale o tym możemy poczytać w Internecie.
RPS komentarz 25 czerwca 2012 Autor komentarz 25 czerwca 2012 [quote]Jak zapytałem ich o wymianę L50 na nową bądź korektę w celu odzyskania pieniędzy to się tylko zaśmiali "Sorry, nie w tym stanie".[/quote] SilentiumPC jak widać leci w kulki, jednemu mówi co innego, drugiemu co innego. Zresztą jak ich informowałem o zepsutym regulatorze to zaproponowali mi przysłanie takowego na zaślepkę <hahaha> [quote] Więc po co udsotępniać zdjęcia, na których nic nie widać. Proszę mi uwierzyć, że serwis Coolinga jako producenta i dystrbutora jest na tyle szybki i konkretny, że gdyby z obudową faktycznie było coś nie tak załątwione by to było od ręki. [/quote] Jak się dobrze przyjrzeć to widać o co mi chodzi, też sądziłem że Cooling jest profesionalnym partnerem, ale gdy odrzucili moją reklamację bo ktoś nie dopatrzył się (celowo bądź nie) wady fabrycznej pomimo moich dokładnych instrukcji mówiących gdzie znajduje się defekt zmieniłem zdanie. [quote]my takiej żenady w wykonaniu klienta nie widzieliśmy.[/quote] Vice versa
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.