x-kom hosting

Odwołanie od ostrzeżenia

Dziniu
utworzono
utworzono

Witam! Chciałbym odwołać się od ostrzeżenia które dostałem od CatchMe chodzi o temat naekany podejrzenie wirusów w którym dałem solucję był również screen że naekana ma nielegalny system co widziałem na screenie a CatchMe to usunął ale ostrzeżenie dostałem ja CatchMe to poprostu mógł być błąd przeglądarki bo WGA najlepiej działa w Internet Explorze a jeżeli naekana jest moderatorką to znaczy że jest nietykalna więc ostrzeżenia nie dostanie moim zdaniem każdy jest równy i nawet moderator może być ukarany

naekana
komentarz
komentarz

Dziniu już wyjaśniam sytuację. Byłam u chłopaka, który ma straszne problemy z komputerem. Podejrzewalam stado wirów, ale na podstawie logów zostało to wykluczone. Czasem zdarza się, że wirus potrafi podszyć się pod różne komunikaty, stąd dla pewności zamieściłam screen. Zostałam bardzo słusznie upomniana i usunęłam post. Jestem początkującym moderatorem, więc pewnie jeszcze nie raz zdażą się mi różne potknięcia, za które z góry przepraszam. Jestem tylko człowiekiem, a mylić się jest rzeczą ludzką. Nie działałam w złej wierze.

CatchMe
komentarz
komentarz

Rozumiem Cię. :) Po pierwsze to nie jest komputer naekana`y - więc ona nie szerzy piractwa. Po drugie to Ty podajesz sposoby ominięcia zabezpieczeń w postaci VGA. Ja musiałem zareagować bo po to tu jestem. :) Uważasz, że źle zrobiłem?

dar55
komentarz
komentarz

Dziniu, nie walcz nie ma sensu moderator jest od "sprzątania " nie wygrasz, to jest tak jak z kierownikiem , ma zawsze racje co nie znaczy że nie wolno się upomnieć o krzywdę

Dziniu
komentarz
komentarz