enter utworzono 20 października 2008 utworzono 20 października 2008 Moje prace w programie 3ds max: Mercedes CLS Audi A5 coupe Nokia 6630 Felgi Audi A5 Maserati GranTurismo S Alfa Romeo MiTo Niektóre są bez materiałów... to wynika z mojego lenistwa i braku motywacji Mam jeszcze parę starszych modeli, jak powyższe się podobają to mogę zamieścić
Gość komentarz 20 października 2008 komentarz 20 października 2008 Podobają mi się, naucz mnie takie robić...
enter komentarz 20 października 2008 Autor komentarz 20 października 2008 Powiem Ci, że samo modelowanie nie jest trudne. Wystarczy nauczyć się podstaw i trenować, trenować i jeszcze raz trenować Ale to naprawdę fajna sprawa, polecam wszystkim.
Gość komentarz 20 października 2008 komentarz 20 października 2008 Możesz zdradzić, jak zaczynałeś? Chodziłem nawet na taki-niby-kurs maxa jako zajęcia "pozaszkolne", jednak zupełnie nie spełniał on moich oczekiwań >>
enter komentarz 20 października 2008 Autor komentarz 20 października 2008 Zafascynował mnie artykuł w KŚ Ekspert (juz parę dobrych lat temu) o modelowaniu samochodu. Zainteresowałem się tym i trafiłem na dobrą stronę z videotutorialami - 3d-palace.com. Naprawdę polecam, zwłaszcza ten o modelowaniu samochodu na podstawie Audi A3. Koleś na filmie uczy praktycznie wszystkich potrzebnych narzędzi do modelowania wozów i samych zasad, co się naprawdę przydaje. [edit] Daję trochę renderów starszych modeli, w tym wspomnianego A3 BMW 1 Audi A3 TESCO & OBI - miało być do gry, ale nie wyszło
Gość komentarz 20 października 2008 komentarz 20 października 2008 Zafascynował mnie artykuł w KŚ Ekspert (juz parę dobrych lat temu) o modelowaniu samochodu. Zainteresowałem się tym i trafiłem na dobrą stronę z videotutorialami - 3d-palace.com. Naprawdę polecam, zwłaszcza ten o modelowaniu samochodu na podstawie Audi A3. Koleś na filmie uczy praktycznie wszystkich potrzebnych narzędzi do modelowania wozów i samych zasad, co się naprawdę przydaje. Wieesz co, nawet kiedyś to zacząłem robić, ale miałem bodajże od trzeciego parta i spaprałem te blueprinty, poza tym robiłem to na odwalsię". Dobra, zainspirowałeś mnie, od jutra zaczynam, robię od nowa całego Audi, jak coś, mam nadzieję, że mogę liczyć na pomoc?
djkraszinio komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 mam pytanie czy zeby zacząc zabawe z tym modelowaniem to trzeba mic jakis prcek c2d albo c2q czy wystarczy jednordzeniowy i ile ramu jest do tego potrzebne aby w miare to wszystko chodziło bo spodobało mi sie to i chciałbym zacząc robić tez takie projekty
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 mam pytanie czy zeby zacząc zabawe z tym modelowaniem to trzeba mic jakis prcek c2d albo c2q czy wystarczy jednordzeniowy i ile ramu jest do tego potrzebne aby w miare to wszystko chodziło bo spodobało mi sie to i chciałbym zacząc robić tez takie projekty biggrin.gif Mój Athlon 2Ghz i 1GB Ram dawało radę, chociaż czas renderowania jest dużo dłuższy
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 Damian', w razie problemów pisz śmiało, postaram się pomóc. Dawaj też screeny żeby zobaczyć jak Ci idzie i ew. błędy wytknąć djkraszinio16, mocny komp jest w zasadzie potrzebny do renderów i przy modelowaniu bardziej skomplikowanych obiektów czy obiektów z nałożonym wygładzaniem (MeshSmooth). Ja kiedyś modelowałem na Athlonie 1,2 z GF2MX
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 Ja kiedyś modelowałem na Athlonie 1,2 z GF2MX biggrin.gif Przy renderowaniiu liczy się procesor i pamięć, grafika co najwyżej do odświeżania viewportu.
djkraszinio komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 ee to nie najgorzej mysl;e ze na celku 2.6 i 1.5 giga ramu dam jakos rade a i mam pytanie do entera ze jakby coś to służył byś pomocą??
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 No pewnie, przynajmniej spróbuję. Mam nadzieję, że na forum jest więcej ludzi, którzy bawią się w modelowanie tylko siedzą teraz cicho i się nie odzywają
byku komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 TESCO & OBI - miało być do gry, ale nie wyszłoPrzypadkiem nie do Midtown Madness 2? Kojarzę bardzo podobny ( o ile to nie ten ) projekt.Porada: popracuj nad ustawieniami rendera ( ziarno okropne ) i oświetleniem się pobaw, bo nie to też leży. No i twórz wnętrza w samochodach, bo bez nich dziwnie wyglądają. Kiedyś próbowałem zabawy w te klocki, ale jak dla mnie za dużo babrania się. Wolę webmastering.
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 Tak, do MM2. W końcu nie wyszło, bo nie miał kto tekstur zrobić Wiem wiem, renderom daleko do ideałów, a te z A5 to praktycznie moje pierwsze studio.
byku komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 Wiem wiem, renderom daleko do ideałów, a te z A5 to praktycznie moje pierwsze studio.A5 ma właśnie najlepsze studio, które pomimo pewnych błędów ( pewna nienaturalność w lakierze, brak cienia pod tyłem samochodu ) ujdzie w tłumie. Głównie miałem na myśli A3 i te koła - o ile zaciski bardzo fajny materiał mają, to same obręcze już nie.
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 A3 to zupełnie inna bajka, to praktycznie mój drugi poważniejszy model samochodu i pierwszy raz miałem do czynienia z renderowaniem Na lakier A5 wykorzystałem materiał chromu, oczywiście odpowiednio zmodyfikowany. Stąd ten duży szum, którego ciężko mi się było pozbyć. Dzięki w ogóle za uwagi
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 Hm, powiedz mi, dlaczego u mnie z jednej strony ten boczny plejn z bluprintem wygląda tak: A z drugiej strony tak: Tekstury nie są z obu stron.
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 Hm, nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi Jeśli chcesz by boczny szkic był dwustronny zaznacz '2-sided' w opcjach materiału, ale imo lepiej go obrócić. Warto też w opcjach obiektu zaznaczyć backface cull, dzięki temu plane widziany 'od tyłu' będzie przezroczysty.
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 Po zaznaczeniu 2-sided jest na renderze okej, ale w viewport mam całe czarne, jak na drugim skrinie >> //dobra, kej, on ma tak samo. 2. Hm, on na widoku Front ma tylko przód samochodu, na Back tylko jego tył (siatka). Tak jakby drugą połowę miał wtedy zasłoniętą, a ja widzę cały samochód. Co jest nie tak?
djkraszinio komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 a mam pytanie skąd ściągnąć blueprinty ?? zeby były oddzielne części samochodu np tył przod bo ściągam takie ze jest jeden obraz i na nim jest przód tył itd chyba, ze cos z tym sie robi to prosze o wskazówki //ort.!!! i literówki //sniper45
enter komentarz 21 października 2008 Autor komentarz 21 października 2008 Damian', pewnie ma po prostu inaczej ustawione szkice. Nie chodzi o to, żeby mieć dokładnie tak jak na tutku, chodzi o to żeby były dobrze ustawione. djkraszinio16, ja zwykle biorę z smcars.net Szkice zwykle są jako jeden obrazek, należy je wyciąć do oddzielnych plików.
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 Damian', pewnie ma po prostu inaczej ustawione szkice. Nie chodzi o to, żeby mieć dokładnie tak jak na tutku, chodzi o to żeby były dobrze ustawione.djkraszinio16, ja zwykle biorę z smcars.net Szkice zwykle są jako jeden obrazek, należy je wyciąć do oddzielnych plików. Dobra, ale mam coś źle ustawione >> To mocno utrudnia pracę. a mam pytanie skąd ściągnąć blueprinty ?? zeby były oddzielne części samochodu np tył przod bo ściągam takie ze jest jeden obraz i na nim jest przód tył itd chyba, ze cos z tym sie robi to prosze o wskazówki Ależ zawsze takie są. //Nieeeeeeeeeeee, wcaaale nie zepsułem.
djkraszinio komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 dobra juz doszedłem trzeba poprostu wycinac sobie odpowiednie czesc z danego obrazka juz przegotowałem sobie do modelowania http://upload.revolucja.pl/66118112.jpg.html jutro zobacze jak sie modeluje i jak cos mi wyjdzie to sie pochwale własnie ma ktos moze z was video tutrial jak sie modeluje najlepiej po polsku?
Gość komentarz 21 października 2008 komentarz 21 października 2008 wycinac sobie odpowiednie czesc z danego obrazka juz przegotowałem sobie do modelowania Dokładnie, trzeba wycinać. Już wiem dlaczego. Czemu mi tak spłaszcza? oO Jeeeeeeeeeeeej, już wiem. Zamiast 1024x1024 zrobiłem 1024x1204 >> Długo dochodziłem.
bluuu komentarz 23 października 2008 komentarz 23 października 2008 No i prosze bardzo dzieki takim ludziom jak autor tego tematu, zacheca innych do rozwijania sie. + ; D A tak przy okazji, jak skoncze jedna produkcje (film), to wystarczajaco mnie zainspirowales do tego, a zeby audi s8 nabazgrolic w tymze programie xD Czytaj: motywacja - nauka + pomysl na projekt ;D A generalnie, stworzyles cos naprawde fajnego, tylko nie usuwaj tego, bo bede chcial podpatrzec na Twoje projekty !
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.