x-kom hosting

Wymiana starej płyty głównej i zakup za 200zl

Bartaz1986
utworzono
utworzono

Witam mam pytanie kupiłem Płytę główną Asus P8h67m-pro,Intel i5 2400 3,1ghz,DDR 3 8gb Kingston.Zasilacz mam z poprzedniej płyty głównej jaka była Gigabyte GA-M52S-S3P procesor AMD 64X2 4gb DDR2.Do starej.plyty posiadam kartę graficzną GeForce GTS 8800 foxcon może się przyda do nowej płyty Asusa.Zasilacz to i Cute 700w.Stary sprzęt był składany w 2008r więc myślę że ten Asus co kupiłem będzie generalnie coś tam lepszy od tego co wytargalem z piwnicy:)no i najważniejsze dla.mnie było to żeby było HDMI bo ani karta graficzna ani stara płyta nie posiadały. Chodzi mi o pogranie w sieci cSGO itp.Zeby to w miarę płynnie chodziło.Nie znam się na tym nic wiec pytam co może dobrze by było wymienić w tej płycie Asusa dałem za całość 200zl

leelareso
komentarz
komentarz

CS2 nie odpalisz na karcie która nie posiada DX11

Bartaz1986
komentarz
komentarz (edytowane)

Dzięki!

Edytowane przez Bartaz1986
leelareso
komentarz
komentarz (edytowane)

Tak, tylko nie znam rynku tych zabytków to ci nie powiem który model się najbardziej opłaca. Tak samo procesor będzie żyłowany na 100% co będzie skutkowało częstymi stutterami, ram posiadasz w ilu kościach? Mówimy tu o minimalnych ustawieniach w full hd.

Edytowane przez leelareso
Bartaz1986
komentarz
komentarz

Ram w jednej kości.Minimalne ustawienia będą ok dla mnie.Szukac jakiejs.karty.pod.pci x16??z DX11 musi być konkretna firma tzn

Asus czy może być co.innego??Może zmienic.tez procesor na trochę nowszy i5 6400 można dostać za 60zl dorzucić jeszcze kostkę ramu.czy to nie ma sensu??bo rozumiem.czym lepszy procesor można lepsza kartę graf załadować.

leelareso
komentarz
komentarz