screwik komentarz 24 listopada 2017 Autor komentarz 24 listopada 2017 Właśnie mnie zastanawia, bo na ostatniej hopie nie ma start, a na 2 wcześniejszych pingi sięgają 2k i takie coś widzę właśnie w konsoli na serwerach, opóźnienie 2k (może być chwilowy disconnect), trwa to 5-6 sekund i powtarza się co 5-10 sekund, także tragedia
MasterYoghourt komentarz 24 listopada 2017 komentarz 24 listopada 2017 Zapuść PingPlotter do innych serwerów, wp, google, itd.
screwik komentarz 25 listopada 2017 Autor komentarz 25 listopada 2017 Grzebiąc w sieci odnalazłem to: Direct TCP connections to remote IMAP/SSL servers (port 993) succeed, but do not receive the expected content. The client received an empty response instead of our normal banner. This suggests that a firewall, proxy, or filter initially allowed the connection and then terminated it, either because it did not understand our server's reply or decided to block the service. Direct TCP connections to remote POP/SSL servers (port 995) succeed, but do not receive the expected content. The client received an empty response instead of our normal banner. This suggests that a firewall, proxy, or filter initially allowed the connection and then terminated it, either because it did not understand our server's reply or decided to block the service. Direct TCP connections to remote SMTP/SSL servers (port 465) succeed, but do not receive the expected content. The client received an empty response instead of our normal banner. This suggests that a firewall, proxy, or filter initially allowed the connection and then terminated it, either because it did not understand our server's reply or decided to block the service. Tzn, że coś blokuje mi pakiety? Jak mogę to zmienić?
screwik komentarz 25 listopada 2017 Autor komentarz 25 listopada 2017 w logach systemowych dns client events 1014 strony maja timeout , straciły połączenie po tym jak żaden z skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział. + service control menager 7026 albo 7024, programy też mają timeouty po 3000ms Tylko zapora Win7
MasterYoghourt komentarz 25 listopada 2017 komentarz 25 listopada 2017 Ustaw sztywne DNS w ustawieniach TCP/IPv4 dla karty, którą łączysz się z routerem na: 8.8.8.8 8.8.4.4
MasterYoghourt komentarz 26 listopada 2017 komentarz 26 listopada 2017 Zapuść test w PingPlotter i niech sobie chodzi. W tym czasie nagraj film z rozgrywki i wrzuć go później na youtube, według tego poradnika:
screwik komentarz 26 listopada 2017 Autor komentarz 26 listopada 2017 Wcześniejsze 3 testy w jednym poście były robione podczas masywnych lagów (tak jak na poniższym filmiku), a rozgrywka wygląda tak : (tu najgorszy możliwy wypadek, zazwyczaj zwiechy trwają po 4-5 sekund, tutaj jak widać na filmiku przez 15 sekund jakiś tam gracz zmienił położenie 3 razy ,a cały czas się przemieszczał i mimo, że ping mam mały 30-50, słychać mnie bez problemu na ts3 to rozgrywka wygląda własnie tak. (gubię tylko pakiety przychodzące) Wysyłam filmik w takiej postaci, bo miałem go już na telefonie, nagrywanie całej rozgrywki jest trochę bezcelowe, b o problem widać tutaj i w najgorszym możliwym scenariuszu. ;/ video-1511725710.mp4
MasterYoghourt komentarz 26 listopada 2017 komentarz 26 listopada 2017 (edytowane) Możesz spróbować w innej grze online ? Ale tak by pokazywało ping na żywo. Poza tym, nagraj dłuższy film.
screwik komentarz 27 listopada 2017 Autor komentarz 27 listopada 2017 Mógłbym, ale mam trochę za slaby pc na nagrywanie w trakcie rozgrywki. W innej grze np pokazuje, że połączenie zostało zakłócone na 2-3 sekundy (pingi pokazują 999 max wartość w tej grze) po czym nagle wszystko wraca do normy na kilkanaście sekund, te dropy są randomowe. Czasami zagram pół meczu bez lagów a czasem mam je przez całe 40 min i powtarzają się ciągle Teraz np mam stratę pakietów 70% na tsie i mnie wyrzuca z serwera, po czym od razu się z nim łączy ping 500 do 1200 w statystyce klienta przeglądanie fb, czy yt niemożliwe, strona wczytuje się 10 sekund
MasterYoghourt komentarz 27 listopada 2017 komentarz 27 listopada 2017 Wiec powtórz test z PingPlotter. Wrzuć tutaj kilka screenów jak będą lagi w grze.
screwik komentarz 2 grudnia 2017 Autor komentarz 2 grudnia 2017 Chyba znalazłem przyczynę .Routery gubią połączenie z WAN, wysyłają zapytania i otrzymują je z dużym opóźnieniem, albo w ogóle i rozłącza połączenie po czym je odnawia. Wina dostawcy, czy switcha skoro dostawca deklaruje, że wszystkie pakiety dochodzą do mnie?
MasterYoghourt komentarz 2 grudnia 2017 komentarz 2 grudnia 2017 Skąd wiesz, że router gubi połączenie ? Przełącznik nie ma nic wspólnego z połączeniem WAN, czyli do twojego dostawcy.
screwik komentarz 2 grudnia 2017 Autor komentarz 2 grudnia 2017 Podłączyłem 2 routery, miałem podłączony pc przez kabel osobno bezpośrednio do switcha i gdy miałem lagi to routery w tym samym czasie gubiły połączenie w logach do bramy IP WAN
MasterYoghourt komentarz 2 grudnia 2017 komentarz 2 grudnia 2017 Wrzuć tutaj zrzut ekranu z tych logów, z obydwu routerów.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.