x-kom hosting

Brak połączenia- system nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Gentlewoman ,
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Ten modem ma jakiś opis, model ?

 

Jeśli chodzi o tego TP-Link, to podłącz go, zresetuj do ustawień fabrycznych, następnie podłącz do tego modemu. Swój komputer podłącz kablem do TP-Link i sprawdź czy jest net. Jeśli nie, zaloguj się do tego routera i daj zdjęcie z menu Status.

Jeśli jest Internet, to korzystaj z neta i obserwuj, jak długo będzie działać. Nie musisz konfigurować wifi, robimy to tylko dla testu.

Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Modem jak na zdjęciu

 

Przepięłam router, działało wszystko ale też szybko przestało, to też nie to :beksa: Ten sam schemat.

2017-10-28_21_27_31.thumb.jpg.fcd935735f666151f08d0cbe8ad13027.jpg2017-10-28_21.02.53.jpg

2017-10-28_21.11.19.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Wymień kabel pomiędzy modemem a routerem na inny.

Czy problem pojawił się gdy zaktualizowałaś oprogramowanie Asusa ?

 

Zrób jeszcze coś takiego. Zmień adres WAN routera na statyczny:

adres IP: 85.237.191.220

maska: 255.255.255.0

brama domyślna: 85.237.191.1

 

Poza tym, coś mi tu nie pasuje. Skoro komputer bezpośrednio podłączony do modemu działa, natomiast Asus nie, to sugeruje to uszkodzenie Asusa, tak ? Dlaczego więc gdy podłączyłaś router TP-Link to usterka była ta sama ?

Edytowane przez MasterYoghourt
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie, niczego nie ruszałam, komputer nie był włączany w ogóle tego dnia którego zniknął internet.

 

Też tego nie rozumiem :( Taka sama usterka jest nie tylko w tych dwóch routerach ale jeszcze w trzecim całkiem nowym (już go nie mam ale testowałam) a kable z routera do modemu i i komputera do routera wymieniłam na nowe dwa dni temu.

 

Żeby zalogować się do panelu routera muszę zresetować modem (Wyciągnąć kabel zasilania i włożyć z powrotem). Wtedy Internet się pojawia w komputerze i wifi. To możliwe żeby coś było z modemem mimo że sam działa bez przerw?

 

Teraz wpisałam te wartości statyczne, włączyłam komputer jeszcze raz i zaczął działać ale na kilka minut.

:( Dodam że wstawiłam logi na inną stronę do wykluczenia wirusów na wszelki wypadek

 

Mam wrażenie że jak włącze wifi w telefonie w czasie w którym jest internet to to całe połączenie zrywa się szybciej. Nie łącząc sie przez wifi nigdzie, nternet był stabilny w komputerze przez kilka godzin, zaraz po połączeniu z telefonem przestał działać. Jak nikt nie łączy się przez telefon to działa, kiedy połącze ja albo ktoś z domowników- pada wszystko, zrywa się i i internet i wifi.

To tylko hipoteza ale sam komputer potrafi działać kilka godzin (miałam w telefonie włączone wifi ale nie używałam go) a włączając w to telefony czynnie korzystające z internetu ten czas skraca się do kilku minut.

2017-10-29_09.16.20.jpg

2017-10-29_09.29.31.jpg

2017-10-29_09.32.43.jpg

2017-10-29_09.33.09.jpg

2017-10-29_09.33.37.jpg

2017-10-29_09.34.57.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Zmień w routerze kanał wifi na 12. 15 kanał raczej nie jest prawidłowy u nas.

 

Szukając na necie, komuś w podobnej sytuacji pomogła zmiana kanału, ale ja nie widzę w tym jakiegoś związku. Zwłaszcza, że na innych routerach, za pewne masz ustawione kanały pomiędzy 1-13.

 

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz

Zmieniłam, teraz mam wpięty jeszcze wzmacniacz sygnału również testowo również bez zmian

 

Jutro będę dzwonić do dostawcy, przecież to niemożliwe już :(

2017-10-29_15.21.07.jpg

2017-10-29_15.19.55.jpg

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Na trzecim, nowym routerze to faktycznie już przesada. Napisz im tak:

Podłączam już trzeci router do państwa modemu i on także traci połączenie po kilku minutach.

  • Dziękuję 1
  • Rekomendowana odpowiedź
Gentlewoman
komentarz
komentarz

Po dwugodzinnych rozważaniach technik dostawcy zdecydował się zmienić modem- problem zniknął :)

 

Za pomoc (w końcu na samym początku internet nie działał wcale) i za chęć dalszej pomocy i zaangażowanie w problem- nieczęsto się to zdarza- dziękuję!

  • Dziękuję 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.