x-kom hosting

Brak połączenia- system nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Gentlewoman ,
Gentlewoman
utworzono
utworzono

Witam,
nagle straciłam łączność z internetem. W panelu rozwiązywania problemów pojawia się komunikat "system Windows nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy" a w panelu routera "DHCP twojego dostawcy nie działa poprawnie"

Wykonałam mnóstwo kroków jakie tylko znalazłam w Internecie, wpisywałam komendy typu relase, renew itd., zmieniałam proxy, wyłączałam firewall. Sterowniki są aktualne, resetowałam je, restartowałam też router w jego ustawieniach, nic nie pomogło.

Internet działa tylko kiedy jest podpięty kablem, nie działa połączenie wifi z żadnym komputerem ani telefonem.  Poniżej wstawiam screeny. Nie mam już pojęcia co to może być, dziękuję za każdą pomoc. Router zresetowałam do ustawień producenta+ przywracanie ustawień fabrycznych nie pomogło. Próbowałam podpinać pod inny router, też bez zmian. Dodam jeszcze, że wcisnęłam dziś "aktualizuj firmware" w ustawieniach routera i internet przez Wifi zaczął działać przez parę sekund, po czym znów go nie ma, ot tak przestało działać. Później znów działało parę sekund i znów nie.

 

Dziękuję za każdą pomoc i wskazówki

Router to Asus RT-AC 51U Dual Band
System Windows 10
Internet lokalnego dostawcy Chopin

1111-vert.jpg

scree-horz.jpg

screen1-vert.jpg

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Sieć wifi routera jest w ogóle widoczna ?

Można się z nią połączyć ?

Logowałaś się do routera i ustawiałaś ponownie wifi po resecie ?

Daj zrzut ekranu z ustawień wifi routera.

  • Super 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz

Sieć jest widoczna i wyświetla się obok ikony wifi gwiazdka. Tak, po resecie w różnych odstępach czasu internet działał ale nie dłużej niż minutę zarówno w komputerze jak telefonie, nawet tyle nie. Dodam że wszystko przestało działać samoistnie, komputer nawet nie był włączony.

 

Wstawiam zdjęcia zamiast screenów bo nie mam internetu. Więcej screenów ustawień routera na razie nie mam, będę mogła je wstawić dopiero jutro wieczorem, nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji i próby pomocy

 

screen3-vert.jpg

2017-10-24_17.51.33.jpg

2017-10-25_16.25.54.jpg

screenn.PNG

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Jest jakiś problem z połączeniem WAN routera. Czyli między routerem a twoim dostawcą neta.

 

Piszesz, że net działa poprzez kabel. Czyli wtedy gdy połączysz się kablem do routera, czy może jak włożysz kabel od dostawcy do swojego komputera ?

Jeśli to drugie, to być może wystarczy tylko nadać routerowi adres MAC twojej karty sieciowej.

 

Jeśli natomiast Internet w ogóle nie działa, to dwie sprawy. Sprawdź czy w sekcji ustawień WAN routera wszystko jest na automat/DHCP. Jeśli tak i dalej nie działa, to być może do uwierzytelniania połączenia WAN wykorzystany został protokół PPPoE, do którego musisz mieć login i hasło.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Super 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz

Działa kiedy podłączam kablem modem dostawcy do komputera z pominięciem podłączania do routera.

Spróbuję jak wrócę do domu z MAC ale jak to zrobić? :(

MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Sprawdź dodatkowo czy w routerze w ustawieniach WAN jest wszystko na automat/dhcp. Jeśli tak nadal nie działa, to wpisz w komputerze polecenie: ipconfig /all

Adres MAC kryje się za fizycznym adresem. W Windows odstępy robi się myślnikami "-", w routerze mogą być użyte dwukropki " : "

W routerze wejdź do zaawansowanych ustawień > WAN > Internet Connection > tu musi być pole do wpisania nowego adresu.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Wszystko automat. Wpisałam w ustawieniach routera MAC (w miejscu gdzie na screenie zaczyna się 9c) dane ipconfig spod nazwy "ethernet adapter ethernet 2" i nie działało i spod nazwy "wireless LAN adapter wifi" bo nie wiedziałam który physical adress ma być ale nie działa w żadnym przypadku :(

 

PS: Próbnie próbowałam podłączyć całkiem nowy router, nowe kable, też nic. Nie mam wifi od trzech dni :( Dostawca internetu w swojej bazie widzi router i nie widzi problemu

PS2: Dziś ikona wifi ma żółty trójkącik z wykrzyknikiem

wid.PNG

screen4..jpg

2017-10-26_20.28.43.jpg

2017-10-26_20.44.33.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Ustaw stałe DNS w ustawieniach TCP/IPv4 na:

8.8.8.8

8.8.4.4

Masz to na ostatnim zdjęciu.

 

Wpisz w linii poleceń komendę: ping onet.pl

i daj tutaj wynik. Następnie wpisz ping 192,168.1.1 i także tutaj wrzuć.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

ping1..jpg

ping2..jpg

p3..jpg

p4..jpg

p5..jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Więc tak, wygląda na to, że możesz się komunikować z routerem, ale nie poza niego. Skupmy się więc na routerze. Zaloguj się do niego wejdź do zakładki Ogólne(general) > Network Map > Internet Status. I pokaż czy jest połączony.

 

Przy okazji zsynchronizujemy mu czas, wejdź do zakładki Zaawansowane > Administracja > System > NTP

Tutaj podaj taki adres serwera czasu:

tempus1.gum.gov.pl

Jest tutaj opcja zmiany hasła logowania do routera, zmień na jakieś swoje hasło.

 

To nie wszystko, wejdź do Ogólne > Parental Control i jeśli jest tam jakikolwiek komputer dodany to usuń ten wpis.

 

I bym zapomniał w menu Zaawansowane > WAN masz mieć Automatic IP, zaznaczone enable WAN, enable NAT oraz UPnP.

 

Jak wszystko powyższe zawiedzie, to połącz się bezpośrednio z pominięciem routera i wpisz w linii poleceń komendę:

tracert onet.pl

i daj tutaj wynik.

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz

Status wyświetla się raz jako rozłączono, raz dhcp nie działa poprawnie, zmienia się to samo z siebie.

2017-10-27_17.41-vert.jpg

2017-10-27_17.42.19.jpg

2017-10-27_17.44.13.jpg

2017-10-27_17.54.02.jpg

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Jak jesteś tak podłączona to wpisz polecenie:

ipconfig  /all

i wrzuć tutaj wynik.

 

Zastanawiam się, czy wina nie leży aby po stronie twojego dostawcy. Mówisz, że inny router także miał problemy. Poza tym, router desktop-3007LU4 nie powinien mieć adresu 0.0.0.0. Jeśli masz Internet radiowy, to zapewne ten router znajduje się w antenie. Trochę sporo opóźnienia do niego (3ms). Dobra daj wynik i zdecydujemy co dalej.

 

Przy okazji, nie masz w zestawie takiego czarnego pudełka z opisem PoE, kabel internetowy idzie przez niego a to pudełko podłączone jest także do zasilania ? Jeśli tak, to odepnij go od kontaktu, poczekaj dwie minuty i podłącz ponownie. Daj mu następne 2 minuty i wtedy ponownie spróbuj podłączyć swój router.

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie mam internetu radiowego tylko stacjonarny

Tak, podłączałam zarówno stary router jak i całkiem nowy i sytuacja była taka sama.

 

Wiem o jakie pudełko chodzi ale nie mam czegoś takiego, od dostawcy mam zwykły modem i kabel. Dzwoniłam do dostawcy, według niego mam podpięty router, resetowali modem z bazy i też nie pomogło, twierdzą że router to moja sprawa

 

Ogólnie sieć routera jest widoczna, w telefonie jest to np. ikona wifi z wykrzyknikiem, wstawiam screen

scren2.PNG

scren22.PNG

Screenshot_20171027-185225.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

W ustawieniach WAN routera zmień odpytywanie DHCP z agresywnego na najmniej natarczywe.

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

:( Niestety... Wifi żółty trójkąt z wykrzyknikiem.

2017-10-27_19.20.15.jpg

2017-10-27_19.22.53.jpg

2017-10-27_19.23.03.jpg

2017-10-27_19.23.18.jpg

2017-10-27_19.24.16.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Popraw w sekcji LAN bramę domyślną na 192.168.1.1

 

Wpierw podłącz się kablem do Asusa i wtedy sprawdź czy działa.

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Zrobiłam wszystko z instrukcji i w tym momencie internet zaczął działać w komputerze przez wifi .

Ale...tylko w komputerze. Nie działa w telefonach, ciągle napis "uzyskiwanie adresu IP..."

Chyba coś jeszcze jest nie tak bo nie mogę się zalogować do routera, strony internetowe działają ale w przypadku próby logowania do routera.. (screen)

2017-10-27_19.41.55.jpg

Screenshot_20171027-195858.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Dużo było mieszania, najszybciej będzie zresetować router do ustawień fabrycznych. Wpierw odłącz kabel WAN routera, następnie zresetuj go. Podłącz się kablem do routera, zaloguj się i popraw w ustawieniach WAN > DHCP na tryb normalny. Wpisz serwer NTP. Ustaw nowe hasło dla routera. Ustaw hasła dla wifi. Adres MAC ma być oryginalny, taki jaki był przed zmianami. Podłącz kabel WAN, poczekaj minutę, dwie i zobacz czy net działa.

 

Daj info czy wszystko działa. Jeśli telefony nadal nie działają to powalczymy z nimi.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Już zdążyłam podziękować i napisać że wszystko działa zarówno w komputerach jak i telefonach.

Działało przez 10 minut, wyłączyłam komputer a potem zorientowałam że internetu już nie ma...

:(

Screenshot_20171027-203039.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Spokojnie, nie poddawaj się. Zaloguj się do Asusa wejdź do zakładki Ogólne(general) > Network Map > Internet Status. I pokaż czy jest połączony.

 

Poza tym, połącz się kablem do routera, może samo wifi padło ?

Dziwne, że 5GHz działa a 2.4GHz znika ? Podejdź metr do routera i sprawdź czy nadal nie ma tej sieci.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

1. Wczoraj nie było internetu w ogóle, żółty trójkąt, ale po wyłączeniu i włączeniu modemu i routera znów działał. Wyłączył się po 10 minutach.

 

2.Dziś wifi działało kilka minut po czym internet zniknął a zamiast niego pojawił się żółty trójkąt. Wyłączyło się jeszcze szybciej niż wczoraj, i wifi i internet.

Wyłączyłam zasilacz, włożyłam ponownie, wcisnęłam "wykryj" i znów się połączyło, skonfiguroowałam wifi ponownie, działa.

 

3. Internet działał 3 godziny po czym się rozłączył. Kiedy internet działa poprawnie WAN IP wyświetla się jako numer (na screenie) a zaraz po restarcie 0000

 

4. Kolejny raz musiałam skonfigurować router, odpięłam modem wpięłam, wypełniłam wszystkie pola, wtedy konfiguracja przebiega pomyślnie, pojawia się internet i wifi.

 

To już 4 aktualizacja postu :) Podsumowując co jakiś czas zrywa się połączenie z internetem i wifi i wszystko trzeba konfigurować od nowa żeby przez chwile działało.

 

Dodam na wszelki wypadek co zaznaczam w konfiguracji i logi http://wklejto.pl/305640

scrrr..jpg2017-10-28_13.23.34.jpg

2017-10-28_10.31.03.jpg

2017-10-28_10.30.33.jpg

 

2017-10-28_13.26.15.jpg

2017-10-28_13.33.44.jpg

Schowek-246.png

ikon.PNG

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Zrób jeszcze coś. Wejdź w menu Zaawansowane > WAN i wyłącz UPnP. Oczywiście cała reszta ma być tak jak ustaliliśmy.

  • Dziękuję 1
Gentlewoman
komentarz
komentarz (edytowane)

Zrobiłam wszystko, narazie działa, będę czekać jak długo

 

PS

Działał 15 minut. Na stronie routera nadal jest status "połączono" ale w komputerze żółty trójkąt. I teraz tak za każdym razem jak się rozłącza.

PS2

Te adresy dns 8888 i 8844 które miałam zmienić zostawić, czy przestawić znów na automatyczny?

PS3

Kiedy nie ma internetu wystarczy wypiąć kabel od zasilacza z modemu, potem modem ładuje się od nowa i przez chwile działa, ale to nie jest dobre rozwiązanie :(

 

2017-10-28_16.42.48.jpg

2017-10-28_16.41.32.jpg

2017-10-28_16.49.10.jpg

2017-10-28_16.49.24.jpg

Edytowane przez Gentlewoman
MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Wystarczy odpiąć od modemu czy od twojego routera ?

Czy Internet nie działa tylko przez wifi, czy także jak jesteś podłączona kablem do routera ?

Czy jak podłączysz się bezpośrednio kablem z pominięciem routera, to czy po jakimś czasie także cię rozłącza ?

 

Podaj model drugiego routera, który posiadasz, poćwiczymy z nim zamiast tego Asusa.

Gentlewoman
komentarz
komentarz

Wystarczy odpiąć zasilacz od modemu, tą czarną wtyczkę zasilania, potem jak wepnę z powrotem się ładuje wszystko i działa jakiś czas, od kilki minut do kilku godzin.

Jak przestaje działać to nie ma go ani na wifi ani w komputerze przez kabel.

Połączenie z pominięciem routera nie rozłącza się w ogóle.

 

TP Link TL-WR340G

tp.PNG

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.