Wojtyn utworzono 17 września 2016 utworzono 17 września 2016 (edytowane) Witam Serdecznie, od czasu Awarii internetu mam problem z grą Internetowa „Tera” Podczas grania Dungeonow Ping skacze mi niewiarygodnie do 6 tys. a nawet więcej ... Dostawca twierdzi, że Awarie usunął, jest jakiś sposób na sprawdzenie czyja to wina czy mojego sprzętu, czy dostawcy internetu? to, co posiadam to: Zasilacz - Corsair VS650 Płyta - Evega x58 3x sliProcesor - inter core i7 2,80GHz Pamięć - 2gb, 4gb. Karta - Radeon R9 280x
Wojtyn komentarz 18 października 2016 Autor komentarz 18 października 2016 Witam Problem dalej trwa Dostawca twierdzi ze to nie jest jego wina mógł by ktoś jakoś pomóc ? czy najlepiej odinstalować grę ? :]
politolog komentarz 18 października 2016 komentarz 18 października 2016 Jak nazywa się twój modem/router ? Ile urządzeń podłączonych jest do Sieci ?
Wojtyn komentarz 18 października 2016 Autor komentarz 18 października 2016 asus Rt-Ac1200G+ podpięte do tego jest 1 komputer Telewizja i Laptop na Wi-fi
politolog komentarz 18 października 2016 komentarz 18 października 2016 Teraz, Wojtyn napisał: asus Rt-Ac1200G+ Podłącz bezpośrednio laptop kablem do modemu operatora . Wtedy puść PING do stron np google.pl i youtube.pl . Jak będziesz tracił pakiety , lub nadal bedą skoki PINGU , dzwoń wtedy do dostawcy internetu i zgłaszaj problem .
Wojtyn komentarz 18 października 2016 Autor komentarz 18 października 2016 Pingi na stronach mam dobre tylko na grze strasznie chodzi dostawca twierdzi ze gra ma przeciążone serwery lecz inni Gracze nie miewają takich problemów
politolog komentarz 18 października 2016 komentarz 18 października 2016 10 minut temu, Wojtyn napisał: dostawca twierdzi ze gra ma przeciążone serwery lecz inni Gracze nie miewają takich problemów Dostawca ZAWSZE odbija od siebie piłkę . Grę przetestuj na laptopie lub PC podłączonym bezpośrednio do modemu operatora ( wykluczysz wtedy winę swojego ASUSA ) .
Wojtyn komentarz 18 października 2016 Autor komentarz 18 października 2016 pC mam bezpośrednio podłączonego do Rutera internet mam Radiowy a na Laptopie sprawdzałem gre i to samo Dostawca broni sie tym ze Pingi na strony sa dobre i ze to wina gry
politolog komentarz 18 października 2016 komentarz 18 października 2016 Godzinę temu, Wojtyn napisał: Dostawca broni sie tym ze Pingi na strony sa dobre i ze to wina gry Jak sprawdzę na kilku urządzeniach typu PC/laptop bym walczył z dostawcą . Godzinę temu, Wojtyn napisał: pC mam bezpośrednio podłączonego do Rutera Sprawdza się bezpośrednio do modemu operatora ( bo dostawca zrzuca winę na komputer klienta , jego router ) A przed awarią miałeś wszystko w porządku .
MasterYoghourt komentarz 18 października 2016 komentarz 18 października 2016 Zapuść ping w tle a następnie uruchom grę. Gdy pojawią się lagi to zminimalizuj grę i zobacz, czy opóźnienia będą widoczne na pingu. Teoretycznie powinny być. Druga sprawa, gdy pojawią się takie lagi, to zapuść stronkę speedtest.net i zobacz ile masz łącza.
MasterYoghourt komentarz 19 października 2016 komentarz 19 października 2016 Stawiam na to, że dostawca podpina pod punkty dostępowe ile się tylko da, w celu oszczędności. Najwięcej ludzi korzysta z neta w godzinach popołudniowych i wieczornych. Sprawdź, czy w godzinach rannych będziesz miał także lagi. Jeśli nie, to powinno cię utwierdzić, że wina leży po stronie dostawcy. Jak już to zrobisz, ściągnij i zainstaluj program pingplotter. Ten program bada opóźnienia każdej bramy po drodze do celu (np google.pl), więc powinno być wyraźnie oznaczone, w kórym miejscu sieć dostaje czkawki. Miałeś zrobić test na speedtest.net, w czasie kiedy masz lagi.
Wojtyn komentarz 20 października 2016 Autor komentarz 20 października 2016 Na Speed teście z tego, co widać wszystko jest w normie oczywiście przeprowadzałem to tak jak mówiłeś podczas lagowania.
MasterYoghourt komentarz 21 października 2016 komentarz 21 października 2016 No to pora być powalczył z pingplotterem.
Wojtyn komentarz 21 października 2016 Autor komentarz 21 października 2016 Pomiary były robione podczas gry Te Pomiary były zrobione bez włączonej gry
MasterYoghourt komentarz 22 października 2016 komentarz 22 października 2016 (edytowane) Internet masz od Vectry ? Masz kablówkę ? Widać na każdym ss, że twój router (numer 1 na liście) ma zwykle około 50% zagubionych pakietów (PL - packet lost). Ale podejrzewam, że to może być efekt ochrony przeciw atakom DDoS tego routera. Dlatego podepnij się bezpośrednio do modemu od Vectry, z pominięciem swojego routera, by wykluczyć jego uszkodzenie. (Możesz także spróbować zwiększyć interwał pingów na jakieś 5-10 sekund i zobaczyć czy będą pojawiać się PL na Asusie) Wymowny jest ostatni ss, w którym zwróćmy uwagę na tabelkę "Cur" - current - aktualny ping. Na tym ss, opóźnienie 2400ms pojawia się na drugiej bramce, należącej do Vectra Katowice. Stąd pytanie, w jaki sposób twój router Asus łączy się z modemem od Vectry ? Kablem, bezprzewodowo ? Ostatnia sprawa, na samym dole dodałeś wykresy poszczególnych bramek. Zawsze dodawaj pierwsze cztery lub pięć, według kolejności z listy. Chodzi o to by śledzić po kolei, w którym miejscu pojawia się opóźnienie. Pierwsze bramki na trasie należą do twojego dostawcy, na co więc nam śledzić bramki innych operatorów, z dalszych miejsc ? Dlatego, dodaj bramki od numeru 1 do 6, rozciągnij w górę bardziej okno wykresów.
Wojtyn komentarz 22 października 2016 Autor komentarz 22 października 2016 Witam Serdecznie. Tak internet mam od Vectry kablówki nie posiadam. Internet jest Radiowy połączony kablem do rutera. Próbowałem Podpiąć internet bez pośrednio do komputera, lecz wypisuje mi siec niezidentyfikowana " Karta sieciowa nie ma poprawnej Konfiguracji protokołu IP" Dzwoniłem do Dostawcy, lecz nie udało się rozwiązać tego problemu wiec zgłoszenie, zostało przyjęte i czekam na technika. Pozdrawiam.
MasterYoghourt komentarz 22 października 2016 komentarz 22 października 2016 Ponów test pod wieczór, ustaw interwał z powrotem na 2,5 sekundy. Możesz sprawdzić jaką konfigurację IP ma ASUS, logując się do jego panelu administracyjnego. Następnie takie same ustawienia konfigurujesz na swojej karcie. Jeśli nadal nie będzie działać, to spróbuj sklonować adres MAC Asus'a.
Wojtyn komentarz 22 października 2016 Autor komentarz 22 października 2016 Postaram się to zrobić pod wieczór dziękuje ! dzis podczas gry i nagle Tak
Wojtyn komentarz 23 października 2016 Autor komentarz 23 października 2016 Witam Serdecznie. Sprawdzałem lagowanie gry w godzinach rannych. Grało się dobrze do 10 godziny. Już po godzinie 10 zaczęły się momenty lagowania. Dziś postaram się sprawdzić jeszcze raz podpięciem pod sam modem, mam nadzieje, że uzyskam dostęp do internetu. Pozdrawiam. A tak wyglądało na Google
MasterYoghourt komentarz 23 października 2016 komentarz 23 października 2016 (edytowane) Koniecznie ponów testy bez Asusa. Tutaj masz instrukcję do routera w języku polskim: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/wireless/RT-AC1200G+/PL11854_RT_AC1200G_PLUS_Manual.pdf?_ga=1.107559562.949414178.1467547770 Na stronie 56 masz pokazaną konfigurację portu WAN. Jeśli automatycznie pobiera IP, to jak podłączysz swój komp, to twoja karta tez musi pobierać automatycznie ustawienia. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem kompa, to być może musisz sklonować adres MAC routera. W tym celu, spójrz, czy tak jak jest to na stronie 56, w polu MAC address masz coś wpisane, jeśli tak to spisz to. Jeśli nic tam nie pisze, to tutaj jest porada jak znaleźć MAC address routera (LAN): https://www.asus.com/pl/support/faq/1001252/ Teraz musisz wejść w ustawienia karty sieciowej i zmienić jej MAC: Po prostu zmieniasz adres w polu Network Address, nie zwracaj uwagi na okno Power Shell z lewej. W zwykłej linii poleceń, sprawdzisz aktualny MAC wpisując komendę: getmac Nie pamiętam dokładnie, ale adres wpisujesz chyba bez spacji, ani bez znaków specjalnych. Jak nie załapie od razu, to uruchom ponownie komputer.
Wojtyn komentarz 24 października 2016 Autor komentarz 24 października 2016 Witam serdecznie już mam połączenie bezpośrednio od vectry tak wyglądało bez gry a tak podczas gry
MasterYoghourt komentarz 25 października 2016 komentarz 25 października 2016 (edytowane) Widzę na screenie 3 i 4, że znów pojawiają się opóźnienia rzędu 2500 ms i utraty pakietów. Zaczynają się już na pierwszym hopie należącym do katowice.vectranet.pl Podczas testów z grą odpal dodatkowo menadżera zadań, przejdź do zakładki Wydajność i uruchom Monitor Zasobów. Tam przejdź do zakładki Sieć i rozwiń menu Aktywność Sieci. Daj na pełny ekran i posortuj według całkowitego zużycia łącza. Monitoruj czy jakieś procesy nie zabierają ci łącza. Dane masz Bajtach, wiec przykładowo 2500 to 2,5KB. Chodzi o to, żeby wykluczyć sytuację w której jakiś proces wysyca ci łącze. Dzięki temu, uzyskujesz większą pewność, że wina leży tylko po stronie operatora a nie twojej. Spróbuj jeszcze jednej rzeczy. Sprawdź w umowie jaką masz gwarantowaną prędkość neta. Następnie zainstaluj sobie klienta sieci torrent (np http://www.dobreprogramy.pl/uTorrent,Program,Windows,13270.html ) i zapuść kilka dużych i bardzo popularnych plików. Teraz zminimalizuj klienta, kliknij prawym przyciskiem jego ikonę przy zegarze i ogranicz download oraz upload, do około 75% swojej gwarantowanej prędkości neta.Teraz odpal z powrotem pingplotter i zobacz jakie masz opóźnienia. Chodzi w tym teście o to, jak zachowuje się sieć twojego operatora gdy wykorzystujesz większość gwarantowanego tobie łącza. Test wykonaj w godzinach 18:00-20:00, kiedy prawdopodobnie jest najwięcej ludzi w twojej sieci. Screeny typu 3 i 4, oraz wszystkie gdzie masz tak wysoki ping zbieraj. Później im wyślesz, nie mów tylko im, że to się dzieje podczas gry, bo będą próbowali zrzucić winę na twoją grę -> zepchnąć problem na ciebie.
Wojtyn komentarz 25 października 2016 Autor komentarz 25 października 2016 Testy postaram sie przeprowadzić w Piątek Mam nadzieje ze jakoś sobie z tym poradzę 12 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Screeny typu 3 i 4, oraz wszystkie gdzie masz tak wysoki ping zbieraj. Później im wyślesz, nie mów tylko im, że to się dzieje podczas gry, bo będą próbowali zrzucić winę na twoją grę -> zepchnąć problem na ciebie. Problem już zgłaszałem, mierzyli mi Ping i wyszło im 28 MS największy z tego, co przez telefon mi powiedzieli. Teraz to zgłoszenia nie chcą przyjąć, mówią, że jedynie co to za opłata 140zł.
MasterYoghourt komentarz 25 października 2016 komentarz 25 października 2016 Jak długo masz jeszcze z nimi umowę ?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.