x-kom hosting

Pierwsza konfiguracja routera TD W8970

sayis
utworzono
utworzono

Witam

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Kupiłem nowy router, bo stary zrywał połączenie jak podłączylo sie do niego więcej niż 4 urządzenia, a ten nowy podłaczyłem w miejsce starego. Gdy już w komputerze znalazłem SSID routera wpisalem hasło i okazało sie że internet działa.

Ale moim problemem jest to, że gdy próbuje podłączyc się do routera telefonem (z Androidem), internet nie działa.

Router to TP-LINK TD-W8970, i był potrzebny bo mam teraz w domu 6 urządzeń które potrzebują dostępu do neta. Może trzeba go jakos skonfigorować?

W tych sprawach jestem zielony więc proszę o dokladne wyjasnienia.

Z góry dziękuję.

antonex
komentarz
komentarz

W DHCP masz dopisane jakieś DNS-y? Klucz zabezpieczający sieć WPA2/AES?

sayis
komentarz
komentarz (edytowane)

1. Nie wiem. Więc jak to sprawdzić?

2. Tak mam zabezpieczenie WPA2

antonex
komentarz
komentarz

 

1. Nie wiem

No to logiczne że trzeba to sprawdzić w konfiguracji routera.

sayis
komentarz
komentarz

Wklejam screena ze strony Routera pod adresem 192.168.1.1 :

antonex
komentarz
komentarz

Tam jest w ogóle brak synchronizacji więc jak może działać router? CO to za dostawca? Widzę tam Annex B?

antonex
komentarz
komentarz

Jeżeli to wersja W8970B to posiada wsparcie właśnie dla tego annexu.

sayis
komentarz
komentarz

Gdy teraz wejdę na stronę 192.168.1.1 to nie odpowiada, ale gdy odłacze router od sieci, przyniosę do komputera i podłaczę do komputera przez kabel, wtedy mogę dostać się na tą strone. I dopiero wtedy zrobić screena.

Mieszkam w Niemczech, dostawca to R-KOM.


Tak to jest wersja z końcówką ,B`


A może zaczniemy od początku. Co mam zrobić po wyjęciu routera z pudełka? Dodam że komputer stoi dwa pokoje dalej od routera.

antonex
komentarz
komentarz

Czyli mając podłączony router do kabla dostawcy masz dostęp do internetu?

sayis
komentarz
komentarz

Tak, ale wtedy nie mogę dostać sie ustawień routera.

antonex