x-kom hosting

Pomoc ze sterownikami karty graficznej.

Szokujacy
utworzono
utworzono

Witam,

 

Jako, iż nie mam dużo doświadczenia z komputerami szukam pomocy na tym forum. A mianowicie...Mam kartę graficzną AMD Radeon HD 7450 i sterowniki do tego z lutego 2012. Chcę je zaaktualizowac, gdyż potrzebuje do nowej gierki. Jaki jest problem? A mianowicie... Najpierw usunąłem stare sterowniki poprzed właśćiwiosci, menager itp. Sciągnąłem najnowsze sterowniki z oficjalnej strony AMD. Ale podczas instalacji wyskakiwał błąd. Pościągałem starsze wersje. Instalacja przebiegła pomyślnie, ale nie mogło wyszukać karty graficznej, która została utracona przez odinstalowanie tamtych sterowników (posiadałem tylko coś tam VGA). Odzyskałem karte przez "powracanie systemu" i starałem się nałożyć nowe sterowniki na stare zawarte w folderach. Ale to również nic nie dawało...dlatego oczekuję od was pomocy.

Jak już pisałem karta graficzna AMD Radeon HD 7450. I nie wiem co jest. W panelu sterowania w odinstalowniach nie mam nic związanego z AMD, ATI itp. Klikając prawym klawisze myszki na pulpicie jest opcja "Catalyst Control Center", który po kliknieciu i tak nie reaguje. W główynim folderze na dysku posiadam foldery z tym związane: "ATI Technologies" a w nim "hydravision" i "ATI.ACE" oraz "ADM APP" a w nim "bin" itd.

Windows 7 i 64 bit.

Proszę o jakąś pomoc, gdyż nie potrafię tego ogarnąć. Oraz o wyjaśnienie takich zwotów jak "ATI" czy "AMD (to akurat bodajże cała firma :P )" "Radeon (typ karty?)"  oraz "Catalyst", bo jak już pisałem jestem w tym zielony, a chciałbym się czegoś nauczyć/dowiedzieć. Oraz może jakieś linki do pobrania sterowników tych najnowszych, a także tych troche starszych. :)

 

Pozdrawiam! ;)

 

 

piotrk2683
komentarz
komentarz (edytowane)

jesteś pewien ,że to Radeon HD 7450? pytam, bo może odczytywałeś model z programów do identyfikacji sprzętu, typu Sanda,SIW,Everest czy Aida64, a one się nieraz mylą ,

 

te probowałeś? :