x-kom hosting

Problem z dźwiękiem: „Nie podłączono głośników ani słuchawek”

Zayfi
komentarz
komentarz

Na początek spróbuj przeinstlowac skaypa

  • Dobra wypowiedź 1
fuksja
komentarz
komentarz

Skype przeinstalowany - teraz jest najnowsza wersja. Mikrofon bez zmian..

Zayfi
komentarz
komentarz (edytowane)

Mikrofon bez zmian..

To zainstaluj stery ze strony producenta.

 

Mozesz wcześniej zastosować ten diagnostyk audio od MS

http://support.microsoft.com/mats/AudioPlayback/

  • Dobra wypowiedź 1
fuksja
komentarz
komentarz

Przeskanowałam komputer tym MS Fix it, i po próbie mikrofonu zauważyłam że słychać jakiś szum. Podłączyłam laptopa do zewnętrznych głośników na max. głośności i słychać baaardzo bardzo cicho mój głos. Czyli mikrofon pracuje ale z jakiegoś powodu nagrywa bardzo bardzo cicho.

 

Sprawdziłam jeszcze raz we właściwościach mikrofonu czy nie jest wyciszony i w zakładce Poziomy jest ustawiony na 50%.

 

Czy nadal mam próbować twoją sugestię ze sterownikami, czy szukać czegoś w ustawieniach?

Zayfi
komentarz
komentarz (edytowane)

Zrób restart systemu po tym fixie. Pokombinuj z ustawieniami. Jedno jest pewne dźwięk masz. I mikrofon też działa.

Sterowniki zawsze mozesz zainstalować.

 

U siebie uruchomiłem mikrofon wewnętrzny tak - Dżwięki > Nagrywanie > zaznacz mikrofon Właściwości > Nasłuchiwanie > zaznacz opcję > Nasłuchuj tego urządzenia

 

u mnie jest to wskazanie na głośniki zewnetrzne. I teraz jak pisze na klawiaturze pieknie słychać moje klikanie w głośnikach.

  • Dobra wypowiedź 1
fuksja
komentarz
komentarz

Ok, mikrofon działa! :hurra:
 

Oto co zrobiłam:

Uruchomiłam ponownie komputer, sprawdziłam mikrofon - bez zmian.

Weszłam na stronę http://www.msi.com/product/nb/CR650.html#/?div=Driver&os=Win7%2064 i zainstalowałam Realtek HD Audio dla Win7 x64.

Uruchomiłam ponownie komputer ale po zalogowaniu się wyskoczył zwykły ekran Windowsa "Zapraszamy!" tylko że zamrożony - nic się nie działo chociaż czekałam dobrych parę minut. Komputer nie reagował na nic. Zgasiłam go przytrzymując przycisk on/off i uruchomiłam ponownie w trybie normalnym, ale problem wystąpił ponownie. Zrobiłam to samo jeszcze raz ale uruchomiłam w trybie awaryjnym. Już miałam odinstalowywać Realtek HD Audio, ale pomyślałam, że spróbuję jeszcze raz. Uruchomiłam ponownie w trybie normalnym i tym razem wszystko wyszło ok. Sprawdzam mikrofon - działa!

 

Mam nadzieję, że to już koniec moich problemów. Troszkę opcji doszło w "Urządzenia do nagrywania", więc jeszcze się im przyjrzę.

 

Serdeczne dzięki za pomoc i cierpliwość! :)

Zayfi
komentarz
komentarz

Trochę niepokoi mnie to zawieszenie po instalacjie sterowników audio.

Czy mozesz zrobić jeszcze jeden skan OTL i wstawić raporty. Wcześniej nie mówiłem, ale jest tam trochę śmieci do sprzatnięcia.

  • Dobra wypowiedź 1
Zayfi
komentarz
komentarz

Nie jest dobrze w systemie są resztki po ZerroAcess. Edytuję posta. Musimy to wyciąć.

  • Dobra wypowiedź 1
fuksja
komentarz
komentarz (edytowane)

Spróbuję przeskanować komputer antywirusem, może to coś pomoże...

Zayfi
komentarz
komentarz

Tego nie załatwi antywirus.

 

Zrób tak. Otwórz Notatnik i wklej tekst

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f
reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f
pause

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Konieczny restart komputera, by odładować z pamięci ZeroAccess.

 

 

2. Znowu otwórz notatnik (po restarcie) i wklej

TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /R /A /D Y
icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Wszyscy:F /T
icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-517088314-1550115336-4072598636-1004\$87337155b000e6c39e43e2a2242a7912 /grant Wszyscy:F /T
rd /s /q C:\$Recycle.Bin
pause

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator.

 

 

Zrób nowy skan OTL > przedstaw raport.

 

Zrób skan z FarbarService Scanner (zaznaczasz wszystkie opcje i klikasz skanuj

 

http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-service-scanner/

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.