Zayfi komentarz 8 czerwca 2013 komentarz 8 czerwca 2013 Zrób logi z OTL i zapodaj http://www.forumpc.pl/topic/277786-nieingerencyjne-narzedzia-do-tworzenia-logow-systemowych/ co do obrazka z postu nr17 > mam tak samo > tylko nie jestem w stanie sprawdxić czy mikrofon działa - nie mam mikrofonu :prosi: 1
fuksja komentarz 8 czerwca 2013 Autor komentarz 8 czerwca 2013 Ok, nie mam pojęcia co to jest, ale wyszło: https://www.dropbox.com/s/humo6andzmzngzk/Extras.Txt https://www.dropbox.com/s/975f122nazaqjr2/OTL.Txt Hah, przynajmniej nie musisz się przejmować że coś nie działa. Ja niestety zginę tu bez kontaktu z rodziną :(
fuksja komentarz 8 czerwca 2013 Autor komentarz 8 czerwca 2013 Skype przeinstalowany - teraz jest najnowsza wersja. Mikrofon bez zmian..
Zayfi komentarz 9 czerwca 2013 komentarz 9 czerwca 2013 (edytowane) Mikrofon bez zmian.. To zainstaluj stery ze strony producenta. Mozesz wcześniej zastosować ten diagnostyk audio od MS http://support.microsoft.com/mats/AudioPlayback/ 1
fuksja komentarz 9 czerwca 2013 Autor komentarz 9 czerwca 2013 Przeskanowałam komputer tym MS Fix it, i po próbie mikrofonu zauważyłam że słychać jakiś szum. Podłączyłam laptopa do zewnętrznych głośników na max. głośności i słychać baaardzo bardzo cicho mój głos. Czyli mikrofon pracuje ale z jakiegoś powodu nagrywa bardzo bardzo cicho. Sprawdziłam jeszcze raz we właściwościach mikrofonu czy nie jest wyciszony i w zakładce Poziomy jest ustawiony na 50%. Czy nadal mam próbować twoją sugestię ze sterownikami, czy szukać czegoś w ustawieniach?
Zayfi komentarz 9 czerwca 2013 komentarz 9 czerwca 2013 (edytowane) Zrób restart systemu po tym fixie. Pokombinuj z ustawieniami. Jedno jest pewne dźwięk masz. I mikrofon też działa. Sterowniki zawsze mozesz zainstalować. U siebie uruchomiłem mikrofon wewnętrzny tak - Dżwięki > Nagrywanie > zaznacz mikrofon Właściwości > Nasłuchiwanie > zaznacz opcję > Nasłuchuj tego urządzenia u mnie jest to wskazanie na głośniki zewnetrzne. I teraz jak pisze na klawiaturze pieknie słychać moje klikanie w głośnikach. 1
fuksja komentarz 9 czerwca 2013 Autor komentarz 9 czerwca 2013 Ok, mikrofon działa! :hurra: Oto co zrobiłam: Uruchomiłam ponownie komputer, sprawdziłam mikrofon - bez zmian. Weszłam na stronę http://www.msi.com/product/nb/CR650.html#/?div=Driver&os=Win7%2064 i zainstalowałam Realtek HD Audio dla Win7 x64. Uruchomiłam ponownie komputer ale po zalogowaniu się wyskoczył zwykły ekran Windowsa "Zapraszamy!" tylko że zamrożony - nic się nie działo chociaż czekałam dobrych parę minut. Komputer nie reagował na nic. Zgasiłam go przytrzymując przycisk on/off i uruchomiłam ponownie w trybie normalnym, ale problem wystąpił ponownie. Zrobiłam to samo jeszcze raz ale uruchomiłam w trybie awaryjnym. Już miałam odinstalowywać Realtek HD Audio, ale pomyślałam, że spróbuję jeszcze raz. Uruchomiłam ponownie w trybie normalnym i tym razem wszystko wyszło ok. Sprawdzam mikrofon - działa! Mam nadzieję, że to już koniec moich problemów. Troszkę opcji doszło w "Urządzenia do nagrywania", więc jeszcze się im przyjrzę. Serdeczne dzięki za pomoc i cierpliwość! :)
Zayfi komentarz 9 czerwca 2013 komentarz 9 czerwca 2013 Trochę niepokoi mnie to zawieszenie po instalacjie sterowników audio. Czy mozesz zrobić jeszcze jeden skan OTL i wstawić raporty. Wcześniej nie mówiłem, ale jest tam trochę śmieci do sprzatnięcia. 1
fuksja komentarz 10 czerwca 2013 Autor komentarz 10 czerwca 2013 Tym razem po skanie pojawił się tylko jeden raport: https://www.dropbox.com/s/975f122nazaqjr2/OTL.Txt
Zayfi komentarz 12 czerwca 2013 komentarz 12 czerwca 2013 Nie jest dobrze w systemie są resztki po ZerroAcess. Edytuję posta. Musimy to wyciąć. 1
fuksja komentarz 18 czerwca 2013 Autor komentarz 18 czerwca 2013 (edytowane) Spróbuję przeskanować komputer antywirusem, może to coś pomoże...
Zayfi komentarz 18 czerwca 2013 komentarz 18 czerwca 2013 Tego nie załatwi antywirus. Zrób tak. Otwórz Notatnik i wklej tekst reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Konieczny restart komputera, by odładować z pamięci ZeroAccess. 2. Znowu otwórz notatnik (po restarcie) i wklej TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /R /A /D Y icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Wszyscy:F /T icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-517088314-1550115336-4072598636-1004\$87337155b000e6c39e43e2a2242a7912 /grant Wszyscy:F /T rd /s /q C:\$Recycle.Bin pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Zrób nowy skan OTL > przedstaw raport. Zrób skan z FarbarService Scanner (zaznaczasz wszystkie opcje i klikasz skanuj http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-service-scanner/
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.