HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 No i lipa. Po wyłączeniu listwy na godzinę, następnie włączenie jej i komputera powoduje, że LAN jest całkowicie wyłączony. Konieczne jest wyłączenie komputera, wyłączenie zasilacza na kilka sekund i włączenie. LAN powraca. Tak więc płyta pójdzie na gwarancję (u kumpla nie ma czegoś takiego pomimo, że nie ma wyłączonego oszczędzania energii).
Rim komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 (edytowane) Aj :( Teraz pytanie jak na to zareaguje morele? (byle nie odpisali to po co Pan listwę wyłącza - bo to będzie parodia ) A już kompletnie nie wiem co powie producent Masz jakąś strategie?
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 Rim, ja nie będę się z nimi bawił :) Zawiozę płytę do netpunktu w Lublinie, niech to wysyłają na gwarancję. Ewidentnie jest coś nie tak, bo takie rzeczy nie powinny się w ogóle dziać. Zwykły użytkownik w ogóle nie wiedziałby co w tym momencie zrobić, a powinno to działać po instalacji systemu i sterowników, bez żadnego ale. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem karty sieciowej, pracowaniem przez jakiś czas na niej, a dopiero później oddać na gwarancję,
sUb komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 Wyłączenie listwy nie ma nic do tego, każdy użytkownik ma prawo ją wyłączać bez względu na gwarancje.
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 Dokładnie jest tak jak mówisz. Siedzę teraz i przeglądam zagraniczne fora, gdzie jest pełno na ten temat (i to począwszy od chipsetu P45, aż do Z77). Myślę jednak, że kupno drugiej karty to będzie błąd.
Rim komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 (edytowane) Ja bym wysłał już (czas działa na twoja niekorzyść - kupisz sobie kartę i na 100% później będzie potem to zawiozę/teraz mi się nie chcę etc) Wiem po sobie :lol2: tak się składa,że przed świętami zaczął mi padać HDD (Seagate czarna seria nr 11 - relokowane bady/soft od producenta wyje po testach fail) Mam nadzieję go wysłać jutro = nie zrób tego samego co ja -bo możesz żałować :E @Sub Ja to wiem/Ty to wiesz/HQ to wie (ale morele niekoniecznie :lol2: )
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 (edytowane) Ja wyślę na pewno, czy to w tym miesiącu czy za kilka:D Chodzi tylko o to, że morele może sobie lecieć w kulki i będę musiał czekać nawet i miesiąc czasu, co już nie jest mi na rękę.
sorsx komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 z czystej ciekawości pytam ile czasu używasz tej płyty, ponieważ też jestem posiadaczem asrock aczkolwiek p67 extreme4 gen3 jak do tej pory problemów nie zaobserwowałem posiadam ją od wiosny 2012
sorsx komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 Od wczoraj jej używam :) Od wczoraj jej używam :) no to nie ma się nad czym zastanawiać powinni wymienić od ręki
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 (edytowane) Od ręki nie wymienią (szczególnie, że to morele), bo otrzymałem ją 8 stycznia (czyli 3 dni minęły). Zwróciłbym ją chętnie, korzystając z możliwości zwrotu towaru w ciągu 10 dni, ale otworzyłem woreczek z kablami SATA.
sorsx komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 (edytowane) cóż tak naprawdę nigdy nie korzystałem z morele tylko z lokalnych sklepów i nigdy nie miałem problemów nawet z wymianą na bardziej wydajny sprzęt jak po jednym dniu stwierdziłem że to nie to co oczekiwałem(no ale wiadomo co człowiek to człowiek a nie instytucja)
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 A mogłem wziąć na miejscu tą płytkę :) Wtedy nie byłoby problemu z wymianą na pewno.
sUb komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 Drugą sieciówke pod pci możesz kupić, zaszkodzić nie zaszkodzi, może jedynie pomóc, przynajmniej na spokojnie będziesz mógł pogadać z morele o twoim przykrym przypadku, a osobna sieciówka zawsze się może przydać gdyby Integra uległa spaleniu bądź jakiejś awarii.
HQ19 komentarz 13 stycznia 2013 Autor komentarz 13 stycznia 2013 Myślę jednak o zwrocie towaru. Długo morele zajmuje zwrot pieniędzy? Trzeba pisać jakieś oświadczenie do nich?
sUb komentarz 13 stycznia 2013 komentarz 13 stycznia 2013 Na pewno musisz pogadać z przedstawicielem ich sklepu, ale czy będą chcieli zwrócić ci pieniądze czy podjąć reklamację to nie wiem..
HQ19 komentarz 14 stycznia 2013 Autor komentarz 14 stycznia 2013 (edytowane) Odsyłam płytę, nie mam innego wyjścia. Nawet nie wyłączając listwy na noc, z rana sieciówka była niewidoczna. Reset BIOSu i... jest sieciówka znowu. A popołudniu jestem przekonany, że znowu nie będzie.
Rim komentarz 14 stycznia 2013 komentarz 14 stycznia 2013 (edytowane) Hmm to ciekawe ja siedzę na biosie 2.0A (został przerobiony na moją prośbę przez Asrocka -chciałem by USB zawsze było włączone na domyślnych ustawieniach) Kiedy się spytałem czy nie mogliby tak samo przerobić biosu 3.20(na wypadek ,gdybym chciał kupić ivy w przyszłości) odpisali,że nie zalecają korzystać z biosu 3.20 jak nie ma się procka Ivy - dopiero po zakupie procka mam się do nich znów zgłosić :hm: - teraz się zastanawiam co mieli na myśli :E
HQ19 komentarz 14 stycznia 2013 Autor komentarz 14 stycznia 2013 Raczej to nie wina BIOSu. Kumpel też ma 3.20 i śmiga wszystko ładnie. Polskiego serwisu nie ma (żeby do nich napisać, bo na stronie jest napisane, że po angielsku trzeba do nich skrobać wiadomość)?
Rim komentarz 14 stycznia 2013 komentarz 14 stycznia 2013 (edytowane) Polskiego serwisu brak - Musisz "skrobać" po angielsku - ja bym mimo wszystko napisał (są raczej kompetentni - no na pewno bardziej od morele w końcu robili te płytę) Ja pisałem 30 lipca - odpowiedź dostałem 1 sierpnia w postaci 2 wiadomości jedna,że zobaczą co da się zrobić :E /druga z przerobionym dla mnie biosem :lol2:
HQ19 komentarz 14 stycznia 2013 Autor komentarz 14 stycznia 2013 (edytowane) Jak na złość stronka ASRocka nie dzała :D Postaram się jeszcze dzisiaj napisać, może do jutra dadzą mi znać. Dostrzegłem jeszcze jedną sprzeczność. Miałem otrzymać paragon za zakupiony sprzęt a otrzymałem fakturę. Czytam opinie ludzi, którzy twierdzą, że mając fakturę zwrot towar mi nie przysługuje.
sUb komentarz 14 stycznia 2013 komentarz 14 stycznia 2013 Paragon czy faktura jest to duży sklep, i gwarancję/reklamację musza ci uznać.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.