x-kom hosting

Karta graficzna w granicach 200 zlotych

tosi3k
utworzono
utworzono

Chciałbym kupić kartę graficzną w granicach 200 złotych na PCI-E cena możne trochę przekraczać cenę ustaloną ;]

Mój sprzęt to:

Płyta główna: Gigabyte Ga M61PME-S2

Procesor: Amd Athlon X2 64 Dual Core 5000+

Zasilacz: Modecom Feel 3 350

Ram: GoodRam 2 Gb

Z góry dziękuję za pomoc.

tosi3k
komentarz
komentarz

2146174 może napiszesz co jest w niej takiego fajnego, bo ta karta mi się wydaje mało ciekawa, nie znam się bardzo dobrze na kartach graficznych dlatego proszę o pełną wypowiedź osób które siedzą w tym dziale sprzętowym, i potrafią mnie nakierować na coś na prawdę dobrego.

drigiti
komentarz
komentarz

Sory pomylilem sie tamta wersja jest 64 bitowa wiec odpada ... wez tą

http://www.allegro.pl/item573448203_powerc...ss.html#gallery

Po 1 : Bardzo dobra firma kart graficznych HIS , po 2: najwyższa jakość pamięci GDDR3 512 MB , Po 3: 256 Bit czyli szybko przetwarza pamiec na szynie pamięci , po 4: Gwarancja 24 miesiące , po 5: Wersja box czyli możesz spokojnie na niej robić oc czyli podwiększać parametry , po 6: do 200 zł nic lepszgo nie dostaniesz ;) Mam nadzieje że utysfakcjonowała Cie moja wypowiedz :P

dawid11113
komentarz
komentarz
po 5: Wersja box czyli możesz spokojnie na niej robić oc czyli podwiększać parametry

oc na box- ie?????

hehehe to dobre. wersja box oznacza że karta posiada orginalny karton , sterowiki i może jakąś przejściówke lub kabel a w wersji OEM nie posiada żadnych dodatków. a nie że ma dobre OC. każdą karte można kręcić

drigiti
komentarz
komentarz

No wiem wlasnie nie wiedzialem jak mu wytlumaczyć z tym boxem ;P

Mbroziak
komentarz
komentarz

tosi3k, tylko jak będziesz brał tą kartę to musisz kupić nowy zasilacz. Ta karta potrzebuje min.350W. Ale to nawet nie o to chodzi. Te zasilacze FEEL to straszna lipa. Sam miałem taki to mi się spalił :P

dawid11113
komentarz
komentarz