x-kom hosting

zmiana karty bez wymiany płyty

świstak08
utworzono
utworzono

witam. chciałbym w moim starym kompie zmienić karte graficzną bo mam NVIDIA RIVA TNT2 32 MB a chciałbym jakieś 64 albo 128 I tu moje pytanie czy można ją zmienić bez zmiany płyty głównej. bo mój kumpel mówił że jak chce zmienić tą karte to i płyte główną też i nie wiem czy to prawda czy nie. PROSZĘ O POMOC!!!

//uważaj na błędy i używaj znaków interpunkcyjnych

//tytuł tematu formułuj konkretnie

//aby uzyskać szybką pomoc podawaj konfigurację swojego komputera

//BlackRaven

dawid11113
komentarz
komentarz (edytowane)

to nie prawda.

. wystarczy jak kupisz do swojego komputera karte z wejściem AGP. podaj pozostałe podzespoły komputera.

świstak08
komentarz
komentarz

podzespoły co to jest jestem troche zielony w tych sprawach

dawid11113
komentarz
komentarz

jaki masz procesor , płyte główną ile pamięci ram . i jaki zasilacz.

jeśli nie wiesz to ściągnij program EVEREST home. a aby sprawdzić zasilacz odkręć bok komputera i będzie naklejka na puszce z któwej wychodzą kable.

świstak08
komentarz
komentarz

płyta główna- ASRock K7VT4A+

procesor- AMD sempron 2300+ 158 MHZ

RAM- 256MB

a na moim zasilaczu nic nie pisze więc nie wiem jaki to

jarek1994-1994
komentarz
komentarz

Musi pisać. Zrób fote i wrzuć.

dawid11113
komentarz
komentarz

ile masz kasy na karte?

świstak08
komentarz
komentarz

nie zobaczyłem tej naklejki bo była po spodniej stronie tego zasilacza pisze na niej że model to PTP-2048 i chyba firmy DTK bo grupymi literami pisze

dawid11113
komentarz
komentarz

masz 230watt. troche mało jak chcesz wymienić karte musisz też wymienić zasilacz.

umiesz podkręcić procesor?

świstak08
komentarz
komentarz

nie umiem a to terz jest potrzebne??

dawid11113
komentarz
komentarz

gdybyś podkręcił procesor mógłbyś wstawić lepszą karte graficzną.

świstak08
komentarz
komentarz

a jak to się robi i czy to jest bezpieczne dla procesora?

damib
komentarz
komentarz (edytowane)