x-kom hosting

Mój stary pc

Fatboy01
utworzono
utworzono

Posiadam starego trupa ktory przelezal na szafie z 10 lat. Przypomnialem sobie o nim i postanowilem go przeczyscic. Z tego co pamietam wtedy nie chcial sie odpalic. Pewnie z ilosci kurzu i brudu jaki posiadal. Teraz sie odpala wiatraczki na karcie graficznej i od zasilania chodzą wiec chyba dobrze. Jestem zielony w tym temacie i szukam pomocy. I teraz niewiem czy cos zle nie podłaczylem czy cos ale po podlaczeniu monitora nic sie nie wyswietla. Moze dysk padł? Niewiem. Jak co mogę zrobic zdjecie podlaczenia wszystkich kabli. Chcialbym go odpalic bo prawie20240212_122803.thumb.jpg.580dcdd2c2b37a9467d4d18ec8c7f7e1.jpg wszystko na nim chodzilo bez problemu. Komputer kieeedys zakupiony w jakims media markcie czy innym mega avansie

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie podałeś najważniejszego. Jaki zasilacz jest w tym zestawie? Bo może to przez niego komputer czy system nie chce się uruchomić. Możesz wrzucić jakieś zdjęcia z wnętrza obudowy żeby było widać jak najwięcej np. podłączenia przewodów. Jak wygląda aktualny stan? Tylko wentylatory się włączają a ekran monitora nic nie wyświetla, żadnego ekranu startowego, nic? Nie ma tego charakterystycznego piknięcia przy włączaniu komputera? Zakładam że jest podłączony do płyty głośniczek z beep codami.

Edytowane przez toska78
Fatboy01
komentarz
komentarz

Piknięcie bylo chyba slychac

20240212_130419.jpg

20240212_130410.jpg

20240212_130405.jpg

20240212_130400.jpg

20240212_130355.jpg

20240212_130350.jpg

Było słychać piknięcie

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak słychać charakterystyczne piknięcie to teoretycznie powinien pojawiać się chociaż ekran startowy. Na wyświetlaczu nic się nie pojawia? Tak jakby nie dostawał sygnału? Ten zasilacz też jest w sumie niepewny. Co prawda nie ma tej marki na czarnej liście zasilaczy na forumpc, ale jest na elektrodzie czy pclab.

Edytowane przez toska78
Fatboy01
komentarz
komentarz