Ghost991 utworzono 23 maja 2008 utworzono 23 maja 2008 Witam serdecznie. Właśnie dziś skończyłem montować wentylatory w budzie Przód 120mm Thermaltake 1926 Bok 120mm Thermaltake 1926 Tył 80mm Thermaltake 1910 Procek Scythe Mugen Grafika : niestety standard Thermaltake-i pracują na 2000 Rpm ( Tworzy się regulator bo ciche nie są ) Scythe pracuje na 1200 rpm - nie słyszalny Oto temperatury w Idle to: A tak wygląda buda: Czekam na opinie. Najbardziej zależy mi na temperaturach?? Czy udało mi się schłodzić kompa?? Mile widziana ocena
Ghost991 komentarz 23 maja 2008 Autor komentarz 23 maja 2008 Grafika nie chodziła poniżej 40 stopni Dysk wahał się między 27 - 30 stopni Procek 27-29 stopni Tak to wyglądało
snip91 komentarz 23 maja 2008 komentarz 23 maja 2008 No to dały coś te wentyle Ale myślę, że tobie bardziej o wygląd chodziło
Kosmoj komentarz 23 maja 2008 komentarz 23 maja 2008 Wykonanie ok. Temperaturki tez bardzo niskie;) 8/10, bo czegos mi tu brakuje;P (wpada w oko, ale ja dazylbym do czegos innego)
Ghost991 komentarz 23 maja 2008 Autor komentarz 23 maja 2008 Wygląd też, ponieważ był to mój pierwszy mod. A co do chłodzenia - potrzebowałem dobrego i powiem Wam, że nie mogłem nigdzie dostać tch thermaltake-ów - to są dobre wentyle czy jakiś shit?? Ja złego słowa o nich powiedzieć nie mogę, ponieważ jak sami widzicie dają rade. Zastanawiam się nad wmontowaniem niebieskich katod czy nie zepsują efektu?? Nie będzie za dużo światła??
webber komentarz 23 maja 2008 komentarz 23 maja 2008 Ładnie wyglądają te wentyle za czarną siatką, ale przedni z czerwienią komponuje się już średnio. Temperaturki zauważalnie niższe, ogólnie fajnie, gratz. Będziesz coś montował w miejsce zaślepki na FDD?
snip91 komentarz 23 maja 2008 komentarz 23 maja 2008 W miejsce FDD dałbym jakiś fajny regulatorek obrotów albo czytnik kart.
Ghost991 komentarz 23 maja 2008 Autor komentarz 23 maja 2008 BINGO sniper45 !!! Będzie tam zamontowany regulator obrotów tych dwóch 120 (własne konstrukcja na bazie LM317T) panel będzie wykonany z pleksy (sam przód)
Ghost991 komentarz 24 maja 2008 Autor komentarz 24 maja 2008 Panowie wystąpił błąd w temperaturach. Pomyliłem się i zamontowałem wentyl z tyłu obudowy aby dmuchał do środka . Błąd już naprawiony. Temperatury panujące w budzie poniżej: Jeszcze jest pomysł aby na górze zamontować 92mm Co do DVD na razie zostanie czarne, ponieważ jest u mnie zaledwie 2 dni. Musi się oswoić
Gość komentarz 24 maja 2008 komentarz 24 maja 2008 Na górze daj 200mm anteca Bardzo ładne temperaturki
Ghost991 komentarz 24 maja 2008 Autor komentarz 24 maja 2008 Nie no spokojnie Panowie nie chce tam minusowych temperatur . Chciałbym się zapytać jaki możecie mi polecić regulator obrotów do 4 wetyli i najlepiej gdyby miał opcje całkowitego wyłączenia wetylatorów
Gość komentarz 24 maja 2008 komentarz 24 maja 2008 Nie wiem dokładnie, ale chyba któryś Akasa miał możliwość kontroli napięcia 0-12V.
snip91 komentarz 24 maja 2008 komentarz 24 maja 2008 Chciałbym się zapytać jaki możecie mi polecić regulator obrotów do 4 wetyli i najlepiej gdyby miał opcje całkowitego wyłączenia wetylatorów Zapraszam tutaj: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=47376
Ghost991 komentarz 24 maja 2008 Autor komentarz 24 maja 2008 No tak temat owszem bogaty w propozycje lecz oprócz zalmana za 140 PLN nic do mnie nie pasuje
Dejotek komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Co to za obudowa? Ja osobiście zastanawiam się nad CoolerMaster CM 690 Black http://www.cooling.pl/cooler-master-cm-690...dukt,95681.html i Sharkoon Rebel 9 Value http://www.cooling.pl/sharkoon-rebel-9-val...odukt,1714.html , co lepsze? Sharkoon wydaje się bardziej funkcjonalny i ładniejszy ale w CMie można walnąć aż 8 wiatraczków:]
Gość komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Zdecydowanie CM, lepsza, ładniejsza i bardziej pojemna obudowa.
Artur komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 No tak temat owszem bogaty w propozycje lecz oprócz zalmana za 140 PLN nic do mnie nie pasuje co powiesz na Zalman ZM-MFC1 ?
Sonido komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Dobry panelik i umożliwia kontrolowanie katodami Polecam!
Gość komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Hajper -jak ci się szyba spisuje? Dlaczego nie plexi? Bez problemów weszły te 140mm do Sharkonna?
Gość komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Widziałem twój mod - kozacki Z szybą to do szklarza mogę iść? Wytnie mi na wymiar?
Gość komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Szybę masz na zewnątrz czy wewnątrz obudowy? Bo plexi dają wewnątrz.
Gość komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 ładnie, ładnie, ale biała katoda blee ale jak kto woli Całkiem spora ta szyba. Można prosić o zdięcie z wewnętrzenj strony obudowy tej śruby?
Sonido komentarz 25 maja 2008 komentarz 25 maja 2008 Marecki za tą szybę zapłacisz z 20-25PLN max, choć jeszcze zależy od grubości. Ja za spód do budy (z droższego - lustra) zapłaciłem 5PLN
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.