lic8 utworzono 16 listopada 2019 utworzono 16 listopada 2019 Od 2 tygodni męczę się z problemem braku rozpoznania przez windows urządzenia usb (mysz). Przeszukałem cały internet i dalej nie mogę znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Próbowałem metodę z usunięciem folderu INF, która rzekomo miała by zadziałać, lecz na niej poprzestałem ze względu na brak możliwości usunięcia owego folderu. Wyskakuje mi komunikat, że muszę uzyskać uprawnienia od *użytkownicy* pomimo tego, że te uprawnienia mam. Więc reasumując chciałbym uzyskać odpowiedz co robię źle w nadawaniu uprawnień i czy w ogóle się da usunąć ten folder + inne rozwiązania na temat (braku rozpoznania przez windows urządzenia usb (myszy). Dodam, że folder znajduje się w (Windows (C:) > Windows > INF ), problem oczywiście mam na laptopie od Lenovo. Dodałem zdjęcia parametrów po niżej w załączniku, Liczę na odpowiedz. Pozdrawiam.
lic8 komentarz 16 listopada 2019 Autor komentarz 16 listopada 2019 tak, w zasadzie to tydzień temu od aktualizacji tak się zadziało, potem jeszcze formatowałem cały komputer z nadzieją, że problem zniknie i faktycznie zniknął, lecz powrócił 20 sekund od podłączenia myszki z powrotem. Jeszcze dzisiaj aktualizowałem system BIOS i również problem zniknął lecz po odłączeniu myszki i podłączeniu ponownie wyskoczył znowu ten sam komunikat Windows nie rozpozna... itp.
Niebieska komentarz 16 listopada 2019 komentarz 16 listopada 2019 Kliknij prawym przyciskiem myszki na to urządzenie, potem Wyłącz, za chwilkę Włącz i zrestartuj komputer.
lic8 komentarz 16 listopada 2019 Autor komentarz 16 listopada 2019 nie, dalej nic wyłączyłem za chwile włączyłem, zresetowałem i dalej wyskakuje komunikat windows nie rozpo.....
Niebieska komentarz 16 listopada 2019 komentarz 16 listopada 2019 A sprawdzałeś tą myszkę na innym komputerze? Może to wina jest w myszce a nie twoim kompem.
lic8 komentarz 16 listopada 2019 Autor komentarz 16 listopada 2019 właśnie nie sprawdzałem bo aktualnie nie posiadam drugiego sprzętu. Ale skoro tak to odezwę się za jakiś czas....
Niebieska komentarz 16 listopada 2019 komentarz 16 listopada 2019 Nawet do sąsiada czy do kolegi pójdź sprawdzić. Bo może to wina myszki a nie twojego kompa i niepotrzebnie byś tylko namieszał w systemie.
lic8 komentarz 14 grudnia 2019 Autor komentarz 14 grudnia 2019 Witam ponownie, sprawdziłem myszkę działa na innych komputerach, kompletnie zapomniałem o jakimkolwiek forum ze względu na to, że nie chciało mi się już męczyć z tą myszką . Próbowałem wszystkiego, totalnie wszystkiego. (chociaż nie jestem do końca tego pewny).
Niebieska komentarz 14 grudnia 2019 komentarz 14 grudnia 2019 Wygląda jakby coś kłóciło się ze sterownikiem od myszki.
lic8 komentarz 15 grudnia 2019 Autor komentarz 15 grudnia 2019 No i właśnie to mnie martwi, ja już naprawdę nie mam siły do tego. Coraz bardziej wierze w stwierdzenie, że windows 10 to najgorszy system Microsoftu.
Niebieska komentarz 15 grudnia 2019 komentarz 15 grudnia 2019 A wejdź w Tryb Awaryjny i sprawdź czy będziesz miał problemy z myszką.
lic8 komentarz 18 grudnia 2019 Autor komentarz 18 grudnia 2019 uruchomiłem w trybie awaryjnym i dalej nic ;/
lic8 komentarz 20 grudnia 2019 Autor komentarz 20 grudnia 2019 LENOVO ideapad 100 / intel pentium inside
eryk93 komentarz 20 grudnia 2019 komentarz 20 grudnia 2019 Spróbuj zainstalować ten sterownik chipsetu Link
Niebieska komentarz 20 grudnia 2019 komentarz 20 grudnia 2019 A próbowałeś podłączyć inną myszkę pod swojego lapka?
Niebieska komentarz 20 grudnia 2019 komentarz 20 grudnia 2019 To spróbuj, zobaczymy czy to nie wina portów USB.
lic8 komentarz 20 grudnia 2019 Autor komentarz 20 grudnia 2019 porty są dobre, ponieważ oprócz myszki mam klawiaturę która jak podłączam normalnie działa. z/w minuta, bo zainstalowałem ten sterownik i musze uruchomić ponownie.
lic8 komentarz 20 grudnia 2019 Autor komentarz 20 grudnia 2019 nic z tego, dalej nie działa. Znowu wyskakuje ten sam komunikat, ze windows nie rozpoznaje urządzenia usb.
eryk93 komentarz 20 grudnia 2019 komentarz 20 grudnia 2019 Aktualizacje Win10 czasem psują generalnie możesz spróbować zaktualizować sterownik ręcznie, z poziomu menadżera urządzeń
lic8 komentarz 20 grudnia 2019 Autor komentarz 20 grudnia 2019 no w zasadzie tak się zadziało po aktualizacji, w menedżerze urządzeń nic nie zdziałam Ze względu na to, ze już próbowałem, to wyskoczyło ze wszystko jest aktualne.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.