MoredisekPL utworzono 15 czerwca 2016 utworzono 15 czerwca 2016 Witam od dłuższego problemu posiadam bardzo irytujący problem z internetem od "Orange". Mianowicie gdy korzystam sobie z internetu czy to podczas grania w gry, czy przeglądania stron internetowych napotykam się z "Przerwaniem łącza" na kilka sekund ok. 5. "Przerwanie łącza" wstępowało czasami nawet z 3-5 razy dziennie ale od pewnego czasu ta liczba zmniejszyła się do 2-3 razy. Dodam iż, że wszystkie diody na modemie świecą oraz nie dawno wymieniałem modem na nowy. [Funbox 2.0] Najgorsze jest to, że jak pogrywam sobie w gry to gdy chce ponownie połączyć się do serwera potrzebuje zrestartować router. Dodam również, że chce wymienić kabel od gniazdka do modemu na "YTKSY 2x2x0,5" bo mój aktualny jest dziwnym cudem poprzecinany w kilku miejscach.
politolog komentarz 15 czerwca 2016 komentarz 15 czerwca 2016 2 godziny temu, MoredisekPL napisał: Dodam również, że chce wymienić kabel od gniazdka do modemu na "YTKSY 2x2x0,5" bo mój aktualny jest dziwnym cudem poprzecinany w kilku miejscach. Najpierw wymień ten kabel , bo instalacja ma wpływ możliwe rozłączanie .
MoredisekPL komentarz 12 lipca 2016 Autor komentarz 12 lipca 2016 Wymieniłem już kabel ok 2 tygodnie temu i powiem, że internet znowu się rozłącza. Jest tylko mniej błędów na linii
MoredisekPL komentarz 1 września 2016 Autor komentarz 1 września 2016 @politolog Spliter nie został ani razy wymieniany od roku czasu. Ten co technik dał przy podłączaniu internetu taki jest do tego czasu.
MoredisekPL komentarz 9 września 2016 Autor komentarz 9 września 2016 @MasterYoghourtTak na innym komputerze dzieje się to samo @politolog Mam Neostradę oraz VDSL.
MasterYoghourt komentarz 9 września 2016 komentarz 9 września 2016 Łączysz się kablem czy bezprzewodowo z router'em ?
MoredisekPL komentarz 9 września 2016 Autor komentarz 9 września 2016 (edytowane) Łącze się poprzez kabel. Od router'a do komputera - Dodam, że kabel jest niedawno wymieniany i nikt po nim nie chodzi itp.
MasterYoghourt komentarz 9 września 2016 komentarz 9 września 2016 Przydały by się twoje parametry linii DSL.
MoredisekPL komentarz 9 września 2016 Autor komentarz 9 września 2016 Jeżeli chodzi o to: Status linii DSL 2.1 Stan połączenia DSL włączone 2.2 Tryb synchronizacji DSL VDSL 2.3 Ostatnia synchronizacja DSL 6 września 2016, 14 h 29 m 2.4 Czas połączenia DSL 03 d 07 g 15 m 32 s Prędkość i margines szumu 2.5 Prędkość synchronizacji DSL w górę 8568 Kb/s 2.6 Prędkość synchronizacji DSL w dół 70171 Kb/s 2.7 Margines szumu w dół 5.4 dB Jakość linii (błędy) 2.8 Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 70 2.9 Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji) 0
gj88 komentarz 9 września 2016 komentarz 9 września 2016 (edytowane) Margines szumu w dół masz zaniski dlatego ci zrywa połączenie.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.