x-kom hosting

Małe urządzenie wielofunkcyjne dla mamy do laptopa

AnCyMoNeK
utworzono
utworzono

Witam potrzębuję małe urządzenie wielofunkcyjne dla mamy do laptopa głównie chodzi o to żeby nie zajmowało dużo miejsca i było dosyć tanie w utrzymaniu . Mama będzie chciała raz na czas coś zeskanować i wydrukować lub też skopiować . Laptop firmy Asus nie dawno kupowany jeśli to ma jakieś znaczenie . Nie znam się na komputerach tak dobrze dlatego wolę zapytać . Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi .

IdCzarek
komentarz
komentarz

jakiś budżet? połączenie kablowe? czy pod router podpięte? czy WiFi tylko?

kolor czy mono

 

A4?

  • Dobra wypowiedź 1
AnCyMoNeK
komentarz
komentarz

Znaczy ja mam w domu internet z neostrady tp link a mama na dole odbiera internet z tego urzadzenia przez wi fi , nie wiem na jakiej zasadzie dziala wi fi w drukarce ale jesli na takiej ze ona przewarznie korzysta z laptopa w salonie przy stole i wsumie nie wyobrazam sobie zeby latala jeszcze z drukarka na stol i z kablami , dlateego jak jest taka opcja to lepiej zeby drukarka stala jej w sypialni i laczylabsie z laptopem przez wi fi ale nie wiem czy odleglosc nie bedzie za duza okolo 12 metrow . No i moze juz lepiej zeby tez byly te kable jakby z wi fi cos sie podzialo. Wolalbym zeby byla tez kolorowa i raczej tylko a 4 strony drukowane . Za ile pieniazkow to nie pytalem ale.za laptopa dala 2600 to moze nie bedzie sepic stowki w ta czy w ta . Nie wiem czy lepiej na tusz czy toner , ja osobiscie mam drukarke na tusz hp stara troche ale kargridze hp orginalne sa troche drogie i uzywam tylko czarnego dolewam do niego bo nie orginalnych mi nie czytal , znowu mama jakos czesto drukowac nie bedzie raz dwa w miesiacu to max .A tonery to nie mam pojecia jak to sie sprawuje czy to tanszy czy drozszy interes w kazdym badz razie zostawiam to wam . Bo jak juz wczesniej pisalem nie znam sie azvtak na tym i kupie to co mi polecicie . Pozdrawiam

IdCzarek
komentarz
komentarz