x-kom hosting

Czarny ekran po włączeniu komputera.

Oski001
utworzono
utworzono

Więc mój problem wygląda tak: Gdy włączam komputer (z Windows 7) Wszystko jest niby dobrze piszę "trwa uruchamianie systemu Windows", a potem zamiast niebieskiego ekranu w którym wpisuje się hasło pisze przez chwile "tryb oszczędny" i zmienia się w czarny ekran i nic nie można zrobić. Wiec po prostu nie pokazuje się pulpit i ekran wpisywania hasła. W trybie awaryjnym dzieje się to samo. Dodam jeszcze że ten problem następował stopniowo to znaczy:
1. Na początku raz pulpit się pokazywał, a raz nie (wpisywanie hasła przebiegało bez problemu).
2. Potem po wpisaniu hasła pisało "zapraszamy" i następnie pojawiał się czarny ekran. (można było np. za pomocą przycisków "alt", "ctrl" i "delete" włączyć menadżera zadań, który pojawiał się na tym czarnym ekranie
3. Teraz (po instalacji nowej klawiatury) nie da się nawet wpisać hasła.

PS: Próbowałem przywrócić system, ale nic to nie dało. Sorry za taki bałagan i możliwe błędy ortograficzne.

Sadysta
komentarz
komentarz

Problem ten występuje na komputerze czy laptopie ? 

A jak wejdziesz do biosa to też też "tryb oszczędny" wyskakuje ? Czy tylko podczas ładowania systemu? 

Oski001
komentarz
komentarz

Problem występuje na komputerze.
Nie mogłem wejść do biosa ale wszystkie opcje da się włączyć.

Oski001
komentarz
komentarz

Pomożecie?

adamsa1
komentarz
komentarz

Pomóc pomożemy, spróbuj uruchomić narzędzie do naprawiania komputera i naprawić problem za pomocą tego narzędzia. Jeśli nie pomoże daj znać

 

PS. Masz dysk instalacyjny WIn7?

Oski001
komentarz
komentarz

1. Nie, nie mam dysku instalacyjnego Windowsa.

2. Po próbie naprawy systemu wróciłem do "punktu 2". Czyli po wpisaniu hasła piszę "zapraszamy" i następnie pojawia się czarny ekran. (można np. za pomocą przycisków "alt", "ctrl" i "delete" włączyć menadżera zadań, który pojawia się na tym czarnym ekranie).

flane
komentarz
komentarz

czarny ekran masz przez cały czas teraz? ja miałam laptopa z win 7 i po włączeniu też pojawiał się czarny ekran (po ok. 10 min był już normalny), lecz to był problem z explorer.exe (trzeba było po prostu wpisać w oknie menadżera zadań "explorer.exe" na liście programów uruchamianych wraz z włączeniem)

Oski001
komentarz
komentarz (edytowane)

W sumie to nie czekałem powyżej 10 minut więc jest jakaś nadzieja. Wpisywałem do menadżera explorer ale bez .exe więc zaraz spróbuję jeszcze raz.

Edit:
Tak, czarny ekran jest cały czas, a gdy w menadżerze zadań wpisuje do okna "tworzenie nowego zadania" explorer.exe to wyskakuje komunikat "System Windows nie może odnaleźć pliku "explorer.exe". Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie"

Edytowane przez Oski001
  • 2 tygodnie później...
Oski001
komentarz
komentarz (edytowane)

Jest jakiś sposób aby go naprawić czy oddać go do specjalisty?

Edytowane przez Oski001
Zayfi
komentarz
komentarz

tryb awaryjny z wierszem polecenia działa?

Oski001
komentarz
komentarz

Tak, działa.

Zayfi
komentarz
komentarz

Skoro działa to spróbujemy zajrzeć do systemu.

 

Pobierz FRST zgodne ze swoją wersją systemu

http://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/

 

 

zapisz programik na pendraiwie.

 

2. Podepnij pendrak i uruchom tryb awaryjny z wierszem polecenia. Jak pokaże sie okno konsoli wpisz

 

notepad i klik enter - powinien otworzyć się notatnik

 

Z menu notatnika wybierz opcję Otwórz > powinien otworzyć się exporer i zobaczysz swoje dyski. Sprawdzisz pod jaką literką widać pendraiw. Nastepnie, zamkniesz explorer i notatnik

 

wpiszesz komende

 

X:\FRST64.exe  lub     X:FRST.exe

 

za X podstawisz literkę pod jaką widziany jest pendraiw. Podaję dwie komendy - pierwsza jest dla systemów 64bit druga 32 bit.

 

klikniesz enter i uruchomi się FRST > zatwierdzisz licencję i klikniesz w opcję SCAN. Jak program skończy skończy skanować na pendraiwie bedzie raport frst.txt.  Wkleisz raport http://wklej.org/

Oski001
komentarz
komentarz

Komputer nie wykrywa mojego penrava.
Dobra z grałem na płytkę i zrobiłem scan,ale pojawia się komunikat "Nie można znaleźć pliku E:\FRST.txt. Czy chcesz utworzyć nowy plik" wciskam "tak" i ani na płycie, ani w folderze FRST wnadysku C nue ma frst.txt

Zayfi
komentarz
komentarz

Z płyty nic nie bedzie. Sprawdź czy możesz uruchomić tryb awaryjny z obsługą sieci i wtedy , już z poziomu systemu wykonaj skan FRST, ale musisz go skopiować na dysk.

Oski001
komentarz
komentarz

Gdy włączam typ awaryjny z obsługą sieci to okazuje się "tło trybu awaryjnego" (czarny ekran z białymi napisami na krawędziach),ale za mocą menadżera zadań z grałem FRST z płytki do folderu pobrane. I zaraz zgrać loga na płytkę 》drugi laptop 》Wklej.org

Mam mały problem, a mianowicie nie mogę zgrać tego Loga na płytkę ponieważ w menadżerze zadań nie ma opcji "nagraj" a gdy za pomocą menadżera zadań włączam przeglądarkę to jest brak połączenia (nie mam jak wpisać hasła do WiFi. Więc jak mam ci przysłać tego loga?

Zayfi
komentarz
komentarz

Musisz mieć pendraka który bedzie widziany w trybie awaryjnym. Innej opcji nie widzę.

Oski001
komentarz
komentarz

OK, udało się z drugim penrajwem:

http://wklej.org/id/1640799/


Jak zauważyłem godzina jest nieprawidłowa.


ale to bez różnicy

Zayfi
komentarz
komentarz

jest tu infekcja. System strasznie sponiewierany. Brak pliku explorer.exe

 

Przechodzimy do usuwania.

 

Otwórz notatnik i wklej

IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exe
HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> C:\Program Files (x86)\Browser Tab Search by Ask\SafetyNut\x64\safetycrt.dll [664584 2014-04-27] ()
HKLM\...\AppCertDlls: [x86] -> c:\program files (x86)\browser tab search by ask\safetynut\safetycrt.dll
CHR HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?o=APN11459&gct=hp&d=488-210&v=a15007-352&t=4
HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=bdl&from=bdl&uid=132693_17827840_10150845_3219913727_0CCB82C8&ts=1352570281
HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://search.babylon.com/?babsrc=HP_ss_din2g&mntrId=0CCB582C80139263&affID=121845&tt=180613_ndt4&tsp=4922
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 - (No Name) - {93a3111f-4f74-4ed8-895e-d9708497629e} - C:\Program Files (x86)\VideoDownloadConverter_4z\bar\1.bin\4zSrcAs.dll (MindSpark)
SearchScopes: HKLM -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=210&systemid=488&v=a15007-352&apn_uid=2808650417904532&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&st=6&barid={5D83480C-4099-42A6-8753-04F6B41C4445}
SearchScopes: HKLM-x32 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=210&systemid=488&v=a15007-352&apn_uid=2808650417904532&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 -> {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&st=6&barid={5D83480C-4099-42A6-8753-04F6B41C4445}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> D9EFDABAE96445FB8AE3431B7E31CE05 URL = http://www.golsearch.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss_Btisdt6&mntrId=0CCB582C80139263&affID=121845&tt=180613_ndt4&tsp=4922
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {0C4C92C8-27B1-4F0A-9F15-693732B074EE} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=AF85AB4E-BAC1-4523-AFA8-4D7344FCDA90&apn_sauid=8DA092DF-B928-417C-A258-25EDEAD0104A
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.golsearch.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss_Btisdt6&mntrId=0CCB582C80139263&affID=121845&tt=180613_ndt4&tsp=4922
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2488} URL = http://dts.search.ask.com/sr?src=ieb&gct=ds&appid=210&systemid=488&v=a15007-352&apn_uid=2808650417904532&apn_dtid=TCH001&o=APN11459&apn_ptnrs=AG1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {B7971660-A1CE-4FDD-B9E0-2C37D77AFB0B} URL = http://searchfunmoods.com/results.php?f=4&q={searchTerms}&a=cmiwbst&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzuyB0AyBzytCzyzzyC0ByCzy0FzztB0CzztN0D0Tzu0CyEzyyDtN1L2XzutBtFtBtFtCtFyCtDtBtN1L1Czu1R1H1L2W1S1B2Z&cr=1297677552&ir=
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> {EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847} URL = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&st=6&barid={5D83480C-4099-42A6-8753-04F6B41C4445}
BHO: iWebar -> {11111111-1111-1111-1111-110311551110} -> C:\Program Files (x86)\iWebar\iWebar-bho64.dll (iWebar)
BHO: Sense -> {11111111-1111-1111-1111-110411821192} -> C:\Program Files (x86)\Sense\Sense-bho64.dll (Object Browser)
BHO-x32: iWebar -> {11111111-1111-1111-1111-110311551110} -> C:\Program Files (x86)\iWebar\iWebar-bho.dll (iWebar)
BHO-x32: Sense -> {11111111-1111-1111-1111-110411821192} -> C:\Program Files (x86)\Sense\Sense-bho.dll (Object Browser)
BHO-x32: BonanzaDeals -> {fe063412-bea4-4d76-8ed3-183be6220d17} -> C:\Program Files (x86)\BonanzaDeals\BonanzaDealsIE.dll (BonanzaDeals)
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> No Name - {EEE6C35B-6118-11DC-9C72-001320C79847} -  No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> avast! EasyPass Toolbar - {724D43A0-0D85-11D4-9908-00400523E39A} -  No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1042421608-1471040304-4192884723-1000 -> No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} -  No File
FF Plugin-x32: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=3 -> C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (BonanzaDeals)
FF Plugin-x32: @tools.bdupdater.com/BonanzaDealsLive Update;version=9 -> C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (BonanzaDeals)
FF Plugin-x32: @tools.updaterss.com/SaveSenseLive Update;version=3 -> C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (SaveSense)
FF Plugin-x32: @tools.updaterss.com/SaveSenseLive Update;version=9 -> C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (SaveSense)
FF Plugin-x32: @VideoDownloadConverter_4z.com/Plugin -> C:\Program Files (x86)\VideoDownloadConverter_4z\bar\1.bin\NP4zStub.dll (MindSpark)
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde] - C:\Users\Start\AppData\Roaming\BabSolution\CR\Delta.crx [2013-02-28]
S2 bonanzadealslive; C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [148976 2013-12-11] (BonanzaDeals)
S3 bonanzadealslivem; C:\Program Files (x86)\BonanzaDealsLive\Update\BonanzaDealsLive.exe [148976 2013-12-11] (BonanzaDeals)
S2 savesenselive; C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [146920 2014-02-13] (SaveSense)
S3 savesenselivem; C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [146920 2014-02-13] (SaveSense)
S1 F06DEFF2-5B9C-490D-910F-35D3A91196222; C:\Program Files (x86)\Browser Tab Search by Ask\SafetyNut\x64\configmgrc3.cfg [46160 2014-12-15] (SafetyNut Inc)
S2 SafetyNutManager; C:\Program Files (x86)\Browser Tab Search by Ask\SafetyNut\SafetyNutManager.exe [3574480 2014-12-15] (SafetyNut Inc)
R1 {4cd43b17-66da-4083-84a6-95351168df77}w64; C:\Windows\System32\drivers\{4cd43b17-66da-4083-84a6-95351168df77}w64.sys [48832 2014-12-28] (StdLib)
R1 {7f2b4ad0-671a-477b-bcd4-79d041f50d27}w64; C:\Windows\System32\drivers\{7f2b4ad0-671a-477b-bcd4-79d041f50d27}w64.sys [61120 2014-04-24] (StdLib)
EmptyTemp:

pli zapisz jako fixlist.txt i mieść na pendraku obok narzedzia FRST. Podpinasz pendrak i wchodzisz w awaryjny. Uruchamiasz Frst i klikasz w Fix. Nastapi restart i usuwanie.

 

 

Po restrcie pojawi się raport fixlog.txt > przedstaw go i wykonaj nowy skan FRST i daj log.

Zayfi
komentarz
komentarz (edytowane)

Mamy taki komunikat w logu

C:\Windows\explorer.exe IS MISSING <==== ATTENTION!.

a to oznacza brak pliku explorer.exe

 

sprawdzimy jakie wersje pliku znajdują się na dysku

 

Otwórz notatnik i wklej

explorer.exe

plik zapisz ako fixlist.txt i mieść na pendraku obok narzedzia FRST. Uruchom FRST i kliknij Search Files. Przedstaw raport z wyszukiwania Search.txt

Edytowane przez Zayfi
Oski001
komentarz
komentarz

wyskakiwał komunikat (no search term is entered . Please enter the search term and press "Search Files"), ale wpisałem w FRST explorer.exe i wyszło. Oto log:

Zayfi
komentarz
komentarz

wyskakiwał komunikat (no search term is entered . Please enter the search term and press "Search Files"),

 

 

Bo ja żle podałem. Tego się nie robi przez fixlist tylko wkleja nazwę pliku w okno. Swietnie sobie poradziłeś. Pliki sa w porządku.

 

Mamy tu jeszcze jedną informację o wyłaczonych usługach kryptograficznych

ATTENTION: => Could not perform signature verification. Cryptographic Service is not running.

start > polecenie uruchom >

 

wpisz services.msc > klik enter

 

znajdź na liście usługi kryptograficzne > zprawokliku na usługę > właściwośći. Typ uruchomienia ustaw na automatyczny

Oski001
komentarz
komentarz

Nawet na trybie awaryjnym nie mam pulpitu i tego paska na dole więc przez start odpada. Da się jakoś inaczej otworzyć te services.msc?


ok, otworzyłem znowu przez menadżera zadań i włączyłem już te usługi kryptograficzne. Co dalej?


Widzę że się wylogowałeś to i pora na mnię. Dobranoc. :)

Zayfi
komentarz
komentarz
Nawet na trybie awaryjnym nie mam pulpitu

 

Wiem. Teraz spojrzałem na wyszukane przez ciebie pliki i brakuje explore.exe w katalogu windows.

 

Pobierz plik i wypakuj z pendraka bezpośrednio na dysk C > powstanie folder Pliki, a wśrodku bedzie explorer.exe. Nic nie zmieniaj.

 

http://speedy.sh/vU9sQ/Pliki.zip

 

w notatniku wklej

Replace: c:\Pliki\explorer.exe c:\Windows\explorer.exe

plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pendraku obok FRST. Kliknij w Fix i przedstaw wynikowy raport.

Oski001
komentarz
komentarz

Oto wyniki raportu:

 

http://wklej.org/id/1641127/


Teraz gdy włączam normalnie system to mam stan jak przed przywróceniem czyli znów "punkt 3" (w pierwszym poście).

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.