x-kom hosting

Trojan Downloader - pomocy!

negnug
utworzono
utworzono

Witam.

Dzisiaj mój antywirus wykrył na moim kompie wirus, a dokładnie win 32 trojan downloader wigon BS. Nie mam pojęcia na ile groźne to jest, ale niepokoi mnie fakt, że nie idzie tego usunąć antywirusem. próbowałam już AVG i Nod-em i nie idzie. Na dodatek jest tego coraz więcej. Jestem kompletnym laikiem w tej kwestii, więc proszę o zrozumiała dla mnie pomoc.

Psycholandia
komentarz
komentarz
negnug
komentarz
komentarz

Zainstalowałam Combofix'a, ale pisze, że nie mam jakiejś tam Konsoli Przywracania Systemu i chce mi ją zainstalować. Co teraz?? (przypominam, że jestem totalnym laikiem :) )

Psycholandia
komentarz
komentarz

Naciśnij, że nie chcesz instalować i niech leci skanowanie.

Btw. wyłącz na czas skanowania antywirusa.

jacmiszcz92
komentarz
komentarz

Konsola Odzyskiwania :) Mozesz ja zainstalować, ale nie musisz, więc sobie odpuść.

negnug
komentarz
komentarz
Naciśnij, że nie chcesz instalować i niech leci skanowanie.

Btw. wyłącz na czas skanowania antywirusa.

Ok. A tak właściwie to jak mam wyłączyć antywirusa??Mam w tej chwili Nod-a. Nie widzę tam nigdzie opcji "wyłacz" :niepewny:

Psycholandia
komentarz
komentarz

Kliknij 2 razy na ikonkę w Trayu, żeby na pulpit wyskoczyło okno antywirusa, następnie alt+ctrl+delete i w zakładce: Aplikacje najedź na niego i zakończ zadanie.

negnug
komentarz
komentarz

Ok. Zrobione. To co wstawiam to chyba log :) . I co teraz??

ComboFix.txt

ComboFix.txt

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

Loga sprawdzę jutro, i posta z edytuję. :)

Wklej do Notatnika:

File::C:\error.txtDriver::acpi32amd64siati64sifips32cupi386siksi32sknetsiknicsk32port135siksecurentmsystemntmiws2_32sikRegistry::[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\control\securityproviders]"SecurityProviders"="msapsspc.dll, schannel.dll, digest.dll, msnsspc.dll, digiwet.dll"

>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe