x-kom hosting

Sklep Morele.net nie do końca wiarygodny ?

imyprojectstudio
utworzono
utworzono

Witam!

 

Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich, tzn. że są problemy z reklamacjami i oryginalnością sprzętu ?

Czy to prawda?

 

Bugless
komentarz
komentarz

przeca masz od tego cały temat na forum

jnocctcop
komentarz
komentarz

Mało kto ten sklep poleca bo zdarzały się duże wpadki, niektórzy mówią, że jest super i wszystko ok, inni tylko narzekają, ile ludzi tyle opinii, a od tego masz osobny temat z nimi

Gość
komentarz
komentarz

wiecie, ale to spokojnie z takimi opiniami bo każdy sobie rzepke skrobie - konkurencja nie śpi, dotarła na nasze forum netia z wyjasnieniami dotyczącymi klienta ktory wydawało sie ze został oszukany wiec i zapewne jestesmy obserwowani przez nich i "manipulowani" - nie musisz odrazu kupować sprzetu za 10.000 zł mozesz zacząć od pierdoł i zobaczyć jak działa kontakt z klientem itp

imyprojectstudio
komentarz
komentarz

A jaki polecacie sklep internetowy z częściami do PC z fajnymi cenami i żeby nie zdzierali za przesyłkę ?

Bugless
komentarz
komentarz

www,ceneo.pl www.skapiec.pl

Antagoniss
komentarz
komentarz

Morele.net :E

i tak lepsze od różnych szemranych sklepików na Allegro. Jeszcze nie słyszałem o tym, że w tym sklepie ktoś dostał podrabiany towar. Co do reklamacji to również nie uważam, aby ten sklep robił jakieś sztuczne problemy. Ograniczali termin zwrotu 10dni dla towarów zakupionych korespondencyjnie  i UoKiK wymógł na nich zmiany w regulaminie, więc w tym punkcie teraz powinno być lepiej. Na tle tego co można usłyszeć o innych sklepach to i tak oceniam ich na plus. Chociaż nie przedłużają gwarancji na towary z wymiany gwarancyjnej, z tego co wiem to gwarancja powinna lecieć od nowa, a nie dalej od zakupu.

 

Ogółem większość pretensji dotyczyła terminu realizacji zamówień, zwlekań z wysyłką i słabego kontaktu z infolinią. Zdarzały się też pomyłki, że komuś nie włożono wszystkiego do paczki, no to dosyłali oddzielnie. Nie twierdzę, ze są idealni, ale nie jest IMO sklep po którym można się spodziewać samych problemów i wszystkiego najgorszego.

Taka jest moja opinia i możecie się nie zgadzać. ;)

W sumie to jest temat zbiorczy, więc pewnie wątek poleci do kosza albo będzie przeniesiony.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich

Tak jest -

http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczace-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1663653
http://www.forumpc.pl/topic/238683-ostrzegam-przed-zakupami-w-morelenet/
http://www.forumpc.pl/topic/262885-morelenet-tego-nikt-sie-nie-spodziewal/
http://www.forumpc.pl/topic/256109-morelenet-lekka-porazka/
http://www.forumpc.pl/topic/279838-sklepy-jakie-preferujecie-oraz-ktorych-nie-polecacie/?p=1697455

 

A jaki polecacie sklep internetowy z częściami do PC

Tak jest -

http://www.forumpc.pl/topic/279838-sklepy-jakie-preferujecie-oraz-ktorych-nie-polecacie/

 

Osobiście polecam Agito, Proline, Arest, Komputronik, Cooling, Optimal - w nich kupowałem i nie miałem żadnych problemów, z niczym. Zatem polecam te sklepy.

Bugless
komentarz
komentarz

Jeszcze nie słyszałem o tym, że w tym sklepie ktoś dostał podrabiany towar.

 

 

a o tym że gość dostał słabszą kartę w pudełku od lepszej i procesor bez "K" w pudełku z "K" To Pan słyszał?

  • Dobra wypowiedź 1
Antagoniss
komentarz
komentarz

To nie to samo co podrabiany towar, tak czy nie? Ktoś dostał nie to co zamówił, zdarza się. Trzeba sprawdzać to co się otrzymuje i nie ufać nikomu bezgranicznie.

Bugless
komentarz
komentarz

dostarczyli nie to oc zamówil w opakowaniu tego co zamówił, moim zdaniem ewidentna próba "przewalenia" kupującego. Co prawda tu stawiam na robotę któregoś z magazynierów (potem sam sobie taniej kupi towar w zamienionych pudełkach)

Antagoniss
komentarz
komentarz

Ja nawet nie znam sprawy z kartą, nie można wykluczyć, że było jak napisałeś ale też nie wyrokowałbym z góry. Wiem tylko, że pierwsze co bym zrobił po zakupie to sprawdzenie wszystkich opakowań oraz programami do diagnosty czy wszystko się zgadza i pracuje jak należy. Zawsze jest możliwość zwrotu tego co się zamówiło w terminie 10dni bez podania przyczyny, nawet przy odbiorze osobistym w punkcie.

raffallcom
komentarz
komentarz

z gwarancją problemów nie ma. Sam oddałem dysk na gwarancje i nie było żadnych problemów. Jedynie co mnie denerwuje że dysk oddałem 09.02.2013 na gwarancje a do producenta na serwis pojechał 20.02.2013 i jeszcze czekam na niego. Ale na stronie zostałem poinformowany gdzie i kiedy dysk pojechał. Przemiła pani odpisała mi że muszę poczekać jeszcze około tygodnia na dysk, i napisałem jeszcze na stronie żeby mi ktoś wyjaśnił dlaczego dysk tak późno pojechał do producenta. Ale tak jak już napisałem wcześniej sklep bezproblemowy kupiłem u nich cały komputer i zostało wszystko przywiezione w miarę szybko i wszystko się zgadzało z tym co zamówiłem.

Bugless
komentarz
komentarz

wtedy z tego co pamiętam paczke odebrała żona/dziewczyna (topic na forum) ogolem gościowi udało się wywalczyć swoje. Ogółem szkoda że wszystkie te przypadki + Kara od UOKiK'u nie wpłyneła w żaden sposób na podejście Administracji forum do tego sklepu. Gość od morele, latający po "zestawach" nawet nie raczy się tu wypowiedzieć, Pan Michał także wszystko olał.

Gość
komentarz
komentarz

No cóż na forumpc.pl jest duzo o tym sklepie nie ok ale ja u nich  reklamowałem karte graficzną i problemów nie robili.Może miałem szczęście.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Na pewno miałeś. Zreztą jak napisałem gdzie indziej

Oczywiście - są i zadowoleni użytkownicy, klienci tego sklepu, zatem może i nie jest tak jakoś najgorzej.

Niemniej każdy musi sam rozparzyć, co woli. Ja polecam zgodnie z własnym, osobistym przekonaniem - niemniej inna osoba może mieć całkiem odmienne zdanie... :cfaniak:

Gość
komentarz
komentarz

pragne zauwazyc ze inne sklepy internetowe 'robia w konia' ludzi i nie udzielaja sie na forach w celu tlumaczenia - tak wiec plus tutaj dla morele za zaangazowanie

Bugless
komentarz
komentarz

Kloper odezwali się po 3 miesiącach (Prawie) i to dlatego że wysłali swojego pracownika, żeby ponabijał im troche kieszenie w ZK

morele
komentarz
komentarz (edytowane)

 

Witam!
 
Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich, tzn. że są problemy z reklamacjami i oryginalnością sprzętu ?
Czy to prawda?

 

sprzęty mamy wyłącznie z polskiej dystrybucji, z legalnego kanału. W razie jakichkolwiek problemów można pisać bezpośrednio do mnie lub do Wojtka (Wojtek morele.net) postaramy się o jak najlepszą obsługę!

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.