imyprojectstudio utworzono 27 lutego 2013 utworzono 27 lutego 2013 Witam! Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich, tzn. że są problemy z reklamacjami i oryginalnością sprzętu ? Czy to prawda?
jnocctcop komentarz 27 lutego 2013 komentarz 27 lutego 2013 Mało kto ten sklep poleca bo zdarzały się duże wpadki, niektórzy mówią, że jest super i wszystko ok, inni tylko narzekają, ile ludzi tyle opinii, a od tego masz osobny temat z nimi
Gość komentarz 27 lutego 2013 komentarz 27 lutego 2013 wiecie, ale to spokojnie z takimi opiniami bo każdy sobie rzepke skrobie - konkurencja nie śpi, dotarła na nasze forum netia z wyjasnieniami dotyczącymi klienta ktory wydawało sie ze został oszukany wiec i zapewne jestesmy obserwowani przez nich i "manipulowani" - nie musisz odrazu kupować sprzetu za 10.000 zł mozesz zacząć od pierdoł i zobaczyć jak działa kontakt z klientem itp
imyprojectstudio komentarz 27 lutego 2013 Autor komentarz 27 lutego 2013 A jaki polecacie sklep internetowy z częściami do PC z fajnymi cenami i żeby nie zdzierali za przesyłkę ?
Antagoniss komentarz 27 lutego 2013 komentarz 27 lutego 2013 Morele.net :E i tak lepsze od różnych szemranych sklepików na Allegro. Jeszcze nie słyszałem o tym, że w tym sklepie ktoś dostał podrabiany towar. Co do reklamacji to również nie uważam, aby ten sklep robił jakieś sztuczne problemy. Ograniczali termin zwrotu 10dni dla towarów zakupionych korespondencyjnie i UoKiK wymógł na nich zmiany w regulaminie, więc w tym punkcie teraz powinno być lepiej. Na tle tego co można usłyszeć o innych sklepach to i tak oceniam ich na plus. Chociaż nie przedłużają gwarancji na towary z wymiany gwarancyjnej, z tego co wiem to gwarancja powinna lecieć od nowa, a nie dalej od zakupu. Ogółem większość pretensji dotyczyła terminu realizacji zamówień, zwlekań z wysyłką i słabego kontaktu z infolinią. Zdarzały się też pomyłki, że komuś nie włożono wszystkiego do paczki, no to dosyłali oddzielnie. Nie twierdzę, ze są idealni, ale nie jest IMO sklep po którym można się spodziewać samych problemów i wszystkiego najgorszego. Taka jest moja opinia i możecie się nie zgadzać. ;) W sumie to jest temat zbiorczy, więc pewnie wątek poleci do kosza albo będzie przeniesiony.
Igorrodz komentarz 27 lutego 2013 komentarz 27 lutego 2013 Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich Tak jest - http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczace-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1663653http://www.forumpc.pl/topic/238683-ostrzegam-przed-zakupami-w-morelenet/http://www.forumpc.pl/topic/262885-morelenet-tego-nikt-sie-nie-spodziewal/http://www.forumpc.pl/topic/256109-morelenet-lekka-porazka/ http://www.forumpc.pl/topic/279838-sklepy-jakie-preferujecie-oraz-ktorych-nie-polecacie/?p=1697455 A jaki polecacie sklep internetowy z częściami do PC Tak jest - http://www.forumpc.pl/topic/279838-sklepy-jakie-preferujecie-oraz-ktorych-nie-polecacie/ Osobiście polecam Agito, Proline, Arest, Komputronik, Cooling, Optimal - w nich kupowałem i nie miałem żadnych problemów, z niczym. Zatem polecam te sklepy.
Bugless komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 Jeszcze nie słyszałem o tym, że w tym sklepie ktoś dostał podrabiany towar. a o tym że gość dostał słabszą kartę w pudełku od lepszej i procesor bez "K" w pudełku z "K" To Pan słyszał? 1
Antagoniss komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 To nie to samo co podrabiany towar, tak czy nie? Ktoś dostał nie to co zamówił, zdarza się. Trzeba sprawdzać to co się otrzymuje i nie ufać nikomu bezgranicznie.
Bugless komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 dostarczyli nie to oc zamówil w opakowaniu tego co zamówił, moim zdaniem ewidentna próba "przewalenia" kupującego. Co prawda tu stawiam na robotę któregoś z magazynierów (potem sam sobie taniej kupi towar w zamienionych pudełkach)
Antagoniss komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 Ja nawet nie znam sprawy z kartą, nie można wykluczyć, że było jak napisałeś ale też nie wyrokowałbym z góry. Wiem tylko, że pierwsze co bym zrobił po zakupie to sprawdzenie wszystkich opakowań oraz programami do diagnosty czy wszystko się zgadza i pracuje jak należy. Zawsze jest możliwość zwrotu tego co się zamówiło w terminie 10dni bez podania przyczyny, nawet przy odbiorze osobistym w punkcie.
raffallcom komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 z gwarancją problemów nie ma. Sam oddałem dysk na gwarancje i nie było żadnych problemów. Jedynie co mnie denerwuje że dysk oddałem 09.02.2013 na gwarancje a do producenta na serwis pojechał 20.02.2013 i jeszcze czekam na niego. Ale na stronie zostałem poinformowany gdzie i kiedy dysk pojechał. Przemiła pani odpisała mi że muszę poczekać jeszcze około tygodnia na dysk, i napisałem jeszcze na stronie żeby mi ktoś wyjaśnił dlaczego dysk tak późno pojechał do producenta. Ale tak jak już napisałem wcześniej sklep bezproblemowy kupiłem u nich cały komputer i zostało wszystko przywiezione w miarę szybko i wszystko się zgadzało z tym co zamówiłem.
Bugless komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 wtedy z tego co pamiętam paczke odebrała żona/dziewczyna (topic na forum) ogolem gościowi udało się wywalczyć swoje. Ogółem szkoda że wszystkie te przypadki + Kara od UOKiK'u nie wpłyneła w żaden sposób na podejście Administracji forum do tego sklepu. Gość od morele, latający po "zestawach" nawet nie raczy się tu wypowiedzieć, Pan Michał także wszystko olał.
Igorrodz komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 Gość od morele, latający po "zestawach" nawet nie raczy się tu wypowiedzieć, Pan Michał także wszystko olał. I to właśnie najbardziej boli... http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczące-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1715140
Gość komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 No cóż na forumpc.pl jest duzo o tym sklepie nie ok ale ja u nich reklamowałem karte graficzną i problemów nie robili.Może miałem szczęście.
Igorrodz komentarz 2 marca 2013 komentarz 2 marca 2013 Na pewno miałeś. Zreztą jak napisałem gdzie indziej Oczywiście - są i zadowoleni użytkownicy, klienci tego sklepu, zatem może i nie jest tak jakoś najgorzej. Niemniej każdy musi sam rozparzyć, co woli. Ja polecam zgodnie z własnym, osobistym przekonaniem - niemniej inna osoba może mieć całkiem odmienne zdanie... :cfaniak:
Gość komentarz 3 marca 2013 komentarz 3 marca 2013 pragne zauwazyc ze inne sklepy internetowe 'robia w konia' ludzi i nie udzielaja sie na forach w celu tlumaczenia - tak wiec plus tutaj dla morele za zaangazowanie
Bugless komentarz 3 marca 2013 komentarz 3 marca 2013 Kloper odezwali się po 3 miesiącach (Prawie) i to dlatego że wysłali swojego pracownika, żeby ponabijał im troche kieszenie w ZK
morele komentarz 9 marca 2013 komentarz 9 marca 2013 (edytowane)   Witam!   Przed pierwszym zakupem w sklepie Morele.net oczytałem się na necie trochę złych rzeczy o nich, tzn. że są problemy z reklamacjami i oryginalnością sprzętu ? Czy to prawda?  sprzęty mamy wyłącznie z polskiej dystrybucji, z legalnego kanału. W razie jakichkolwiek problemów można pisać bezpośrednio do mnie lub do Wojtka (Wojtek morele.net) postaramy się o jak najlepszą obsługę!
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.