x-kom hosting

Nagrywanie filmów z AVI na DVD

aniaa_26
utworzono
utworzono

Hej, mam pytanie, jak nagrać film na DVD a formatu AVI? Szukałam w Google, ale te instrukcje, które znalazłam, są niejasne. Mam program Nero 8 (w tym Nero Express) i Total Video Converter i nie wiem co dalej, dodam że w nagrywaniu jestem kompletnie zielona.

Z góry dzięki za pomoc

TmkPt
komentarz
komentarz (edytowane)
Mam program Nero 8 (w tym Nero Express)

1. Rozumiem ze masz caly pakiet Nero? po prostu wybierz opcje film DVD, przeciagnij ten plik i powinien sam Ci przerzucic do NeroVision. A najlepiej od razu uruchomic nero Vision i poprowadzi Cie krok po kroczku :)

2. Czy ja Cie w ogole dobrze rozumiem? Masz film avi i chcesz z niego zrobic normalny DVD tak?

3. Napisz jaki masz komputer! Bo żeby Ci do poniedzialku nie zeszło. ;) to trwa troche dlugo jak sie ma słaby sprzet.

Edytowane przez TmkPt
aniaa_26
komentarz
komentarz

1. Jak przeciągam to się wyświetla, że zły format pliku :( Plik jest w mpg

2. Nom, mam Avi, konwertuję do mpg i myslałam że wtedy dam do nero a nero na płytę, ale jest że zły format.

3. Laptop, Vista Basic, Karta SiSGraphic, 2 gb :P

TmkPt
komentarz
komentarz
2. Nom, mam Avi, konwertuję do mpg i myslałam że wtedy dam do nero a nero na płytę, ale jest że zły format.

DVD to mpeg-2 ale w Nero Vision powinno bys po prostu jako kompilacja DVD albo cos takiego. Kurcze nie mam na lapku a na pamiec nie pamietam bo rzadko uzywam. Zerkne u kogos to ci krok po kroku napisze chyba ze moze ktos ma aktualnie z tego forum przed nosem :)

A najwazniejszy jest procesor. Nie napisalas ale sadzac po RAMie to klasy takiej ze kolo 4 godzin to potrwa.

pzdr

Masz NeroVision tak? bo w sumie nie wiem do konca.

aniaa_26
komentarz
komentarz

Okej, robię tak:

1. Uruchamiam Nero Vision

2. Daję MAKE DVD - DVD VIDEO

3. ADD VIDEO FILES (Mamma Mia w formacie AVI)

4. NEXT

5. NEXT (PAL)

6. BURN